<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Zmierzamy w nieznane... Obrady XXI sesji Rady Miejskiej</title>
		<description>Skomentuj Zmierzamy w nieznane... Obrady XXI sesji Rady Miejskiej</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html</link>
		<lastBuildDate>Wed, 20 May 2026 03:22:59 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1068.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>samorządny napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16786</link>
			<description><![CDATA[No No myśleliście na tej "Kwaskówce" myśleliście i wymyśliliście brawo Wy, niestety dla Was nie macie szans na te stołki, może ktoś nowy rozsądny i nie pobrudzony tym błotem, oby tylko nie redaktorzy tego bloga.]]></description>
			<dc:creator>samorządny</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 19:30:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16786</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16783</link>
			<description><![CDATA[Widzę, że pod oświadczeniem Pana Pisuli jest oświadczenie Pana Pruchniaka: "Nie zgadzam się z oświadczeniem Pana Burmistrza, w którym padły słowa „kłamliwe i krzywdzące opinie”, gdzie tu jest kłamstwo? Burmistrz, którego wybrali ludzie, zaufali mu powinien brać odpowiedzialność za swoje decyzje, a nie winić za nie innych i szukać zemsty" Zgadzam się z Panem w 100%, i nie ważne, że jest Pan od Duni. Jeśli chodzi o zachowanie to Pan Pisula przebił swego poprzednika-niestety...]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 17:06:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16783</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16781</link>
			<description><![CDATA[Kazimierzak to imię czy nazwisko? Nikogo nie opluwam, do niczego nie namawiam...]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 13:39:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16781</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16780</link>
			<description><![CDATA[Napisz, podpisz się z imienia i nazwiska i Janusz na pewno zamieści. Problem z wami jest taki, że kryjecie się za nikami, a jednocześnie chcecie by ktoś załatwiał wasze interesiki, przy okazji plując na innych. Czepiacie się Kuby za to, że ujawnił pewną patologię... Jeśli kogoś skrzywdził, niech idzie do sądu, na policję... W każdym razie po publiczne pieniądze nie sięgną-zresztą pięknie wytłumaczył co, jak i dlaczego... Kazimierzak to imię czy nazwisko?]]></description>
			<dc:creator>azor</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 10:58:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16780</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tomek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16779</link>
			<description><![CDATA[Pani Iwonko - niech się pani tak nie rzuca. Narobiła pani obory i tyle. Gazeta napisała prawdę. Jest załączona pani faktura. WSYTD!!!]]></description>
			<dc:creator>Tomek</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 10:15:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16779</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Feliks napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16778</link>
			<description><![CDATA[Mysle, ze jak juz nastapi taka potrzeba zrobie to. I przepraszam bardzo ale fakt faktem tlumaczyc to potrafi pieknie. I pytanie tylko kto na kogo pluje I kto komu nie zaplacil...]]></description>
			<dc:creator>Feliks</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 09:27:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16778</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16777</link>
			<description><![CDATA[biedaczek zapomniał zapłacić i wielki problem zdarza się :lol:]]></description>
			<dc:creator>jak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 08:54:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16777</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16776</link>
			<description><![CDATA[Napisz, podpisz się z imienia i nazwiska i Janusz na pewno zamieści. Problem z wami jest taki, że kryjecie się za nikami, a jednocześnie chcecie by ktoś załatwiał wasze interesiki, przy okazji plując na innych. Czepiacie się Kuby za to, że ujawnił pewną patologię... Jeśli kogoś skrzywdził, niech idzie do sądu, na policję... W każdym razie po publiczne pieniądze nie sięgną-zresztą pięknie wytłumaczył co, jak i dlaczego...]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 08:49:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16776</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jagoda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16775</link>
			<description><![CDATA[kariery nie zrobiła i nie zrobi najwyżej do paki pójdzie za kłamstwa i oczernianie ludzi.To też jest jakiś sposób na życie jak się pracować nie chce]]></description>
			<dc:creator>jagoda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 08:33:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16775</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Feliks napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16774</link>
			<description><![CDATA[A moze by tak napisac artykul o Panu Pruchniaku I o tym jak idealny nie jest..]]></description>
			<dc:creator>Feliks</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 08:20:28 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16774</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Sąsiad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16770</link>
			<description><![CDATA[Dunia z naradami przeniósł się do Cendrowskich. Wczoraj znowu naradzali się z Pruchniakiem. Tym razem na kogo Skąd w tych ludziach tyle zła a Dunia ma komfort bo za niego nadstawiają głowy Cendrowska pracownik opieki grabczak i Pruchniak a on w białych rękawiczkach z zimną tesrzą stoi jak Bóg.]]></description>
			<dc:creator>Sąsiad</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 08 Sep 2016 06:03:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16770</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kampania wyborcza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16767</link>
			<description><![CDATA[zbankrutowana oszustka u płota, kampania Grzegorza rozpoczęta...]]></description>
			<dc:creator>kampania wyborcza</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 20:52:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16767</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16765</link>
			<description><![CDATA[Tak Jestem za tym aby w brukowcu ukazało się pismo Godziszewskiego do Rady Miasta. Z uwzględnieniem wpływu tego pisma.Wtedy okaże się,że Godziszewski napisał pismo po tym jak radny Próchniak zwrócił się o fakturę. Nie wykluczone,że sam pan burmistrz nakłonił Godziszewskiego do napisania pisma.Może się mylę? @zorientowany, gdzie Rzym, a gdzie Krym, chciałoby się powiedzieć. Rów był kopany rok temu, a faktura była wystawiona w tym roku w czerwcu. Swoją drogą gdzie była gazeta pani Filipowskiej kiedy Dunia marnował miliony publicznych pieniędzy?]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 18:44:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16765</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16764</link>
