<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Uchwałodawcza inicjatywa obywatelska okazała się być daremna</title>
		<description>Skomentuj Uchwałodawcza inicjatywa obywatelska okazała się być daremna</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 07:05:58 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1175.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Ignac z Gór napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18994</link>
			<description><![CDATA[Brawo wyborco przejrzałeś na oczy może i inni mieszkańcy w końcu zrozumieją co wart jest JK.z tymi swoimi mądrościami.Tak jak PIS podzielił Polskę,tak JK podzielił nasze miasto.Co raz kogoś wystawi na świecznik a wcześniej czy póżniej i tak go opluje.]]></description>
			<dc:creator>Ignac z Gór</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Feb 2017 10:09:02 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18994</guid>
		</item>
		<item>
			<title>wyborca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18991</link>
			<description><![CDATA[Janusz - to ty ludziom kit wciskasz. A kto latał po wiejskich zebraniach za Pisulą i chwalił, jaki to wspaniały kandydat??? Kto w zamian za poparcie wsadził na stołek wiceburmistrza swojego Krzysia Wawra? Kto prowadził Pisuli kampanię? Piętnujesz ludzi za nepotyzm i kolesiostwo, a sam jesteś przykładem tego wszystkiego i to w najczystszej postaci. Zabieraj sobie teraz tego swojego nieudacznika do siebie. niech zostanie głównym menadżerem w twoim folwarku. Od miasta łapy precz szkodniku. Ludzie ci uwierzyli i teraz mają dno. A ty śmiesz dalej swoje mądrości wciskać. Teraz nawiedzoną Romanę nam wpychasz. Za rok ją znienawidzisz i kogo będziesz promował??? Może siebie wielki zbawco?]]></description>
			<dc:creator>wyborca</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Feb 2017 07:41:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18991</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18928</link>
			<description><![CDATA[Problem o wiele wiekszy, a nie pytanie " Gdzie jest opieka społeczna" Przyznam. ze woelpktotnie na ul. Słonecznej widzialem 3, 4 wychudzone psy . Wiedziałem, że pochodzą one z gospodarstwa o którym mowa w artykule, ale o stanie rzeczy w tym gospodarstwie nie wiedziałem. Dlaczego nie interweniowalem w sprawie psów?. Sam sie teraz dziwię. Interweniowałem w wielu sprawach, a tum nie. Czyzby znieczulica ?. O nie. To zniechęcenie. Na moje, reakcja urzednikow, co niektorych mieszkańców ZATRWAŻAJACA, a ja niejednokrotnie,spotykam sie z ostracyzmem, a przynajmniej z: " a co cie to obchodzi". Sądze, że sprawy ZNIECZULICY w gminie Kazimierz to temat na odrębny artykuł.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Feb 2017 10:13:45 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18928</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ala ma kota napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18926</link>
			<description><![CDATA[http://www.lublin112.pl/skrajnie-zaniedbane-zwierzeta-odebrano-kazimierza-dolnego-krowy-zapadaly-sie-oborniku-zdjecia/ Pod koniec artykułu jest też o mieszkańcach tego gospodarstwa. Gdzie jest do jasnej cholery opika społeczna?!?! Miernoty w urzędzie weźcie się do roboty!!! Gdzie jest opieka społeczna?!!!!!!]]></description>
			<dc:creator>Ala ma kota</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Feb 2017 09:54:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18926</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18925</link>
			<description><![CDATA[Straszne. Nienawiścią ZIONIE. I Wy chcecie o problemach ?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Feb 2017 09:30:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18925</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Wkurzony Kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18923</link>
			<description><![CDATA[Bardzo cenna uwaga. Jednak chyba powinienem zmienić zdanie...Tak wiec Andrzej na Prezydenta! :-) Terapeuci czekają z otwartymi rękoma weź poradę póki nie za póżno Myśle ze wspomniani "terapeuci" przydadzą się wszystkim którzy głosowali i niedaj Panie Boże bedą chcieli w przyszłości oddać głos na Pisule!]]></description>
			<dc:creator>Wkurzony Kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 23:11:05 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18923</guid>
		</item>
		<item>
			<title>przyszły maire napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18922</link>
