<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Debata: Kazimierski handel. O zarządzaniu przestrzenią publiczną.</title>
		<description>Skomentuj Debata: Kazimierski handel. O zarządzaniu przestrzenią publiczną.</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 07:05:34 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1358.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>mario napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20092</link>
			<description><![CDATA[Wózek z kogutami to je to i natrętny sprzedający z nim też nic się nie da zrobić?]]></description>
			<dc:creator>mario</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 May 2017 19:46:46 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20092</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kubi napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20091</link>
			<description><![CDATA[Kompromitacja Pisuli trwa od samego początku jego kadencji. To co teraz się dzieje, dzieje się od samego początku. Zero myślenia. Jak wygląda Krzywe Koło, Górna Puławska? Jak wygląda Gdańska? Z wierzchu coś pomalował, a dach się wali ludziom na głowę. Ta kamienica się niedługo zawali. Ale jest jak w PEL - towarzysz lamperie pomalował, towarzysz gospodarz gruz wysypie na drogi a ciemny lud niech się cieszy.]]></description>
			<dc:creator>Kubi</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 May 2017 17:18:28 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20091</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20090</link>
			<description><![CDATA[hhaha, Jeszcze 2 lata temu : " Droga pożarowa" Gdzie ?. Ano wzdłuż całego chodnika w Rynku od strony Domu Architekta Dzisiaj. Jej nie ma, bo PRAWDOPODOBNIE wydano rozporządzenie; O Zakazie pożarów. Przywrócą, jak cosik sie shajcuje . Podobnie wydadzą zakaz na wjazd dorożek w ul. Lubelską, kiedy ktoś umrze w karetce. WIÓRY MUSZA LECIEĆ.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 May 2017 17:15:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20090</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jaś napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20089</link>
			<description><![CDATA[Takiego bałaganu jak teraz to dawno w Kazimierzu nie było. Handel obwoźny kwitnie, bryczki i melexy parkują gdzie chcą! Czy ktoś ma nad tym jakąś kontrolę?!!!]]></description>
			<dc:creator>Jaś</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 May 2017 17:05:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20089</guid>
		</item>
		<item>
			<title>bankowiec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20087</link>
			<description><![CDATA[Kicz trąci z tego Kazimierza, nie ma tu już nic z dawnej bohemy stycznej, z dawnej kolonii artystycznej i miasta rękodzieła i wikliny. Ten wasz burmistrz to taki chłopek roztropek, tu kamyki, tu baloniki a tam dmuchany zamek. Ten zamek to istny obciach, ale podobno burmistrz wydał na to zezwolenia. To właśnie świadczy o jego miernym poczuciu estetyki.]]></description>
			<dc:creator>bankowiec</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 May 2017 13:11:32 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20087</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Esteta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20086</link>
			<description><![CDATA[Pompowany zamek na skwerku PORAŻKA]]></description>
			<dc:creator>Esteta</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 May 2017 06:28:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20086</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20084</link>
			<description><![CDATA[Okolo 18.00 w radio Lublin slyszałem wypowiedzi Naszych. Jest propozycja wydawania licencji na działalność " artystyczną" w Kazimierzu. Była wypowiedz, że mim robiacy za śmierć był pijany i obrażal turystów. Burmistrz rozważa postawienie stosownych / kazimierskich/ budek dla prowadzacych działalność. Były też głosy sprzeciwu na te propozycje.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 May 2017 19:01:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20084</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z Dołów napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20083</link>
			<description><![CDATA[już niebawem nie będzie spływał błotem bo będzie utwardzony czekamy z niecierpliwością]]></description>