			<description><![CDATA[A czym się zasłużył Pan Dyrektor? Tym, że pcha nas w nieznane, że nie raczył nawet pracowników poinformować... No chyba, że ładny jest ale nie wiem tego, ale cóż to za zasługa.]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 17:36:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16764</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Danka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16762</link>
			<description><![CDATA[Zgadza się! Gdyby nie to szczekanie to chyba wszyscy by posnęlna sesjach.... Z drugiej strony to kto ma patrzeć władzy na ręce jak nie opozycja.... "swój" sie nie odezwie bo nie wypada!!! Ta młoda tez jest bardzo aktywna.]]></description>
			<dc:creator>Danka</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 17:14:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16762</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Edziu napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16761</link>
			<description><![CDATA[Pan Burmistrz jest małostkowy, skupiony na oklaskach i na sobie. Zwrócić uwagi mi się nie da. Pozbył się swoich ludzi, teraz ma miernoty. Jedyny dyrektor MZK mu się udał. A kim jest ten Nieróbca? Politykier i dużo szumu robi obok siebie. Sprawa z uchwałą o sporcie, czytaj pieniędzmi dla Orłów jest smierdząca jak Wisła w stanie obecnym.]]></description>
			<dc:creator>Edziu</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 17:10:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16761</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16760</link>
			<description><![CDATA[A skąd to wszystko wiesz? Bazujesz na wyjaśnieniach Burmistrza, którego wiarygodność jest, łagodnie rzecz ujmując, mierna... Niestety]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 16:52:30 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16760</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16759</link>
			<description><![CDATA[Czy nie widzisz różnicy w poczynaniach Pisuli i Radnego? Mimo wszystko Radny nie sięgną po publiczne pieniądze a Burmistrz owszem. Jak można dać komuś pieniądz a później sobie je odebrać z Urzędu. Ilu z nas pomaga innym, dofinansowuje jakieś działania... Ale kto później idzie do pracodawcy z prośbą typu: "szefie byłem dobry dałem 400 zł potrzebującym - weź mi je oddaj..." Jaki problem stanowiło zawarcie umowy przez Urząd z całą tą kapelą? Żaden... To jest cały fałsz. Przecież gdyby nie pismo Radnego to Burmistrzowi nie przyszłoby do głowy, że coś może jest nie tak... Naprawdę to jest straszne, kogo wybraliśmy na Burmistrza. Grajmy, bawmy się - kurde a gdzie do licha praca...?]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 16:50:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16759</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jagoda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16757</link>
			<description><![CDATA[w brukowcu piszą,że Pisulowie gościli delegację za Staufen u siebie przecież to kłamstwo wierudne . Wszyscy w Kazimierzu wiedzą ,że tak nie było. Jaka jest wiarygodność gazety? W innej gazecie powinien ukazać się artykuł o działaniach radnego i ukazać powinno się pismo pana Godziszewskiego, które wystosował do Rady aby radny Pruchniak oddał pieniądze zebrane od ludzi 2 lata temu.]]></description>
			<dc:creator>jagoda</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 15:41:06 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16757</guid>
		</item>
		<item>
			<title>czytelnik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16756</link>
			<description><![CDATA[Piękny artykuł w tygodniku Powisla. Dodatkowo załączona faktura. Czyli fakty. Przelew był zrealizowany i po fakcie ujawnienia afery pieniądze zwrócono na konto. Chciwość małych ludzi.]]></description>
			<dc:creator>czytelnik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 07 Sep 2016 15:21:52 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16756</guid>
		</item>
		<item>
			<title>john napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16743</link>
			<description><![CDATA[RIO BRAVO...OGLĄDAŁEM, KLASYK...]]></description>
			<dc:creator>john</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 06 Sep 2016 20:46:32 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16743</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zdzisław napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16742</link>
			<description><![CDATA[Pan Burmistrz powinien podać się do dymisji. Nie tylko z powodu tej durnej faktury... poprostu kiepsko sobie radzi. Decyzja o kostce do PSZOK kwalifikuje się pod RIO.]]></description>
			<dc:creator>Zdzisław</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 06 Sep 2016 17:40:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16742</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PiSfan napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16739</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu czekam na opis tej sytuacji z przywłaszczeniem pieniędzy przez radnego.]]></description>
			<dc:creator>PiSfan</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 06 Sep 2016 10:39:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16739</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grzech napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16738</link>
			<description><![CDATA[Zgadza się!]]></description>
			<dc:creator>Grzech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 06 Sep 2016 10:30:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16738</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Radca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16734</link>
			<description><![CDATA[Ludzie jak miały być nie przelane skoro szef kapeli Zgoda dostał pieniądze za usługę. Czy nie wiecie jak dxiała procedura. Pan Pruchniak zebrał od ludzi 4000 zł i ponad rok nimi obrać a może już obrócił z kim trzeba. Nie zapłacił za wykonaną pracę oszukał że działał w porozumieniu. I dla was to jest w porządku. !!! Nie rozróżniacie dwóch rzeczy. Żałosne jest że Dunia ma tak wyćwiczone pieski które szczekają najgłośniej jak mogą. Panie Próchniak miej Pan swoją odobowość i godność. Szczekanie na komisjach i sesjach to wynik braku pańskiego cłowieczeństwa.]]></description>
			<dc:creator>Radca</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 06 Sep 2016 07:11:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16734</guid>
		</item>
		<item>
			<title>czarek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16727</link>
			<description><![CDATA[Dokładnie , mam też takie odczucie.]]></description>