			<description><![CDATA[Bardzo cenna uwaga. Jednak chyba powinienem zmienić zdanie...Tak wiec Andrzej na Prezydenta! :-) Terapeuci czekają z otwartymi rękoma weź poradę póki nie za póżno ja u antonia od wojny mam poparcie więc dużo mogiem i zrobiem tak że mucha nie siada a także jarosław co polskę zbawił namaścil mniem więc jako zbawca wasz przybywam]]></description>
			<dc:creator>przyszły maire</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 22:27:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18922</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miesxkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18921</link>
			<description><![CDATA[Bardzo cenna uwaga. Jednak chyba powinienem zmienić zdanie...Tak wiec Andrzej na Prezydenta! :-) Terapeuci czekają z otwartymi rękoma weź poradę póki nie za póżno]]></description>
			<dc:creator>Miesxkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 21:28:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18921</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18920</link>
			<description><![CDATA[Romanka Zbyt mało siępani interesuje dzieckiem. Opieka się przygląda polityka za bardzo panią pochłania a dzieci powinny mieć właściwą opiekę. To mało odpowiedzialne]]></description>
			<dc:creator>Hak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 21:23:44 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18920</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Wkurzony Kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18919</link>
			<description><![CDATA[Bardzo cenna uwaga. Jednak chyba powinienem zmienić zdanie...Tak wiec Andrzej na Prezydenta! :-)]]></description>
			<dc:creator>Wkurzony Kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 21:21:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18919</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec 5 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18918</link>
			<description><![CDATA[Elektor i wkurzony kazimierzak pocałujta wujta....Wasz prymitywizm gdyby był mierzalny sięgnąłby w nieskończoność Trzęsienie portkami które macie pełne. Na pamprsy za póżno]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec 5</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 21:16:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18918</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zosia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18917</link>
			<description><![CDATA[Taczka!]]></description>
			<dc:creator>Zosia</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 21:15:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18917</guid>
		</item>
		<item>
			<title>elektor napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18916</link>
			<description><![CDATA[Marnotrawi to Romana optowała za szkołami na wsiach chciała wodotrysk przy Farze chce wiekszy budżet obywatelski koszty związane z ipatentowaniem koguta itd mówimy dość po pierwsze burmistrz nie ma co wydawać kasy ni ma po drugie jak se dodrukujemy to se wydamy po trzecie będę startował na burmistrza i obiecuję wam więcej niż Krzysztof Romana i Janusz razem wzięci wszyscy bedziemy żyć w charmoniji kto za mną łapki w górę]]></description>
			<dc:creator>elektor</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 21:04:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18916</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Wkurzony Kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18915</link>
			<description><![CDATA[SZKODA CZASU! Burmistrz Andrzej "NIC NIE MOGĘ" Pisula do odwołania!!!]]></description>
			<dc:creator>Wkurzony Kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 21:03:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18915</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Chłop nie z PSL napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18913</link>
			<description><![CDATA[Marnotrawi to Romana optowała za szkołami na wsiach chciała wodotrysk przy Farze chce wiekszy budżet obywatelski koszty związane z ipatentowaniem koguta itd mówimy dość Dlaczego solą w oku jest wam oświata wiejska w małych szkołach? Chcieliście dużej szkoły,więc ja macie.Długi będą nasze wnuczki za was spłacać. W miedzy czasie do wielu domów zapuka z rana pan prokurator.A to już wstyd na całą Polskę.]]></description>
			<dc:creator>Chłop nie z PSL</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 20:56:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18913</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rynio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18912</link>