			<dc:creator>z Dołów</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 May 2017 14:34:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20083</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ekonom napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20082</link>
			<description><![CDATA[[quote name="mieszkaniec"]a czemu nie dają paragonów na parkingu?[/quote Jeśli nie dają paragonów to znaczy, że kręcą lody. Proste.]]></description>
			<dc:creator>Ekonom</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 May 2017 11:36:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20082</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Cv napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20081</link>
			<description><![CDATA[Damy radę kto jak nie my]]></description>
			<dc:creator>Cv</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 May 2017 07:46:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20081</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KW napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20080</link>
			<description><![CDATA[Niech jadą do Grójca bo w Kazimierzu ich nie chcemy niech promują Grójec i rewitalizują go A dlaczego akurat do Grojca? Male sympatyczne miasteczko szkoda mi go. Moze Biala Podlaska wieksze i tez blisko. Chciałbym wszystkich zapewnić, że nigdzie się nie wybieram. Wobec tego przyjdzie Wam się jeszcze pomęczyć. Życzę więc wytrwałości]]></description>
			<dc:creator>KW</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 May 2017 05:45:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20080</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Cv napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20078</link>
			<description><![CDATA[Niech jadą do Grójca bo w Kazimierzu ich nie chcemy niech promują Grójec i rewitalizują go A dlaczego akurat do Grojca? Male sympatyczne miasteczko szkoda mi go. Moze Biala Podlaska wieksze i tez blisko. :oops:]]></description>
			<dc:creator>Cv</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 May 2017 05:15:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20078</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Peszek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20077</link>
			<description><![CDATA[Przestrzenią publiczną zarządza zwykle przypadek i tradycja. I tak mały rynek to te ubrania czy antyki. Parę owoców. I jak to niby ma się zmienić? Czy tego chcą Kazimierzacy i turyści? Zmienić można obskurne kosze, albo nie wiem targ wynieść z rynku bo komuś wpadnie ten pomysł do głowy tylko jak to się ma do tradycji.]]></description>
			<dc:creator>Peszek</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 23:07:02 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20077</guid>
		</item>
		<item>
			<title>???? napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20076</link>
			<description><![CDATA[Niech jadą do Grójca bo w Kazimierzu ich nie chcemy niech promują Grójec i rewitalizują go A dlaczego akurat do Grojca? Male sympatyczne miasteczko szkoda mi go. Moze Biala Podlaska wieksze i tez blisko.]]></description>
			<dc:creator>????</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 22:29:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20076</guid>
		</item>
		<item>
			<title>alojzy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20074</link>
			<description><![CDATA[grymas 50 juz wytrzezwiales]]></description>
			<dc:creator>alojzy</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 21:34:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20074</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20073</link>
			<description><![CDATA[a czemu nie dają paragonów na parkingu?]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 21:15:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20073</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Don Camillo napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20072</link>
			<description><![CDATA[Cały "Korzeniowy" spłynął błotem na drogę. Aż strach pomyśleć ile kurzu będzie jak to wszystko wyschnie. Czy Bożena Dykiel podoła wyzwaniu? Może jej "liść" z głowy nie spadnie....]]></description>
			<dc:creator>Don Camillo</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 19:34:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20072</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20070</link>
