<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Co nowego w sprawie kogutów, wąwozów i chodników? Obrady komisji Rady Miejskiej.</title>
		<description>Skomentuj Co nowego w sprawie kogutów, wąwozów i chodników? Obrady komisji Rady Miejskiej.</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 08:22:32 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1214.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19375</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie może Pan powiedzieć jakie to zasługi wniosła obecna Rada w przyjęciu uchwały o Studium Uwarunkowń i Kierunków Zagospodarowania Miasta? Chyb tylko tyle, że podnieśliście ręce? Sukces Studium to w głównej mierze zasługa dwóch radnych z poprzedniej kadencji, którzy wielokrotnie poruszali temat publicznie w dyskusji, pismach i artykułach. To dzięki Kowalskiemu i Suszkowi liczba terenów budowlanych wzrosła o 70% na korzyść rdzennych mieszkańców naszej gminy. To dzieki tym dwom panom zostały obnarzone patologie z uchwalaniem studium gdzie w bezceremonialny sposób marginalizowano tubylców.]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 17:06:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19375</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19374</link>
			<description><![CDATA[PS "Obserwator" Jeszcze raz przejrzałem Protokół nr V/2015 z dyskusji w sprawie studium. Studium zostało przyjęte jednogłośnie. Owszem zgłaszałem uwagi formalne co do przygotowanego projektu studium ale ostatecznie się z nich wycofałem aby nie wstrzymywać prac nad jego przyjęciem. Czy może mi Pan przypomnieć , kiedy to głosowałem przeciwko zmianom w studium? Będę zobowiązany.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 14:01:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19374</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19373</link>
			<description><![CDATA[PS " do pana radnego" Zapraszam na dzisiejszą sesję Rady ( godz.15.30 KOKPiT). W porządku obrad jest podjęcie Uchwał m. inn. w sprawie projektów chodników w Bochotnicy, Skowieszynku, Parchatce, Wierzchoniowie, Dąbrówce, Cholewiance i Kazimierzu.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 13:35:05 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19373</guid>
		</item>
		<item>
			<title>do pana radnego napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19370</link>
			<description><![CDATA[Gdzie mają być te chodniki. Jak poczciwy Pan radny odpowiada to mogę porosić by napisał na których wsiach może te chodniki będą. To bardzo interesuje wiele ludzi.]]></description>
			<dc:creator>do pana radnego</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 11:55:16 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19370</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19368</link>
			<description><![CDATA[Już teraz rozumiem. Nauczyciele na lekcjach mówią że rząd jest zły. Pod tym destrukcyjnym wpływem uczniowie w ramach protestu politycznego przeciwko demokratycznie wybranej władzy idą demolować toalety w czasie przerwy]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 09:30:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19368</guid>
		</item>
		<item>
			<title>oborowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19367</link>
			<description><![CDATA[Jeśli nauczyciel wyraża swoje poglądy polityczne na lekcjach jest wszystko ok. Natomiast ksiądz jeśli się zająknie na tematy polityczne to już koniec świata... Taka lewacka demokracja... Gzie w tekście jest mowa że dzieje się to na lekcjach "Niektórzy nauczyciele zamiast wychowywać młodzież manifestują swoje sympatie polityczne - pełno ich na FB i forach internetowych. Uczestniczą w marszach i demonstracjach, zachęcają do protestów młodzież szkolną, przeciw reformie (słuszna czy nie) i legalnemu Rządowi RP." A jaki to ma związek ze zdemolowanymi toaletami. Masz racje,Uczniowie demolują to zapewne :D w godzinach pozalekcyjnych,w nocy w święta i w wolne od nauki dni :D]]></description>
			<dc:creator>oborowy</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 09:24:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19367</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19366</link>
			<description><![CDATA[Jeśli nauczyciel wyraża swoje poglądy polityczne na lekcjach jest wszystko ok. Natomiast ksiądz jeśli się zająknie na tematy polityczne to już koniec świata... Taka lewacka demokracja... Gzie w tekście jest mowa że dzieje się to na lekcjach "Niektórzy nauczyciele zamiast wychowywać młodzież manifestują swoje sympatie polityczne - pełno ich na FB i forach internetowych. Uczestniczą w marszach i demonstracjach, zachęcają do protestów młodzież szkolną, przeciw reformie (słuszna czy nie) i legalnemu Rządowi RP." A jaki to ma związek ze zdemolowanymi toaletami.]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 08:54:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19366</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19363</link>