			<dc:creator>czarek</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 20:40:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16727</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PSLowiec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16723</link>
			<description><![CDATA[Oświadczenie Burmistrza jest bez sensu. Z opisu Kuby jednoznacznie wynika, że pieniądze zostały przelane na konto. Tak by też pozostało, tylko Radny wysłał pismo... Niestety nie widać w tym wszystkim żadnej wrażliwości ze strony Burmistrza, może nawet przyzwoitości, bo faktura została skorygowana w obawie przed tym co ludzie powiedzą...]]></description>
			<dc:creator>PSLowiec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 19:29:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16723</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zofia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16722</link>
			<description><![CDATA[A Pan Burmistrz śpiewał nie tak dawno na scenie "nie zadzieraj nosa]]></description>
			<dc:creator>Zofia</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 19:01:25 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16722</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Dynamo napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16721</link>
			<description><![CDATA[Piłka jest krótka! Jeżeli poszły gminne pieniądze to jest to niedopuszczalne Wynurzenia pod tytułem "Siepacze", "Ludzie Duni" etc... nie maja znaczenia i tym bardziej UZASADNIENIA!!! Tyle w temacie]]></description>
			<dc:creator>Dynamo</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 16:39:37 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16721</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16720</link>
			<description><![CDATA[Dla poprawy nastroju w deszczowy poniedziałek http://biznes.interia.pl/raport/emerytury/news/czego-nam-nie-mowia-o-emeryturach,2383796,1021]]></description>
			<dc:creator>azor</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 14:13:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16720</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16719</link>
			<description><![CDATA[Co na to rzecznik prasowy?]]></description>
			<dc:creator>azor</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 13:40:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16719</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszko napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16718</link>
			<description><![CDATA[Zdradzony przez kogo? Czy jesli ktoś ujawnia naduzycia, to jest to złe? To chyba dobre. Przecież oczekujemy od władzy przejżystości. Ta faktura to czubek góry lodowej. Są inne, ważniejsze rzeczy, beznadziejne decyzje.]]></description>
			<dc:creator>Mieszko</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 10:39:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16718</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16717</link>
			<description><![CDATA[Szanowny Panie burmistrzu proszę się nie przejmować ta sprawą.Absolutnie już nic więcej nie wyjaśniać. Cała sprawa jest szyta grubymi nićmi. Mam nadzieję,że dotarło do Pana,źe za tą intrygą stoi nie tyle Radny co Pana urzędniczki. Od dawna było wiadomo,że informacje - w tym równiż dokumenty są wynoszone z urzędu. Panie burmistrzu proszę się nie dawać. Został Pan zdradzony przez tych którzy z panem jedli i gościli się. Niech w końcu Pan pokaże co może burmistrz.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 09:53:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16717</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16716</link>
			<description><![CDATA[@ Jakub /brak nazwiska/ napisał; " to nie są żadne pomówienia, to nie są „kłamliwe i krzywdzące opinie”, taki były niestety fakty. I to nie jest żaden atak, to jest wyjaśnienie sprawy, o którą prosili mieszkańcy naszej gminy" A, gdyby NIE PROSILI ? Drodzy Radni. Was wybralismy. Na Was spoczywa szczególny obowiązek czuwania nad sprawami miasteczka i okolic. Chęć bycia radnym to jeszcze - na szczęście - NIE OBOWIAZEK, a zamierzenie BEZINTERESOWNEMU SŁUŻENIA lokalnemu społeczństwu. ps. czyżbym PRZESADZIŁ z tą BEZINTERESOWNOŚCIA ?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 09:48:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16716</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16715</link>
			<description><![CDATA[Czyli przelew został zrobiony, a zatem Burmistrz pieniądze wziął... Skandal wielki, i jeszcze większy wstyd...]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 08:22:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16715</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jakub napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16714</link>
			<description><![CDATA[c.d W odpowiedzi otrzymałem informację, że „została wykonana usługa – wykonanie oprawy muzycznej spotkania podczas pobytu delegacji z partnerskiego miasta Staufen w Niemczech (uroczysta kolacja). Do Urzędu Miasta wpłynęła faktura nr 1/6/2016 z dnia 27.06.2016 w kwocie 400,00 zł. Zapłaty za fakturę dokonano w dniu 04.07.2016. W dniu 25.07.2016 r. wpłynęła faktura korygująca nr 1/KOR/2016 na kwotę 400,00 zł. Zwrot tej kwoty na rachunek Urzędu Miasta nastąpił w dniu 25.07.2016 r. W załączeniu kserokopie obu ww. faktur.” Na obu fakturach jako sprzedawca widnieje żona Pana burmistrza. Moje pismo z zapytaniami wpłynęło do gminy 21.07.2016, korekta została wystawiona 25.07.2016 r. i zwrot kwoty 400,00 zł. I to nie są żadne pomówienia, to nie są „kłamliwe i krzywdzące opinie”, taki były niestety fakty. I to nie jest żaden atak, to jest wyjaśnienie sprawy, o którą prosili mieszkańcy naszej gminy]]></description>
			<dc:creator>Jakub</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 08:12:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16714</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jakub napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16713</link>
			<description><![CDATA[W pierwszych słowach mojego komentarza odniosę się do sprawy rozliczenia z Panem Godziszewskim, referowałem je publicznie na ostatniej sesji sprawa nie jest i nie była tajemnicą, decyzje z nią związane uzgadniane są z mieszkańcami i Panią sołtys. A co do tajemnic to rozumiem nagonkę na moja osobę prowadzoną przez Pana burmistrza, jego otoczenie i przede wszystkim małżonkę, ruszyłem temat bardzo niewygodny na prośbę mieszkańców naszej gminy. W piśmie z dnia 21.07.2016 r w ramach dostępu do informacji publicznej oraz wypełniają obowiązek sprawowania mandatu radnego zwróciłem się z czterema pytaniami Pierwsze dotyczyło zatrudnienia w urzędzie, drugie dotyczyło obsługi prawnej naszej gminy (ostatnio były zmiany), trzecie dotyczyło tematu odzyskiwania podatku VAT przez naszą gminę i czwarte pytanie zacytuję „Proszę o informację czy jest prawdą, że żona Pana burmistrza prowadząc gospodarstwo agroturystyczne, czy działalność gospodarczą wykonywała dla gminy jakieś usługi, za które zapłaciła gmina ze środków budżetowych? Jeśli tak to proszę o informację : - co to była za usługa, kiedy realizowana, jaką kwotę za usługę zapłaciła gmina z budżetu? Proszę o przesłanie mi kserokopii rachunku potwierdzonej za zgodnością z oryginałem.” c.d.n]]></description>
