Audyt w kazimierskim magistracie!

Oceń ten artykuł
(7 głosów)

Bardzo ważna informacja.

 Cytat z profilu FB Burmistrza Kazimierza Dolnego.

 „1. W poniedziałek w ubiegłym tygodniu rozpoczął się audyt prawny naszego urzędu, którego celem jest sprawdzenie i dostarczenie rekomendacji na temat pracy i funkcjonowania urzędu w tym obszarze.”

Szanowni Państwo. Pierwszy raz w historii kazimierskiego magistratu burmistrz , Pan Andrzej Pisula zlecił audyt urzędu. To bardzo ważne  z punktu widzenia naprawy relacji magistrat – mieszkańcy.Audyt zapewne uwidoczni nieprawidłowości pracy urzędu,a audytorzy wniosą  zalecenia. Dodatkowo fakt ten daje nadzieje, że obecny  burmistrz sukcesywnie będzie naprawiał  relacje , które były nie dokońca właściwe, poprzez złą pracę  i naganne zachowanie niektórych urzędników.  Jak wiemy  przez długie lata mieliśmy do czynienia z tyranią urzędniczą. Magistrat  traktował Nas  mieszkańców przedmiotowo, lekceważył i poniżał .Jest szansa ,że to się zmieni. Uważam, że Naszym –mieszkańców Gminy - obowiązkiem jest wspieranie działań  burmistrza na rzecz poprawy relacji Urząd – obywatel. Powinniśmy informować burmistrza o wszystkich - naszym zdaniem-  nieprawidłowościach w pracy urzędu , składając swoje uwagi, które mogą być pomocne przy audycie.

J.K 

Czytany 5296 razy

Komentarze

0
#40 mila 02-04-2015 10:11
Cytuję Swojak:
Cytuję krzysiek:
Janusz Kowalski"Będę informował mieszkańców o ignorancji i draństwie -cechy organiczne - pseudo-ober- urzędników, których nieudolność i niekompetencja poraża.Ludzie Ci, których mam na myśli zatrudnieni zostali przez Ówczesnego -jakie to piękne słowo- burmistrz Grzegorza Dunię. Zatrudnił ich tylko dla tego,że byli zaprzyjaźnieni, dodatkowo zapewne wmawiali Grzegorzowi,że jest piękny"
Panie Januszu, w miejsce "tamtych" będą "ci"
Na przykład asystent.
Przykład ober- i pseudourzędnika.


Obserwując dyskusje mam następujące spostrzeżenia.
1-Pani Cendrowska zastępca burmistrza
powinna dostać tydzień ( po przegranych wyborach swojego szefa)na spakowanie się i opuścić Urząd.Po pierwsze dlatego,że jej stanowisko było politycznie obsadzone,a jej zaradność i elokwencja na stanowisku, które piastowała delikatnie mówiąc przeciętna.
Niestety stało się tak,że ma pani umowę do końca kwietnia.
Urzędnicy typu pani Małgorzata Kuś także przyszła z panem Dunią ( prywatnie koleżanka)więc obecny burmistrz pożytku raczej z niej mieć nie będzie.
Więc roszady w tym kierunku są naturalne i oczywiste.

Przy okazji niech ktoś zwróci uwagę na formę zatrudnienia Cendrowskiej.Przecież wiceburmistrz powinien wylecieć z głównym.Może by się tak przyjrzeć pracy pani kadrowej...
-1
#39 krzyś 02-04-2015 06:33
Piękna transparentność w urzędzie o nowym wice-burmistrzu nikt się nie wspomniał,a Pan Kowalski udaje typowego niemca
+16
#38 z kazimierza 23-03-2015 20:33
@ Swojak do prawidłowego funkcjonowania urzedu konieczna jest znacznie dalej idąca wymiana kadry i pan burmistrz chyba jest tego swiadmy a przynajmniej tak mi sie wydaje i jak sie nadtym nie pochyli to nie wroze mu siwetlanej przyszłosci bo nieda sie w ten sposob pracowac stara gwardia czuwa by wszystko szło tak jak powinno by miejsce przygotowac byłemu pozdrawiam
+14
#37 Swojak 22-03-2015 12:57
Cytuję krzysiek:
Janusz Kowalski"Będę informował mieszkańców o ignorancji i draństwie -cechy organiczne - pseudo-ober- urzędników, których nieudolność i niekompetencja poraża.Ludzie Ci, których mam na myśli zatrudnieni zostali przez Ówczesnego -jakie to piękne słowo- burmistrz Grzegorza Dunię. Zatrudnił ich tylko dla tego,że byli zaprzyjaźnieni, dodatkowo zapewne wmawiali Grzegorzowi,że jest piękny"
Panie Januszu, w miejsce "tamtych" będą "ci"
Na przykład asystent.
Przykład ober- i pseudourzędnika.