			<description><![CDATA[PS "KW" W sprawie "budżetu obywatelskiego" przedłożyłem własny projekt uchwały zgodnie z którym zasadami "budżetu obywatelskiego" została objęta cała Gmina. Niestety Rada przyjęła projekt Pana Burmistrza zgodnie z którym "budżet obywatelski " objął wyłącznie obszar miasta |Kazimierz Dolny. Dlatego zagłosowałem przeciwko takiemu ograniczeniu stosowania zasad "budżetu obywatelskiego". Co do studium. Jego uchwalenie oceniam jako jedną z najważniejszych decyzji Rady, gdyż w ten sposób przerwana została wieloletnia niemoc uzgodnienia ostatecznej wersji studium. Mimo wielu wątpliwości ( o tym pisałem) otworzona została tym samym droga do opracowania tak istotnych dla rozwoju Gminy miejscowych panów zagospodarowania przestrzennego.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 06:48:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19363</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Belfer napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19361</link>
			<description><![CDATA[Jeśli nauczyciel wyraża swoje poglądy polityczne na lekcjach jest wszystko ok. Natomiast ksiądz jeśli się zająknie na tematy polityczne to już koniec świata... Taka lewacka demokracja...]]></description>
			<dc:creator>Belfer</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 17 Mar 2017 05:33:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19361</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kim napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19359</link>
			<description><![CDATA[W korei północnej też mają pracować a nie manifestować, w polsce z tego dobrobytu w głowach sie ludzim poprzewracało nic tylko by manifestowali, ale koniec tego prezydent podpisał ustawę o zgromadzeniach i skończą się protesty]]></description>
			<dc:creator>kim</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 20:40:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19359</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19358</link>
			<description><![CDATA["Nauczyciel ma uczyć postaw, nie zaś manifestować swoje poglądy polityczne, i to jest wyjątek od reguły, że każdy ma prawo protestować przeciw demokratycznie wybranej władzy." Niema takiego wyjątku, a władza dziś ta jutro tamta. Demokratyczna postawa to też postawa której trzeba się uczyć i wpisany jest w nią protest. Ja osobiście nie utożsamiam się z tymi protestującymi np. Kodami ale mają do tego prawo i ja też chcę mieć to prawo.]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 20:17:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19358</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KW napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19356</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie, jeśli mówi Pan o budżecie obywatelskim jako sukcesie Rady, to chciałbym poznać stosowny dokument, w którym Rada się wypowiadała na ten temat. Przypomnę też, że był Pan jego przeciwnikiem. Budżet obywatelski tworzony jest zarządzeniem Burmistrza. Sprawa studium to także mizerny sukces, bowiem Państwo jako Radni jedynie przegłosowaliście dokument, stworzony zresztą przez poprzednika.]]></description>
			<dc:creator>KW</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 18:02:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19356</guid>
		</item>
		<item>
			<title>belfer napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19355</link>
			<description><![CDATA[Nauczyciel ma uczyć postaw, nie zaś manifestować swoje poglądy polityczne, i to jest wyjątek od reguły, że każdy ma prawo protestować przeciw demokratycznie wybranej władzy.]]></description>
			<dc:creator>belfer</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 17:56:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19355</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19354</link>
			<description><![CDATA[wreszcie.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 16:48:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19354</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19353</link>
			<description><![CDATA[Mieszanie wandalizmu w szkolnych toaletach z protestami nauczycieli przeciw np. reformie edukacji to jakieś zboczenie polityczne. Ja chodziłem do szkoły w latach '70 i '80 i toalet były chyba w znacznie gorszym stanie niż dziś. Wtedy nie można było wyrażać sprzeciwu wobec władzy i na stan toalet nie miało to wpływu Każdy obywatel ma prawo wyrażać swoje poglądy nawet sprzeciw legalnie wybranemu rządowi. Natomiast nikt nie ma prawa niszczyć cudzego mienia. Nie wiem co do tego ma lex szyszko i owa wiewiórka]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 16:46:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19353</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19352</link>