			<dc:creator>Jakub</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 05 Sep 2016 08:10:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16713</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszko napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16712</link>
			<description><![CDATA[Ale chyba Pisula nie będzie już kandydował. Nie ma szans. Nie z tą uchwałą dla orłów to przegiął. Bez reszty... podobno długi orłów w wyniku malwersacji są pokaźne. Chłopcy zawodowcy piją, przeklinają i swietnie się bawią. Firma ma swoją siedzibę w Lucimi. Ale czego to się dla PSLu nie zrobi...]]></description>
			<dc:creator>Mieszko</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 23:44:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16712</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tadeusz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16711</link>
			<description><![CDATA[Co by nie powiedzieć to z tą fakturą pani Iwony wystawioną na gminę, której szefem jest jej mąż to wstyd na pół Polski. A zaledwie dwa miesiące temu instruowała najmłodszą radną, swoją uczennicę, żeby głosowała na korzyść męża przy absolutorium. To się doczekaliśmy standardów w królewskim mieście, czy tak teraz będzie budowana marka Kazimierza Dolnego za sprawą małżeństwa Pisulów?]]></description>
			<dc:creator>Tadeusz</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 19:47:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16711</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z Bochotnicy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16710</link>
			<description><![CDATA[Szkoda gadać... Ale zostawcie te 400 zł. Zobaczymy ile Guz załatwił swoim orzełkom. To będzie dopiero rozdawnictwo. Jakby nie było na co wydawać.]]></description>
			<dc:creator>z Bochotnicy</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 19:39:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16710</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Dlaczego? napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16709</link>
			<description><![CDATA[Właśnie spotkali się zwolennicy Duni na czele z radnym Pruchniakie. Czy znowu zaatakują? Do wyborów ciężki los władzy i jego rodziny.,]]></description>
			<dc:creator>Dlaczego?</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 19:27:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16709</guid>
		</item>
		<item>
			<title>księgowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16708</link>
			<description><![CDATA[Może ktoś zna szczegóły? A może usługa została źle wykonana. Jeśli są jakieś zastrzeżenia do wykonawcy, to tak długo nie otrzyma zapłaty, póki nie usunie niedociągnięć. To normalna praktyka.]]></description>
			<dc:creator>księgowy</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 19:24:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16708</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zRynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16707</link>
			<description><![CDATA[Teraz rozumiem, że radny musi spłacać dług wdzięczności za pracę dla żony u Duni. Rozumem nie grzeszy, atakuje za 400 zł, których nikt nie wziął, a sam prawie 4000 zł nie zapłacił.]]></description>
			<dc:creator>zRynku</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 19:06:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16707</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xxx napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16706</link>
			<description><![CDATA[No no a ile innych faktur nie uznało światła dziennego???]]></description>
			<dc:creator>xxx</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 17:41:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16706</guid>
		</item>
		<item>
			<title>realizsta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16705</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś nie wiedział, bez J.K nie było by Pisuli...]]></description>
			<dc:creator>realizsta</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 14:21:36 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16705</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z gminy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16704</link>
			<description><![CDATA[Radny zachował się prawidłowo, ujawniając fakturę. Po to mamy radnych. Burmistrz uznał swój błąd i napisał, że więcej takie sprawy się nie potórzą. Temat zamknięty. Poważniejszą sprawą jest dla mnie uchwała dotycząca sportu. I tu Pisuli nie pochwalam, bo klub Orły Kazimierz jest zadłóżony, i niech sobie radzi... a my wspierajmy małe kluby. Taki wydzielony na sport budrzet mógłby być zachęta dla UKSów, i dla "podwórkowych" czy też wiejskich klubów, które mogły by powstawac. To byłaby dla nich zachęta. To mi śmierdzi, jest to wykluczenie i dyskryminacja. Panie Pisula, Radni zwracali na to Panu uwagę, czemu Pan nic nie zareagowałeś? Zdecydowanie zaliczam się już do pańskich przecuiwników. Chora uchwała !]]></description>
			<dc:creator>Z gminy</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 12:37:01 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16704</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tomek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16703</link>
			<description><![CDATA[[quote name="J.K"]Zdumiewa nadaktywnoć siepaczy byłego burmistrza pod ostatnią notką. Zdumiewa zachwyt „bochaterem”,radnym Jakubem Pruchniakiem, który ujawnił…. Aferę faktury czterystuzłotowej, porównywalną z aferą….Pitery -z przysłowiowymi dorszami za 8 zł. Panie Kowalski - najpierw miesza pan z błotem burmistrza Pisulę na swoim blogu i to pod byle pretekstem, a potem kreuje się pan na jego obrońcę. Weź się pan zdecyduj, bo to trąci schizem. Burmistrz sobie poradzi bez pana wsparcia. Te "niedźwiedzie przysługi" zachowaj pan dla swoich]]></description>
			<dc:creator>Tomek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 12:27:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16703</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16702</link>