			<description><![CDATA[Dziwię się służbom Burmistrza, że nie odpowiedzą na taki fałsz. Mało. Dziwie sie Burmistrzowi, że ten stan rzeczy toleruje. ps. nie wierze, że koszty poniósł Urzad tj. My.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 17:29:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20070</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20069</link>
			<description><![CDATA[Ale żeś PRZYTOCZYŁ.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 17:26:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20069</guid>
		</item>
		<item>
			<title>yeti napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20068</link>
			<description><![CDATA[Niech jadą do Grójca bo w Kazimierzu ich nie chcemy niech promują Grójec i rewitalizują go]]></description>
			<dc:creator>yeti</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 16:33:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20068</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Karol napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20067</link>
			<description><![CDATA[Wkrótce Kazimierz Dolny będzie przypominać takie miejsce jak Lunik w Koszycach: https://www.youtube.com/watch?v=iHZ1lKzKLg0 https://www.youtube.com/watch?v=pLtrZfUEaVo Przytaczam to tym różnym handlarzom z rynku, proszkom ixi i FUN-om którzy są za wolnością i bezhołowiem.]]></description>
			<dc:creator>Karol</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 09:27:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20067</guid>
		</item>
		<item>
			<title>marzyciel napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20066</link>
			<description><![CDATA[https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/10418874_360919567403221_7214674824672386723_n.jpg?oh=e727a21930b379a915724f8e6ed1a4bd&oe=597985DF]]></description>
			<dc:creator>marzyciel</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 08:46:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20066</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miks napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20065</link>
			<description><![CDATA[Najważniejsza inwestycja Pisuli w mieście-wysypanie kamyków przy mostku na Grodarzu od Browarnej. I te piękne kamienie... Szkoda tylko, że nie gruz. Ale jaka to atrakcja dla dzieci-mają czym porzucać, i to za darmochę. Na parkingach pięknie drzewka na biało pomalowali. Teraz czas na krawężniki. Będzie tak pięknie, tak wiejsko... I końskie kupki już mamy... Cud miód...]]></description>
			<dc:creator>Miks</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 08:17:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20065</guid>
		</item>
		<item>
			<title>FUN napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20064</link>
			<description><![CDATA[TAK, JEŚLI KTOŚ BĘDZIE CHCIAŁ NASR...Ć NA RYNKU, TO POZWÓLMY. NA STREPTESE TEŻ POZWÓLMY, NAJLEPIEJ POD URZĘDEM. JEST KASA A WIĘC RÓBTA CO CHCETA. SKOŃCZMY Z MITEM HANDLARZY, RESTAURATORÓW - TO CO ROBIĄ JEST ZWYKŁYM PASOŻYTNICTWEM. NIE SĄ W STANIE NIC WNIEŚĆ DO TEGO MIASTA, BA-NAWET ZACHOWAĆ TEGO CO JEST...]]></description>
			<dc:creator>FUN</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 08:07:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20064</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20063</link>
			<description><![CDATA[Z tego co wiem to Pani Rupiewicz, Pan Wawer i wiele innych osób zostawiło Pisulę. Powód był jeden - odporność Pisuli na argumenty. Prosty człowiek myśli, że jest alfą i omegą. Jak u Orwella. A poza jego rodziną, może jeszcze kilkoma osobami, lokalnymi biznesikami, nikt nie ma wątpliwości, że ów Pan nigdy nie powinien objąć tak zaszczytnej funkcji. Ale jeszcze 1,5 roku i "goodbye my love goodbye"]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 08:01:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20063</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20062</link>