Obserwując dyskusje mam następujące spostrzeżenia.
1-Pani Cendrowska zastępca burmistrza
powinna dostać tydzień ( po przegranych wyborach swojego szefa)na spakowanie się i opuścić Urząd.Po pierwsze dlatego,że jej stanowisko było politycznie obsadzone,a jej zaradność i elokwencja na stanowisku, które piastowała delikatnie mówiąc przeciętna.
Niestety stało się tak,że ma pani umowę do końca kwietnia.
Urzędnicy typu pani Małgorzata Kuś także przyszła z panem Dunią ( prywatnie koleżanka)więc obecny burmistrz pożytku raczej z niej mieć nie będzie.
Więc roszady w tym kierunku są naturalne i oczywiste.
+16
#36 franio 22-03-2015 09:48
Cytuję Darek:
Po zakończeniu audytu P. Pisula zrobi "prześwietlenie" w urzędzie

Po urzędzie niech prześwietli GZS. szczególnie niech się przyjrzy wydatkom na przegrane procesy sądowe.a dowody ma bardzo blisko.
+19
#35 Darek 21-03-2015 23:06
Po zakończeniu audytu P. Pisula zrobi "prześwietlenie" w urzędzie
-13
#34 krzysiek 21-03-2015 10:17
Janusz Kowalski"Będę informował mieszkańców o ignorancji i draństwie -cechy organiczne - pseudo-ober- urzędników, których nieudolność i niekompetencja poraża.Ludzie Ci, których mam na myśli zatrudnieni zostali przez Ówczesnego -jakie to piękne słowo- burmistrz Grzegorza Dunię. Zatrudnił ich tylko dla tego,że byli zaprzyjaźnieni, dodatkowo zapewne wmawiali Grzegorzowi,że jest piękny"
Panie Januszu, w miejsce "tamtych" będą "ci"
Na przykład asystent.
Przykład ober- i pseudourzędnika.
+4
#33 Kasia 21-03-2015 08:03
Cytuję krzysiek:
BRAWO!Burmistrz poinformował nareszcie (19.03. godz 18.00)mieszkańców o audycie i jego zakresie.
Dziwne, że publikacja miała miejsce o godz. 18.00.Czy osoba odpowiedzialna za te sprawy musi pracować po godzinach?
Uprzejmie informuję, że w Urzędzie Miasta w Kazimierzu Dolnym aktualnie prowadzony jest audyt prawny. Jego zakres dotyczy:
-zgodności obiegu dokumentów z przepisami prawa i instrukcją kancelaryjną,
-terminowości załatwiania spraw administracyjnych,
-zgodności rozstrzygnięć i prowadzonych postępowań z Kodeksem postępowania administracyjnego,
-przestrzegania przepisów prawa w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz wydatkowania środków publicznych,
-zawartych i wykonywanych umów,
-windykacji należności miasta,
-spraw sądowych w toku,
-organizacji urzędu miasta, w tym zgodności regulaminu organizacyjnego ze stanem faktycznym, oraz struktury zatrudnienia (dokumentację akt osobowych, zakresy obowiązków pracowników, ewidencję czasu pracy).
O wynikach audytu zostaniecie Państwo niezwłocznie poinformowani. Za ewentualne niedogodności z góry przepraszam. Andrzej Pisula
Burmistrz Kazimierza Dolnego

Ja bym jeszcze dopisała konkursy na stanowiska urzędnicze
+13
#32 J.K 21-03-2015 07:27
Cytuję krzysiek:
Nie muszę chyba dodawać, że jedna osoba już wie, jak zakończy się audyt.Gdyby wyniki pokazały co innego, to Kowalski nazwie wyniki skandalicznymi i fałszywymi.

"Audyt zapewne uwidoczni nieprawidłowości pracy urzędu,a audytorzy wniosą zalecenia."Janusz Kowalski

Zapewniam cie,Że nie zależnie od wyników audytu, będę publikował nadużycia,fałszerstwa i nie kompetencje.Będę informował mieszkańców o ignorancji i draństwie -cechy organiczne - pseudo-ober- urzędników, których nieudolność i niekompetencja poraża.Ludzie Ci, których mam na myśli zatrudnieni zostali przez Ówczesnego -jakie to piękne słowo- burmistrz Grzegorza Dunię. Zatrudnił ich tylko dla tego,że byli zaprzyjaźnieni,dodatkowo zapewne wmawiali Grzegorzowi,że jest piękny.....
-6
#31 krzysiek 20-03-2015 23:40
Nie muszę chyba dodawać, że jedna osoba już wie, jak zakończy się audyt.Gdyby wyniki pokazały co innego, to Kowalski nazwie wyniki skandalicznymi i fałszywymi.

"Audyt zapewne uwidoczni nieprawidłowości pracy urzędu,a audytorzy wniosą zalecenia."Janusz Kowalski

Dodaj komentarz