<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Maliny, truskawki, woda , a i sąsiad Marian</title>
		<description>Skomentuj Maliny, truskawki, woda , a i sąsiad Marian</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 07:02:26 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/1897.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>KASIA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28783</link>
			<description><![CDATA[To może tez trzeba poruszyć sprawę pieniędzy z funduszu sołeckiego ,które poszły na ścieżkę nad Wisła.Nad mienie ze ten teren nie jest własnością gminy tylko Polskich Wód.]]></description>
			<dc:creator>KASIA</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 20:13:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28783</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28782</link>
			<description><![CDATA[@ Aras. Gdzie tu widzisz kontrowersje ?. Pana Mariana obsmarowałem ?. W jaki sposób. ?. Opisalem zdarzenie, jak ono przebiegało, kiedy to pan Marian w wulgarny sposob zabronil mi kupowania okalskich truskawek , bo to wlasnie ja jestem sprawcą wstrzymania instalacji do podlewania truskawek, a w latach ubiegłych malin. Proszę bardzo. Niech pan Marian opisze to zdarzenie. @ KASIA W Dabrówe i Cholewiance ustalałem fakty, które świadczą o kłamliwym wyjaśnieniu zdarzeń związanych z uchwała rozdysponowania pieniędzy funduszu sołeckiego przez pana Pomianowskiego, podczas posiedzenia komisji rewizyjnej, a fakt, że to właśnie pan Marian rozpętał krucjatę przeciwko mnie to nie moja zasługa , że jego nazwisko i imię musiało być wymienione. Zresztą. Pan Marian bardzo aktywnie ponaglał, by ten NIELEGAŁ powstał. Ja go za to nie winię, bo winę ponosi Urząd. Mam do niego żal, że z uporem NAJGORSZEJ SPRAWY pomawia i oczernia mnie. Wie doskonale, że powodem jest brak zezwoleń a nie prywata Sokołowskiego. Dałem słowo, że w tym roku będę wnioskował o zainstalowanie tego zbiornika do podlewania pol. Bede chciał w ten sposób zmusić Urzad, by wyjaśnił wprost panu Marianowi i pozostałym czy ten wniosek jest możliwy do realizacji. Wprawdzie na wspomnianej komisji pan Burmistrz powiedział, że zadań polegających na wydatkowaniu pieniędzy publicznych na cele prywatne Urzad nie wykonuje co wydaje mi się dziwne, bo przecież fundusz solecki ma być wydatkowany na cel, który wskażą mieszkańcy. Tak. Jestem ciekwy odpowiedzi DLACZEGO NIE.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 20:08:25 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28782</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KASIA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28781</link>
			<description><![CDATA[romam co z tym pozwem o pomówienia .Fakty są takie ze oczerniłeś pana Mariana już na Cholewiance i Dąbrówce .Nie ładnie .]]></description>
			<dc:creator>KASIA</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 19:37:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28781</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28779</link>
			<description><![CDATA[No tak, ja i Moi postępujemy niegodnie. Pan pisząc powyższy artykuł postąpił zacnie. Obsmarowal Pan " sąsiada Mariana " nazywając go samolubem. Panski artykuł jest kontrowersyjny, więc są negatywne komentarze i należało by się z tym pogodzić. Każdy, kto chcę się zajmować publicystyką musi się liczyć z krytyką. Wracając do prawa, to na pewno Pan wie że duże firmy i korporację zatrudniają armię prawników. Po co? Po to by tego prawa przestrzegali czy też omijali i naginali? Jeszcze jedno, kiedyś słyszałem takie powiedzenie " nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu". Coś w tym jest...]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 18:08:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28779</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28774</link>
			<description><![CDATA[@Aras " pokazane na zdjęciach co można wybudować na swojej ziemi bez pozwolenia." Rozmawialiśmy o PUBLICZNYM pasie drogowym, PUBLICZNYCH pieniądzach. To DZSIEJSZE Twoje ; "Potępiłem tylko taką postawę. Proszę czytać ze zrozumieniem." brzmi fałszywie. Cały czas Ty i Twoi ......... pisali o mnie. Twoje z godziny 12. 07 : "Moim zdaniem nie można porównać donosu w sprawie zamiaru zabójstwa i donosu w sprawie zamiaru samowoli budowlanej" jest dla rozumiejącego prawa ABSURDALNE. W każdym państwie, w każdym prawie istnieje, jako jedna z głownych, ZASADA LEGALIZMU. Kto tego nie wie, to nigdy nie zrozumie postepowania zgodnego z prawem. Zabojstwo MUSI być ścigane I samomowola budowlana TEŻ. Te dwa stany różnicuje JEDYNIE kara za nie. Odnosnie Twojej działalności w Polsce. Kompletnie mnie ona nie interesuje, ale dziwi mnie ROZUMIENIE przez Ciebie prawa, które w Polsce obowiazuje. Żywie nadzieję, że je przestrzegasz. Odnośnie Twojego oburzenia dot podatkow. Napisałem, że je nie płacisz w Polsce, bo nie wiedziałem , że jesteś biznesmenem o skali międzynarodowej prowadzącego tez interesy w naszym kraju.. Wyrażam uznanie. " "]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 16:54:01 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28774</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28773</link>
			<description><![CDATA[Po pierwsze: proszę sobie zajrzeć na poniższą stronę norweskiej instrukcji zajmującej się prawem budowlanym. Tam jest napisane i pokazane na zdjęciach co można wybudować na swojej ziemi bez pozwolenia. https://dibk.no/bygge-selv/dette-kan-du-bygge-uten-a-soke/ Po drugie, to co buduję/ budowalem w Norwegii jak i to jaką działalność gospodarczą prowadzę w Polsce niech się stanie przedmiotem pańskiego śledztwa. Nie jestem przez Pana przesłuchiwany na posteruntu. Proszę przeprowadzić wnikliwe dochodzenie a wtedy się Pan dowie. Po trzecie, kiedy nazwałem Pana burakiem i donosicielem? Potępiłem tylko taką postawę. Proszę czytać ze zrozumieniem.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 15:58:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28773</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28772</link>
			<description><![CDATA[@ Aras. Wiesz co. Ta historia w Okalu, ta Twoja wiedza z Norwegii to DOSKONAŁY materiał na pracę magisterską. Zarówno do pracy : prawniczej, psychologicznej, socjologicznej. Może ktoś się skusi?.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 15:35:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28772</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28771</link>
			<description><![CDATA[Z prawa budowlanego Norwegii. "Dział 15 – Nadzór lokalnych władz budowlanych Lokalne władze mają obowiązek dokonywania nadzorów zarówno procesu projektowego jak i wykonawczego, by sprawdzić czy wybrana firma przestrzega zasad prawa budowlanego i wspierających go rozporządzeń. W przypadku zarejestrowanego obejścia paragrafów prawa budowlanego lub złej jakości projektu lub wykonawstwa, lokalne władze budowlane są zobligowane do raportowania zaistniałej sytuacji do władz centralnych czyli do Direktoratet for Byggkvalitet. Raporty przysłane z lokalnych władz budowlanych są nadzorowane przez DfB. Nadzór DfB może ograniczyć się do nadzoru korespondencyjnego (w większości przypadków) lub nadzoru lokalnego w dowolnie uzgodnionym miejscu. Przedmiotem takiego nadzoru jest głównie kontrola systemu jakości firmy tzn. czy system posiada rutyny sterownicze i kontrolne dostosowane do przedsięwzięcia oraz czy rutyny są stosowane w procesie jako gwarancja jakości. Dział 16 – Kary za złamanie prawa W owym dziale podane są kary pieniężne, sankcje prawne stosowane za różne przekroczenia lub złamania zasad prawa budowlanego.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 15:28:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28771</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28770</link>