			<description><![CDATA[Zdumiewa nadaktywnoć siepaczy byłego burmistrza pod ostatnią notką. Zdumiewa zachwyt „bochaterem”,radnym Jakubem Pruchniakiem, który ujawnił…. Aferę faktury czterystuzłotowej, porównywalną z aferą….Pitery -z przysłowiowymi dorszami za 8 zł. W sumie dobrze się stało. Korzystając z okazji, że radny Pruchniak doznał olśnienia i troski o finanse publiczne, będzie okazja przypomnieć mu kilka kwestii z ostatniego okresu, gdzie pieniądze w idące milionach zł zostały utopione w ściekach oczyszczalni,murach zamku, czy murach szkoły. Mam nadzieje,że przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej nie zabraknie odwagi aby na kilka pytań odpowiedzieć. Również to dlaczego On sam i cała Rada do tej pory nie zapoznała się z raportem audytu. Jak to jest. że przewodniczący Rady Miejskiej nie odczytuje pisma skierowanego do Rady przez jednego z kazimierskich przedsiębiorców, który rok temu w Wierzchoniowie wykonał usługę,a radny Jakub Pruchniak,koordynujący usługę, zobowiązał się do uregulowania należności w imieniu mieszkańców i do dnia dzisiejszego nie wywiązał się z umowy,czyli nie zapłacił za wykonaną pracę. Mimo,że podobno pieniądze od mieszkańców otrzymał. Pismo od wykonawcy w tej sprawie leży w szufladzie przewodniczącego Rady Miejskiej od kilku tygodni i jest przemilczane. Rozumiem Jakuba Pruchniaka,że musi wykonywać polecenia ale jest granica,której nie można przekraczać. Nie wiem, czy w tej sytuacji nie jest to zbyt duża cena za to, że żona Jakuba Pruchniaka otrzymała posadę kierowniczki w UG w Wąwolnicy. Oczywiście przy boku Grzegorza Duni – ale to już chyba przypadek....]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 10:21:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16702</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16699</link>
			<description><![CDATA[Roman w spódnicy... ha ha ha]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 20:55:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16699</guid>
		</item>
		<item>
			<title>??? napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16698</link>
			<description><![CDATA[Wypierniczyć Kusiową że nie dopilnowała przy dekretowali i pozwolił aby rachunek trafił dalej. Pani Kuś dialogi Pani n szkodę urZęby a na korzyś Duni.]]></description>
			<dc:creator>???</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 20:55:58 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16698</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miś napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16697</link>
			<description><![CDATA[Próchniak narozrabiał a uwagę chciał odwrôcić w drugą stronę. Roman goń się razem z całą poprzednią ekipą.]]></description>
			<dc:creator>Miś</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 20:52:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16697</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jagoda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16696</link>
			<description><![CDATA[Jest oświadczenie Burmistrza i o czy gadać sprawa zamknięta dla mnie]]></description>
			<dc:creator>jagoda</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 20:52:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16696</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tomek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16695</link>
			<description><![CDATA[Dokładnie - pan Pruchniak nie miałby o czym mówić, gdyby żona burmistrza nie wystawiła faktury. Co jej strzeliło do głowy? Żona robi mężowi straszny obciach. Niech się pani opamięta]]></description>
			<dc:creator>Tomek</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 20:24:37 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16695</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16694</link>
			<description><![CDATA[Panie Burmistrzu, trzeba przyznać, że zdarzenie niefortunne, ale to, że umie Pan się przyznać do pomyłki wzbudziło u mnie szacunek wobec Pana. Takie zachowanie w obecnych czasach jest bardzo rzadkie.]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 20:13:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16694</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16693</link>
			<description><![CDATA[Działalność charytatywna ala Pisulowie. Żałosne.]]></description>
			<dc:creator>Roman</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 19:44:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16693</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16692</link>
			<description><![CDATA[Pani Romana na burmistrz i od razu będzie lepiej :-) .]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 19:34:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16692</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jagoda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16690</link>
			<description><![CDATA[Kowalski miał rację pogonić niektóre panie. Nie ma współpracy,powinni nie przyjąć tej faktury]]></description>
			<dc:creator>jagoda</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 17:29:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16690</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miś napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16689</link>
			<description><![CDATA[Pomyłki w życiu się popełnia tylko ten co nic nie robi może ich nie mieć. Żona Pana Andrzeja ma działalność nikogo nie okradła w przeciwieństwie do innych. Więc czy pomyłkę można aż tak .... Szkoda że pracownicy urzędu zachowali się nagannie. Prawda Pani Sekretarz?]]></description>
			<dc:creator>Miś</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 16:40:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16689</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16687</link>
			<description><![CDATA[a może pan Próchniak poinformuje nas wyborców o swojej sprawie,gdzie są pieniądze zebrane od mieszkańców? Przepraszam za błąd w Nazwisku. Pewnie, że poinformuje. Czekam nie tylko z ciekawości, bo i nie placilem, ale też czekam gwoli RZETELNOŚCI.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 14:01:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16687</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zWierzchoniowa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16686</link>
			<description><![CDATA[a może pan Próchniak poinformuje nas wyborców o swojej sprawie,gdzie są pieniądze zebrane od mieszkańców?]]></description>
			<dc:creator>zWierzchoniowa</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 13:19:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16686</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Andrzej Pisula napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16685</link>
			<description><![CDATA[Dziękuję za te słowa A.P.]]></description>
			<dc:creator>Andrzej Pisula</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 09:48:03 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16685</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16684</link>
			<description><![CDATA[chwała Panu Pruchniakowi, że sprawę TEJ faktury poruszył. Fakt ten każe sie zastanowić nad działalnością Urzedu w zakresie promowania marki Kazimierz Dolny. Pieniadzę na ten cel, w rozsadny sposób, MUSZA być przewidziane.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 09:27:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16684</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rodzic napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16683</link>
