<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Wokół rewitalizacji - wyjaśniamy nieporozumienia</title>
		<description>Skomentuj Wokół rewitalizacji - wyjaśniamy nieporozumienia</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 07:05:53 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1020.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15682</link>
			<description><![CDATA[Nie pomylilem się co do Ciebie. Żegnaj.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 08 May 2016 07:25:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15682</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Drwal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15681</link>
			<description><![CDATA[o tym ze najwiekszym zagrożeniem są tubylcy gorsi od tych topól bo naj wiecej maja do powiedzenia]]></description>
			<dc:creator>Drwal</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 May 2016 21:58:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15681</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15678</link>
			<description><![CDATA[O czym chcesz jeszcze dyskutować ?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 May 2016 19:20:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15678</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Drwal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15672</link>
			<description><![CDATA[No tak wy to na tym Okalu byscie aby pisma, donosy pisali co za wieś]]></description>
			<dc:creator>Drwal</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 May 2016 17:09:52 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15672</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15671</link>
			<description><![CDATA[No własnie. Pewną i oznaczona przez leśnika, a jak jest ?. Mam zamiar napisać do Nadleśnictwa w sprawie topól zarastajach lasy. W tym roku na Okalu NIE DA SIĘ ŻYĆ z powodu pylenia / płaty puchu/. Uważam,że leśniczy wydając pozwolenie na wyrab sosen i i debów powinien uzależniać je od własciwej gospodarki drzewmi " śmieciowymi" Tych drzew NIKT nie usuwa, chyba że obali je wichura i wtedy powalone zalegaja lasy.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 07 May 2016 08:47:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15671</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Drwal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15669</link>
			<description><![CDATA[a kto niszczy las podaj przyklad bo ja takich nie widze Prawo lesne pozwala pozyskac pewna ilość drewna na 1 ha lasu i każdy tego się trzyma wiec nie siej popeliny Roman]]></description>
			<dc:creator>Drwal</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 May 2016 23:36:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15669</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15663</link>
			<description><![CDATA[Las prywatny ? Las NISZCZONY, a to już NASZA SPRAWA.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 May 2016 06:55:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15663</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15661</link>
			<description><![CDATA[Panowie mówicie o lasach?niedługo powstanie'''Małpi gaj"w centrum miasta po dawnej Restauracji Esterce:Te samosiewki dadzą nam mieszkańcom trochę tlenu.]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 May 2016 22:14:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15661</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kumaty napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15660</link>
			<description><![CDATA[Wyraźnie, że mogą być tereny WIEJSKIE!! Dlaczego oszukujecie!?]]></description>
			<dc:creator>kumaty</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 May 2016 21:56:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15660</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kumaty napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15659</link>
			<description><![CDATA[I jeszcze dalej: "Gminny Program Rewitalizacji dla obszarów wiejskich Gminy Skawina to dokument, który programuje proces rewitalizacji na tych obszarach gminy, na których stwierdzono największe nasilenie negatywnych zjawisk.Działania rewitalizacyjne zaplanowane na obszarach zdegradowanych wskazanych w Gminnym Programie Rewitalizacji mają szansę na uzyskanie zewnętrznego finansowania, m.in. z funduszy UE. Mając na względzie powyższe, informujemy o planowanym rozpoczęciu konsultacji społecznych i możliwości zgłaszania uwag do projektów Uchwał."]]></description>
			<dc:creator>kumaty</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 May 2016 21:55:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15659</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kumaty napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15658</link>
			<description><![CDATA[BZDURY! Wystarczy kilka razy kliknąć! "Burmistrz Miasta i Gminy Skawina uprzejmie informuje o planowanym na 22 stycznia rozpoczęciu konsultacji społecznych w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Skawina oraz zasad powoływania Komitetu Rewitalizacji dla obszarów wiejskich i ustanowienia jego regulaminu. W celu opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji (GPR) dla obszarów wiejskich konieczne jest określenie obszarów kryzysowych (zdegradowanych) oraz rewitalizacji na terenie wiejskim gminy. W tym celu opracowana została diagnoza społeczno-gospodarczo-przestrzenna jednostek gminy (sołectw), która pozwoliła określić zróżnicowanie wewnętrzne i wykazać obszary, które ze względu na wysokie nagromadzenie negatywnych zjawisk społecznych, gospodarczych czy przestrzennych powinny zostać objęte wsparciem w ramach GPR."]]></description>