			<description><![CDATA[@ Aras " Akurat teraz mam do czynienia z norweskim prawem budowlanym. Wiem, co mogę zrobić na wlasnej ziemi bez pozwoleń i projektów. Zapewniam, że o wiele więcej niż w Polsce." Co budujesz ?. Napisz. Czy taka instalacje, w której w Polsce piszesz, że jestem DONOSICIELEM, BURAKIEM zbudujesz w Norwegii ? / Jeszcze raz, o ile nie po raz pierwszy, przeczytaj norweskie prawo budowlane. Zarzucasz mi kłamstwo, odnośnie podatkow w Polsce. Sadzilem, że AKTYWNY gospodarczo jesteś w kraju wolności gospodarczej i tam płacisz podatki. . Czym zajmujesz się Polsce z czego to uiszczasz w ojczyźnie podatki ? Odpowiedz i już PRZEPRASZAM.. C]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 15:23:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28770</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28769</link>
			<description><![CDATA[@Roman Sokołowski ponawiam pytanie - skoro tak dbasz o praworządność to kiedy znikną samowolnie postawione słupki w drodze?]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 13:44:36 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28769</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28768</link>
			<description><![CDATA[Akurat teraz mam do czynienia z norweskim prawem budowlanym. Wiem, co mogę zrobić na wlasnej ziemi bez pozwoleń i projektów. Zapewniam, że o wiele więcej niż w Polsce.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 13:14:03 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28768</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28767</link>
			<description><![CDATA[Pieniądze jak najbardziej także moje. Następnym razem przed podaniem kłamliwego stwierdzenia jako bym nie płacił podatków w Polsce radzę przeprowadzić wnikliwe śledztwo. Płacę podatki w Polsce i to nie w jednej gminie/ województwie.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 13:04:01 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28767</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28766</link>
			<description><![CDATA[W chwilach wolnych poczytaj norweskie prawo budowlane. To ka na początek.,bo jest jeszcze wodne i o drogach publicznych a i FINANSOWE. http://www.wirtualnanorwegia.pl/norweskie-prawo-budowlane/]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 12:49:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28766</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28765</link>
			<description><![CDATA[@ Aras. Bobiecyje, że więcej Cie nie będę NIEPOKOIL. Ty odróżniasz DONOSY. Wiesz co to buractwo. Znasz historię donosu w ZSRR. Powiem ci jeszcze jedno odnośnie tego mojego donosu. Te ujęcia wody do PODLEWANIA UPRAW , które są w innych miejscowaściach w gminie Wikow wiercone są INDYWIDUALNIE na polach rolnikow za ICH pieni.ądze. 30 - 40 lat temu były ujęcia finansowane przez gminę, ale TYLKO w celach agrochemicznych. Tylko do opryskow. Chodzilo o to, by nie dopuścić do skażenia terenu. Publicznych ujeć wodnych do podlewania upraw NIE MA i nie było. Dzisiaj zadzwonił do mnie przedsiębiorca, które te odwierty w gminie Wilkow wykonywał i wykonuje. Dodal,że studnia przy remizie, zgodnie z planem inwestycyjnym ma luzyc TYLKO do zasilania remizy. To jest WPISANE w dokumentacji, Cała sytuację opiszę w niedługim czasie, w tym zachowania osob które " donosami" się brzydzą. Najbardziej boli, że w sprawie tej nie zabierają głosu osoby, które pełniły/ pełnia/ funkcję radnych tego terenu. Oni boja się w dalszym ciągu bycia DONOSICIELEM , a sprawa publiczna bo chodziło o publiczne pieniądze. Twoje nie. Podatki placisz w Norwegii , której to mirszkańcy w tego rodzaju sprawie nie byliby DONOSICIELAMI, bo nie sa "burakami" Przyjeżdzaj. Będę głosował na Ciebie. Człowiek światły nam potrzebny.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 12:41:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28765</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28764</link>
			<description><![CDATA[Znam temat. Moim zdaniem nie można porównać donosu w sprawie zamiaru zabójstwa i donosu w sprawie zamiaru samowoli budowlanej. Każdy człowiek został obdarzony rozumem z którego to powinien umiejętnie korzystać. Tzn. wiedzieć kiedy, czy i w jaki sposób zareagować. Czy mamy żyć w państwie terroru stworzonego na wzór ZSRR rzadzonego przez Stalina? Wzorowi obywatele donosili na wszystkich, nawet na swoje rodziny. Czasami w nagrodę za swoją wzorową postawę również byli wiezieni lub skazywani na śmierć. Prawo budowlane i administracyjne w Polsce jest chore. Należy brać przykład z krajów wysokorozwinietych o których wcześniej wspomnialem. Tam wiele rzeczy można wybudować bez pozwolen, zezwoleń, nadzorow budowlanych itp. O dziwo nie dochodzi do katastrof. Jeszcze raz wyjasniam: Donos w sprawie zamiaru dokonania zabójstwa jest prawidłowa postawą. Donos na sąsiada który wybudował coś bez zezwolenia, z naruszeniem chorych przepisów to zwykłe bruractwo...]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 12:07:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28764</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28763</link>
			<description><![CDATA[@ Aras. Prawdopodobnie jesteś teraz w Norwegii i nie śledzisz na bieżąco wydarzeń, ich ocen . na bieżąco Przeczytaj uważnie https://wiadomosci.wp.pl/mrowiny-zabojca-kristiny-mowil-o-swoich-planach-znaly-je-dwie-osoby-z-gliwic-6394243681891969a Te dwie osoby wiedziały o zamiarze zabicia dziewczynki, ale NIE WIERZYŁY, że to może się wydarzyć i nie powiadomiły organ ow ścigania. Dziewczynka została zabita. Mam 2 pytania: 1. Jak sądzisz. Dlaczego nie powiadomiły?. 2. Jak byś ich nazwał, gdyby powiadomili, kiedy dziewczynka jeszcze żyła a propozycję jej zabicia obrócono by w żart np. społeczność Okala gromkim głosem powiedziałaby, że to pomówienie wspaniałego człowieka, bo on nigdy by tego nie zrobił?> Czy aby nie byliby nazwani DONOSICIELAMI ? Wierz mi. Wlasnie dlatego nie powiadomili. ps. @ baarta nie pytam, bo i po co.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Jun 2019 11:00:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28763</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28759</link>
			<description><![CDATA[Dyć napisałem " mariusz". Czy to imię ?. Pamiętm, kiedy chodziłem do szkoły, pani od jezyka polskiego uczyla , że imiona pisze się z duże litery. Czy to jeszcze " dobra zmiana" uznaje, tego nie wiem. ps. Ty z jakiego rocznika?: - okres komunistów / 1944 - 1989 / - okres III Rzeczpospolitej / 1989 - 2005 i 2007 - 2015 / ps. Napisz prawdę, bo nikt nie uwierzy, że chodzisz do przedszkola. - okres IV Rzezpospolitej /2005 - 2007 i 2015 - obecnie/ drugie ps. Ładny nick]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 Jun 2019 12:47:46 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28759</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28758</link>