			<description><![CDATA[Skoro jest tak świetnie, tak pięknie, wręcz genialnie, to czemu jesteśmy zadłużeni do granic możliwości? To, że teraz ktoś tu przyjeżdża nie oznacza, że tak będzie zawsze. Prędzej czy później skończy się sielanka, bo i turyści dojdą do wniosku, że ciuszki mogą kupić u siebie, pompowane zamki też się znajdą. Argumentacja typu - "tak jest a nadal są ludzie" jest bardzo krótkowzroczna. Czy uważacie, że zapewnienie ochrony wąwozów (poza samochodami, teraz mamy gruzowanie), ucywilizowanie handlu, uporządkowanie reklam spowoduje, że do Kazimierza przestaną przyjeżdżać turyści? Czy naprawdę myślicie, że do Kazimierza ktoś przyjeżdża oglądać majtki na Małym Rynku? Czy gdyby nie było Wisły, wąwozów i całej architektury ktokolwiek przyjeżdżałby na zakupy do Kazimierza, by napić się piwa, poskakać na pompowanym zamku?]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 May 2017 07:54:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20062</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ixi napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20058</link>
			<description><![CDATA[Do wyborów jeszcze daleko a panienka się mocno promuje.Czeka nas taki lokalny mały kaczyński ?]]></description>
			<dc:creator>ixi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 23:16:34 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20058</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tadeusz Strzępek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20057</link>
			<description><![CDATA[Zgadzam się absolutnie z panem Karolem i panią Rupiewicz, z panem Wacławskim też trochę, ale najmniej. Czasem z panem Grymasem, który trafnie ocenił obecność dorożek (rodem z Disneylandu) paraliżujących ruch (za każdym razem gdy jadę za nimi szlag mnie trafia). Po to kształcimy architektów i historyków sztuki żeby zasięgać ich głosu w sprawach piękna, albo ładu przestrzennego. Zlecamy budowę domu murarzowi, a opiekę nad swoim zdrowiem oddajemy znachorowi (zna choroby)... Więc żeby uratować piękno naszego miasteczka nie będziemy radzić się tego pospolitego ruszenia, które raczej chce zadeptać kazimierskie bruki niż szukać tutaj tego, czego już nie ma. W Kazimierzu króluje kicz, aż zęby bolą -to jakby odbicie tego co mamy na co dzień w całej Polsce. Nikt już nad tym kiczem i bezhołowiem nie panuje. To ogromna szkoda dla miasteczka, które mogłoby być perłą, a jest teraz już tylko zwykłym, brudnym kamykiem... Atmosferę tego kiczu znakomicie oddaje ostatnie wydanie pana Władysława Wilczyńskiego; "KAZIMIERZ KTÓREGO NIE ZNACIE" -polecam. Krótko mówiąc schodzimy na psy. Jako miasto do życia i miejsce do odpoczynku...]]></description>
			<dc:creator>Tadeusz Strzępek</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 23:04:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20057</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20055</link>
			<description><![CDATA[Tylko pan Krysio i pani Romana nadają się do zarządzania miasteczkiem.]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 19:59:52 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20055</guid>
		</item>
		<item>
			<title>turysta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20054</link>
			<description><![CDATA[dobrze ze Pisula odwrócił sie od tej Rupiewicz bo ona to dopiero narobiła by szkodliwości dla tego miasteczka]]></description>
			<dc:creator>turysta</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 19:55:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20054</guid>
		</item>
		<item>
			<title>handlarz z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20053</link>
			<description><![CDATA[sprzedaję to co chętnie inni kupują i mam z tego parę złotych,A co może bede stał z caramicznymi garami na które nikt nie spojrzy bo rupiewicz się podoba niech się nie wtrąca do nas bo chcemy żyć a nie wyglądać jak się pani podoba.Dziękujemy pani a Plebanka super nareszcie można przejechać samochodem i o to chodziło NARA]]></description>
			<dc:creator>handlarz z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 19:43:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20053</guid>
		</item>
		<item>
			<title>goniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20052</link>
			<description><![CDATA[dlaczego usunęliście komentarz nikogo nie brażał jedynie przyznałem racje Zbyszkowi. Jednym się podoba kicz innym nie. jedni ubierają się tak inni inaczej to rzecz gustu co się komu podoba.Jedni chodzą czysto ubrani a inni w brudnych czy dziurawych rzeczach rzecz gustupani Romano a o gustach się nie dyskutuje]]></description>
			<dc:creator>goniec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 19:35:28 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20052</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nowa Era napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20051</link>
