<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Kto burmistrzowi zabroni? Wycinka dębów</title>
		<description>Skomentuj Kto burmistrzowi zabroni? Wycinka dębów</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 05:19:43 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1638.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22823</link>
			<description><![CDATA["Rolnik z Polskiego Gronowa (woj. pomorskie) wyciął stojący przy drodze jesion. Urzędnicy wyliczyli, że musi zapłacić prawie ćwierć miliona złotych kary. Sprawdziliśmy, skąd wzięła się taka kwota. Starostwo Powiatowe w Tczewie poinformowało rolnika Jarosława Smoczyńskiego o karze za nielegalną wycinkę drzewa. Wyliczyli, że 54-latek musi zapłacić 246 tys. zł. Mężczyzna w marcu 2017 miał wyciąć jesion z sąsiedniej działki.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 20 Jan 2018 13:57:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22823</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z kazimierza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22748</link>
			<description><![CDATA[100% racja! Pani Romano czy bedzie Pani startowała na Burmistrza? Ma Pani duże poparcie i zaufanie w społeczeństwie. Myślę nawet, że ze 300 głosów się zbierze. @ z kazimierza. Chciałeś napisać,że RR zostanie burmistrzem jak AP przejedzie swoją limuzyną po pijanemu na pasach zakonnice w ciąży? Pożyjom uwidiom :D @ J.K, chciałem tylko napisać, że na pana propagandę (słuszną, czy też nie) już się nikt nie nabierze, a pana poparcie dla któregokolwiek kandydata będzie przysłowiowym "pocałunkiem śmierci". Poprzez megalomanię i arogancję zaprzepaścił pan szansę na realne zmiany w Kazimierzu.]]></description>
			<dc:creator>z kazimierza</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jan 2018 23:45:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22748</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22746</link>
			<description><![CDATA[Rokrocznie liczba czytelników wzrasta średnio o 25 % -mniejsza o to. Co chodzi o pkt 2 -drzewa- to raczej drogę chodzi.Moja ocena jest taka,że burmistrz nie kontroluje swoich podwładnych w najbardziej prostych czynnosciach - prostszych inwestycji juz sie nie da. Tracimy ma każdym kroku pieniądze i nikt nie wyciąga wniosków. J.K. Potwierdzasz moją tezę. Według ciebie chodzi o drogę i pieniądze, a drzewa ten kto posadził może wyciąć (wójt nie sadził ale na gminnym rosły to tak jakby sadził) Według mnie chodzi po pierwsze o drzewa bo ich odkupić się nie da. Oczywiście, to że drogi nie wytyczono w terenie świadczy o skrajnej niekompetencji wójta i jego ludzi, co doprowadziło do strat finansowych. Ale zawsze mówię, że pieniądze rzecz nabyta, a wójta i ten cały magistrat da się wymienić. A co w ogóle gmina zrobi z tym drzewem. Można ktoś sobie chce je kupić. Dębina jest cenna. Może niech gmina chociaż wystawi na Allegro albo na aukcję. Zgadzam się, że żal tych drzew trochę, ale cóż nie szkoda róż gdy płoną lasy, a cały Kazimierz płonie. Podpalaczy było i jest wielu mimo, że ronią krokodyle łzy. Mam wrażenie że to ty usiłujesz rozpalić tą stronę. Sensacja spisek co stało się z dębiną.... Kto na tym zarobił kokosy??? Albo: Gmina jest niegospodarna bo nie sprzedała drewna na Allegro!!!]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jan 2018 17:52:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22746</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22745</link>
			<description><![CDATA[100% racja! Pani Romano czy bedzie Pani startowała na Burmistrza? Ma Pani duże poparcie i zaufanie w społeczeństwie. Myślę nawet, że ze 300 głosów się zbierze. @ z kazimierza. Chciałeś napisać,że RR zostanie burmistrzem jak AP przejedzie swoją limuzyną po pijanemu na pasach zakonnice w ciąży? Pożyjom uwidiom :D]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jan 2018 21:08:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22745</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z kazimierza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22743</link>
			<description><![CDATA[100% racja! Pani Romano czy bedzie Pani startowała na Burmistrza? Ma Pani duże poparcie i zaufanie w społeczeństwie. Myślę nawet, że ze 300 głosów się zbierze.]]></description>