			<description><![CDATA[Tak sobie siedzę i czytam te śledztwa i widzę ze owy pan narusza moje dobre imię .Bo ja to nie ten o którym myśli.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 Jun 2019 08:17:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28758</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28757</link>
			<description><![CDATA[Panie milicjancie - na jakiej podstawie twierdzi Pan, że jestem śmieszny? Jakeś argumenty? widać te przyzwyczajenia z lat służby na chwałę ludowej ojczyzny; ignoruje Pan innych, donosi, wyśmiewa i wydaje się Panu, że się Panu upieką nielegalne działania typu zajęcie części drogi; @ baart, Słuchaj człowieku /Pan, , Pani , mariusz./ > W tym momencie przerywam z Toba / Pan, Pani, mariusz/ dyskusję, bo prawdą jest aby " nie dać się wciagnac do rozmowy z IDIOTĄ . przerywa Pan bo nie ma Pan żadnych argumentów, w przeciwienstwie do Pana rozmawiam kulturalnie, ale Pan jest po prostu burakiem, ale czego spodziewać się po peerelowskim funkcjonariuszu MO]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 Jun 2019 07:49:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28757</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28756</link>
			<description><![CDATA[Panie milicjancie - na jakiej podstawie twierdzi Pan, że jestem śmieszny? Jakeś argumenty? widać te przyzwyczajenia z lat służby na chwałę ludowej ojczyzny; ignoruje Pan innych, donosi, wyśmiewa i wydaje się Panu, że się Panu upieką nielegalne działania typu zajęcie części drogi; @ baart, Słuchaj człowieku /Pan, , Pani , mariusz./ > W tym momencie przerywam z Toba / Pan, Pani, mariusz/ dyskusję, bo prawdą jest aby " nie dać się wciagnac do rozmowy z IDIOTĄ .]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 Jun 2019 07:42:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28756</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28755</link>
			<description><![CDATA[Te wynagrodzenia, jak i ta jego obecna funkcja w EU jest tylko zapłatą za wczesniejsze niszczenie naszego kraju. Niemcy bardzo na takim szkodniku zyskały. To tylko pokazuje, że aby osiągnąć "sukses" można być ostatnim tumanem pod warunkiem że jest się sprzedawczykiem i zdrajcą...]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 23:01:52 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28755</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28754</link>
			<description><![CDATA[Kiedy w grudniu Donald Tusk zakończy swoją w misję w Radzie Europejskiej, to zostanie mu przekazany dodatek przejściowy w łącznej wysokości 1,4 miliona złotych. To jednak nie wszystko. Jeśli Tusk znajdzie sobie jakąś pracę to i tak przez dwa lata będzie mu wypłacana pensja w wysokości 57 tysięcy złotych miesięcznie!]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 22:37:52 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28754</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28753</link>
			<description><![CDATA[Panie milicjancie - na jakiej podstawie twierdzi Pan, że jestem śmieszny? Jakeś argumenty? widać te przyzwyczajenia z lat służby na chwałę ludowej ojczyzny; ignoruje Pan innych, donosi, wyśmiewa i wydaje się Panu, że się Panu upieką nielegalne działania typu zajęcie części drogi;]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 20:47:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28753</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28752</link>
			<description><![CDATA[@ baart. Nie powinienem, ale odpowiem Panu. Pan jest śmieszny.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 20:17:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28752</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28751</link>
			<description><![CDATA[Faktycznie. To nie Ciebie powiwnienem pytać o te UK. Pomyłka. Przeoraszam, ąle milo wiedzieć, że i @ baart obyty w świecie. Szkoda tylko, że nikt nie skorzysta z Twoejj wiedzy, bo ukryty jesteś za Nickiem. Mysle o tłumaczeniui ewentualnej korespondencji. Co do slupkow to napisz w jaki sposob je się legalizuje. ? Podaj przykład tej legalizacji przynajmniej w jednym miejscu na odcinku całej drogi Młyńskiej a dostosuje się. po pierwsze nie jestesmy na Ty po drugie nie uda się Panu zalegalizować słupków postawionych w drodze, im dluzej te słupki stoją tym większą karę może Pan zapłacić za nielegalne zajmowanie pasa drogowego, krzyczy Pan tutaj o nielegalnym zbiorniku - ten przynajmniej służyłby ludziom - a sam Pan stawia słupki na drodze i utrudnia przejazd, warto pójść po rozum do głowy i usunąć je]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 19:56:36 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28751</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KASIA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28750</link>
			<description><![CDATA[Kij ma dwa końce.]]></description>
			<dc:creator>KASIA</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 18:00:14 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28750</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28749</link>
			<description><![CDATA[Faktycznie. To nie Ciebie powiwnienem pytać o te UK. Pomyłka. Przeoraszam, ąle milo wiedzieć, że i @ baart obyty w świecie. Szkoda tylko, że nikt nie skorzysta z Twoejj wiedzy, bo ukryty jesteś za Nickiem. Mysle o tłumaczeniui ewentualnej korespondencji. Co do slupkow to napisz w jaki sposob je się legalizuje. ? Podaj przykład tej legalizacji przynajmniej w jednym miejscu na odcinku całej drogi Młyńskiej a dostosuje się.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 17:24:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28749</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28748</link>
			<description><![CDATA[@ Roman Sokołowski, dlaczego ja mam Panu tłumaczyć powszechnie znany skrót UK użyty przez Arasa? ale proszę: United Kingdom i proponuję zająć się usunięciem nielegalnie postawionych słupków a nie ciągłym śledztwem kto kryje się po nickami]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 16:30:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28748</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28747</link>
			<description><![CDATA[najwyraźniej jednak nieznająca - nie postawiłem nic nielegalnie, ale proszę napisać o co chodzi]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 16:25:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28747</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28745</link>
			<description><![CDATA[Z artykułu; "Mówił pan, że dzięki bogatej dokumentacji zgromadził pan historie z życia polityków. Która z nich jest najgorsza? Cytując prezesa PiS: która zawiera największe bezeceństwo? Najbardziej przerażająca konstatacja wynika z tego, że każdy polityk funkcjonujący w systemie po kilku latach staje się socjopatą. Jeśli ktoś oszukuje masę ludzi każdego dnia, to nie jest możliwym, by po powrocie do domu zresetował się przy żonie i dzieciach i stawał się normalnym człowiekiem. Obserwowałem ludzi, którzy zostali totalnie zdeprawowani przez władzę. Uważam, że mój film obnaży kłamstwa i grzechy polityków, którzy dobrali się do publicznych pieniędzy. "]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 12:36:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28745</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28744</link>