			<description><![CDATA[Udzielanie licencji to nie jest działalność gospodarcza. Przychody z tego tytułu to przychody z praw autorskich i pochodnych. Piosenkarz czy tekściarz pisarz albo reżyser nie są firmami a dostają tantiemy za np. wykonanie publiczne ich utworów. Sam też dużą część dochodu czerpie z praw autorskich. Wiem że niektóre miasta zastrzegają swój herb czy logo i każą sobie płacić nawet za używanie nazwy miasta w celach promocyjnych. Wiem że zastrzeżony był swego czasu lubelski koziołek a np. fabryka samochodów miała go wyjątkowo w logo za darmo. Nie znam norm prawnych ale przecież gmina może czerpać dochód z bilbordów i reklam na swoim terenie, to jest również promowanie się wizerunkiem i dobrem jakim jest miejsce miasto itd.]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 16:37:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19352</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Obiektywny napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19351</link>
			<description><![CDATA[Skoro już Pan skorzystał z tej toalety to zapewne mijał Pan w drodze do niej szereg innych obiektów np. Prac wykonanych przez uczniów, dyplomów prezentujących ich osiągnięcia które zdobią ściany szkoły i są hlubą zarówno dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Szkoda że tego Pan nie sfotografował i nie opisał może czytelnicy tego bloga mieli by możliwość w końcu przeczytania czegoś obiektywnego a nie kolejnej propagandy!]]></description>
			<dc:creator>Obiektywny</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 16:32:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19351</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Magda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19350</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie, nie wszyscy musimy się na wszystkim znać. Taką informację uzyskałam od p. Ani Cieniuch rzecznika patentowego reprezentującego Stowarzyszenie i też w chwili obecnej nie potrafię przedstawić szczegółów.Na pewno zostanie to wyjaśnione przez profesjonalistkę z 30-letnim doświadczeniem w branży. A przy okazji chcę zaznaczyć, że wszelkie poczynania p. Ani w sprawie koguta kazimierskiego, zawsze kończyły się sukcesem.]]></description>
			<dc:creator>Magda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 15:35:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19350</guid>
		</item>
		<item>
			<title>btw napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19349</link>
			<description><![CDATA[Nie wymienię nazwiska bo się obrazi Radnego którego zapytałem, co oni w ogóle zrobili przez dwa lata. Odparł, że drogę wyremontowali na Puławskiej. I tyle miał do powiedzenia. Zmieszał się i widać było, że się wkurzył więc dałem mu spokój, bo kolega. Jednak ten tekst można dedykować wszystkim radnym bo aż przykro na nich na Andrzeja i na to wszystko w gminie patrzeć.]]></description>
			<dc:creator>btw</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 15:29:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19349</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kleo napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19346</link>
			<description><![CDATA[Oj tak. Przemęczymy się jeszcze i pogonimy, jak Dunię!]]></description>
			<dc:creator>Kleo</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 12:07:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19346</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19345</link>
			<description><![CDATA[Pani Magdo. Chętnie zapoznam się z materiałem porównawczym. Bardzo się cieszę , że moja propozycja zyskała taki oddźwięk. Być może w toku dalszej dyskusji zostanie wypracowany optymalny model wykorzystania symbolu "kazimierskiego koguta". I proszę mi wierzyć. W mojej propozycji nie chodziło o utrącenie inicjatywy mieszkańców ( przedsiębiorców)a o podjęcie próby wypracowania optymalnego modelu wykorzystania tej wspólnej lokalnej wartości.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 11:39:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19345</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19344</link>
			<description><![CDATA[PS "DarEk". Podam tylko trzy przykłady będące efektem między innymi moich działań: 1. przyjęte zostało studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego ( mimo iż nie było pozbawione wad) co otworzyło drogę do przygotowania miejscowych panów zagospodarowania przestrzennego dla całej Gminy. Ich przyjęcie stworzy warunki do realizacji nowych inwestycji i podejmowania działalności gospodarczej. 2. Wprowadzone zostały zmiany do Statutu Gminy umożliwiające między innymi zgłaszanie inicjatyw uchwałodawczych bezpośrednio przez mieszkańców Gminy ( z tej możliwości skorzystali między innymi mieszkańcy Kazimierza Dolnego zgłaszając projekty uchwał omawiane na ostatniej Komisji Rady. 3. Wdrożony został budżet obywatelski. Co prawda zabiegałem o inny jego kształt ( wg mnie powinien dotyczyć całej Gminy a nie tylko Kazimierza Dolnego),niemniej jest to pierwsza jaskółka umożliwiająca wydatkowanie środków budżetu dla realizacji celów określonych bezpośrednio przez mieszkańców. To wg mojej oceny najważniejsze trzy decyzje Rady podjęte w obecnej kadencji.