<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Rada Miejska Kazimierza wzmacnia układy...  i dzieli ludzi</title>
		<description>Skomentuj Rada Miejska Kazimierza wzmacnia układy...  i dzieli ludzi</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 11:07:31 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1868.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Magik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28312</link>
			<description><![CDATA["(...)a nawet stare?" Jak to tak? Stare? Miasteczko moje o którym mowa takie piękne, wstydu mi nie przynosi, ale brak słownictwa na poziomie bije w serce na kilometry. To prawdziwa obraza dla seniora. A co zapamiętują starsze osoby? Tyle ile będą chcieli i na ile umysł pozwoli. Zgiełk jest, co świadczy o tym, iż dzieci się bawią i dobrze czują w Kazimierzu, a to dla dzieci najważniejsze! Chyba nikt nie wpadnie na pomysł zakazania zabaw? Chociaż, kto wie.. Wracając do seniorów- nieraz uczestniczyłem w oprowadzaniu wycieczek. Wszystko słychać dobrze, wyraźnie. A na co seniorzy czekają po zobaczeniu Kazimierza? Na możliwość zakupu pamiątek przede wszystkim dla wnucząt i dzieci. A, no i chwila odpoczynku przy kawie/herbacie- to równie ważne.]]></description>
			<dc:creator>Magik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 20:34:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28312</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Wanda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28300</link>
			<description><![CDATA[JK tradycyjnie ....”ubogaca” nasze życie.... Bez komentarza]]></description>
			<dc:creator>Wanda</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 11:35:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28300</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28299</link>
			<description><![CDATA[@meg Skorzysta lem z Twoich linkow "Overtourism to zjawisko dotykające kierunków, gdzie mieszkańcy, albo turyści (lub obie strony) zauważają zbyt dużą liczbę zwiedzających, co ma wpływ na jakość życia lub znacząco negatywnie wpływa na doświadczenie przebywania w danych miejscu. Jest to zjawisko odwrotne do zrównoważonej turystyki, której celem jest tworzenie miejsc przyjaznych zarówno mieszkańcom, jak i turystom. Overtourism to określenie budzące negatywne konotacje – wiele miast woli mówić, że padło ofiarami własnego sukcesu. Zanim problem całkowicie wymknie się spod kontroli, miejsca zagrożone zbyt dużą liczbą turystów zaczęły wprowadzać pewne regulacje – lepsze lub gorsze, ale niezbędne. Szczególnie, że znajdujemy się dopiero na progu boomu turystycznego." Tak nieraz obserwuję wycieczki oprowadzane przez przewodnikow, którzy mowia o historii budynkow w Rynku. " Ciekawa" sytuacja jest, kiedy dzieci z wycieczek / już w czasie wolnym/ okupują stragany w Rynku. Panuje wtedy nieopisany zgiełk a jeszcze chłopcy rzucają pod koleżanki zakupione petardy i w tym momencie przychodzą wycieczki np. emerytów, którym przewodnicy USILUJĄ coś powiedzieć o Rynku o kamienicach. Myśle sobie. Czego oni dowiedzieli się.? Swoja drogą, te dzieci, TEŻ NICZEGO nie dowiedziały się, ale dla nich to zabawa. Co mają z tego osoby starsze a nawet stare ?.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 10:14:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28299</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28297</link>
			<description><![CDATA["Jestem otwarty na wszelkie sugestie Państwa. Dziękuje z góry wszystkim, którzy będą chcieli naprawdę pomagać w procesie zmiany oblicza handlu w Kazimierzu. Zdaję sobie sprawę, że niektóre osoby jak zwykle będą tworzyć niezdrową atmosferę i rozsiewać plotki. Ja mogę Państwa zapewnić, że wszelkie nowe rozwiązania będę konsultować z Mieszkańcami. A dzisiaj jeszcze życzę Państwu chwili oddechu i odpoczynku w pierwszych majowych dniach."" Panie Burmistrzu. Zgodnie z prawem to Pan " organizuje i likwiduje" targowiska w oparciu o obowiązujacy plan zagospodarowania przestrzennego. Ja nie mam pojęcia czy WRESZCIE mamy ten plan czy też nie?. Nie wiem również czy istnieje jakakolwiek uchwala o handlu w mieście?. Domyslam się, że decyzje o handlu ad hoc wydawał pański poprzednik przy pańskiej pełnej wiedzy / v-ce/ . Czy były dokonywane w tym względzie jakieś zapisy np. umowy tego tez nie wiem. Czy tego rodzaju decyzje poprzedzone były opiniami odpowiedzialnych sluzb i organow tego też nie wiem.Wroć. Wiem, że