<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Co z edukacją kazimierską - relacja z obrad komisji</title>
		<description>Skomentuj Co z edukacją kazimierską - relacja z obrad komisji</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 07:08:14 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1093.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>jjsjkajskas napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17313</link>
			<description><![CDATA[a ja kocham swoją żonę]]></description>
			<dc:creator>jjsjkajskas</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Nov 2016 22:49:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17313</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17270</link>
			<description><![CDATA[fajnie napisałeś. Popieram. WUML ?. hmm Teraz mamy inne / też takie/ UNIWERSYTETY. W Toruniu za ogrodzeniem.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 Nov 2016 08:49:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17270</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17269</link>
			<description><![CDATA[Odpowiedzi są trzy: 1) Słuchając Ryśka, Adasia, Stokrotkę, Grześka i reszty, reforma edukacji jest be. 2) Słuchając rządu jest cacy. 3) Moje zdanie zupełnie się nie liczy tak jak Twoje i innych piszących komentarze. Możecie się puszyć, nadymać, podniecać jak chińczyk bateryjką, kodować a nawet zakodować prawda jest taka że politycy mają to w d...e. Wiedzą i zrobią swoje. Jako jednostki Wasz, głos nic nie znaczy, liczy się tylko przed wyborami. By cokolwiek zmieniać i mieć wpływ na cokolwiek trzeba zacząć od podstaw budować na szczeblu lokalnym społeczeństwo ludzi życzliwych bez uprzedzeń, zawiści, pogardy dla drugiego człowieka jednocześnie na drugi plan odsuwając własny interes. Zacząć od spraw drobnych ale które integrują i pokażą że razem można wiele, że siła tkwi w zwartej, wspierającej się wzajemnie społeczności. Ps.przepraszam za błędy ale na pierwszym roku wyrzucili mnie z WUML-u.]]></description>
			<dc:creator>azor</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 03 Nov 2016 16:47:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17269</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Antoni napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17268</link>
			<description><![CDATA[Nie od dziś wiadomo że punk widzenia zależy od punktu siedzenia. Pisula pracując w Bochotnicy jako dyrektor szkoły zapewne wysuwałby wiele argumentów za pozostawieniem wiejskich szkół dla małych dzieci i byłby temu w zapewne wielce przeciwny. Dziś będąc burmistrzem będzie wykazywał jakie to drogie, nieekonomiczne i wielkie koszty dla gminy.]]></description>
			<dc:creator>Antoni</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 03 Nov 2016 15:26:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17268</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17267</link>
			<description><![CDATA[Ach, ta KONKURENCJA. ps. " batory " to "Batory". ps. jakie masz zdanie o szkolnictwie proponowanym przez p. Zalewską ?.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 03 Nov 2016 13:44:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17267</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17266</link>
			<description><![CDATA[Panie Burmistrzu. Dzieci skarżą się na jakość gontów na kiosku naprzeciwko batorego.Bolą ich brzuchy i mają wymioty. Sinizna czy jaki czort? Z poważaniem Kornik z rodziną]]></description>
			<dc:creator>azor</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 03 Nov 2016 12:19:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17266</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Belfer napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17264</link>
			<description><![CDATA[Sprawa jest bardzo prosta i nie wymaga komentarzy. Wszystkie okoliczne szkoły zostaną zamknięte, jeśli same nie przekształcą się w stowarzyszenia. Podziękowania i ukłony należy składać poprzedniej władzy i obecnemu dyrektorowi GZS-u, który teraz udaje, że tak dzielnie "walczy" o dobro szkoły.]]></description>
			<dc:creator>Belfer</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 02 Nov 2016 15:30:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17264</guid>
		</item>
		<item>
			<title>krytyk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17262</link>
			<description><![CDATA[@Emigrant - w lewackim KL nie wiele piszą. Prawda jest zgoła inna. Nie w ty rzecz. PAN BURMISTRZ uległ naciskom swojej grupy zawodowej.Nauczyciele natomiast kierują się nie tyle dobrem innych co swoim.Pan Pisula nie podejmie żadnej konkretnej decyzji tyko dlatego,Że nie chce się sprzeciwić nauczycielem. ICH punkt widzenia jest inny od potrzeb i oczekiwań kazimierskiej społeczności.]]></description>