			<description><![CDATA[Zlikwidować dorożki i meleksy albo zmienić ich trasy. To nie wina zwykłych aut tylko spowalniaczy i tamowaczy ruchu. Znaleźć pieniądze-tyle mądrych głów w miasteczku i wybudować parkingi podziemne.]]></description>
			<dc:creator>Nowa Era</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 18:57:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20051</guid>
		</item>
		<item>
			<title>goniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20049</link>
			<description><![CDATA[dokładnie tak nic dodać nic ująć kicz jest dla Romany a dla kogoś zauroczeniem.To rzec gustu a o gustach się nie dyskutuje Romano.Amen]]></description>
			<dc:creator>goniec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 17:16:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20049</guid>
		</item>
		<item>
			<title>azja napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20048</link>
			<description><![CDATA[Czy to urzad oplaca te debaty czy spotkania towarzyskie? Dostaja cos prelegwncji bo jesli tak to po co? Wyglada na to ze ludzie sami wiedza swoje i im rad nie trzeba]]></description>
			<dc:creator>azja</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 16:23:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20048</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20047</link>
			<description><![CDATA["Zdecydowane nie takim poczynaniom. Dość uzurpowania sobie władzy nad miasteczkiem przez pewną grupę ludzi. Zabijacie WOLNOŚĆ." napisala/ ł/ Nowa Era. Niby jak sobie wyobrazasz "politykę" miasteczka?. Wolnoamerykanka ? Musimy. Koniecznie musimy ujarzmić bezhołowie w Kazimierzu. Przyklad?. Dzień wczorajszy. W ulicę Lubelską wjeżdża dorożka. Na nieszczeście, za nią, w ulice wjeżdza Pogotowie Ratunkowe, za nim inne samochody. To POGOTOWIE RATUNKOWE , predkością dyktowaną przez konie i furmana jedzie , jedzie, jedzie , jedzie do Przychodni Zdrowia,a tam problem z wjazdem w miejsce oznaczone znakami. / oczywiście samochody nie chorych/. Dorożka CZŁAPIE dalej. Jej PARKING to kraweżnik przy lodach w Rynku. Ulica Plebanka. Dorożki , siłą rzeczy stoja na Nadrzecznej, bo na innych miejscu samochody. Nieopodal posterunek policji. Co chwilę przejeżdża radiowóz. Tego jest multum.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 13:18:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20047</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nowa Era napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20046</link>
			<description><![CDATA[Spójrz w lusto, weź głęboki oddech, jeszcze raz spójrz w lustro a potem przwmyśl jeszczw raz co napisałeś. Zdecydowane nie takim poczynaniom. Dość uzurpowania sobie władzy nad miasteczkiem przez pewną grupę ludzi. Zabijacie WOLNOŚĆ.]]></description>
			<dc:creator>Nowa Era</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 10:53:32 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20046</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nowa Era napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20045</link>
			<description><![CDATA[Panie Zbyszku ma Pan rację. Nie możemy kazać wszystkim być ach i och. Różni są ludzie, różne mają potrzeby. Mam wrażenie, że od niektórych bije poczucie wyżsZości i brak pochylenia się nad zwykłym turyatą, który też ma swoje potrzeby, inny sposób postrzegania świata. Nie mierzymy wszyatkich swoją miarą i nie wkładajmy ich do jednego sAblonu/miarki bo powstanie kołchoz. ŻYJMY I DAJMY ŻYĆ INNYM.]]></description>
			<dc:creator>Nowa Era</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 10:48:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20045</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zbyszek Wacławski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20044</link>
			<description><![CDATA[A jednak ludzie tu przyjeżdżają, i to co raz więcej.Może właśnie tego potrzebują?Kicz jest może dla Ciebie, a dla koś innego to właśnie piękna rzecz. Nie wszyscy jesteśmy po historii sztuki, a percepcja wrażliwości na"piękno" jest zróżnicowana. Może warto popytać przyjeżdżających tu turystów co ich kręci. Układanie świata według swojej linii rozumowania jest zawsze błędna(z złożenia). To miasto powstało dla ludzi, i jak na razie nie widać by odstraszało i odpychało przyjezdnych. Wczoraj miałem okazję porozmawiać z ludźmi z USA. Byli zauroczeni atmosferą miasteczka, i o dziwo, właśnie Mały Rynek okazał się "wisienką na torcie". Powstaje więc pytanie: czy czar tego miejsca nie tkwi właśnie w takiej scenerii?]]></description>