			<description><![CDATA[Marnotrawi to Romana optowała za szkołami na wsiach chciała wodotrysk przy Farze chce wiekszy budżet obywatelski koszty związane z ipatentowaniem koguta itd mówimy dość]]></description>
			<dc:creator>rynio</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 20:44:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18912</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec 5 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18911</link>
			<description><![CDATA[Ale burmistrz jeszcze może widocznie masz zły przekaz. Wasz kłopot polega na tym że ktoś ma pomysły. Zmiłujcie się nie nad burmistrzem ale nad samym sobą]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec 5</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 20:43:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18911</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18910</link>
			<description><![CDATA[Czy Pani Romana ma rozpisane na miesiace i tygodnie atakowanie burmistrza? Wszystko i wszyscy zawsze zle robia sa w bledzie tylko Pani Krzysztof i Janusz wiecie do dobre. Wszyscy cos chca zalatwic sa z kim powiazani lub ulegli. Tylko nie wasza trojka. Czy wsty pokora i milosc dla bliznich sa wam calkowcie obce? Jak dlugo mozecie sie karmic atakami na bliznich? Zmilujcie sie wreszcie jak nie nad soba to nad Kazimierzem... bo jak mozecie zyc wiedzac z podjudzania knuci i napuszczania jednych na drugich.]]></description>
			<dc:creator>sad</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 20:10:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18910</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Algorytm napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18909</link>
			<description><![CDATA[Znowu się zaczęło narzekanie z PANI strony.Dawno nie było tego narzekania i trzeba nadrobić.]]></description>
			<dc:creator>Algorytm</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 18:55:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18909</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sasiad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18908</link>
			<description><![CDATA[ZGADZAM SIĘ ZNISZCZYLI.UKŁAD. CZEJAMY NA WYROKI Sądowe za szkołę i.korupcję.za inne inwestycje]]></description>
			<dc:creator>sasiad</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 15:39:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18908</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18907</link>
			<description><![CDATA[Wam nikt nie dogodzi głupota Wasza nie zna granica. Żaden ni poprzedni ni ni obecny ninadtępny. Niech wasze oczy się otworzą bo słuchanie Romany wawra i Kowalskiego wiele już zniszczyło. Jesteście jak żmije dopóki nie zatruje komuś życia to samo nie będzie żyło. Weź cię sobie te pensję burmistrza i rządźcie. Romana na pewno da radę Matka Teresa z Kalkuty dobro i chęć zagłady idą w parze]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 15:36:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18907</guid>
		</item>
		<item>
			<title>wyborca 2 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18906</link>
			<description><![CDATA[Burmistrz marnotrawi pieniądze... nie łudźcie się ludzie że tak nie jest. I na to jest wiele dowodów, wiele. Zapewniam.]]></description>
			<dc:creator>wyborca 2</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 15:22:16 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18906</guid>
		</item>
		<item>
			<title>bolek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18905</link>
			<description><![CDATA[Pani romano gmina jest zadłużona a pani dalej ją pogrąża szkoły 8 klasowe na wsiach forsowała pani równo, budżet obywatelski za mały, przypomnę, że nigdy dotąd go nie było, całe szczęście, że nikt tego nie słucha.]]></description>
			<dc:creator>bolek</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 14:35:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18905</guid>
		</item>
		<item>
			<title>awe napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18904</link>
			<description><![CDATA[Jeśli czegoś nie da się zrobić, to musi przyjść ktoś kto o tym nie wie, przyjdzie i to zrobi :)]]></description>
			<dc:creator>awe</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 13:16:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18904</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18901</link>
			<description><![CDATA[To już wiem skąd taki przydomek ludzie wymyślili burmistrzowi- "Nic nie mogę"]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 09:48:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18901</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kice napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18900</link>