			<dc:creator>z kazimierza</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jan 2018 14:05:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22743</guid>
		</item>
		<item>
			<title>hehe napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22742</link>
			<description><![CDATA[Jakieś drzewa to nie temat dla miejscowej ludności. Nielicznym tylko ich żal. Nieprzestrzeganie prawa dla ludu jest oznaką siły. Mi ich żal i źle mi w państwie bezprawia mimo że jakieś Prawo i coś tam rządzi. Ale komentuje ten artykuł a raczej twój post dopiero teraz bo zwyczajnie trudno cokolwiek po takim akcie wandalizmu i bezprawia w dodatku w wykonaniu wójta pisać... Rokrocznie liczba czytelników wzrasta średnio o 25 % -mniejsza o to. Co chodzi o pkt 2 -drzewa- to raczej drogę chodzi.Moja ocena jest taka,że burmistrz nie kontroluje swoich podwładnych w najbardziej prostych czynnosciach - prostszych inwestycji juz sie nie da. Tracimy ma każdym kroku pieniądze i nikt nie wyciąga wniosków. J.K. Potwierdzasz moją tezę. Według ciebie chodzi o drogę i pieniądze, a drzewa ten kto posadził może wyciąć (wójt nie sadził ale na gminnym rosły to tak jakby sadził) Według mnie chodzi po pierwsze o drzewa bo ich odkupić się nie da. Oczywiście, to że drogi nie wytyczono w terenie świadczy o skrajnej niekompetencji wójta i jego ludzi, co doprowadziło do strat finansowych. Ale zawsze mówię, że pieniądze rzecz nabyta, a wójta i ten cały magistrat da się wymienić. A co w ogóle gmina zrobi z tym drzewem. Można ktoś sobie chce je kupić. Dębina jest cenna. Może niech gmina chociaż wystawi na Allegro albo na aukcję. Zgadzam się, że żal tych drzew trochę, ale cóż nie szkoda róż gdy płoną lasy, a cały Kazimierz płonie. Podpalaczy było i jest wielu mimo, że ronią krokodyle łzy.]]></description>
			<dc:creator>hehe</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jan 2018 10:19:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22742</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22741</link>
			<description><![CDATA[Akt wandalizmu to był na pewno. Czy jest to bezprawie? Ufam autorowi który napisał: "zastępca burmistrza stwierdził, że drzewa zostały usunięte w celu przywrócenia właściwego przebiegu drogi i, że urząd nie posiada decyzji zezwalającej na ich usunięcie." Więc bezprawie]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jan 2018 16:54:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22741</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22740</link>
			<description><![CDATA[100% racja! Pani Romano czy bedzie Pani startowała na Burmistrza? Ma Pani duże poparcie i zaufanie w społeczeństwie.]]></description>
			<dc:creator>Kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jan 2018 14:32:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22740</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22739</link>
			<description><![CDATA[@ Romana Rupiewicz "... tylko co dalej?" Ano żyje się raz. Proszę wystąpić do Burmistrza z żądaniem informacji DLACZEGO TAK SIE STAŁO ?> Podobnie, to samo pytanie zadać odpowiednim służbom urzędu wojewódzkiego. Wiem, wiem. Ja , czy tez inny " Kowalski" może postąpić podobnie, ale Samorząd to Samorząd. ps. Pani o drzewach , a J.K. "Co chodzi o pkt 2 -drzewa- to raczej drogę chodzi"]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jan 2018 13:15:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22739</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Romana Rupiewicz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22738</link>
			<description><![CDATA[Drogę można przesunąć, wykupić grunt, cokolwiek. To wszystko jest do naprawienia. Ale ponad 100 letnich drzew nie przywrócimy, a uwierzcie mi Państwo, ta ulica bez tych dębów to już inne miejsce. Miejsce które straciło piękno. Ten, kto wydał wyrok na drzewa jest człowiekiem pozbawionym wrażliwości na przyrodę.... Burmistrz chciał pokazać, kto tu rządzi, nawet wobec Stworzenia nie ma żadnej pokory. Czuję się osobiście dotknięta tą sprawą, ponieważ tu mieszkam. Kazimierz niszczeje, jest bestialsko eksploatowany. Myślimy krótkowzrocznie. Sprzedać można raz, wyciąć można raz, zasypać wąwóz można raz... tylko co dalej?]]></description>
			<dc:creator>Romana Rupiewicz</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jan 2018 10:42:44 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22738</guid>