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 11:29:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19344</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Magda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19343</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie, czym się naprawdę różni status wyrobu lokalnego (jak Pan by sobie życzył) od praw do znaku towarowego zostanie wkrótce wyjaśnione w piśmie oficjalnym do burmistrza i rady miasta. A proszę mi wierzyć różnica jest ogromna na niekorzyść wyrobu lokalnego. A tak na marginesie, nasz demokratycznie wybrany samorząd ogania się od wszelkich inicjatyw jak od natrętnej muchy.Tak, wiem, niedoskonałe prawo wam na to pozwala. A wystarczyłoby trochę dobrej woli i poczucia wspólnoty ze środowiskiem które reprezentujecie.]]></description>
			<dc:creator>Magda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 10:43:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19343</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19341</link>
			<description><![CDATA[PS "kazimierzak" Pani/a oceny dotyczące Rady dotykają mnie o tyle osobiście że jestem członkiem tej Rady. Ja nie kryję się ze swoimi poglądami, celami działania i praktycznym działaniem. Każdy może przejrzeć protokoły i odsłuchać nagrań z posiedzeń Komisji i z posiedzeń Rady. Uważam , że Pani/- co najmniej rozmija się z prawdą sugerując , że moje działania w Radzie sprowadzają się do projektu chodnika. I w każdej chwili jestem w stanie to udowodnić.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 09:38:13 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19341</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19339</link>
			<description><![CDATA[Jest sukces. Burmistrz Pisula przyjął delegację z Chęcin! Niesamowite!!]]></description>
			<dc:creator>kazik</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 07:58:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19339</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19338</link>
			<description><![CDATA[A jakaż inna forma ochrony daje takie uprawnienia i możliwości co znak towarowy? Przecież Gmina może być formalnym właścicielem znaku, a żadnych opłat z tego tytułu nie pobierać. Inne formy "zabezpieczenia" typu produkt regionalny są równie ważne, ale raczej jeśli chodzi o promocję. Nie wydaje mi się, bym Pana w czymkolwiek obraził. To jest suche stwierdzenie faktów. Wystarczy poczytać protokoły z sesji, tudzież wysłuchać zamieszczonych nagrań, by stwierdzić "jak szerokie" macie horyzonty. Chodnik dla niektórych z Was jest spełnieniem marzeń, niemal "świętym graalem" samorządności. Wszystko to jest ważne, ale jednocześnie jest tak oczywiste, że mieści się w sferze zwykłego zarządzania, nie zaś rozwiązywania realnych problemów gminy. Te zawsze mają swój początek w sferze społecznej. Pozdrawiam]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 07:34:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19338</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19337</link>
			<description><![CDATA[Cienkie to, bo łatwo ZLEKCEWAŻYĆ. Wiedz Pan, że osoba wyst epuj,aca pood pseudonimem to TEŻ wyborca.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 07:32:05 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19337</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19336</link>
			<description><![CDATA[Dobre, bo słuszne.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 07:28:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19336</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19335</link>
			<description><![CDATA[No i problem, a tak łatwo go rozstrzygnac.Wystarczy zajrzeć do przepisow. Pisałem, że Radny/i/ MUSZĄ do nich siegać, badz też z pytaniem prawnym zwrocic sie do radcy prawnego Urzedu.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 07:25:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19335</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19334</link>
			<description><![CDATA[PS " kazimierzak" "chłop z Okala" Nie mam zwyczaju kryć się ze swoimi poglądami na tematy gminne za parawanem pseudonimów. Działam z otwartą przyłbicą i do tego wszystkich namawiam. A może byśmy usiedli przy jednym stole , spojrzeli sobie w twarz i porozmawiali o tym co boli a nie obrzucali się błotem zza węgłów. Jestem otwarty na każdą propozycję konstruktywnego działania dla dobra naszej lokalnej społeczności.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 07:07:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19334</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19333</link>