			<dc:creator>krytyk</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 01 Nov 2016 05:34:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17262</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Emigrant napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17260</link>
			<description><![CDATA[To jak można coś zaproponować jak jeszcze nie wiadomo jak ma wyglądać oświata?? https://d-pt.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/83/f1/581723f9c3aae_o,size,969x565,q,71,h,1e4120.jpg]]></description>
			<dc:creator>Emigrant</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 31 Oct 2016 13:48:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17260</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Emigrant napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17259</link>
			<description><![CDATA[Dziś w KL przeczytałem: "- To rewolucja bez żadnych powodów. A koszty dla samorządów będą dramatyczne - tak o przygotowywanej przez MEN reformie oświaty mówił w Lublinie Zygmunt Frankiewicz, prezydent Gliwic i prezes Związku Miast Polskich. Plany resortu, zakładające m.in. likwidację gimnazjów, były jednym z tematów piątkowego spotkania zarządu ZMP w Lubelskim Centrum Konferencyjnym. Prezydenci i burmistrzowie po raz kolejny negatywnie wypowiedzieli się na temat planów minister Anny Zalewskiej. Podkreślali m.in., że w projekcie budżetu państwa brakuje środków na pokrycie wydatków związanych ze zmianami. A, jak wyliczył ZMP, w skali kraju mogą one kosztować gminy i powiaty nawet miliard złotych - i to tylko w dwóch pierwszych latach reformy. Jednym z głównych postulatów samorządowców jest w tej chwili przesunięcie zmian w czasie. Minister Zalewska założyła bowiem, że machina ma ruszyć 1 września 2017 r. - Tymczasem nie ma uchwalonej ustawy, nie ma projektów aktów wykonawczych. Do 15 listopada musimy mieć projekty budżetów. Jakie pieniądze mamy zarezerwować na reformę - nie wiemy. Do połowy lutego mamy opracować zmiany w sieci szkół, tymczasem nie mamy podstaw prawnych, żeby zacząć przygotowania - wyliczał Zygmunt Frankiewicz. - Musimy mieć więcej czasu - podkreślał prezydent Lublina Krzysztof Żuk. Ile? - Chociaż rok - postulują samorządowcy. W ub. tygodniu pojawiły się co prawda nieoficjalne informacje, że rząd PiS zdecyduje się na opóźnienie wdrażania zmian w edukacji, spekulacje ucięła jednak w środę premier Beata Szydło: - Reforma nie jest zagrożona (...) rząd niebawem przyjmie prawo oświatowe. https://d-pt.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/83/f1/581723f9c3aae_o,size,969x565,q,71,h,1e4120.jpg]]></description>
			<dc:creator>Emigrant</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 31 Oct 2016 13:46:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17259</guid>
		</item>
		<item>
			<title>nieroman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17258</link>
			<description><![CDATA[https://youtu.be/lhZDhj_QDk4]]></description>
			<dc:creator>nieroman</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 31 Oct 2016 09:25:17 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17258</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17257</link>
			<description><![CDATA[Chętnie podejmę ( rękawice)polemikę w/w kwestii.Jednak opierajmy się na pewnych faktach. Zacznijmy od początku. Jaki bajzel.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 31 Oct 2016 06:21:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17257</guid>
		</item>
		<item>
			<title>wiesiek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17256</link>
			<description><![CDATA[Żeby nie wiem jak się nadymał, żeby zjadł tysiąc kotletów, żeby przyszło tysiąc atletów, to Dunia za swoje "dokonania" burmistrzem już nigdy nie zostanie.]]></description>
			<dc:creator>wiesiek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 22:23:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17256</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Znajoma napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17255</link>
			<description><![CDATA[Popieram w 100% "niezdowolonego" piękne i prawdziwe słowa czytałam ten tekst 2 razy i doszłam do wniosku ,że ludzie w końcu przetrą oczy,A Pan Panie Januszu niech Pan się bije w piersi bo rzeczywiście ponosi Pan odpowiedzialność a ten BAJZEL w naszym mieście.]]></description>
			<dc:creator>Znajoma</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 22:07:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17255</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17254</link>