			<description><![CDATA[https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/opinie/vega-ujawnię-gejowskie-romanse-polskich-posłów/ar-AAD6rdG?ocid=spartandhp]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 12:34:30 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28744</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28743</link>
			<description><![CDATA[Tak. Wiem o tym. Ja r ownież wiele razy tak poslugujesie nickiem.. I gdyby te INSYNUACJE kierowane był na mój nick to nie mogłbym domagać się ich nie pisania. Ja podpisałem się nazwiskiem i chyba nikt nie ma wątpliwości, że te obelgi, wydumane informacje sa kierowane własnie do Romana Sokolowskiego, ale gdyby polegały na prawdzie to również, co najwyżej, byłbym nie odpowiadal UDAJĄC, że ich nie czytam. To UDAWANIE , jestem od tym przekonany, ce*****e naszych włodarzy. Jeśli się myle to przepraszam, ale, też moim zdaniem, OBOWIAZKIEM jest czytać " wieśći" dotyczące terenu, którego jest się GOSPODARZEM. Moim zdaniem urząd Burmistrza, to urząd TEŻ społecznika, a nie CYNICZNEGO gracza na skąpym rynku pracy.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 11:52:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28743</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28742</link>
			<description><![CDATA[Nie ma obowiązku występowania pod własnym nazwiskiem. Tak czynią również Wielcy i Możni Polski i Świata.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 10:46:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28742</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28741</link>
			<description><![CDATA[Również jestem pełen podziwu pańskiej wiedzy, ale do tej encyklopedii radzę zajrzeć jeszcze raz... Śledztwo zostało przeprowadzone starannie i fachowo, tylko z tym burmistrzem to lekka przesada. Nie wiem kiedy i czy wrócę na stałe. Pan chyba nie tęskni :lol: :lol: :lol: . No tak. Przesadziłem, ale " lekko, bo bycie radnym to też nie byłe co.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 10:42:28 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28741</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28740</link>
			<description><![CDATA[Wczoraj zobowiazeł się , że opiszę działania pana Pominowskiego, w sprawie, w której całe zlo dptknelo mnie w myśl przysłowia / nieco zmienionego " wójt zawinil a cygana powiesili" Panie Pomianowski. Jestem po rozmowach - z panem byłym Burmistrzem, - z panem, od którego miała być kupiona cysterna, - z panem, który mieli zainstalować cysternę, z panem, który czysterna to przewiózł do Okala oraz z sołtysem Waldemarem Rutkowskim, który dzisiaj zadzwonił do mnie i powiedział ;" " Roman. Przpomn ialem sobie rozmowę z Pomianowskim. Powiedział on; " " nie będę nadstawiał karku. bo Sokołowski rozrabia" To tak na początek pańskich kłamstw dot. " nie wiedziałem. to ja ztrzymałem budowę podając nieprawdziwy powod/ , które to wypowiedziałem panu wczoraj podczas obrad komisji reqwizyjnej Dzisiaj poproszę pana radnego Nieradkę, by umożliwił mi całości dokumentacji znajdującej się w Urzędzie dot, funduszu sołceckiego temtego okresu. Dodam. Firma.która miała wykonać inwestycję propozycję do jej wykonania otrzymała OD PRACOWNICY Urzedu. Ta pani. już nie pracuje w Urzedzie. Przypuszczam, że była to pani Gałek. Nie sadz e, by to było jej widzimi się, bo polecenie od Burmistrza zajęcia się wykonaniem uchwały zebrania weiejskiego otrzymał właśnie pan.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 10:39:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28740</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28739</link>
			<description><![CDATA[Również jestem pełen podziwu pańskiej wiedzy, ale do tej encyklopedii radzę zajrzeć jeszcze raz... Śledztwo zostało przeprowadzone starannie i fachowo, tylko z tym burmistrzem to lekka przesada. Nie wiem kiedy i czy wrócę na stałe. Pan chyba nie tęskni :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 10:26:03 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28739</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28738</link>
			<description><![CDATA[Również jestem pełen podziwu pańskiej wiedzy, ale do tej encyklopedii radzę zajrzeć jeszcze raz...]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 10:18:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28738</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28737</link>
			<description><![CDATA[@ baart. Proszę, objaśnij co to za skrót " UK"]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 10:17:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28737</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28736</link>
			<description><![CDATA[@ Aras> haha. Już wiem Kto Ty. Twoje nazwisko na S. i mieszkaci blisko remizy. Wiem, że swojego czasu chciałeś, czy też kandydowałeś na Burmistrza Kazimierza. Szkoda, że nim nie jesteś. Nasz a gmina stałaby się RZECZPOSOLITĄ OKALSKĄ. ps. Kiedy wracasz na stałe?. Znasz @ baarta, Porozmawiaj z nim.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 10:14:06 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28736</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28735</link>
			<description><![CDATA[UK= Ukraina?Dobre :lol: :lol: :lol: Niestety, w Okalu bywam dość często :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 09:48:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28735</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28734</link>
			<description><![CDATA[@ Aras/ Prawdziwy z Ciebie światowiec; " UK/ Ukraina/, Norwegia. hmm.Nie byłeś w USA. I dobrze im tak. Niech żałuja , ze u nich nie byłeś. A to ; "Te kraje mogę wskazać, co do reszty nie wiem. Ze statystyk wynika że są cywilizowane " powaliło mnie. Jestem pełen podziwu Twojej wiedzy. Przeglądasz statystyki. Zajrzyj tez do encyklopedii.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 09:41:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28734</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28733</link>
			<description><![CDATA[Jasne: UK, Norwegia i USA. Co do USA to sam nie miałem z tym do czynienia. Słyszałem od Amerykanina który akurat mieszka w PL i bardzo "podziwia" polskie postępowe przepisy :lol: :lol: :lol: Te kraje mogę wskazać, co do reszty nie wiem. Ze statystyk wynika że są cywilizowane :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 09:24:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28733</guid>
		</item>
		<item>
			<title>znajaca baarta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28732</link>
			<description><![CDATA[cyt baart nie Panie milicjancie dlaczego zwraca sie Pan do mnie per minio - zawiodły pana jednak peerelowskie doświadczenia śledcze i kiedy usunie pan nielegalnie postawione słupki w drodze? Hi Hi - przygadał kocioł garkowi :D]]></description>
			<dc:creator>znajaca baarta</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 08:19:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28732</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28731</link>
			<description><![CDATA[nie Panie milicjancie dlaczego zwraca sie Pan do mnie per minio - zawiodły pana jednak peerelowskie doświadczenia śledcze i kiedy usunie pan nielegalnie postawione słupki w drodze?]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 08:04:02 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28731</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28729</link>