			<description><![CDATA[PS " kazimierzak". Chyba moja propozycja jest dla Pani/a trochę niezrozumiała. A więc kawa na ławę. Moja propozycja aby "kazimierski kogut" stał się produktem lokalnym ( regionalnym) oznacza ,że to Gmina powinna podjąć działania w celu ochrony tego produktu przed nieuczciwym wykorzystywaniem ( podrabianiem). Działania te powinny być przy tym prowadzone nie na podstawie ustawy regulującej problematykę znaku towarowego a na podstawie stosownych norm unijnych. To czy Gmina ustali regulamin czy w inny sposób będzie sprawowała ochronę tego znaku jest sprawą wtórną. Najważniejszym wg mnie jest aby: - znak był chroniony i mógł być wykorzystywany w promocji Gminy, - przedsiębiorcy z terenu Gminy mogli nieodpłatnie wypiekać "kazimierskiego koguta" bez daleko idących ograniczeń w tym o charakterze administracyjnym. Nie twierdzę, że moja propozycja jest najlepszą. Uważam po prostu , że jest godna rozważenia jako alternatywa obecnej sytuacji na której tak naprawdę zarabiają tylko prawnicy.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Mar 2017 06:52:45 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19333</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19330</link>
			<description><![CDATA[@kazimierzak, lepiej bym tego nie ujął. Tak miernej, miałkiej rady w Kazimierzu jeszcze nie było! A miało być lepiej...]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 23:06:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19330</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19329</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie Gębal.Nie będę obecnie szerzej komentował sprawy.Wasze Radnych zachowanie było niezrozumiałe.Domyślam się intencji.Nie ma czegoś takiego o czym pan pisze.Nie ma też obecnie sporu z z Piekarnią Sarzyński.Orzeczenie UP z listopada u.r jest orzeczeniem kończącym spór i jest ostateczne, chodź nieprawomocne. Szkoda,że nikt z Was, Radnych, nie był zainteresowany zapoznaniem się z dokumentami. W niedalekiej przyszłości opublikuje materiały. Generalnie w swojej istocie sprawy o Koguta,Stowarzyszenie wzięło pod ochronę pokrzywdzonych piekarzy,producentów koguta i konsumentów.Chroniąc ich przed praktykami niedozwolonymi, właśnie przez piekarnię Sarzyński. Wczoraj burmistrz i Rada Miejska -chodź formalnie nic nie zrobiliście-stanęła po stronie "silniejszego"przeciw słabszym,dodatkowo przeciw szeroko rozumianemu interesowi społecznemu.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 22:28:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19329</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19328</link>
			<description><![CDATA[@Aborygen- masz sporo racji. Ostatnia sentencja mojej notki jest jak najbardziej prowokacyjna - miała wstrząsnąć- uśpionych rodziców nauczycieli. Z sentymentem wspominam tych panów ponieważ przednimi czuli respekt - uczniowie- najbardziej zwyrodniali wandale. Mnie w podstawówce wychowywał między innymi Pan Jan Żukowski i śp Pan Kozak których mile wspominam.Metody były ostre ale skuteczne.W czasie przerw jak się pojawiali na korytarzu słychać było brzęk muchy.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 22:18:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19328</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aborygen napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19327</link>
			<description><![CDATA[J.K.wspomina z sentymentem śp.nauczycieli, dzisiaj ja też, ale pamiętam mój ówczesny strach przed pójściem do szkoły, aby nie dostać od jednego a nich "pieszczotliwego pstryczka"w nos po którym krew ciekła mi obficie na szkolny uniform. Przecież to rodzice wychowują swoje dzieci, to co one wynoszą z domu przenoszą na grunt przedszkola, szkoły. W/g Ciebie w szkole panuje lewacka ideologia? Czyżby? A Tobie się marzy "komuno wróć!" i trójki klasowe na ulicach?]]></description>
			<dc:creator>Aborygen</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 21:50:15 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19327</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19326</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie, gminy zastrzegają różnego rodzaju znaki towarowe. Najczęściej są to jakieś symbole promocyjne - loga, nawet herby. Z reguły udostępniają prawa do wykorzystania tych znaków nieodpłatnie, ale pod określonymi warunkami. I o to chodzi z kogutem - musi być zastrzeżony, bo to tylko podnosi jego prestiż. Jak z niego korzystać powinno zostać określone w stosownym regulaminie. Oczywiste jest, że to gmina powinna nim "zarządzać", bo jest to element naszego dziedzictwa. Pisze Pan o jakiś konfliktach, sporach... Jeśli byłby w rękach gminy to wszystko by znikło, bo nikt nikogo nie posądzałby o jakieś animozje. Mam wrażenie, że wszelkie sprawy poza budową, przepraszam, projektowaniem chodnika Was przerastają. Poziom rządzenia, patrzenia na sprawy naszej gminy przez Was reprezentowany, doprawdy nie przystaje do charakteru miasteczka i gminy, tego wszystkiego co otrzymaliśmy w spadku. Po prostu cały czas funkcjonujecie w oparciu o dzieła naszych przodków. Jesteście dosłownie pasożytami tego dziedzictwa. Od siebie nie chcecie, bądź nie jesteście w stanie nic dać dla kolejnych pokoleń. Pasożytnictwo prowadzi nieubłaganie do jednego - śmierci żywiciela. I to właśnie robicie z naszą gminą. Zero wizji, zero rozwiązywania realnych problemów, jedno wielkie zero.]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 21:26:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19326</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19324</link>