			<description><![CDATA[1. Szkoła wybuchła w wyniku zaniedbania za które przynajmniej po części odpowiada były burmistrz 2. Jak odpowiednie gremium (komisja) świadomie sformułowało by potrzeby i program użytkowy to nie było dzisiaj gniota architektonicznego na miarę aspiracji i wyobrażeń panów architektów tylko szkoła miarę potrzeb i finansowych możliwości gminy. Umówmy się to jest gniot architektoniczny który zaopiniował SARP i jestem taj opinii gotowy bronić.]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 19:25:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17254</guid>
		</item>
		<item>
			<title>manniek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17253</link>
			<description><![CDATA[To podstawowe pytanie! Wczoraj w tvp mówili, że jednak reformy oświaty nie będzie :cry:]]></description>
			<dc:creator>manniek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 18:52:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17253</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jako napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17251</link>
			<description><![CDATA[To podstawowe pytanie!]]></description>
			<dc:creator>jako</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 18:22:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17251</guid>
		</item>
		<item>
			<title>roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17250</link>
			<description><![CDATA[https://youtu.be/lhZDhj_QDk4 Oglądajcie i bierzcie przykład z radnych PiSu]]></description>
			<dc:creator>roman</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 18:11:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17250</guid>
		</item>
		<item>
			<title>znafca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17249</link>
			<description><![CDATA[Przecież Krzysio odszedł bo chciał do Janowa jeździć do lasu.]]></description>
			<dc:creator>znafca</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 18:01:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17249</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17247</link>
			<description><![CDATA[@chłopie pie...ysz głupoty, poczytaj co radni Suszek z Kowalskim pisali i mówili o budowie giga szkoły dla garstki dzieci. To Ci dwaj radni mówili jakie będą konsekwencje głupoty i nieodpowiedzialności Duni, Wolne, Arbuza i innych przyklaskiwaczy. A teraz? A teraz rejwach, a przecież to nic nowego, to są tylko skutki głupoty i nieodpowiedzialności poprzednich decydentów o czy Suszek z Kowalskim przestrzegali.]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 15:21:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17247</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17246</link>
			<description><![CDATA[Ciekawe co by było gdyby to za rządów Pisuli szkoła wybuchła... Pewnie zatrudniłby sztab ludzi, urządził konsultacje społeczne, powołał komisję złożoną z dyrektorów, nauczycieli, rodziców i radziliby do dziś.]]></description>
			<dc:creator>z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 14:40:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17246</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17245</link>
			<description><![CDATA[@niezadowolony- Na pewno nie jest tak jakbyśmy chcieli,głównie dlatego,że Andrzej ( Burmistrz)jest za mało konsekwentny i ulega..... Jednak mówienie,że jest gorzej niż było jest absurdem. Obecnie jest poruszana sprawa nowej szkoły i oświaty. To pokłosie w 100% fatalnych decyzji byłego burmistrza G.Dunii i jego dworu.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 14:22:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17245</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17244</link>
			<description><![CDATA[Niezadowolon A czy poprzedni burmistrz znał się na samorządzie i umiał dobrze gospodarować pieniędzmi w kwestii np. szkoły oświaty kontenerów itd. Co mieliśmy do wyboru?]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 13:46:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17244</guid>
		</item>
		<item>
			<title>niezadowolony napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17243</link>
			<description><![CDATA[Panie Kowalski, Panie Suszek, Panie Wawer - to nikt inny tylko WY wsadziliście na stołek burmistrza Pana Pisulę. Myśleliście, ze żeby rządzić gminą wystarczy być fajnym facetem. Otóż jak się okazuje, to zdecydowanie za mało. Narobiliście nam bigosu na 4 lata, bo wyborcy Wam uwierzyli, że się znacie na samorządzie i znaleźliście nam naprawdę kompetentnego kandydata. Szybko się okazało, że wsadziliście nas na minę. Jest bardzo źle i to już jest wina nowej ekipy, która nie ma pojęcia o zarządzaniu gminą. Nie da się wszystkiego tłumaczyć błędami poprzedników. Dziękujemy Wam za g...w jakie wsadziliście gminę. Teraz będziecie nam wpychać kolejną kandydatkę na burmistrza, która oprócz dobrych chęci nie ma żadnych kompetencji do pracy w samorządzie. Przestańcie eksperymentować na ludziach i wprowadzać w życie swoje urojenia. Panie Kowalski - skoro oni są tacy dobrzy, to niech ich Pan zatrudni w swojej firmie - począwszy od Pana Pisuli, przez Pana Suszka na Pani Romanie kończąc. Niech nas już Pan nie uszczęśliwia tymi, którzy już chyba tylko w Pańskich oczach są fachowcami. Ponosi Pan ogromna odpowiedzialność za bajzel, który panuje w Kazimierzu]]></description>