			<description><![CDATA[@ Aras to czym piszesz miało miejsce w średniowiecznej Europie.Jestem jak najbardziej za liberalizacją przeoisów budowlanch. Jednak pewne normy i regulacje musza być.W innym przypadku mamy do czynienia z anarchią.To o czym piszesz że mozna zrobić coś z ominieciem prawa jest krótkowzroczne. Nawet jakby zbiornik powstał bez wymaganej zgody wcześniej czy póżniej skończyłoby się katarsofą.Gmina musiałaby zapłaćic gigantyczne kary.A to niestety sa pieniądze publiczne w tym twoje.Jak już pisałem bezmyślnośc urzedników skończyła się zerwaniem umowy na dofinasowanie remontu świetlicy. To niebalatelna suma około 200 tyś zł. Proponuje zatem wazyć słowa tam gdzie mamy do czynienia z publicznymi pieniedzmi. Mało kto wie ,że na pobór wody ze studni do celów gospodarczych potrzebne jest pozolenie wodnoprawne,dzie okreśłona byłaby ilość poboró wody monitoring itep.Takie sa przepisy głupie ,niedorzeczne może ale sa.Sam opert wodnoprawny to kowota około 6 tyś zł. To sa duże pieniądze i mnustwo formalności . Innymi słowy, jesli nawet Roaman Sokołowski zwrócił uwagę burmistrzowi na probem braku formalnych podstaw do budowania zbiornika , to chwała mu za to.Przyczynił się bowiem do tego ,że magistrat z naszych pieniędzy nie złapciłby w konsekwencji kary siegającej setek tysiecy złotych.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 07:21:06 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28729</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28728</link>
			<description><![CDATA[Aras napisał; "W cywilizowanym świecie nikt nie potrzebuje pozwolen i zezwoleń na dobudowke domu,płot, mur oporowy, garaż itd. a tym bardziej na zbiornik na wodę. Na normalnej wiosce mieszkańcy zamontowali by sobie sami ten zbiornik bez żadnych zezwoleń. Nikomu by to nie przeszkadzało. Tylko u nas są wybitni znawcy prawa i panowie " uprzejmie donoszę ."" Odpowiem słowami poety : " Wskaż mi tej kraj "]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 06:34:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28728</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sąsiad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28727</link>
			<description><![CDATA[@ Kasia Bo mieszkańcy maja już dosyć szykanowania i donoszenia. Smutne to co pisze sama Kasia.Wszak to ona zapewne jest tym donosicielem skora tak łatwo wysuwa oskarżenia.]]></description>
			<dc:creator>sąsiad</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 06:32:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28727</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28726</link>
			<description><![CDATA["Pani" Kasiu. A ściślej facecie Domyślalam się kim jesteś, Jest to Twoja, niezwykle zjadliwa "opinia" o mnie , pe lna nieprawd , inwektyw. Jest to karalne pomówienie.Trudno w tym momencie z Toba dyskutować, bo @ Kasia w tym momencie tworzy Ci poczucie bezkarności. Wiedz, ze jesteś w błędzie. Ja podpisałem się z imienia i nazwiska, więc bezporzecznie pomawiasz Romana Sokołowskiego. . Jeżeli jeszcze raz, w tym miejscu, lub podobnym nosniku ZASTOSUJESZ pomowienia , że to ja swoim postępowaniem spowodowałem " sprzedaż grunt ow prze sąsiada, o koncercie Budki Suflera, o donosicielstwie" nie omieszkam skierować sprawę do sadu a wiedz, że ustalenie Kim jesteś jest bardzo łatwe a dokona tego policja na polecenie Sadu bo taka to własnie jet procedura. Wiedz, że uczynie to.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Jun 2019 06:29:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28726</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28725</link>
			<description><![CDATA[sprawa zbiornika nie była wynikiem donosu...To kopletna indolencja wadzy i chciejstwo kilku mieszkańców. Jak widać nie zaleązło im na zbiorniku skoro do tej pory zbiornika nie ma.Ja też mam miano donosiciela.... poniewaz dopytuje gdzie podziały sie miliony z budżetu miasta.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 23:05:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28725</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kasia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28724</link>
			<description><![CDATA[Bo mieszkańcy maja już dosyć szykanowania i donoszenia.]]></description>
			<dc:creator>Kasia</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 22:37:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28724</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28723</link>
			<description><![CDATA[Dzisiaj mówił o tym burmistrz Pomianowski ,po wtóre na wybudowanie zbiornika potrzbner jest pozolenie odno prawne i pozwolenie na budowe a to pól roku formalności.Dziwi mnie,że jesli ten zbiornik jest tak potrzenby to dlaczego ustały zabiegi aby powstał w innym dogodnym miejscu.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 22:32:48 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28723</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ola napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28722</link>
			<description><![CDATA[Skąd takie informacje ze ten zbiornik miał stać w pasie drogi..Jesli tak to kto pozwolił do jasnej cholery nasadzić krzewów na Ulicy Słonecznej w pasie drogi.Jesteś radnym Janusz wiec zajmij się ta sprawa.]]></description>
			<dc:creator>ola</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 22:03:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28722</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kasia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28721</link>
			<description><![CDATA[Prawda jest taka ze ta wieś została rozsławiona a zarazem zeszmacona przez jednego przybyłego Obywatela .Mieszka tu tylu nowych mieszkańców i nikomu nic nie przeszkadza żyją w harmonii z innymi.A ten jeden aby donosi ?[pozostało po pracy tak przypuszczam] wszystko nie pasuje,pamiętny koncert Budki Suflera w Męcmierzu, beczka, remont drogi, drzewa u sąsiadów można by tak wymieniać bez końca.Nawet sąsiadki już miały go dość i sprzedały swoja ojcowiznę i się wyprowadziły.Czas się opamiętać chłopie,co wyprawiasz to istne szaleństwo ,bo nikt z tych tam mieszkających reki ci nie poda.Zrób coś dla tej wsi żeby ludzie tam mieszkający w koncu mieli dobre zdanie tobie, a wtedy to i H...nie będą do ciebie mówili.]]></description>
			<dc:creator>Kasia</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 21:51:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28721</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28719</link>
			<description><![CDATA[Nic nie pomoże minusowanie.Fakty sa takie ,że zbiornik który powstałby z naruszenim prawa spowodowałby karę i rozbiórkę.To oczywiście wina urzedników z magistratu.Podobnie było z remizą gdzie gmina staciła około 200 tyś zł dodtacji.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 21:40:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28719</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28715</link>
			<description><![CDATA[Zbiornik o którym mówi pan sokołowski jesli powstałby naraziłby Gminę na konsekwencje prawne.Głownym winowajcą jest wyłącznie magistrat co dzisiaj na komisji Rewizyjnej zostało wyeksponowane. W tej sprawie będzie stanowisko burmistrza,które zostanie przedstawione w najbliższym czasie.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 19:53:28 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28715</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28714</link>