straż pożarna nie wyrazila zgody coby na ulicy Rynek prowadzona była dzialaność " usług przewozowych". Tak na marginesie. Zakaz został formalnie zniesiony ? Swoja droga bardzo się dziwie, że obecni handlowcy z ulicy Nadwislańskiej KOMPLETNIE nie wyrażają swojego sprzeciwu ani aprobaty wobec piszących na ten temat. Czyzby faktycznie handel ten to SAMODZIERŻAWIE ?. Dlaczego wobec tego pobierane są opłaty ?. Podobna historia z bryczkami. Bryczki nie spelniaja wymogów prawnych / tabliczki, uprawnienia woznicow./ a Urzad skrupulatnie pobiera od n ich opłaty zamiast uzależnić dzialalnośc od spełnienia warunków. Zastanawiam się czy @ Weronika i @ Rynek znają odpowiedzi na moje wątpliwości .]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 09:58:03 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28297</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28296</link>
			<description><![CDATA[Poniżej zamieściłem komentarz burmistrza.Zapomniał jednak burmistrz napisać swojego głównego motto,które raczył wygłosić na sesji. Kto jest ważniejszy, my czy oni.Pomijając tony szowinistyczne burmistrz wyraził jasno w czyim imieniu służy lokalnej społeczności.My - to oczywiście osoby z zaplecza burmistrza- Oni,to cała reszta. Życzę miłej lektury. "Drodzy Mieszkańcy, handel w naszym mieście musi zostać uporządkowany - dziesiątki, setki razy słyszałem od Państwa wypowiedzi w tym duchu, szczególnie dotyczące ul. Nadwiślańskiej i Małego Rynku. Jestem zdeterminowany do zmian mimo oporu grupy osób, co chyba w ostatnich dniach wyraźnie można było zobaczyć. Czy ten opór podyktowany jest czyimś dobrem czy wyłącznie polityką to Państwo sami ocenicie! Rozumiem, że rozwiązania, które wypracujemy nigdy wszystkich nie zadowolą. Ale warto, krok po kroku zmieniać centrum, jeśli chcemy aby inaczej niż dotychczas korzystać chociażby z Nadwiślańskiej czy z Małego Rynku. Trzeba szukać kompromisów, bo inaczej Kazimierz wbrew Waszym oczekiwaniom, których zdanie jest dla mnie najważniejsze, nie będzie się zmieniał na lepsze, a niektórzy, korzystający z naszej gościnności dalej będą robić to co im pasuje i jest wygodne… Jestem otwarty na wszelkie sugestie Państwa. Dziękuje z góry wszystkim, którzy będą chcieli naprawdę pomagać w procesie zmiany oblicza handlu w Kazimierzu. Zdaję sobie sprawę, że niektóre osoby jak zwykle będą tworzyć niezdrową atmosferę i rozsiewać plotki. Ja mogę Państwa zapewnić, że wszelkie nowe rozwiązania będę konsultować z Mieszkańcami. A dzisiaj jeszcze życzę Państwu chwili oddechu i odpoczynku w pierwszych majowych dniach."]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 09:23:32 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28296</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28295</link>
			<description><![CDATA[@ Weronika z godz. 8.46 ZAPYTOwYWUJE : " jakie to działanie ?' A tak na przykład dba o Twoje bezpieczeństwo, o które powinny zadbać powolane do tego organy np, straż pożarna. Te ZAGRAcONE podcienia to istne kpiny z przepisow p.poż. i nie tylko. Nie piszę o drodze pożarowej , bo ta ZOSTAŁA OFICJALNIE / poprzez zaniechanie/ uznana za NIEPOTRZEBNĄ. Droga ta zostanie przywrócona z chwilą zaistnienia NIESZCZĘŚCIA. @ Rynkowy. Przywolujesz Stalina ?. Nie daj Bog. " Pod stienu" MUROWANE. I]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 09:01:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28295</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Weronika napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28294</link>
			<description><![CDATA[A my dziękujemy tobie rynek jak i innym podobnym wpisom bo WY działacie dla siebie a innych macie gdzieś. Dzięki Kowalskiemu wychodzą na światło dzienne działania innych o których mieszkańcy nie mieli by wiedzy. Mów za siebie i do swoich Jakie to działania? Konkretnie]]></description>
			<dc:creator>Weronika</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 08:46:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28294</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rynkowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28293</link>