			<dc:creator>kumaty</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 May 2016 21:54:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15658</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Drwal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15657</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50 piszesz jakies brednie las Okalski jest lasem prywatnym wiec wycinamy tyle drzewa ile potrzeba a jak cie to boli to zmien miejsce zamieszkania tak kolo Lubartowa]]></description>
			<dc:creator>Drwal</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 May 2016 21:54:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15657</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15656</link>
			<description><![CDATA[Las okalski i topole. Topole to drzewa, które rokrocznie , w obecnym czasie, wypuszczają NIEZLICZONE ilości białego puchu. Las okalski jest ogałacany z sosen. Topole sa pozostawiane. Pytam sie DLACZEGO ?. Jeszcze kilka lat, a DRWALE spowodują, że Rynek Kazimierski w majowkę bedzie zasypany ALERGIA. Panie Burmistrzu. Proszę o interwencje w Nadleśnictwoe Pulawy, by NASZ leśnik / urzędujacy w piatki w Urzedzie/ ruszył d..ą.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 May 2016 13:50:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15656</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15639</link>
			<description><![CDATA[Pan Gębal napisał "Każdy pomysł na zwiększenie środków budżetu wart jest rozważania" W pełni popieram, choć tekst poniżej napisałem przewrotnie. Przewrotnie też zapytam, czy można też ograniczać wydatki gminy? Trudne czasy dla gminy to i decyzje muszą być trudne i czasem niepopularne.]]></description>
			<dc:creator>azor</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 May 2016 18:59:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15639</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15638</link>
			<description><![CDATA[Każdy pomysł na zwiększenie środków budżetu wart jest rozważania. Uważam , że trzeba usiąść do stołu, spojrzeć sobie w oczy i rozpocząć od zaprzestania wytaczania armat, okopywania się i myślenia jak podstawić nogę sąsiadowi. Trudne to bardzo ale możliwe. Chętnie rozpoczął bym dyskusję od kluczowego tematu , który podjął ps azor w p.6. To może być jeden z ważniejszych czynników wzrostu poziomu życia w nasze Gminie]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 May 2016 12:03:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15638</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15637</link>
			<description><![CDATA[@ azor. Dużo racji w Twoim mysleniu. Ja jeszcze dodałbym 2 parkingi w Centrum coby odciażyć ul. Puławska na odcinku CPN w kierunku Pulaw.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 May 2016 10:58:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15637</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15636</link>
			<description><![CDATA[Polak ma poglądy, ale nie wie skąd, dlaczego właśnie takie i po co je pokazuje.]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 May 2016 09:45:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15636</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15635</link>
			<description><![CDATA[no właśnie chłopie z Okala taka władza się obraziła i zrezygnowała z funkcji a ty Azor czyżbyś byl uwiazany na łancuchu i ci brakuje jakiej azorki]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 May 2016 09:11:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15635</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15633</link>
			<description><![CDATA[cyt z miasta "Panie Adamie tylko jak to zrobić, aby budżet gminy był o 1/5 wyższy? Wpuścić do zabytkowego Miasteczka mega obiekty?" Proponuję: 1)Ogrodzić resztę Plebanki (opłata z metra) 2)Zagospodarować pozostałą część rynku drewnianymi podłogami ( bruk rozebrać i sprzedać) 3)Podwyższyć parasole aby zasłaniały wszystkie kamienice (im wyższe tym opłata większa) 4)Otworzyć sklepy nocne z alkoholem. 5)Pójść na kompromis z cygankami i ubezpieczyć je w Krus (będą płacić podatek) 6)Za każdy pomysł zwiększenia lub utworzenia stanowiska pracy przez przedsiębiorcę opłata administracyjna. 7)Każda próba podwyższenia zarobków karana według systemu złotówka za złotówkę. Na koniec każdemu mieszkańcowi Kazimierza w ramach oszczędności odciąć tv,telefon i internet, kupić piuropusz i pozwolić za opłatą strugać i sprzedawać kije leszczynowe.]]></description>
			<dc:creator>azor</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 May 2016 08:11:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15633</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15632</link>
			<description><![CDATA[@Grymas 50 masz rację. Władza nie może się obrażać, nie może się dąsać tylko dlatego, że mieszkańcy artykułują swoje problemy, bolączki, czy kierują do władz swoje uwagi. Mam cichą nadzieję na narodzenie społeczeństwa obywatelskiego, które wspólnie z władzami jest głęboko zatroskane dobrem wspólnym, jakim jest nasza gmina.]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 May 2016 08:05:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15632</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15631</link>