			<description><![CDATA[[quote name="Roman Sokolowski"]@Aras napisał "Nie widzę analogii, ja w roli Robin Hooda czy Janosika? Obaj okradali bogatych i rozdawali biednym. To jest socjalizm którego nie popieram. Piszemy tutaj na temat funduszu sołeckiego czyli redystrybucji pieniedzy zabranych wcześniej mieszkancom w różnych podatkach. Chyba że ten fundusz bierze się z innego źródła? Może burmistrz ma magiczną maszynkę do produkcji pieniędzy? W każdym razie wole występować w roli Janosika niż szkodnika " Ładne to : "Piszemy tutaj na temat funduszu sołeckiego czyli redystrybucji pieniedzy zabranych wcześniej mieszkancom w różnych podatkach"> " Zabrane, redystrybucja pieniędzy ". Ca ly cywilizowany świat wie, że podatki to powinność obywateli. Nawet Jan Pawel II . Świety Jan Pawel II nie płacenie podatkow uznal za grzech. hmm. Redystrybucja ?. Jest nią TEŻ rozdawnictwo, ale nich tam, tylko że w opisywanej sytuacji ta " redystrybucja" to byłoby złamanie przynajmniej TRZECH ustaw PAŃSTWA PRAWA. Naprawde i Ty tego nie przyjmujesz do wiadomości ? Ustawy te : prawo o drogach publicznych, prawo wodne, prawo budowlane. Tak, podatki trzeba płacić ale nie powinny one wynosić 80% dochodu. Cały cywilizowany świat o tym pamiętał kiedy się bogacił. Nie trzeba po prostu ludziom zabierać aż tyle, a później oddawać. Wtedy nie było by problemu np. z funduszem sołeckim. Ludzie mogli by sobie sami założyć system nawadniania upraw. Jeśli chodzi o ustawy państwa prawa, to ja się pytam jakiego prawa?Prawa pisanego przez komuchów na potrzeby komuchow. :lol: :lol: :lol: W cywilizowanym świecie nikt nie potrzebuje pozwolen i zezwoleń na dobudowke domu,płot, mur oporowy, garaż itd. a tym bardziej na zbiornik na wodę. Na normalnej wiosce mieszkańcy zamontowali by sobie sami ten zbiornik bez żadnych zezwoleń. Nikomu by to nie przeszkadzało. Tylko u nas są wybitni znawcy prawa i panowie " uprzejmie donoszę ."]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 19:47:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28714</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28712</link>
			<description><![CDATA[@ Aras Piszę do Ciebie. Dzisiaj uczestniczyłem w obradach Komisji Rewizyjnej . Jako widz. S luchałem wypowiedzi pana Burmistrza, sluchalem wobec niegpo krytycznych uwagach drugiego z widzów, którego poparłem , bo na każde niewygodne dla Burmistrz odpowiedal,' : nie wiedzia lem, nie byłem burmistrzem. Kiedy przewodniczący komisji odczytal propozcje regulaminu działania urzędu zaproponowałem, by uchwały zebran wiejskich, przed ich wcieleniem w zycie opiniował radcy prawny. Jako przykład poda lemswoja sytuacje człowieka, który MIAŁ CZELNOŚĆ oświadfczyć , że wykorystabie tych środków w Okalu byłoby przestępstwem. Mowilem chaotycznie. Byłem zdenerwowany, kiedy to pan Pomianowski przypisał sobie powody zatrzymania przy czym twierdzil, że też nie wiedział, bo nie był na zebraniu. Opowiesiadałaem o swojej sytuacji, gdzie jestem obrzucany obelgami, pomowieniami. Zadano mi GŁUPIE pytanie : czego to ja niby oczekuje od Burmistrza. ?. Nie wytrzyma lem. Człowiek i jego zastepca pan Wróbel pytaja człowieka który OCALIL '*****' Urzedu od konsekwencji prawnych, a który to w srodowisku przeżywa np od pana Mariana wyzwiska. Powinienem odpowiedzieć, że LODA NA OCHŁODZENIE. Naprawdę nie wiecie panowie jak powinna być Wasza powinność wobec obywatela , który w sprawie publicznej zabrał słuszne stanowisko ?. Jutro napiszę o ty, jak pan Pomianowski DZIAŁAŁ w sprawie zbiornika w Okalu. Proponuje coby to tez przeczytał pan Wróbel. Tak na marginesie. " Zazdroszcze" panu okrągłego mówienia. Język dyplomaty., ale wiem też, że Pana OSOBIŚcIE sprawy te nie dotyczą. Pański dom "daleko" od mojego. Tylko dlaczego placę panu za to ?.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 19:27:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28712</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28711</link>
			<description><![CDATA[@ baart vel minio Daj se spokoj. Mowisz o służbie w milicji. I co chcesz powiedzieć?. Powiedz.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 19:08:01 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28711</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28710</link>
			<description><![CDATA[@Aras napisał "Nie widzę analogii, ja w roli Robin Hooda czy Janosika? Obaj okradali bogatych i rozdawali biednym. To jest socjalizm którego nie popieram. Piszemy tutaj na temat funduszu sołeckiego czyli redystrybucji pieniedzy zabranych wcześniej mieszkancom w różnych podatkach. Chyba że ten fundusz bierze się z innego źródła? Może burmistrz ma magiczną maszynkę do produkcji pieniędzy? W każdym razie wole występować w roli Janosika niż szkodnika " Ładne to : "Piszemy tutaj na temat funduszu sołeckiego czyli redystrybucji pieniedzy zabranych wcześniej mieszkancom w różnych podatkach"> " Zabrane, redystrybucja pieniędzy ". Ca ly cywilizowany świat wie, że podatki to powinność obywateli. Nawet Jan Pawel II . Świety Jan Pawel II nie płacenie podatkow uznal za grzech. hmm. Redystrybucja ?. Jest nią TEŻ rozdawnictwo, ale nich tam, tylko że w opisywanej sytuacji ta " redystrybucja" to byłoby złamanie przynajmniej TRZECH ustaw PAŃSTWA PRAWA. Naprawde i Ty tego nie przyjmujesz do wiadomości ? Ustawy te : prawo o drogach publicznych, prawo wodne, prawo budowlane. Powiem Ci ,ze nie mia lem pojęcia o mojej SILE wpływu na decyzje administracyjne. Cholera. Wstrzymalem inwestycje na skalę Gminy.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 19:04:46 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28710</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28704</link>
			<description><![CDATA[Nie widzę analogii, ja w roli Robin Hooda czy Janosika? Obaj okradali bogatych i rozdawali biednym. To jest socjalizm którego nie popieram. Piszemy tutaj na temat funduszu sołeckiego czyli redystrybucji pieniedzy zabranych wcześniej mieszkancom w różnych podatkach. Chyba że ten fundusz bierze się z innego źródła? Może burmistrz ma magiczną maszynkę do produkcji pieniędzy? :lol: :lol: :lol: W każdym razie wole występować w roli Janosika niż szkodnika :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 16:02:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28704</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28702</link>
			<description><![CDATA[Skoro tak Pan walczy o praworządność to co ze słupkami na środku drogi? Sluchaj synu pana ............ . Sadzisz, że zle stoją?. W oparciu o co tak sądzisz ? o mapy geodezyjne, i nie jestesmy na Ty Panie milicjancie, i nie zna Pan mojego Ojca więc nie wie Pan o kim pisze, rozumiem, że przyzwyczajenia z czasów służby w PRL?]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 15:45:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28702</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28698</link>
			<description><![CDATA[@Aras. Zapytaj w Urzedzie Gminy Wilków. Swoja drogą poczytaj stosowne przepisy a następnie wystepuj w roli Robina Hooda. a jeszcze lepiej Janosika. A jeżeli już chodzi o nasza gminę a konkretnie Dabrowke, to ujecie to przypisane jest OSP i pe lni rolę przeciwpożarową. Czy używane jest do innych celów to nie mam takiej wiedzy. Dodam, że zbiornik zasi;lany jest z WODOCI.AGU, a nie z wiejskiej studzienki.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 13:56:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28698</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28697</link>