			<description><![CDATA[Artykuł w gazetce napisał KW a nie Pan Janusz, ale swoją drogą masz rację podcienia należą do właścicieli i jeżeli Pan Krzysztof zamierza ingerować w prywatną własność gdy nie ma do tego instrumentów prawnych, nie mówiąc o chęci naruszenia art. 64 konstytucji Hola hola. Tak na poczatek' " W polskim dyskursie publicznym dominuje tendencja do przypisywania prawom podmiotowym niejako z założenia wyższej rangi niż konkurującym interesom ogólnym. Szeroko rozumiana własność prywatna jest święta, dobro publiczne – lekceważone. Wydaje się, że nadszedł wreszcie czas, aby się temu przeciwstawić – mówiła w swoim wystąpieniu profesor Gersdorf. - Polska jest państwem wolnym i demokratycznym, jednak nie ma obowiązku chronić pozycji właściciela za wszelką cenę, kosztem całego społeczeństwa. Tak odczytuję aksjologię naszej Konstytucji. Bardzo brakuje nam rozsądnego i wyważonego podejścia do tego problemu, co zresztą dobrze widać chociażby na tle niewiarygodnej wręcz skali roszczeń reprywatyzacyjnych, handlu tymi roszczeniami i pojawianiu się wielkiej rzeszy spadkobierców.- " Panie Radco Prawny , mojego Też Urządu. Czas na działanie To co nowy dekret Stalina?]]></description>
			<dc:creator>Rynkowy</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 07:46:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28293</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Prawo napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28292</link>
			<description><![CDATA[A my dziękujemy tobie rynek jak i innym podobnym wpisom bo WY działacie dla siebie a innych macie gdzieś. Dzięki Kowalskiemu wychodzą na światło dzienne działania innych o których mieszkańcy nie mieli by wiedzy. Mów za siebie i do swoich]]></description>
			<dc:creator>Prawo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 06:20:28 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28292</guid>
		</item>
		<item>
			<title>meg napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28291</link>
			<description><![CDATA[takie tam do podpatrzenia https://theitaliancut.tumblr.com/post/138323770353/mostlyitaly-arezzo-tuscany-italy https://theculturetrip.com/europe/italy/articles/the-best-markets-in-florence-italy/?_branch_match_id=651872174940415298 https://www.moimessouliers.org/7-villages-incontournables-en-toscane/ do poczytania http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24430020,ilu-jeszcze-turystow-pomiesci-krakow.html https://www.rp.pl/Rozmaitosci/304109890-Krakow-wspiera-odpowiedzialna-turystyke.html https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/mojemiasto/1746374,3,turystyka-masowa-plaga-i-frajda.read http://www.masaperlowa.pl/overtourism-czyli-nienawidzi-sie-turystow-dlaczego/#.XMjGC7tR3IU]]></description>
			<dc:creator>meg</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 01 May 2019 00:26:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28291</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28290</link>
			<description><![CDATA[Te kramy w podcieniach wyglądają ohydnie .Zrobiliście z miasteczka drugi "manchatan".Miasteczko jak na stadionie X lecia PRL]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 20:58:30 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28290</guid>
		</item>
		<item>
			<title>gość napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28289</link>
			<description><![CDATA[Pozostawienie takiej formy handlu w Rynku urąga temu miastu. Czy w królewskim mieście nie ma ludzi którym bliskie sercu jest dobro i piękno naszego miasteczka.Czy musimy ulegać presji wpływowych ludzi,którzy na złamanego grosza są w stanie poświecić wspólne wartości?]]></description>
			<dc:creator>gość</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 19:14:02 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28289</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Król Maciuś l napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28288</link>
			<description><![CDATA[Ośmielę zauważyć, że chyba wdarł się błąd.. Wydaje mi się, że napisane miało zostać "kto bogaty zabroni?". A o to już należy pytać założyciela bloga, a nie mnie małego, szarego człowieka co nawet kawałka pola nie ma żeby wspomniane marchewki uprawiać]]></description>
			<dc:creator>Król Maciuś l</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 18:22:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28288</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28287</link>