			<description><![CDATA[Do dyskusji na blogu właczyl się radny p. Andrzej Gębal i bardzo dobrze. Najwyższy czas, by podobnie zachowywali sie pozostali radni na czele z Przewodniczacym, a i Pan Burmistrz też powinien. / rzecznik prasowy, radca prawny/ Fakt ten spowoduje, ze UWIERZYMY w troskę radnych i Burmistrza, a też bedzie to ZAPEWNIENIE, że czytają co BOLI mieszkańców miasta i Gminy.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 May 2016 07:08:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15631</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15629</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie tylko jak to zrobić, aby budżet gminy był o 1/5 wyższy? Wpuścić do zabytkowego Miasteczka mega obiekty?]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 21:34:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15629</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15628</link>
			<description><![CDATA[Witam po raz kolejny. Chciałbym odpowiedzieć na pytanie blogowicza ps Maniek. Uważam , że dzielenie naszej Gminy na mniejsze jednostki nie jest najlepszym pomysłem, gdyż prowadzi do obniżenia potencjału w szczególności o charakterze inwestycyjnym (zdolności do zaspokajania zbiorowych potrzeb nas - mieszkańców). Nawet obecny poziom budżetu gminnego i jego struktura jest niewystarczający, ażeby zabezpieczyć nasze lokalne potrzeby przynajmniej na poziomie średniokrajowym. Uważam , że aby osiągnąć powyższy efekt budżet Gminy powinien być o przynajmniej 1/5 wyższy.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 20:46:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15628</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15625</link>
			<description><![CDATA[Cytuję Maniek "Chciałbym dowiedzieć się nieco o sprawie odłączenia Kazimierza Dolnego od miejscowości gminnych.Jaka jest szansa na to i jakie pan ma zdanie.Wiem,że pracował pan w zarządzie miasta Puławy.Tam w Puławach jest miasto Puławy i gmina Puławy. Jakie płyną z tego korzyści. Olbrzymia część podatku rolnego jest przeznaczana na sprawy miasta Kazimierz" A ja chciałbym się dowiedzieć kiedy chłopi zaczną płacić zamiast 390 zł na kwartał, 1100 zł na miesiąc składkę z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej? Kiedy zaczną płacic składkę zdrowotną? Kiedy niepełnosprawny rolnik lub rolniczka zacznie płacić składkę wypadkową, chorobową i macierzyńską? W *****ch się Wam poprzewracało z tymi roszczeniami.]]></description>
			<dc:creator>azor</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 15:12:58 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15625</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Maniek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15623</link>
			<description><![CDATA[Bardzo dobrze,że pan radny Gębal zabiera głos. Chciałbym dowiedzieć się nieco o sprawie odłączenia Kazimierza Dolnego od miejscowości gminnych.Jaka jest szansa na to i jakie pan ma zdanie.Wiem,że pracował pan w zarządzie miasta Puławy.Tam w Puławach jest miasto Puławy i gmina Puławy. Jakie płyną z tego korzyści. Olbrzymia część podatku rolnego jest przeznaczana na sprawy miasta Kazimierz. Uważam,że pytanie do pana radnego jest zasadne.]]></description>
			<dc:creator>Maniek</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 14:20:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15623</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15622</link>
			<description><![CDATA[Witam blogowiczów. Zwykle nie pisuję na blogach. Pozwoliłem sobie zabrać Państwa czas tylko dlatego , ażeby więcej nie mające żadnych podstaw tezy nie były kolportowane jako obiektywne prawdy. Dziękuję autorom artykułu , że przyznali iż wyłączenie obszarów wiejskich z programu rewitalizacji nie znajduje żadnego prawnego uzasadnienia. Zgadzam się z kolei z tezą autorów, że ostatecznie programem rewitalizacji zostanie objęte nie więcej 20-30% obszaru Gminy. Zwracam tylko uwagę , że dopóki Gminny Program Rewitalizacji nie zostanie opracowany ( nie został jeszcze powołany stosowny Zespół) nie powinno się wyrokować jakie ostatecznie obszary będą nim objęte.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 12:15:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15622</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KW napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15621</link>
			<description><![CDATA[Doprawdy głęboka to myśl...]]></description>
			<dc:creator>KW</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 10:19:28 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15621</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KW napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15620</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie, zapewniam Pana, że nic nie zostało wyrwane z kontekstu. Oczywiście, że w ustawie nie ma słowa, coby rewitalizacja miała dotyczyć wyłącznie miasta. Ustawa jest jedynie narzędziem do rozwiązania określonych problemów, które definiuje. Dla nas jest jasne, że te problemy są problemami miast. Cała gmina nie może zostać objęta programem z mocy prawa, bo obszar rewitalizacji nie może być większy niż 20% powierzchni gminy oraz zamieszkały przez więcej niż 30% liczby mieszkańców gminy. Niech Pan zauważy, że obszary wiejskie mają odrębne fundusze w ramach PROW. To są środki przeznaczone do rozwiązywania problemów wsi, które są zgoła odmienne od problemów miast. Ale oczywiście będziemy dyskutować. Z kim jak z kim, ale z Panem zawsze chętnie rozmawiam. pozdrawiam]]></description>