			<dc:creator>niezadowolony</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 13:14:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17243</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17242</link>
			<description><![CDATA[Niezły pasztet zrobił z tą szkołą poprzedni burmistrz. Rozumiem to że obecny B nie wie co powiedzieć. Każdy był by bezradny wobec wielkiego niepraktycznego gmaszyska, "misia" na miarę aspiracji między innymi Pani Wolnej i Duni. Niewiadome związane z "reformami" (wygaszaniem) też nie ułatwiają sensownych decyzji. Pamiętam też różne pytania z czasów kampanii w rodzaju czy ta słuszna linia z budową nowej nowoczesnej szkoły na miarę naszych marzeń będzie kontynuowana bo co z naszymi dziećmi? Niech by spróbował powiedzieć że trzeba to wstrzymać przeprojektować i się opóźni o n.p. tylko pół roku, rok czy dwa. P.S. A szkoła jest na miarę marzeń szanownych panów architektów z sarpu którzy to organizowali konkurs dla swoich szanownych kolegów architektów też z sarpu. Sobie sami zrobili dobrze. To się nazywa onani... (to trochę nie cenzuralne)]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 12:54:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17242</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Beria napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17241</link>
			<description><![CDATA[Pani Wolna-wielka oredowniczka budowy szkoły bez niczego... Jej pamiętny tekst-budujmy a potem będziemy się martwić. Nic nie wymyślą. Burmistrz na portalu powiedział jakie ma plany, i tak będzie. Oczywiście później będzie gadabne jakie to wspaniałe gremium pracowało... Wszyscy celebryci, a w głowach pustka. Oczywiście wszyscy uważają się za mędrców, i nawet jak wychodzi głupota na jaw, jak w przypadku szkoły, to i tak jest sukces.]]></description>
			<dc:creator>Beria</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 30 Oct 2016 09:13:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17241</guid>
		</item>
		<item>
			<title>piter napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17240</link>
			<description><![CDATA[Była mowa o liceum na komisji? Ja kończyłem tu liceum i uważam, że powinno dalej istnieć. Wiele osób się wykształciło.]]></description>
			<dc:creator>piter</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 23:32:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17240</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nauczyciel napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17239</link>
			<description><![CDATA[Radny Gęba jako jedyny zadaje konkretne pytanie. Wyraźnie powiedział, ze z chęcią przedstawi program funkcjonowania szkolnictwa. Wcześniej także wielokrotnie zabierał głos na ten temat. Dlaczego Pan Pisula nie zaproponował mu że chętnie skorzysta z pomocy? Odpowiem państwu. Burmistrz nie nie znosi sprzeciwu. Nie znosi ludzi mądrzejszych od siebie. Pozbył się Wawra. Ktoś powie... przecież Wawer sam odszedł. Ale to była nieprawda. Wawer nie miał wyjścia, bo Pisula nigdy go nie słuchał. Podobnie z innymi osobami. Ten jego nowy zastępca... brak słów.]]></description>
			<dc:creator>Nauczyciel</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 17:18:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17239</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ignac napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17238</link>
			<description><![CDATA[A co wniesie radny Kuś do oświaty? toż on mało światły i ze szkołami mało miał do czynienia...]]></description>
			<dc:creator>ignac</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 17:09:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17238</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17237</link>
			<description><![CDATA[A co z liceum? Może warto pomyśleć o reaktywacji.]]></description>
			<dc:creator>z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 15:45:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17237</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Klawisz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17236</link>