			<description><![CDATA[Skoro tak Pan walczy o praworządność to co ze słupkami na środku drogi? Sluchaj synu pana ............ . Sadzisz, że zle stoją?. W oparciu o co tak sądzisz ?]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 13:51:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28697</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28696</link>
			<description><![CDATA[Skoro tak Pan walczy o praworządność to co ze słupkami na środku drogi?]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 13:17:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28696</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28695</link>
			<description><![CDATA[Ale pi...sz dobrze stało się ponieważ przy beczce byśmy się pzabijali... Jak to miało miejsce nie raz. Woli budowania zbiornika nie było że strony urzedu. Więc szukali i znaleźli kozła ofiar ego. Musze się odnieść do tego. Urzad, w osobie pana Andrzeja Pisuli, przyjal pozytywnie uchwalę o tym przeznaczeniu tych pieniędzy. Dopiero zapoznanie się z przepisami spowodowa lo, że inwestycja ta NIE MOŻE być zrealizowana. PIsa lem wtedy, że rzecza pilna jest by te propozycje dot. funduszu wiejskiego akceptował radca prawny Urzedu. Ja nie czuję się " koz lem ofiarnym" chociaż w takiej sytuacji faktycznie się zna;lazlem. Moja sytację haha mogą poprawić jedynie komentarze radnych i Burmistrza. Zastanawiające jest to, że 5km dalej w sąsiedniej gminie zbiorniki zostały usytuowane wszędzie tam gdzie były potrzebne mieszkańcom. Czyżby tam obowiązywały inne przepisy?Czy może burmistrz i pracownicy urzędu byli aż tak niekompetentni i nie mogli sobie poradzić z dopełnieniem formalności potrzebnych do montażu? Tutaj nie chodziło o budowę wież WTC w NY ani Sharka w Londynie tylko o zbiornik na wodę o pojemności kilkunastu tysięcy litrów :lol: :lol: :lol: . Chyba, że ktoś wpływowy nakłonil burmistrza od odstąpienia realizacji tej uchwały podjętej przez mieszkańców. Tubylcy lepiej niech nie rządzą i siedzą cicho. Od tego są inni...]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 13:11:25 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28695</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28688</link>
			<description><![CDATA[Ale pi...sz dobrze stało się ponieważ przy beczce byśmy się pzabijali... Jak to miało miejsce nie raz. Woli budowania zbiornika nie było że strony urzedu. Więc szukali i znaleźli kozła ofiar ego. Musze się odnieść do tego. Urzad, w osobie pana Andrzeja Pisuli, przyjal pozytywnie uchwalę o tym przeznaczeniu tych pieniędzy. Dopiero zapoznanie się z przepisami spowodowa lo, że inwestycja ta NIE MOŻE być zrealizowana. PIsa lem wtedy, że rzecza pilna jest by te propozycje dot. funduszu wiejskiego akceptował radca prawny Urzedu. Ja nie czuję się " koz lem ofiarnym" chociaż w takiej sytuacji faktycznie się zna;lazlem. Moja sytację haha mogą poprawić jedynie komentarze radnych i Burmistrza.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 11:58:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28688</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28687</link>
			<description><![CDATA[Czas dyskusję pełna inwektyw i nieprawd pod moim adresem zakończyć. Zakończą ja DEKLARACJA, coby " przypadkowi" komentujący i miejscowi - majacy na względzie "dobro mieszkańców i nie tolerujący donosicieli " - wiedzieli, że w tej sprawie będą " krakał" , jak oni i oświadczam: "na zebraniu wiejskim obrębu Okale - Miećmierz, kiedy to zapadać będą tegoroczne decyzje dot. przeznaczenia funduszu slołeckiego na rok 2020 zgłosże wniosek, by w oparciu o istniejaca studnię przy remizie w Okalu zlokalizować tam cysterną, z kt orej to MIESZKAŃCY obu miejscowości pobierać będą wode do podlewania upraw rolnych" Żywię nadzieje, że na zebranie stawi się radny Nieradka, jak i inni radni, którzy wykażą MIESZKAŃCOM , że cysterna ta mogła być zainstalowana, bo żadnych przeszkód prawnych , jak i technicznych nie było i nie ma. Dlaczego pisze o radnych?. Dziwi mnie ich dzisiejsza postawa / niezabieranie głosu/ w sprawie, która tak mocno obraza ich wyborcę, a który przecież również wyraża opinię też mieszkańców. Dużo rozmawiałem i rozmawiam na ten temat. Licze również na wp[is pana Andrzeja Pisuli. Odnosnie wpisu @ baarta dotyczącego wsi , gdzie znajdują się ujecia do podlewania upraw. W tym miejscy zadaje pytanie radnym z tamtych rejon ow. Jak to prawnie i organizacyjnie DZIAŁA ?]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 11:49:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28687</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28684</link>
			<description><![CDATA[ja podaję fakty: tam są zbiorniki, ale tu zbiornika nie ma, ale słupki na środku drogi są - ciekawe kto te słupki nielegalnie postawił?]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 10:21:20 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28684</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28682</link>
			<description><![CDATA[@ Roman Sokołowski (powyższy artykuł)"Dwa lata temu, na zebraniu wiejskim w Okalu, w obecności Burmistrza, podjęto uchwałę, że z pieniędzy funduszu wiejskiego obrębu Okale -Mięćmierz zostanie zainstalowany zbiornik wodny, z którego to " mieszkańcy" będą czerpać wodę do traktorowych cystern..." Widocznie chcieli :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 09:48:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28682</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28681</link>
			<description><![CDATA[@ baart I co z tego ?. Wiesz w oparciu o , jakie fakty one powstaly i kto je firmuje ? @ Aras. Piszesz , że mieszkańcy chcieli?. Porozmawiaj z nimi.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 09:11:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28681</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28680</link>
			<description><![CDATA[@ baart I co z tego ?. Wiesz w oparciu o , jakie fakty one powstaly i kto je firmuje ?]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 09:08:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28680</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28679</link>
			<description><![CDATA[@ AL 100. Powiem Ci, że ja , kiedy powstał rwetes zaprop;onoalem, by, o ile mialby być zaintalowana ta cysterna to wcześniej osoby , które chciałyby korzystać z tego ZBIORNIKA, powinny spowodować by Burmistrz wysapi l o stosowne pozwolenia i BUDUJMY na chwał kilku rodzin, / 2, 3, 4 rodziny. NIE WIECEJ/ Wiedz, że za te pieniądze syn pana ...... wyremontowal droge biegnaca przez Okale z której korzystają WSZYSCY mieszkańcy Okala i Miećmierz oraz przyjezni; Była to kwota 10.000 z lotych. Ile faktycznie naprawa kosztoala tego nie wiem a powinienem. Nie tylko ja powinienem. Tą sa pieniądze publiczne.. Wiem, że zrobil to starannie. A tak na marginesie. Naprawdę jesteś zorientowany, że ta BUDOWLA mogłaby zaistnieć ?]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 09:06:41 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28679</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28678</link>