			<description><![CDATA[Moimi wyborcami to głownie zwykli - najbardziej pokrzywdzeni - mieszkańcy i ci co chcieli minimum przyzwoitości w mieście . Ludzie grupy zwanej sitwą mieli swojego kandydata.Coś ta dusza nie pokazuję się publicznie. Natomiast chciałbym reprezentować wszystkich mieszkańców na zasadach wzajemnego poszanowania,wspólnego dobra itp. Bez dzielenia na lepszych gorszych.Na tych co mogą więcej niż inni bo mają plecy.Na to niestety zgody nie ma i nie będzie !]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 18:10:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28287</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rynek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28286</link>
			<description><![CDATA[Tak radny z rynku walczy o swoich wyborców :lol: :lol: Panie radny już panu dziękujemy!]]></description>
			<dc:creator>rynek</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 17:00:46 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28286</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28285</link>
			<description><![CDATA[Artykuł w gazetce napisał KW a nie Pan Janusz, ale swoją drogą masz rację podcienia należą do właścicieli i jeżeli Pan Krzysztof zamierza ingerować w prywatną własność gdy nie ma do tego instrumentów prawnych, nie mówiąc o chęci naruszenia art. 64 konstytucji Hola hola. Tak na poczatek' " W polskim dyskursie publicznym dominuje tendencja do przypisywania prawom podmiotowym niejako z założenia wyższej rangi niż konkurującym interesom ogólnym. Szeroko rozumiana własność prywatna jest święta, dobro publiczne – lekceważone. Wydaje się, że nadszedł wreszcie czas, aby się temu przeciwstawić – mówiła w swoim wystąpieniu profesor Gersdorf. - Polska jest państwem wolnym i demokratycznym, jednak nie ma obowiązku chronić pozycji właściciela za wszelką cenę, kosztem całego społeczeństwa. Tak odczytuję aksjologię naszej Konstytucji. Bardzo brakuje nam rozsądnego i wyważonego podejścia do tego problemu, co zresztą dobrze widać chociażby na tle niewiarygodnej wręcz skali roszczeń reprywatyzacyjnych, handlu tymi roszczeniami i pojawianiu się wielkiej rzeszy spadkobierców.- " Panie Radco Prawny , mojego Też Urządu. Czas na działanie]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 16:34:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28285</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28284</link>
			<description><![CDATA[haha. Pomyliłem się w wcisnąłem plusik. Ach ta wódka. Bronisz kramików w Podcieniach? . Popatrz kto tam kupuje, a następnie to KUPNE rzuca na bruk powodując lęk u walęsajacych się psów i pozostałych ludzi. / petardy/To są dzieci ze szkolnych wycieczek, albo dzieci, które placzac, kłada się na bruk. Rodzic kupi chińską dzidę. Kupi, dla świętego spokoju.. Powiesz, że podobne sceny rozgrywają się na Nadwislańskiej ?. Tak. Rozgrywaja się, ale dzieje się się to poza. Daleko poza, a sytuacje związane z dziećmi ZAWSZE zaistnieją i dlatego takie miejsca sprzedaży MUSZA istnieć. Nadwislańska to ich OBIEKTYWNE wypełnienie.To zdjęcie, zwiastujące treść artykułu, PRZEMAWIA na wskroś. Bije po oczach. Dodam UROKI podcieni wzdłuż: Banku, Zabytkowej Kamienicy, Urzędu, aż do Czerwonych. Okres lata: stoliki, a przy nich mocno pijani , przytaczający znane przekleństwa i PRZECISKAJ ACY się turyści, niejednokrotnie na wózkach inwalidzkich. Nie żal Ci Ich ? Ja się wstydzę.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 16:22:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28284</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Koteł napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28283</link>
			<description><![CDATA[To nie mieszkańcy narzekają, tylko turyści i "turyści mieszkający w Kazimierzu".]]></description>
			<dc:creator>Koteł</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 15:25:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28283</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28281</link>
			<description><![CDATA[Czytając o tym co dzieje się w Kaziu skóra cierpknie. Pieniądz przesłonił ludzkie instynkty.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 14:29:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28281</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28280</link>
			<description><![CDATA[@Król Maciuś l @Rynkowy Chcecie powiedzieć jak prywatna własność to można robić co się chce? W sumie ! Kto bogatemu zabroni...?]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 13:52:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28280</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rynkowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28278</link>