		</item>
		<item>
			<title>świadomy prawa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22736</link>
			<description><![CDATA[Jakieś drzewa to nie temat dla miejscowej ludności. Nielicznym tylko ich żal. Nieprzestrzeganie prawa dla ludu jest oznaką siły. Mi ich żal i źle mi w państwie bezprawia mimo że jakieś Prawo i coś tam rządzi. Ale komentuje ten artykuł a raczej twój post dopiero teraz bo zwyczajnie trudno cokolwiek po takim akcie wandalizmu i bezprawia w dodatku w wykonaniu wójta pisać... Rokrocznie liczba czytelników wzrasta średnio o 25 % -mniejsza o to. Co chodzi o pkt 2 -drzewa- to raczej drogę chodzi.Moja ocena jest taka,że burmistrz nie kontroluje swoich podwładnych w najbardziej prostych czynnosciach - prostszych inwestycji juz sie nie da. Tracimy ma każdym kroku pieniądze i nikt nie wyciąga wniosków. J.K. Potwierdzasz moją tezę. Według ciebie chodzi o drogę i pieniądze, a drzewa ten kto posadził może wyciąć (wójt nie sadził ale na gminnym rosły to tak jakby sadził) Według mnie chodzi po pierwsze o drzewa bo ich odkupić się nie da. Oczywiście, to że drogi nie wytyczono w terenie świadczy o skrajnej niekompetencji wójta i jego ludzi, co doprowadziło do strat finansowych. Ale zawsze mówię, że pieniądze rzecz nabyta, a wójta i ten cały magistrat da się wymienić.]]></description>
			<dc:creator>świadomy prawa</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jan 2018 21:42:27 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22736</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22735</link>
			<description><![CDATA[Jakieś drzewa to nie temat dla miejscowej ludności. Nielicznym tylko ich żal. Nieprzestrzeganie prawa dla ludu jest oznaką siły. Mi ich żal i źle mi w państwie bezprawia mimo że jakieś Prawo i coś tam rządzi. Ale komentuje ten artykuł a raczej twój post dopiero teraz bo zwyczajnie trudno cokolwiek po takim akcie wandalizmu i bezprawia w dodatku w wykonaniu wójta pisać... Rokrocznie liczba czytelników wzrasta średnio o 25 % -mniejsza o to. Co chodzi o pkt 2 -drzewa- to raczej drogę chodzi.Moja ocena jest taka,że burmistrz nie kontroluje swoich podwładnych w najbardziej prostych czynnosciach - prostszych inwestycji juz sie nie da. Tracimy ma każdym kroku pieniądze i nikt nie wyciąga wniosków.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jan 2018 18:21:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22735</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22734</link>
			<description><![CDATA[Ja również, podobne jak @ świadomy prawa, bo, jak napisaleś :" ... zwyczajnie trudno cokolwiek po takim akcie wandalizmu i bezprawia w dodatku w wykonaniu wójta pisać..." tylko nie wiadomo czy to FAKTYCZNIE był akt " wandalizmu i bezprawia". Będac @ świadomy prawa powinieneś o tym wiedzieć, a nie ferować wyrok nie majac wiedzy, jakie to ta wycinka mu umocowanie prawne. Mam nadzieje, że ujrzymy stosowne dokumenty.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jan 2018 16:15:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22734</guid>
		</item>
		<item>
			<title>świadomy prawa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22733</link>
			<description><![CDATA[Jakieś drzewa to nie temat dla miejscowej ludności. Nielicznym tylko ich żal. Nieprzestrzeganie prawa dla ludu jest oznaką siły. Mi ich żal i źle mi w państwie bezprawia mimo że jakieś Prawo i coś tam rządzi. Ale komentuje ten artykuł a raczej twój post dopiero teraz bo zwyczajnie trudno cokolwiek po takim akcie wandalizmu i bezprawia w dodatku w wykonaniu wójta pisać...]]></description>
			<dc:creator>świadomy prawa</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jan 2018 15:16:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22733</guid>
		</item>
		<item>
			<title>hehe napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22732</link>
			<description><![CDATA[Doceniam starania samego autora, żeby podgrzać dyskusję! Jednak i to niewiele dało. Oj chyba J.K. traci formę. Raz go nawet burmistrz potrafi załatwiać (to chyba jedyne co opanował cudem i to widać na sesjach), a dwa blog przestaje emocjonować. Co tu zrobić by znowu było jak kiedyś. Blog wyrocznią. Blog kazaniem. Blog tubą. Tylko czytali i powtarzali! A teraz nawet komentowanie nic nie pomaga. Co tu zrobić, może ktoś pomoże. Może zdjęcie burmistrz z delegacja chińską. Zmiana bloga byłaby jednak szkodą, mimo wszystko.]]></description>