			<dc:creator>Zbyszek Wacławski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 10:38:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20044</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Romana Rupiewicz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20042</link>
			<description><![CDATA[Brawo! Mam podobne spostrzeżenia, a nawet jeszcze bardziej radykalne. Kazimierz dolny stał się jednym wielkim kiczem, który przykrył to co prawdziwie piękne. Jakoś na stare miasto do Warszawy czy do Krakowa wjeżdżać nie można, a jednak ludzie tam żyją i prowadzą działalności. Podobnie jest w tysiącach zabytkowych miast Europy. Nie szanujemy się. Sprzedajemy się tym turystom.]]></description>
			<dc:creator>Romana Rupiewicz</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 09:51:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20042</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Karol napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20041</link>
			<description><![CDATA[Konkret: Szlabany na wysokości Bochotnicy i innych wjazdów do Kazimierza. Pobieranie myta w wysokości 10 zł od osoby! Następnie nie wpuszczanie samochodów w obręb miasteczka (ew. dowóz dalej meleksami). Koło Biedronki w Bochotnicy może być wielki parking, skąd dowóz do miasteczka mógłby się odbywać busami elektrycznymi (5 zł za osobę). Pieniądze z myta, wejścia na Górę i Zamek przeznaczyć w całości na infrastrukturę miasta oraz pomoc dla mniej zamożnych mieszkańców... Każdy właściciel posesji (a nie tylko sprzedawcy lodów) w Kazimierzu powinien odczuć pozytywne skutki najazdu Hunów -turystów na miasteczko.]]></description>
			<dc:creator>Karol</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 09:01:32 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20041</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20040</link>
			<description><![CDATA["Jesteśmy w trakcie trwania weekendu majowego i najazdu gości. Jednak widok na centrum miasta przeraża kiczowatością, chaosem i tandetą. Brak estetyki wychodzi niemal z każdego kąta. Każdy handluje gdzie chce, każdy parkuje gdzie mu się podoba. Przejścia w podcieniach pozastawiane… Owszem, handel uliczny jest bardzo ważną częścią życia miasteczka, ale moim zdaniem nie w takiej formie." Tandety nie zwalczymy dopoty na kupno jej sa nabywcy, a nimi sa dzieci z grup wycieczkowych i nie tylko. Nie zwalczymy też: - natręctwa cyganek, - parkowania w miejscach niedozwolonych oraz miejsc, z ktorych utworzyły sie bezplatne parkingi : lubelska, teren wokoł Przychodni/ przed i z tyłu - tamowania ulicy Lubelskiej przez dorożki - nie zatrzymamy dewastacji Plebanki przez pojazdy samochodowe, - nie zatrzymamy zaśmiecania ulicy Slonecznej aż do Miećmierza,Okala< - nie zatrzymamu braku tablic z numerami dorożek< - nie zatrzymamy tamowania ruchu przez dorozki stojace w miejscach do tego nie przeznaczonych , - nie zatrzymamy NICZEGO. Odbylo sie wiele spotkań, gdzie przełożeni jednostek wyższych deklarowali pomoc w porządkowaniu stanu bezpieczeństwa i co ?. ZERO, a " działania" naszych służb POTEGUJĄ ten stan. Te " działania" to OBOJETNOŚĆ, TOLEROWANIE łamania przepisow, bezmyslne " utwardzanie" nawierzchni. Jaskrawym przypadkiem jest Plebanka , postój Taryfy Końskie, Krakowska, "Batory".]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 07:45:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20040</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kazia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20039</link>
			<description><![CDATA[Sralis Mazgalis]]></description>
			<dc:creator>Kazia</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 May 2017 06:32:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20039</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kamil napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20038</link>
			<description><![CDATA[Eh te spotkania..konsultacje..warsztaty...etc... Jedna wielka ściema a ludzie czekają na konkret!]]></description>
			<dc:creator>Kamil</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 May 2017 23:01:06 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1358-debata-kazimierski-handel-o-zarzadzaniu-przestrzenia-przestrzenia-publiczna.html#comment-20038</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