			<description><![CDATA[Smutny to obraz kiedy kolejny burmistrz z hasełkami populistycznymi oklamujesz ludzi]]></description>
			<dc:creator>kice</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 09:36:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18900</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Wkurzony napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18899</link>
			<description><![CDATA[Od listopada sprawdzali? Długo wymyślali jak to odrzucić]]></description>
			<dc:creator>Wkurzony</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 09:35:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18899</guid>
		</item>
		<item>
			<title>belfer napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18898</link>
			<description><![CDATA[Sugerujesz łapówkę? skoro twierdzisz że wszystko można załatwić to tak. Czyli musisz być przestępcą Ja mówię o pomocy mieszkańcom, a ty od razu o łapówkach - uderz w stół...]]></description>
			<dc:creator>belfer</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 09:14:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18898</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Prawnik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18897</link>
			<description><![CDATA[Pani Romano, tak trzeba zrobić. Proszę się wzorować na tej uchwale, którą Rada ustanowiła pensję. Musiało to być na początku kadencji. Burmistrz wtedy nie powie, że jest zła, bo tym samym musiałby przyznać, że nielegalnie bierze pieniądze. Pamiętajcie, że większość idzie do władzy po pieniądze, a zatem zabranie kilku złotych może spowoduje, że władza oprzytomnieje.]]></description>
			<dc:creator>Prawnik</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 09:11:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18897</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Klucznik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18896</link>
			<description><![CDATA[Hasło wyborcze BLIŻEJ LUDZI. Chyba bliżej koryta. Taka pomyłka.]]></description>
			<dc:creator>Klucznik</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:44:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18896</guid>
		</item>
		<item>
			<title>uczeń napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18895</link>
			<description><![CDATA[Sugerujesz łapówkę? skoro twierdzisz że wszystko można załatwić to tak. Czyli musisz być przestępcą]]></description>
			<dc:creator>uczeń</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:43:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18895</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18894</link>
			<description><![CDATA[Masz rację. A gdyby tak te propozycje padly z ust mieszkańca/ ow/ na zebraniu i w formie uchwały zostały zaprotokolowane, to kto prawnie winien je usciślić. Mieszkaniec ?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:36:45 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18894</guid>
		</item>
		<item>
			<title>były wyborca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18893</link>
			<description><![CDATA[Proponuje przygotować projekt uchwały o obniżeniu pensji dla burmistrza. Skoro takie rzeczy podpisuje, tak traktuje swoich wyborców to trzeba pokazać mu żółtą kartkę. Pan burmistrz lubi pieniądze, czego dowodzi ta sprawa z 400 zł jakie chciał wyrwać z urzędu. Proponuję 2000 zł mniej. Ma to też uzasadnienie w kondycji finansów gminy. W skali roku dałoby to ponad 40000 zł oszczędności... Też pozatrudniał nowych pracowników, ma doradce. Jeśli więc sam nie daje rady, to niech ze swoich poborów płaci komuś za pomoc.]]></description>
			<dc:creator>były wyborca</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:32:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18893</guid>
		</item>
		<item>
			<title>gzs napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18892</link>