			<dc:creator>hehe</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jan 2018 13:47:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22732</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22731</link>
			<description><![CDATA[@ Darek Ogladałeś REKONSTRUKCJĘ ?. Nawet poprzednim ministrom nie podziękowano. Zlekcewazono nawet kobietę tj. panią minister, która była i jest wzorem urzędnika państwowego. Nie piszę oddzielnie o kupach, ale to powyższe niech WYSTARCZY. To CALY PiS. ps. Zadowolony ?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jan 2018 13:03:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22731</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KK napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22730</link>
			<description><![CDATA[https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211752193541351&set=a.1712726579024.2085318.1263957836&type=3]]></description>
			<dc:creator>KK</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jan 2018 10:39:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22730</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Robert napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22728</link>
			<description><![CDATA[A jest o czym mówić?]]></description>
			<dc:creator>Robert</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jan 2018 00:58:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22728</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kaja napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22727</link>
			<description><![CDATA[Dlaczego nic nie mówi się o otwarciu szkoły w Kazimierzu?]]></description>
			<dc:creator>Kaja</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jan 2018 22:48:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22727</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22726</link>
			<description><![CDATA[Nie bójmy się pisać. A może bójmy ". Anty hakerskie zab. :D]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jan 2018 13:36:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22726</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22724</link>
			<description><![CDATA[Nie bójmy się pisać. A może bójmy ".]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jan 2018 12:53:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22724</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22723</link>
			<description><![CDATA[Nowości,te nowości ☺]]></description>
			<dc:creator>Małojec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jan 2018 12:31:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22723</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22722</link>
			<description><![CDATA[Strona trochę zmieniona ze względu bezpieczeństwa .]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jan 2018 11:32:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22722</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Robert napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22721</link>
			<description><![CDATA[Żenada. Pisula na swoim „fejsbuku” chwali sie chodnikiem i oświetleniem przy ul. Puławskiej. Burmistrzu, to jest droga POWIATOWA. To sa zadania powiatu! Oswietlenie to robota PGE a nie pańska, tak wiec chyba jest dalece niestosownym podpinać sie pod czyjeś zasługi. Brak slow... Link do fb: https://www.facebook.com/andrzej.pisula.kazimierzdolny/posts/866252536869919]]></description>
			<dc:creator>Robert</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 22:44:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22721</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22719</link>
			<description><![CDATA[@ Darek Nie wiem o czym Ty.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 13:38:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22719</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22717</link>
			<description><![CDATA[Zmienic ministra środowiska, a najlepiej ca ly rząd. haha]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 12:39:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22717</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22716</link>