			<description><![CDATA[Pomysłów na szkołę brak. To wymaga myślenia a celebryci z reguły mają z nim problem. Zawsze Burmistrz ma coś do powiedzenie, od kościoła po cmentarz. Ale co innego poopowiadać bajki, czasem nawet uswietnione krotkim recitalem na liściu a co innego powiedziec coś mądrego i wziąść za to odpowiedzialność. Tym bardziej, że jeszcze tylko dwa lata. Brak więc rzeczowej dyskusji. Błahe rzeczy przedstawiane są jak sukces-ostatni post na stronie miasta informuje, że złożono projekt o dofinasnsowanie na plac zabaw. Żenada...]]></description>
			<dc:creator>Klawisz</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 15:13:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17236</guid>
		</item>
		<item>
			<title>NiK napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17235</link>
			<description><![CDATA[Nie rozumiem, dlaczego Pan Burmistrz nie może sam zaproponować jakiegoś rozwiązania? Jeśli Go to przerasta, to może zawód nie ten? Takie uciekanie od problemów nie wygląda za dobrze, chociaż nie oszukujmy się, to już od jakiegoś czasu w ogole nie wygląda. Rozumiem, że ta propozycja komisji to takie udowodnienie, że jednak mieszkańcy coś tam obchodzą władze, a może zrzucenie odpowiedzialności na kogoś innego? Pan Burmistrz zapewnie już nie raz podejmował "trudne" decyzje, a przed tą się wzbrania. Co jest tego przyczyną? Strach, jak ludzie zareagują? W mojej ocenie to wcale nie wygląda tak, jakby Burmistrz i Radni chcieli dobrze dla miasta. CO Z WAMI LUDZIE!!!! Już dawno powinno być głośno powiedziane, że Nasza Gmina i Nasze Dzieci są najważniejsze i zrobimy wszystko, żeby ŻADNA szkoła nie ucierpiała. Czy nikt nie rozumie, że decyzje, które podejmiemy i ich konsekwencje będa dotyczyły naszych dzieci, wnuków? A tak z innej mańki... Czasami mam wrażenie, jakby to turyści byli ważniejsi od Nas - mieszkańców. P.s Jak tak każdy sie boi podejmować decyzje, a kasy nie ma, to weźcie się dowiedzcie gdzie pieniądze z zamku. I na szkołe będzie i na chodnik.]]></description>
			<dc:creator>NiK</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 12:58:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17235</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ja napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17234</link>
			<description><![CDATA[Przecież odpowiedź jest tak oczywista jak budowa cepa!!!!!Boi się pan burmistrz narażać i radni również.....kto będzie płacił za utrzymanie budynków szkol na wsi.jak moloch stoi gotowy.amen]]></description>
			<dc:creator>ja</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 09:28:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17234</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17233</link>
			<description><![CDATA[Choroba. Szperałem w internecie i nic nie znalazłem]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 09:01:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17233</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17232</link>
			<description><![CDATA["Wskazałam, że najpierw w każdej szkole powinny odbyć się spotkania z nauczycielami i rodzicami w obecności burmistrza i radnych, ponieważ to rodzice muszą wypowiedzieć swoje stanowisko." Raczy Pani żartować. Hasło " nic o nas bez nas" aktualnie NIE OBOWIĄZUJE.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 08:48:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17232</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17231</link>
			<description><![CDATA["Radny Adam Gębal dopytywał, czy nowy budynek szkoły może być wykorzystany jedynie na cele oświaty? Burmistrz oznajmił że tak, jednak nie przytoczył podstawy prawnej." Najważniejsze pytanie i ŻADNEJ wiedzy.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 08:46:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17231</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17230</link>
			<description><![CDATA[". Szczęśliwie kilku z Radnych podkreśliło, że nie jest ich rolą poddanie projektów jakiejkolwiek ocenie, ponieważ to mieszkańcy na zebraniu ogólnym sami mają wybrać to, co najbardziej im się podoba." Paranoja. Toć spożytkowanie tych pieniedzy MUSI być zgodne z prawem. Jest taka miejscowośc, gdzie pieniadze wiejskie miały być uzyte na rzecz NIEZGODNĄ Z PRAWEM.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 08:20:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17230</guid>
		</item>
		<item>
			<title>John napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17229</link>
			<description><![CDATA[Na razie nie wiadomo jak ma wyglądać reforma PiSdzielców to o czym mowa!?!??!?!??]]></description>
			<dc:creator>John</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 29 Oct 2016 00:19:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1093-co-z-edukacja-kazimierska-relacja-z-obrad-komisji.html#comment-17229</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