			<description><![CDATA[Ale pomogłem, choć czasu nie mam. Problem w tym, że jak wódz powie, że ma być na nie, to będzie. Jeśli ktoś chce się czepić, to się czepi. Na marginesie, jeśli chodzi o koguta, to od strony prawnej nie ma problemu, chodzi o chęci. Uchwały miały jedynie na celu zobligowanie burmistrza, by podjął jakieś działania. Odpisał nam, że decyzję komunalizacyjne wydaje wojewoda a status dróg gminnych nadaje rada. To jest oczywiste, tylko ktoś z takim wnioskiem musi wystąpić i to powinien być burmistrz. Jeśli chodzi o budżet obywatelski, to pan burmistrz zapomniał, że zarządzenie o jego ustanowieniu jest na długo przed projektem budżetu. Więc ta opinia jest całkowicie niemerytoryczna. Pan chciał - sługa napisał. Odrębną kwestią jest, że zawsze można wnieść poprawkę, tak by od strony prawnej było cacy. Ale po co? Lepiej od razu uwalić, bo i roboty mniej będzie, a i może skrzydła się podetnie. Złudne to nadzieje... No właśnie wyszło szydło z worka panie Wawer przyznaj pan że chciałeś rządzić gminą i burmistrzem, decydować kogo zwolnić kogo nie, mając swoją wizje gminy, czy podobnie było w RDOŚiu?, wystartuj pan na burmistrza wygrasz będziesz rządził i brał odpowiedzialność za swoje decyzje. Zastanawia mnie tylko zbieg okoliczności jakim była pana dymisja w czasie sprawy ZANA HAUS czyżby jakieś nieudane próby nacisku na burmistrza miał coś zrobić powiedzieć??? nie wiem ale mnie to dziwi.]]></description>
			<dc:creator>gzs</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:29:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18892</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18891</link>
			<description><![CDATA[@ J.K. "ałączniki (na samym dole tuż pod ikonkami "podziel sie z nami" do pobrania." Nie dziala.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:29:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18891</guid>
		</item>
		<item>
			<title>belfer napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18890</link>
			<description><![CDATA[Nie ma co się dziwić. Pan Pisula to nauczyciel, kiepski ale jednak tylko nauczyciel. Jak na sprawdzianie - dostał pismo, ktoś mu podpowiedział, że złe, to dwója. Ale to nie szkoła panie burmistrzu. Można zawsze poprawić, bez stawiania ocen. W ogóle się pan nie odniósł do kwestii merytorycznych. Urzędnik, który mówi, że się czegoś nie da, nigdy nie powinien być urzędnikiem.]]></description>
			<dc:creator>belfer</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:25:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18890</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sąsiad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18889</link>
			<description><![CDATA[Ale pomogłem, choć czasu nie mam. Problem w tym, że jak wódz powie, że ma być na nie, to będzie. Jeśli ktoś chce się czepić, to się czepi. Na marginesie, jeśli chodzi o koguta, to od strony prawnej nie ma problemu, chodzi o chęci. Uchwały miały jedynie na celu zobligowanie burmistrza, by podjął jakieś działania. Odpisał nam, że decyzję komunalizacyjne wydaje wojewoda a status dróg gminnych nadaje rada. To jest oczywiste, tylko ktoś z takim wnioskiem musi wystąpić i to powinien być burmistrz. Jeśli chodzi o budżet obywatelski, to pan burmistrz zapomniał, że zarządzenie o jego ustanowieniu jest na długo przed projektem budżetu. Więc ta opinia jest całkowicie niemerytoryczna. Pan chciał - sługa napisał. Odrębną kwestią jest, że zawsze można wnieść poprawkę, tak by od strony prawnej było cacy. Ale po co? Lepiej od razu uwalić, bo i roboty mniej będzie, a i może skrzydła się podetnie. Złudne to nadzieje... no tak w piecu trza palić to i czasu nie ma Gazem palą]]></description>
			<dc:creator>sąsiad</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:21:27 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18889</guid>
		</item>
		<item>
			<title>no tak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18888</link>
			<description><![CDATA[Ale pomogłem, choć czasu nie mam. Problem w tym, że jak wódz powie, że ma być na nie, to będzie. Jeśli ktoś chce się czepić, to się czepi. Na marginesie, jeśli chodzi o koguta, to od strony prawnej nie ma problemu, chodzi o chęci. Uchwały miały jedynie na celu zobligowanie burmistrza, by podjął jakieś działania. Odpisał nam, że decyzję komunalizacyjne wydaje wojewoda a status dróg gminnych nadaje rada. To jest oczywiste, tylko ktoś z takim wnioskiem musi wystąpić i to powinien być burmistrz. Jeśli chodzi o budżet obywatelski, to pan burmistrz zapomniał, że zarządzenie o jego ustanowieniu jest na długo przed projektem budżetu. Więc ta opinia jest całkowicie niemerytoryczna. Pan chciał - sługa napisał. Odrębną kwestią jest, że zawsze można wnieść poprawkę, tak by od strony prawnej było cacy. Ale po co? Lepiej od razu uwalić, bo i roboty mniej będzie, a i może skrzydła się podetnie. Złudne to nadzieje... no tak w piecu trza palić to i czasu nie ma]]></description>
			<dc:creator>no tak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:16:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18888</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18887</link>