			<description><![CDATA[Wiem od p. Godziszewskiego, że radny J. Próchniak z Wierzchoniowa zebrał wiosną roku 2015 kwotę ok. 3500 zł na wykopanie rowu melioracyjnego. Rów jest od wiosny 2015 r. wykopany i dobrze spełnia swoją funkcję. Te pieniądze pewnie trzyma w domu lub nimi obraca a Pan Godziszewski za wykonaną usługę ma nie zapłacone. Można i tak. Ten cytat nasuwa się sam - "Źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz!" O CO CHODZI? NIE WIERZĘ!!!!!!!!]]></description>
			<dc:creator>rodzic</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 09:05:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16683</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16682</link>
			<description><![CDATA[Bardzo dobrze stało się,że burmistrz Andrzej Pisula napisał n/w oświadczenie. Tym samym ucina sprawę. Takich zachowań ze strony władz samorządowych nam potrzeba. Każda ważna kwestia dotycząca spraw publicznych powinna być z jednej strony ujawniana z drugiej zaś strony potwierdzana bądź dementowana.Oczekujemy od władz miasta jasnych stanowisk w ważnych sprawach publicznych.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 08:48:03 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16682</guid>
		</item>
		<item>
			<title>realizsta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16681</link>
			<description><![CDATA[Ale jak miał nie przyjąć faktury od swojego szefa? :)]]></description>
			<dc:creator>realizsta</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 08:35:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16681</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gość napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16680</link>
			<description><![CDATA[To nie Pan Panie Burmistrzu jest winien. Wydział finansów nie powinien przyjąć takiej faktury od tego jest!]]></description>
			<dc:creator>Gość</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 08:07:58 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16680</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Andrzej Pisula napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16679</link>
			<description><![CDATA[Faktura oczywiście nie powinna być wystawiona i o tym mówiłem na sesji. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i nigdy się nie powtórzy. Ale pewnie i tak dla niektórych, to za mało.]]></description>
			<dc:creator>Andrzej Pisula</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 07:44:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16679</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zatroskany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16678</link>
			<description><![CDATA[Wiem od p. Godziszewskiego, że radny J. Próchniak z Wierzchoniowa zebrał wiosną roku 2015 kwotę ok. 3500 zł na wykopanie rowu melioracyjnego. Rów jest od wiosny 2015 r. wykopany i dobrze spełnia swoją funkcję. Te pieniądze pewnie trzyma w domu lub nimi obraca a Pan Godziszewski za wykonaną usługę ma nie zapłacone. Można i tak. Ten cytat nasuwa się sam - "Źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz!"]]></description>
			<dc:creator>zatroskany</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 07:31:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16678</guid>
		</item>
		<item>
			<title>były wyborca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16677</link>
			<description><![CDATA[Nie ważne czy Pan wziął te pieniądze czy nie - przecież tu chodzi o sam zamiar, chęć ich wzięcia, bo faktura przecież została przez kogoś wystawiona i dostarczona do urzędu. Ale dobrze, że Pana olśniło...]]></description>
			<dc:creator>były wyborca</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 07:20:03 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16677</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zawiedziona napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16676</link>
			<description><![CDATA[A fakturę Pan czy Pańska małżonka przez pomyłkę wystawiła? Co znaczy, że została anulowana?]]></description>
			<dc:creator>zawiedziona</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 07:11:03 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16676</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Andrzej Pisula napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16675</link>
			<description><![CDATA[OŚWIADCZENIE BURMISTRZA KAZIMIERZA DOLNEGO ANDRZEJA PISULI Wobec kłamliwych i krzywdzących opinii wobec mnie i mojej żony pojawiających się w mediach internetowych, które to opinie zainicjował Pan Radny RM Jakub Pruchniak oświadczam z pełną odpowiedzialnością, że w dniu 26 czerwca 2016 r. za oprawę muzyczną wieczoru związanego z uroczystym pożegnaniem delegacji z partnerskiego miasta Staufen (Niemcy) z własnych środków finansowych wypłaciłem kierownikowi Kapeli "Zgoda" kwotę 400 zł i nie otrzymałem ani ja ani moja żona żadnych środków rekompensujących ten wydatek. Andrzej Pisula]]></description>
			<dc:creator>Andrzej Pisula</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 07:08:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16675</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Radny napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16674</link>
			<description><![CDATA[Pani Romano skoro jest Pani taka szczegółowa to dlaczego nie napisała Pani że burmistrz tych pieniędzy nie wziął a faktura od razu została anulowana. Radny Pruchniak dobrze o tym wiedział a prowadzona przez Niego gra ma dokopać burmistrzowi Sam zapomniał powiedzieć czy też dla zasady że wziął tylko parę tysięcy ludzkich pieniędzy. Widać kto wśród rady jest od kogo. Pani z Kw również działa bo niektórzy radni nawet pytania zadają nie w swoim imieniu. Żal patrzeć i słuchać a Pani redaktorskie wypowiedzi....]]></description>
			<dc:creator>Radny</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 03 Sep 2016 06:28:41 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16674</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Baca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16673</link>
			<description><![CDATA[I tak cena wody i innych usług dla ludności Gminy pujdzie w górę bo za byle jaką gażę Drektor nie zostanie Prezesem :-)]]></description>
			<dc:creator>Baca</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 22:18:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16673</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Katani napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16672</link>
			<description><![CDATA[Droga do Miecmierza prowadzi donikąd i szkoda kasy tam wykładać]]></description>
			<dc:creator>Katani</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 22:16:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16672</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rot napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16671</link>