			<description><![CDATA[Podgórz - zbiornik jest Dobre - zbiornik jest Wilków - zbiornik jest Zastów Polanowski - zbiornik jest Zastów Karczmiski - zbiornik jest itd, etc Okale - zbiornika nie ma - jest za to sąsiad, ktory bez pukania potrafi wejść do domu, gdy człowiek bierze przysznic i niemal na środku drogi postawić słupki, a dopiero potem popatrzeć na mapę i wprawdzie przyznać, że sie pomylił, ale słupki zsoatly]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 08:51:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28678</guid>
		</item>
		<item>
			<title>AL100 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28677</link>
			<description><![CDATA[Wakacje sie zbliżają. Wyluzuj. Tyle widzisz problemów... A może jakieś rozwiązania? A nie tylko blokować, negować i pokazywać jak to inni są źli, źle robią i jacy są bezmyślni... Może warto się zastanowić nad tym ze jak ktoś inaczej myśli niż ty i ma inne potrzeby niż ty to nie znaczy ze należy go Hejtować. Wpadłem na ten blog bo szukałem wiadomości o Kazimierzu D. i w większości artykułów widze tylko frustracje, lament i narzekanie. Wydaje mi sie ze smutne musi byc zycie czlowieka ktory czerpie energie z takich działań... Współczuje ludziom takich sąsiadów....]]></description>
			<dc:creator>AL100</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 08:39:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28677</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28676</link>
			<description><![CDATA[Wymieniles przepis dotyczący li tylko STUDNI, a nie zbiornika wodnego. Napisz też coś z ustawy o drogach publicznych , kiedy można coś " majstrować na pasie przydrożnym , raz budowlańca o montażu cysterny o wymiarach długościokoło 10m o średnicy około 2 metrów.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Jun 2019 08:24:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28676</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kasia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28674</link>
			<description><![CDATA[Najgorsze co może być w tym kraju to mieć w swojej miejscowości donosiciela.Aczkolwiek lata służby robią swoje.]]></description>
			<dc:creator>Kasia</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Jun 2019 22:21:02 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28674</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas 50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28673</link>
			<description><![CDATA[Z tego co się dzisiaj dowiedziałem to do zbudowania zbiornika wodnego o powierzchni mniejszej niż 30 m2 nie potrzeba urzędowego pozwolenia. Wymagane jest natomiast zgłoszenie takiego zamiaru w starostwie powiatowym 30 dni przed rozpoczęciem prac.]]></description>
			<dc:creator>Grymas 50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Jun 2019 20:07:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28673</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28672</link>
			<description><![CDATA[Nie bardzo rozumiem, czemu komuś z publicznych pieniędzy dotować prowadzenie gospodarstwa rolnego. Może jeszcze traktor mu kupić... Co za głupota. Głupota, ale żyjemy w państwie socjalistycznym. Tutaj chodziło o fundusz sołecki czyli redystrybucje pieniędzy zabranych wcześniej obywalelom w podatkach. Mieszkańcy sołectwa postanowili przeznaczyć tą pulę na zbiornik. Dzięki aktywnosci " wójków dobra rada" i panów " uprzejmie donoszę " nie doszło do tej inwestycji.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Jun 2019 19:50:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28672</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Lucy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28671</link>
			<description><![CDATA[Nie bardzo rozumiem, czemu komuś z publicznych pieniędzy dotować prowadzenie gospodarstwa rolnego. Może jeszcze traktor mu kupić... Co za głupota.]]></description>
			<dc:creator>Lucy</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Jun 2019 19:28:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28671</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28670</link>
			<description><![CDATA[@Aras. Uruchom wyobrażnie> Widzisz to zdj ecie. W okolicy tego znaku drogowego, po jego przeciwleglej stronie, w pasie drogowym wznosimy konstrukcje betonowo stalową , na kt órej stawiamy zbiornik ze demontowanej cysterny samochodowej. " Widzisz" ogrom tej budowli ?. Do tej kilkudziesiąciotysieczno litrowej beki pompowane jest woda ze studni, której wydajność wyliczona jest na obsłużenie remizy wyposażonej w umywalke i kibelek. Studnia ta usytuowana jest w najniższym miejscu położonym na Okalu, a jest to miejscowośc, w której KAŻDE zabudowanie ma swoją studnię, której wydajność jest wyższa niż tej z remizy. No dobrze. Powstala ta budowla. Za narusznie DURNYCH twoim zdaniem przepisów odpowiedzialność karną poniósłby najprawdopodobniej Burmistrz, a , jak to nazywasz- inwestycja, podległaby rozbiorce. Ale abstrahując od tego, jak sobie wyobrażasz pobieranie wody do podlewania upraw rolnych z tej studni.? Już w pierwszym dniu spaleniu uległaby pompa z powodu braku wody. Jeszcze wcześniej należałoby ustalić opłaty za jej pobor, za pobor prądu, ktoś musiałby te pieniądze zbierać i przekazywać, ale gdzie i komu ?. Kt o i w jaki sposób by je zaksięgował ?. Przecież te pieniądze byłyby " brudne" , bo z nielegalnego żródla.. A najważniejsze. Zbiornik ten sklocilby jeszcze bardziej już tak mocno skloconych, no bo jak," ty zawsze pierwszy w kolejce i tak dużo wody wziałeś, że ja na powt orne jej zapełnienie muszę czekać 5 godzin". Kije i inne pięści p[oszłyby w ruch. Uruchomileś wyobrażnie.?. Jeżeli mój opis Ci nie odpowiada przedstaw swój. Jestem ciekawy.]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Jun 2019 18:20:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28670</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28669</link>
			<description><![CDATA[Nie bardzo wiem co może być niejasne w zestawieniu słów "zbiornik na wodę ". Zastanawia mnie również to, jakie można czerpać korzyści z szukania durnych przepisów które skutkowaly zatrzymaniem tej inwestycji.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Jun 2019 17:53:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28669</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman Sokolowski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28668</link>
			<description><![CDATA[@ Aras> Dodaj, .ze NIENAWISTNICY nawet nie chcą pozwolić " brać" wody z Wisły. Musisz wiedzieć, że na jej pobor rownież należy posiadać zezwolenie. Napisz chlopie co rozumiesz pisząc: " zbiornik na wodę".]]></description>
			<dc:creator>Roman Sokolowski</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Jun 2019 17:24:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28668</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28667</link>
			<description><![CDATA[Ten artykuł powinien się znaleźć na pierwszej stronie w wyborczej. Powinni też o tym wspomnieć w faktach tvn. Co za skandal robią ci Okalscy tubylcy. Nie chcą czerpać wody z Wisły. Tylko prawo by łamali budując jakieś tam zbiorniki na wodę. Najgorsze jest to, że ci nienawistnicy stosują mowę nienawiści, a tym jak wiadomo należy skutecznie walczyć. Ale cyrk :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Jun 2019 16:52:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/1897-maliny,-truskawki,-woda-,-a-i-sasiad-marian.html#comment-28667</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