			<description><![CDATA[W protokole XXVII z 30 stycznia 2013 r posiedzenia sesji Rady Miejskiej ostatnia strona. https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/Protokol_Nr_XXVII_z_dnia_30_stycznia_2013r..pdf Jednak zdumiewa zachowanie Rady.Burmistrz wcisnął im Kit a oni ze smakiem opędzlowali myśląc ze to cebularz od piekarni Sarzyński.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 08:03:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18887</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KW napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18886</link>
			<description><![CDATA[Ale pomogłem, choć czasu nie mam. Problem w tym, że jak wódz powie, że ma być na nie, to będzie. Jeśli ktoś chce się czepić, to się czepi. Na marginesie, jeśli chodzi o koguta, to od strony prawnej nie ma problemu, chodzi o chęci. Uchwały miały jedynie na celu zobligowanie burmistrza, by podjął jakieś działania. Odpisał nam, że decyzję komunalizacyjne wydaje wojewoda a status dróg gminnych nadaje rada. To jest oczywiste, tylko ktoś z takim wnioskiem musi wystąpić i to powinien być burmistrz. Jeśli chodzi o budżet obywatelski, to pan burmistrz zapomniał, że zarządzenie o jego ustanowieniu jest na długo przed projektem budżetu. Więc ta opinia jest całkowicie niemerytoryczna. Pan chciał - sługa napisał. Odrębną kwestią jest, że zawsze można wnieść poprawkę, tak by od strony prawnej było cacy. Ale po co? Lepiej od razu uwalić, bo i roboty mniej będzie, a i może skrzydła się podetnie. Złudne to nadzieje...]]></description>
			<dc:creator>KW</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 07:59:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18886</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18884</link>
			<description><![CDATA[Rownież żem ciekaw. Pani Romko może pani napisze co był złe? bom ciekawy bardzo]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 07:52:16 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18884</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18883</link>
			<description><![CDATA[Byłem, kiedy zgłaszano te 3 problemy. Były i są NIEODZOWNE. ps. to " Kogut" nieuregulowany ?. Byłem przekonany, ze tak.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 07:41:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18883</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18882</link>
			<description><![CDATA[Rownież żem ciekaw.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 07:38:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18882</guid>
		</item>
		<item>
			<title>cesar napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18881</link>
			<description><![CDATA[Niechby Burmistrz kropkę przestawił w projekcie Romany to by było dopiero.A Wawer nie nauczył się pisać uchwał? to co robił w tym Urzędzie? Nie pomógł?chyba ma czas.A swoją drogą pani Romano zostawmy wszystko Bogu chyba cię zgadzamy? :D :lol: :-)]]></description>
			<dc:creator>cesar</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 06:42:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18881</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18880</link>
			<description><![CDATA[Prawo musi być przestrzegane a nie prawo Romany. Niewiastom Tobie się wydaje że wszystko wiesz. Wyluzuj więcej szacunku do drugiej osoby i taktu.]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Feb 2017 05:25:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18880</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nowa Era napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18877</link>
			<description><![CDATA[Oczywiście "konkrety" ;).]]></description>
			<dc:creator>Nowa Era</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Feb 2017 23:38:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18877</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nowa Era napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18876</link>
			<description><![CDATA[A jakieś konkrery? Jakie były niezgodności prawne?]]></description>
			<dc:creator>Nowa Era</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Feb 2017 23:37:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18876</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Wkurzony Kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18875</link>
			<description><![CDATA[KTO ZA ODWOŁANIEM PISULI? Łapka w górę!]]></description>
			<dc:creator>Wkurzony Kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Feb 2017 23:26:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1175-uchwalodawcza-inicjatywa-obywatelska-okazala-sie-byc-daremna.html#comment-18875</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