			<description><![CDATA[Radny Pruchniak kłamie burmistrz na sesji wyjaśnił że żadnych pieniędzy nie wziął więc o czym mowa. Pieniądze wziął NATOmiast radny Pruchniak i to mieszkańców Wierzchoniowa Sam narozrabiał i chce zmienić temat. Dunia Próchniak i grabczk w akcji.]]></description>
			<dc:creator>Rot</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 20:44:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16671</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zenek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16670</link>
			<description><![CDATA[Ważniejszą sprawą jest powołanie spółki. O to powinniśmy się zatroszczyć, żeby nie padła, bo koszty wody wzrosną...brak analiz finansowych jest nie myśleniem o mieszkańcach.]]></description>
			<dc:creator>Zenek</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 20:31:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16670</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zawiedziona napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16669</link>
			<description><![CDATA[120 000 zł rocznie a tu się połasił na 400 zł (to skąpstwo czy pazerność?). Może już takich 400 zł przez czas urzędowania trochę się uzbierało. Przykre to.]]></description>
			<dc:creator>zawiedziona</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 20:26:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16669</guid>
		</item>
		<item>
			<title>były wyborca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16668</link>
			<description><![CDATA[Zajrzałem do oświadczenia finansowego burmistrza za poprzedni rok. Z samego urzędu 120 000 zł. Ale ciekawe jest to, że bierze jeszcze 5000 ze szkoły w Bochotnicy oraz 5000 z innych źródeł. Te inne źródła to może ta działalność "charytatywna" finansowana przez urząd. Wstyd.]]></description>
			<dc:creator>były wyborca</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 18:19:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16668</guid>
		</item>
		<item>
			<title>były wyborca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16667</link>
			<description><![CDATA[Panie Burmistrzu, jeśli Pan daje pieniądze potrzebującym a później odbiera je z miejskiej kasy, to już to nie jest działalność charytatywna. Naprawdę żenujące tłumaczenie... Szacunek dla Pana Radnego i pracowników, którzy o tym informują. Organy administracji działają jawnie a więc nie ma w tym nic złego. Nawet jest to spełnienie obywatelskiego obowiązku.]]></description>
			<dc:creator>były wyborca</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 18:14:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16667</guid>
		</item>
		<item>
			<title>maria napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16665</link>
			<description><![CDATA[Tak janusz obiecaleś mówiłeś będzie lepiej i co i teraz będziesz pijarowcem swojego siostrzeńca pisz pod jednym nickiem a nie pod kilkoma, a co do drogi mieszkam w kol rzeczycy i przynajmniej jedna droga kolo mnie bedzie dobra. To jest jedna z dwóch dróg najbardziej uczęszczanych w kierunku kazimierza, na codzien korzystać z niej bedą sołectwa: witoszyn, rzeczyca, kol rzeczyca, jeziorszczyzna cześć cholewianki, a przy okazji mnóstwo innych osób.]]></description>
			<dc:creator>maria</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 17:31:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16665</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16664</link>
			<description><![CDATA[Twoja wypowiedź to jakiś żart... haha. Żartem jest PSL. Sorry. Jego ZAWODOWCY są żartem.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 17:07:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16664</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jaco napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16663</link>
			<description><![CDATA[Nie wiem czy dobrze słyszałem, ale coś ok. 4000 zł]]></description>
			<dc:creator>Jaco</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 17:06:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16663</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16662</link>
			<description><![CDATA[@ RR napisała: "Wniosek o fundusz reprezentacyjny na koniec sesji posttawił mieszkaniec Małego Rynku." Super. Wyszedłem podczas przerwy i stąd moje ZADUFANIE.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 17:04:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16662</guid>
		</item>
		<item>
			<title>admin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16661</link>
			<description><![CDATA[Trzeba dodać jeszcze, że prosimy o trochę prawdy w komentarzach, ale i artykułach!]]></description>
			<dc:creator>admin</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 17:01:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16661</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PSL górą napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16659</link>
			<description><![CDATA[Twoja wypowiedź to jakiś żart...]]></description>
			<dc:creator>PSL górą</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 15:25:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16659</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Administr. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16658</link>
			<description><![CDATA[Niektóre komentarze zostały usunięte. Proszę o nie obrażanie nikogo i merytoryczną dyskusję]]></description>
			<dc:creator>Administr.</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 15:14:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16658</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ktoś napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16656</link>
			<description><![CDATA[Jak to możliwe... patoligia. Jaka impreza? Pisula powinien przestrzegać zwyczajnych granic przyzwoitości.]]></description>
			<dc:creator>Ktoś</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 14:20:14 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16656</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ciekawski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16655</link>
			<description><![CDATA[A jaką kwotę przywłaszczył radny?]]></description>
			<dc:creator>ciekawski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 13:51:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16655</guid>
		</item>
		<item>
			<title>tytan napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16654</link>
			<description><![CDATA[O radny robi kampanię, tak samo jak ta Romana.]]></description>
			<dc:creator>tytan</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 13:49:37 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16654</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Łasica napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16653</link>
			<description><![CDATA[Oooooo!!! To jednak prawda, że ktoś coś zrobił z tymi pieniędzmi mieszkańców Wierzchoniowa. A może jest taka szansa, żeby dowiedzieć się ILE?]]></description>