			<dc:creator>KW</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 10:17:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15620</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Do pana Gebala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15619</link>
			<description><![CDATA[I jeszcze jedno Muzeum Nadqislanskie. kolejne zwolnienia i szykany a kto bronil Pania Zadure ano wapomniany Wawer. I o tym juz na tym blogu ani slowa. A ludzie cierpia i sa lamane kregoslupy w muzeum. o tym milczenie a tu mamy uwierzyc w koncepcje jakas rewitalizacji autorstwa wlasnie Wawra i Rupiewicz. i mamy takim ludzikm wierzyc?????????????]]></description>
			<dc:creator>Do pana Gebala</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 00:48:36 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15619</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Do pana Gebala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15618</link>
			<description><![CDATA[Panie Gebal jest prawda i pradwa Kowalskiego bloga do ktorego sprowadza sie on Wawer i paru naiwnych ktorzy wierza w klamstwa lub wixje swiata tu roztaczana. na szczescie madrych jest wiecej to znaczy takich ktorzy nie kipuja tego co czytaja za prawde bo to vhyba definicja madrosci. Nikt klamstw nie przegada no klamcy maja swoja prwde. Tak Kowalski blog dziala i szuka tylko kolejnych tematow sluzacych jemu jego interesom i chorym wizjom ludzi go wspietajacych. Bogu dzieki za chwile bedzie ich mniej niz palcow u reki. Po co Pan Panie Gebal tlumaczy sie z prwdy...?]]></description>
			<dc:creator>Do pana Gebala</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 May 2016 00:30:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15618</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec gminy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15617</link>
			<description><![CDATA[Fakt. Jeden Gębal i jedna Wolna zadają jakiekolwiek pytania. Reszta nic. Zero pytań, zero myślenia... zero. Ale Panie Gębal, Kazimierz to serce tej gminy. Tu można stworzyć miejsca pracy. Jak Kazimierz będzie żył, to i cała gmina.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec gminy</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 May 2016 23:51:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15617</guid>
		</item>
		<item>
			<title>wr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15616</link>
			<description><![CDATA[Dobrze źe chodź jeden radny na cała rade ma intelekt i wie o czym mòwi. A reszta? Szkoda piejiedzy na diety dla nich.]]></description>
			<dc:creator>wr</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 May 2016 23:36:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15616</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Strzępek Tadeusz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15614</link>
			<description><![CDATA[Brawo pani Rupiewicz i panie Wawer! Nie zrażajcie się niektórymi wpisami. Działajcie dalej -oby tak zaangażowanych w sprawy gminy Kazimierz Dolny było więcej. Zrewitalizować w tej gminie trzeba praktycznie wszystko. Zacznijmy jednak chociaż cokolwiek i nie kłóćmy się... Wspólnie zdziałamy wiele. Podzieleni nic. Jechałem dzisiaj od strony Puław w godzinach południowych do miasteczka dwie godziny. Od strony Warszawy waliły się na Kazimierz setki aut -zgodnie z normami prawa. Tragedia! Zadepczą ten Kazimierz. Co z tego mamy? Panie Adamie, Unia narzuciła nam dziesiątki prawnych norm, które zrujnowały nasz przemysł, naszą wieś, nasze zdrowie, a teraz zgodnie z normami prawa usiłują nam narzucić TTIP żeby dokonać reszty.]]></description>
			<dc:creator>Strzępek Tadeusz</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 May 2016 21:56:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15614</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15613</link>
			<description><![CDATA[Witam wszystkich czytelników bloga. Jestem radnym wybranym przez mieszkańców Parchatki. To ja podczas spotkania konsultacyjnego broniłem tezy , że program rewitalizacji na obecnym etapie jego tworzenia powinien dotyczyć Gminy jako całości a nie wyłącznie obszaru Miasta Kazimierz Dolny. Chętnie podejmę dyskusję na temat rewitalizacji zarówno z autorami artykułu jak i czytelnikami bloga przy założeniu, że definiując twierdzenia i wnioski będziemy opierali się o normy prawa a nie jak to zrobili autorzy artykułu wyrwanymi z kontekstu interpretacjami i zakulisowymi nieoficjalnymi uzgodnieniami. Szanowni autorzy. W oparciu o takie właśnie przesłanki postawiliście tezę , że program rewitalizacji powinien dotyczyć wyłącznie obszarów miejskich co nie znajduje żadnego uzasadnienia w obowiązującym prawie.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 May 2016 21:14:25 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15613</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15611</link>
			<description><![CDATA[" ze strony Radnych był taki: dlaczego rewitalizacja ma dotyczyć jedynie miasta, a nie także obszarów wiejskich?" Współczuć ?. Obśmiać ?. Wypada I TO. I TO. ps. moje; DWA w JEDNYM. Czytałem, że można bardziej w JEDNYM.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 May 2016 20:05:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1020-wokol-rewitalizacji-wyjasniamy-nieporozumienia.html#comment-15611</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