			<description><![CDATA[Artykuł w gazetce napisał KW a nie Pan Janusz, ale swoją drogą masz rację podcienia należą do właścicieli i jeżeli Pan Krzysztof zamierza ingerować w prywatną własność gdy nie ma do tego instrumentów prawnych, nie mówiąc o chęci naruszenia art. 64 konstytucji]]></description>
			<dc:creator>Rynkowy</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 13:22:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28278</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Król Maciuś l napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28277</link>
			<description><![CDATA[Miejsca w podcieniach należą do właścicieli lokali, nie do miasta, ale skąd mieszkaniec Puław miałby to wiedzieć. Równie dobrze wlasciciele mogliby zamknac podcieniach dla wszystkich. Tak oto Pan Radny odniósłby kolejny sukces i miałby jakże ważny problem z głowy :)]]></description>
			<dc:creator>Król Maciuś l</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 13:01:28 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28277</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28276</link>
			<description><![CDATA[@Koteł Zgadzam się z tobą.Wiec jeżeli można handlować w Rynku mieczami z Chin to tym bardziej na ulicy Nadwiślańskiej, Nie możne być jednak tak,że wpływowe i zamożne osoby ,które swoja pozycję mają głównie dzięki układom są monopolistami. Świetny jest profil na facebooku. "Kazimierz dla każdego " I tak być powinno. Nie można dzielić ludzi. Budujmy mosty a nie mury - prawda.Wielkim sukcesem medialny,było odtrąbienie faktu,że most przez Wisłę nie będzie budowany.Zamiast niego będą mury...]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 12:24:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28276</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28275</link>
			<description><![CDATA[Dzisiaj w czasie robienia zdjęć na Rynku zaatakowała mnie właścicielka kramu w podcieniach sugerując ,żebym zdjęcia robił robił na Górach. Szczególny daruję sobie i państwu. Zdjęcie przedstawia podcienia,gdzie pomiędzy straganami szerokość jest w granicach 60 cm. Podobno w niedziele jest jeszcze węziej. Jednak w Rynku radnej Wolniej i pozostałej siódemce radnych problem handlu w Rynku nie przeszkadza. Najgorsze jest to ,że w sprawę zaangażowali się radni też poszczególni członkowie Rada Kultury Kazimierza gdzie osoby te łączą zażyłe relacjach towarzyskich z osobami prowadzące handel w Rynku.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 12:16:14 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28275</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Koteł napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28274</link>
			<description><![CDATA[Niestety nie każdy ma przyjemność zarabiać na życie poza Kazimierzem, nie każdy może zostać radnym i za każdą glupotę którą wypowie dostawać pieniądze. W Kazimierzu są LUDZIE, którzy chcą żyć. A żeby żyć trzeba mieć pieniądze. Czyli być może knajpę, albo sklep i stragan. Faktycznie, podcienia przy Gdańskiej są super zabytkowe, wszyscy chcą tam tylko spacerować, wcale nie chcą czegoś kupić, jakiejś pamiątki, albo gazet. Szczególnie zapach moczu przy wejściu do kamienicy jest atrakcyjny. Generalnie polecam wywalić handel z Kazimierza, niech mieszkańcy wrócą do korzeni i sadzą marchew. Już nie mówiąc o ludziach ze wsi pod miastem. Tych to tylko na pole. Śmieszno i straszno, bo czytając takie rzeczy można dojść do wniosku, że miasteczko jest przeznaczone TYLKO dla jakiś elit intelektualnych i artystów.]]></description>
			<dc:creator>Koteł</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 12:15:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28274</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28273</link>
			<description><![CDATA[Czytałem " Z Rynku". Wniosek ?. " A na Rynku bardak. Należałoby bardziej dosadnie, ale nie wypada przy święcie 1 Maja.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 12:00:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28273</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28272</link>
			<description><![CDATA[Nawet MYSZ się nie przeciśnie. Jesteś chudy ?. Przyjeżdżaj do Kazimierza.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 11:53:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1868-rada-miejska-kazimierza-wzmacnia-uklady-i-dzieli-ludzi.html#comment-28272</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