			<dc:creator>Łasica</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 13:46:53 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16653</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rot napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16652</link>
			<description><![CDATA[Ciekawe jakim cudem Pan Radny się dowiedział kto z pracowników UM sprzedaje akurat temu radnemu informacje. Impreza się odbyła usługa wykonana nikt nie wziął na lewo. Wstydź się radny oraz pracownicy UM. Szkoda że swoją energię eksploatuje pan na rzecz mało pożyteczne.]]></description>
			<dc:creator>Rot</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 13:42:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16652</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Lech napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16651</link>
			<description><![CDATA[Niech nie wie lewica co czyi prawica. Żałosne afiszowanie się, co łaskawy Burmistrz zrobił dla ludu za swoje pieniądze. Dodajmy, ze jego zarobki sa ogromne... Dobrze że Pruchniak to wyciągnął. Pisula powinien podać sie do dymisji ze wstydu. Być może są podobne tematy, o których nie wiemy.]]></description>
			<dc:creator>Lech</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 13:38:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16651</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ken napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16650</link>
			<description><![CDATA[Może niech sam radny Pruchniak się wytłumaczy co zrobił z piniędxmi mieszkańców zamiast zapłacić za fakturę. Wstyd co ten człowieczek wyprawia Zamiast pracować dla ludzi pracuje dla Duni na nowe wybory.]]></description>
			<dc:creator>Ken</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 13:24:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16650</guid>
		</item>
		<item>
			<title>w temacie napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16649</link>
			<description><![CDATA["Sport nie powinien jednak służyć promocji gminy" Odważne stwierdzenie, sport jest jednym z głównych motorów marketingowych Końskowoli, gminy Puławy, Żyrzyna czy Ryk, które miejscowym klubom za promocję gminy płacą naprawdę grube pieniądze i chyba nikt z obu stron nie jest niezadowolony. A tu "sport nie powinien służyć promocji gminy"... Widać, że prawdziwi fachmani w tej radzie, na zarządzaniu zasobami znają się jak mało kto.]]></description>
			<dc:creator>w temacie</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 13:12:52 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16649</guid>
		</item>
		<item>
			<title>RR napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16648</link>
			<description><![CDATA[Seminarium o rewitalizacji czy też warsztaty studenckie, zostały zorganizowane niemal społecznie, wiele osób pracowało żeby udało się to zrobić. Była odrębna nagroda Urzędu Miasta i odrębna nagroda Burmistrza, przez niego ufundowana. Był to wspaniały gest z jego strony i za to jesteśmy Mu wdzięczni. Ale pragnę podkreslić ogromne zasługi i wkład pracy anonimowych ofiarodawców, także Parafii która ufundowała książki; była również nagroda pieniężna Samorządu Mieszkańców, przez nas ufundowana. Myślę że każdy z mieszkańców w swoim obszarze działa i pomaga jak może... i tego się trzymajmy. Cieszmy się że możemy pomagać i czynić dobro dla innych. Cieszmy się, jeśli możemy zrobić coś dla naszego miasteczka. Wniosek o fundusz reprezentacyjny na koniec sesji posttawił mieszkaniec Małego Rynku.]]></description>
			<dc:creator>RR</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 13:06:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16648</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16647</link>
			<description><![CDATA["Na sesji padło też pytanie od radnego Jakuba Pruchniaka o fakturę wystawioną dla gminy na kwotę 400 zł przez Iwonę Pisulę za usługi muzyczne… Podkreślił, że nie chodzi o marne 400 zł, ale o zasadę. Andrzej Pisula usprawiedliwiając się mówił jak wiele ma wydatków związanych z działalnością charytatywną i społeczną. Zareagował na to jeden z mieszkańców i zaapelował do Radnych o uchwalenie/zwiększenie dla Burmistrza funduszu reprezentacyjnego." Najprawdopodobniej / tak sadzę/, tym " mieszkańcem" byłem ja. Chodzilo mi o to, ze DZIWNYM w tej sytuacji jest mowa o nagrodach "Burmistrza", kiedy owe nagrody są fundowane z prywatnej kieszeni " Andrzeja Pisuli" . Jest nie fair , że obdarowani sa przekonani o uznaniu ich zasług przez mieszkańców Kazimierza , a w rzeczywistosci osoby prywatnej. Winę ponosi za to Rada, ktora " łyka" niesłuszne sobie splendory , bo przecież mowiąc NAGRODA BURMISTRZA wszyscy uważamy, ze sa to pieniadze z kasy miejskiej, a przecież tak nie było. Te 400 zł to byc może CZARA GORYCZY , bo jak długo mozna swoimi pieniedzmi opłacać twórców działajacych na rzecz mieszkańców zacnego miasteczka. .]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 12:38:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16647</guid>
		</item>
		<item>
			<title>alfa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16646</link>
			<description><![CDATA[dobrze, że jednocześnie nie jesteś OMEGĄ. Zapewne Ty jestes]]></description>
			<dc:creator>alfa</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 11:41:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16646</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miki napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16645</link>
			<description><![CDATA[Orły Kazimierz sa zadłóżone. Wiadomo ze to kasa dla nich. Kolesiostwo do potegi. A ten PSL gonić z tego miasta]]></description>
			<dc:creator>Miki</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 10:54:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16645</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16644</link>
			<description><![CDATA[dobrze, że jednocześnie nie jesteś OMEGĄ.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 10:52:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16644</guid>
		</item>
		<item>
			<title>alfa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16643</link>
			<description><![CDATA[Powolanie klasy dla 6 uczniow, chore, skoro szkola w dabrowce rzeczycy czy bochotnicy kwalifikuje sie do przeksztalcenie w stowarzyszeniowa (popieram) albo do likwidacji a tu dla 6 uczniow tworzy sie klase to czegos tu nie rozumie... sama roczna pensja nauczyciela wyniesie ponad 60 tys brutto rocznie co w przeliczeniu na ucznia daje 10 tys za 10 mcy nauki tj 1000 na miesiac czy gmine naprawde na to stac? Faktycznie wiedza kosztuje]]></description>
			<dc:creator>alfa</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 02 Sep 2016 10:39:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1068-zmierzamy-w-nieznane-obrady-xxi-sesji-rady-miejskiej.html#comment-16643</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