			<description><![CDATA[PS " Karol" Szanowny Panie Karolu. Intencją mojej propozycji było to aby wszyscy przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie Gminy mogli nieodpłatnie, bez żadnych ograniczeń wypiekać "kazimierskiego koguta" a równocześnie chciałbym aby wizerunek "koguta" Gmina mogła wykorzystywać w działaniach promujących Gminę Kazimierz Dolny. Jak Pan dopatrzył się w mojej propozycji opowiedzenia się po którejś ze stron konfliktu doprawdy nie rozumiem.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 19:18:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19324</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19323</link>
			<description><![CDATA[PS "znawca" Obawiam się, że czerpanie korzyści przez Gminę ze znaku towarowego jest sprzeczne z prawem. Owszem Gmina może prowadzić działalność gospodarczą ale tylko w następujących przypadkach: - o ile działalność ma charakter użyteczności publicznej, - jeżeli prawo takie wynika wprost z Ustaw ( np. Ustawy o gospodarce komunalnej). Jeżeli się mylę proszę o wskazanie normy prawnej , która dawała by Gminie takie prawo.]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 19:04:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19323</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19322</link>
			<description><![CDATA[[quote name="????"]Niby nie ma pieniędzy, ale zarobić na kogucie Pisula nie chce! bo to nie zarobek tylko wydatek przyjdz na sesje to sie dowiesz]]></description>
			<dc:creator>z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 18:25:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19322</guid>
		</item>
		<item>
			<title>???? napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19321</link>
			<description><![CDATA[Niby nie ma pieniędzy, ale zarobić na kogucie Pisula nie chce! O co chodzi??]]></description>
			<dc:creator>????</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 18:06:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19321</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19320</link>
			<description><![CDATA[To dopiero " "Na koniec jeszcze jedna kwestia. Obrady komisji odbywały się w budynku kontenerowym GZS. Skorzystałem z toalety i doznałem szoku. Zdemolowane łazienki jak na melinach pijackich, poopalane grzejniki, zdemolowane drzwi. Ale to nie młodzież jest winna. To winna bezstresowego wychowania i lewackiej ideologii w polskim szkolnictwie od 27 lat. Niektórzy nauczyciele zamiast wychowywać młodzież manifestują swoje sympatie polityczne - pełno ich na FB i forach internetowych. Uczestniczą w marszach i demonstracjach, zachęcają do protestów młodzież szkolną, przeciw reformie (słuszna czy nie) i legalnemu Rządowi RP. To łamanie podstawowych zasad wychowywania młodzieży szkolnej. J.K Czyżby przedruk z " Gazety Polskiej " ?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 18:03:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19320</guid>
		</item>
		<item>
			<title>you napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19318</link>
			<description><![CDATA[Panie Adamie uważam ż ma Pan rację po co to gminie to tylko problem i wydatki z tym związane a swoją drogą hmm jak ktoś nie chce czegoś to wpychanie na siłę jest nie fajne.Chyba to śmierdzące jajo.]]></description>
			<dc:creator>you</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 17:49:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19318</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Alichłop napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19317</link>
			<description><![CDATA[I niech nie waży się ten człowiek kandydować w najbliższych wyborach. Zwyczajnie go NIE CHCEMY. Nie nadaje się, jest za głupi. I do tego mściwy i pamiętliwy. Niszczy wszystkich, którzy mają inne zdanie. Przykładów tysiące. Szkoda że proboszcz dał mu się tak omamić.]]></description>
			<dc:creator>Alichłop</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 16:42:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19317</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KT napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19316</link>
			<description><![CDATA[Niestety muszę się zgodzić z JK. Pisula nie daje rady, po prostu nie nadaje się na to stanowisko. Widać to gołym okiem, ludzie to widzą i już głośno o tym mówią.]]></description>