			<description><![CDATA[OK! To diagnoza, a antidotum?]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 11:11:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22716</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22715</link>
			<description><![CDATA[J.K. I nastapil taki dzień, kiedy Szyszko , Szyszko minister wydał PRAWO coby ciać, WARTE hasła : " róbta co chceta" I zaczęło się. Nie byłem " " zadowolony' ", jak to przypuszczasz. Piszesz, że "Jest powszechna akceptacja zła i aprobata cwaniackiego sprytu." Mylisz się. Akceptacji nie ma, ale te zachowania faktycznie stały się normą w zdobywaniu: " sławy, majętności i innych POŻĄDANYCH."]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 10:54:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22715</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22714</link>
			<description><![CDATA[dysponuje dziesiątkami przykładów jak kazimierski magistrat bezprawnie wydawał zezwolenia na wiekowe drzewa.Ludzie o tym wiedza i mówią "po cichu" ponieważ - jak wiesz- podłość ludzka nie ma granic i apart urzędniczy mścił by się nad tymi którzy powiedzieli by o tym głośno.Jest powszechna akceptacja zła i aprobata cwaniackiego sprytu. Po tym artykule masz setny dowód na to.Nie jest ten zły co złamał prawo tylko ten co o tym ma odwagę powiedzieć. Niestety ty też poniekąd należysz do tej grupy "zadowolonych" P]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 09:54:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22714</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22713</link>
			<description><![CDATA[@ J.K. Nie uważam. Tym bardziej nie uważam, ze "ubeckie" bo te ostatnie zajmowaly się ludzmi, a nie roślinami. Ich wysokość to swoiste wymuszanie, by chcący wyciac drzewo ZASTANOWIL SIE nad koniecznością, bo w tym przypadku jest mowa o drzewach które NIE STANOWIA ZAGROZENIA , bo zagrazajace bezpieczństu nie podlegają tym rygorom.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 09:46:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22713</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22712</link>
			<description><![CDATA[Opłaty za usuwanie drzew w tak drakońskich kwotach to metody ubeckie nie uważasz? . Stworzone przeciw obywatelom, przez niezorientowanych w rzeczywistości i realiach życia polityków.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 09:29:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22712</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22710</link>
			<description><![CDATA[http://www.infor.pl/prawo/gmina/abc-gminy/252119,Kiedy-potrzebne-jest-zezwolenie-na-wyciecie-drzewa.html Czy spełniono te warunki ?. Jeśli tak, to wszystko odbyło się w majestacie prawa i rzucanie kalumni na osoby/ ę/ jest niestosowne.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 09:14:27 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22710</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22709</link>
			<description><![CDATA["W wyniku nowelizacji ustawy o ochronie przyrody zostały również określone wielkości obwodów pnia drzew (a nie jak dotychczas ich wieku), które podlegają obowiązkowi uzyskiwania zezwolenia. W ten sposób praktycznie każdy będzie mógł sprawdzić, czy konieczne jest zezwolenie na wycinkę drzewa. Co istotne, bez zezwolenia można wycinać drzewa, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza 35 cm (w przypadku topoli, wierzby, kasztanowca zwyczajnego, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego) lub 25 cm (w przypadku pozostałych gatunków drzew). Czytaj więcej na: https://dom.trojmiasto.pl/Nowe-przepisy-dotyczace-wycinki-drzew-n95441.html#tri]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 09:07:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22709</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22708</link>