			<dc:creator>KT</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 16:36:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19316</guid>
		</item>
		<item>
			<title>znawca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19315</link>
			<description><![CDATA[Problem nie jest nabrzmiały, tylko yimaginowany przez Sarzyńskich. Miasto powinno z tego znaku czerpać zyski. A nie potrafi. Bo powinno pobierać opłaty za licencję i tyle.]]></description>
			<dc:creator>znawca</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 14:41:02 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19315</guid>
		</item>
		<item>
			<title>tyteron napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19312</link>
			<description><![CDATA[http://www.januszkowalskikazimierz.pl/images/M_images/rada_place.jpg To jest skandal!]]></description>
			<dc:creator>tyteron</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 13:59:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19312</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rodzic napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19311</link>
			<description><![CDATA[a kasa z urzędu wycieka. ciekawe czy radni się przyjrzą temu ogromnemu wzrostowi wynagrodzeń i fałszywym gadkom, że jak na szkoły pójdzie to nie będzie na nic. I znów kłamstwo, bo na zatrudnianie urzędników to jest ehhhh]]></description>
			<dc:creator>rodzic</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 13:52:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19311</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19310</link>
			<description><![CDATA[PS "kaja" Prawie kompletną moją wypowiedz w sprawie "kazimierskiego koguta" znalazłem na stronie www.kazimierzdolny.pl " Trzeba szukać zgody".]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 13:38:17 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19310</guid>
		</item>
		<item>
			<title>krawiec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19309</link>
			<description><![CDATA[O co chodzi z tymi chodnikami. Nic z tego nie rozumiem. Gdzie mają być te chodniki? Co w nich złego?]]></description>
			<dc:creator>krawiec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 13:33:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19309</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam Gębal napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19308</link>
			<description><![CDATA[PS "kaja". Szanowna/y Pani/e. Domyślam się , że chodzi o moje stanowisko w sprawie "kazimierskiego koguta". Jeżeli tak to oświadczam, że w tej sprawie nie udzieliłem nikomu poparcia ( ani Burmistrzowi ani żadnej ze stron). Złożyłem własną propozycję rozwiązania tego nabrzmiałego problemu i ją uzasadniłem. Szkoda , że autor artykułu ograniczył się tylko do przytoczenia wyrwanej z kontekstu części mojego uzasadnienia bez prezentacji w całości samej propozycji ( a może warto się nad nią pochylić?).]]></description>
			<dc:creator>Adam Gębal</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 13:19:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19308</guid>
		</item>
		<item>
			<title>prokurator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19307</link>
			<description><![CDATA[Zniszczenia toalet? Oj tam oj tam ktoś miał polityczną obstrukcję i kibel tego nie wytrzymał, ale to jest zaraźliwe, nawet na tym blogu widać jak bardzo]]></description>
			<dc:creator>prokurator</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 12:24:16 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19307</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ciekawska napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19306</link>
			<description><![CDATA[Zniszczenia toalet?]]></description>
			<dc:creator>ciekawska</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 12:10:27 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19306</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ktoś napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19305</link>
			<description><![CDATA[SPRAWA JEST NADAL W SĄDZIE!!!!!!!!!!]]></description>
			<dc:creator>ktoś</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 12:06:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19305</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zmęczony napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19303</link>
			<description><![CDATA[Janusz! Co? Chwalą nas! Kto? Ciebie my, a ty nas! I tyle w temacie (sic)]]></description>
			<dc:creator>zmęczony</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Mar 2017 11:25:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1214-co-nowego-w-sprawie-kogutow-wawozow-i-chodnikow?-obrady-komisji-rady-miejskiej.html#comment-19303</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