			<description><![CDATA[Najwyraźniej widać ,że magistrat ma problem nie tylko z dużymi inwestycjami , chociażby takimi jak budowa szkoły ale i prostymi wykonanie drogi utwardzonej . Oczywistą jest , że jeśli jest projekt budowlany opiera się on o mapie rysunkach i skali plus wymiarowanie. Więc jest wszystko czarne na białym. Nie sposób zatem wytłumaczyć dlaczego przed rozpoczęciem inwestycji urzędnicy nie dokonali tzw. odtworzenia granic drogi. Robi to sprawnie geodeta. Ta czynność to obowiązek. Wykonuje się ją na każdej budowie jako pierwszą i wpisuje do dziennika budowy. Reakcja magistratu na ten artykuł powinna być natychmiastowa. Ponieważ tezy w nim zawarte wskazują na łamanie prawa. Oczywistym również jest to, że po otrzymaniu takiej informacji radni powinni złożyć pisemne zapytania w powyższych kwestiach.. Dokładnie tak jak instytucje Państwa reagują na informację medialne. Jest w tym wszystkim pewien paradoks. Otóż od lat pan Janusz porusza ważne kwestie związane z nieprawidłowym działaniem urzędu zarówno w kwestiach gospodarczych jak i organizacyjnych. Zdumiewa fakt braku reakcji na fakty.Za to pojawiają się personalne ataki, co wiele mówi o piszących posty. Ostatnio dzięki uprzejmości kazimierskiego portalu internetowego odsłuchałem całość sesji Rady Miasta jaka odbyła się w grudniu. Ku mojemu zdziwieniu nie było dyskusji merytorycznej nad budżetem chodź wydawałoby się ,ze ona powinna zelektryzować obrady sesji. Zaskoczony zostałem stanowiskiem kilku radnych którzy powinni z racji swojej wieloletniej pracy w samorządzie reprezentować poziom godny radnego i wzór do naśladowania. Niestety tak nie było. Śmiało można skusić się tezie, że burmistrz rozegrał po mistrzowsku swoje obawy co do możliwości nie uchwalenia budżetu.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jan 2018 08:10:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22708</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tomasz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22707</link>
			<description><![CDATA[O taaaaak wyrocznio. A na sesji nawet zdania sklecić człowieku nie potrafisz. Taki waść erudyta Słuchać sie nie da, przewodniczący rady głos panu zabiera a pan dalej swoje paranoje]]></description>
			<dc:creator>Tomasz</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 23:41:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22707</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Darek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22705</link>
			<description><![CDATA[Ja podzielam opinię pana Roberta to chore że niby wszystkiemu winny Dunia. Dajże J.K. spokój bo to jest chamstwo, że obecny burmistrz po prostu wyciął sobie drzewa!!! I na tym się pan skup, pan Krzysio pokazuje absurd a pan mydlisz ludziom oczy Dunią. No czemu to służy. Trzymam kciuki by pan Krzysio pokazał ludziom prawdę. W głowie nie mieści by trzy drzewa tak wielkie jak widać na zdjęciach po prostu jakiś debil wyciął bo co bumrmistrz mu kazał. I to dlaczego bo mu to na rękę, bo sobie tak wymyślił. No draństwo jakich mało i tu jest skandal jakich mało. No naprawdę trzeba służby zawiadamiać bo jak mamy się bronić przed draństwem i bezmyślnością władzy.]]></description>
			<dc:creator>Darek</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 22:38:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22705</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22704</link>
			<description><![CDATA[@ Robert. Co ja zrobię, takie są fakty. Hakuna Matata - skończyło się.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 21:55:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22704</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Robert napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22703</link>
			<description><![CDATA[Dunia wiecznie żywy u JK tradycja]]></description>
			<dc:creator>Robert</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 21:46:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22703</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22702</link>
			<description><![CDATA[Im bardziej trafna ocena tym większy hejt. Patrz zdjęcie w galerii - drugie od lewej . Kolejny przypadek absurdu.Ten około 150 letni dąb wkrótce zostanie usunięty - podobno jest już decyzja starostwa. Stało się tak dlatego,że "geniusze" pana burmistrza Dunii w studium wyznaczyli nowe tereny budowlane w miejscu gdzie droga szerokości 3 m musi spełniać normy 5 m. W tym przypadku tak się stało ,że jeden z właścicieli ogrodził działkę siatką a dąb rośnie centralnie w drodze. Tak służby państwowe i samorządowe dbają o przestrzeganie prawa.W Mpzp jest bezwzględny zakaz usuwania zadrzewień śródpolnych czyli drzew rosnących na tzw miedzach. I kto ma pilnować tych spraw? Jakie konsekwencje będą wyciągnięte? Żadne. Adwersarzy zachęcam do polemiki.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 21:39:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22702</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec smutny napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22701</link>
			<description><![CDATA[Dzis Święto III Króli Lecz brakuje tam...Pisuli Nasz to Włodarz doskonały Bez korony....taki mały Nie znalazł sie on z ulicy Lecz ze szkoły w Bochotnicy Teraz rządzi „tfardą” ręką Co dla wszystkich straszną męką Czy wysłucha każdej strony? Nieeee, głos słyszy tylko...Iwony? Wąwóz, budżet czy wycinka To na buzi zadowolona minka]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec smutny</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 21:21:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22701</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sąsiad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22699</link>
			<description><![CDATA[Patrzenie władzy na ręce to szpiegowanie? Absurd. A swoją drogą trudno nie zauważyć, że brakuje pod domem 3 wielkich drzew.]]></description>
			<dc:creator>sąsiad</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 20:17:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22699</guid>
		</item>
		<item>
			<title>al Bandi napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22698</link>
			<description><![CDATA[Krzysiek tobie tez udziela się od wujka szpiegowanie śledzenie ,nie tedy droga]]></description>
			<dc:creator>al Bandi</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 20:09:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22698</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22694</link>
			<description><![CDATA[I racja Grymas 50 człowiek który posadził drzewo ma prawo go wyciąć. Ochrona drzew starych to już inna kwestia. Fakt powinno być to chronione prawem. Ustawa szyki była dobra - może nie doskonała-ale dobra. Między innymi chroniła parki i treny publiczne, Niestety grupa polskiego lewactwa - pisze to z pełna świadomością -,ludzi którzy nie mieli i nie mają poczucia samostanowienia nie rozumieli tego.Nimi ktoś musi kierować.Przez lata robiła to GW. Polskie Sady natomiast stwierdziły ,ze czym drzewo starsze, tym mniej wartościowe. Masakra. Dlatego te sady trzeba wyautować. Świąteczniedxque pozdrawiam.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 16:59:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22694</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Robert napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22695</link>
			<description><![CDATA[Nasz panujący „na liściu grający” jest jak Chuck Norris. On nie potrzebuje zezwoleń - to zezwolenia potrzebują burmistrza. Czy kogoś jeszcze to dziwi? Mnie dziwi ze przez 2 ostatnie lata nie powstał żaden KOMITET REFERENDALNY za odwołaniem tego naszego „fachowca wszechwiedzącego”.]]></description>
			<dc:creator>Robert</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 16:59:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22695</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22693</link>
			<description><![CDATA["Prawo się zmieniło, drzewa padają. Szyszko: kto posadził, ma prawo wyciąć" Panie Krzysztofie Wawer. Kto posadzil te " który doznal szoku '?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 16:09:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22693</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zenek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22688</link>
			<description><![CDATA[No to mamy w Nowym AD 2018 roku niezłe jasełka. Trudno uwierzyć ,że pan dyrektor Ochrony Zieleni nic o tej wycince nie wiedział.]]></description>
			<dc:creator>zenek</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 09:19:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22688</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jar napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22684</link>
			<description><![CDATA[Kolejny przykład łamania prawa. Podejmowania bezmyślnych decyzji z naruszeniem praw nabytych osób trzecich.]]></description>
			<dc:creator>Jar</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 07:56:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1638-kto-burmistrzowi-zabroni-wycinka-debow.html#comment-22684</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
