<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Wikarówka, czas odbudowy</title>
		<description>Skomentuj Wikarówka, czas odbudowy</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 07:01:55 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/2013.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Bessie napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-33804</link>
			<description><![CDATA[12 Yaş Kitapları Oku 2016 En Cok Satan Kitaplar Here is my web page; Kedi (yakinyendi.bounvisionlab.com: http://yakinyendi.bounvisionlab.com/kedi)]]></description>
			<dc:creator>Bessie</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Feb 2020 00:22:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-33804</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31528</link>
			<description><![CDATA[@janusz jakbyś przytoczył choć jeden prawdziwy fakt, który świadczy o rażącym naruszeniu prawa podczas tworzenia mpzp dla Mięćmierza to bym ci przyklasnął. Ale ty uprawiasz tylko swoje krasnalkowe pinokiowanie. Zero faktów, same domysły albo zasłyszane Z rynku lub z Mięćmierza nie mające poparcia w prawie dyrdymały, których jak już się przekonaliśmy wartość jest zerowa. A tak z innej beczki to co się stało z ‚profesorowym’ artykułem Mięćmierskiej ‚arystokracji’? Wiesz może czemu oczko press go usunęło? Może pani z tytułem prof troszkę odbiło i odleciała za bardzo w swoim linczu na inwestorów legalnej budowy? Jakie masz na ten temat wieści? W Mięćmierzu jej szukać czy lepiej w na fejsie Bartka Pniewskiego gdzie ‚świrusów’ zamieszcza?]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 01 Oct 2019 22:21:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31528</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kasia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31526</link>
			<description><![CDATA[@ baart i @ Bilski oznajmili, że nie będą podejmować dyskusji z osobami , które sa niemerytoryczni, a jedynie wpisują banały i obelgi. Ja również, kiedyś wpisałem, że nie zamierzam z Toba wdawaś się w dyskusje, ale po wpisie @ agent Tomek zrozumialem, że jednak powinienem ja podjąć, a wiesz dlaczego ?. Ano, wyobraz sobie, że jednym z zadań w pracy z Tw był zapis, że należy go WYCHOWYWAĆ . haha. Tak, ta. To takie utopijne zamierzenie, ale humanizm ustroju tego wymagał. Dobre. Nawet bardzo dobre. W mojej ocenie zarówno @ baart jak i @ Bilski nie umieją przyjąć faktu,że ludzie to nie idioci - jakby chcieli - i zdają sobie sprawę ,że tok formalnoprawny tworzenia dokumentów dot. Mięćmierza odbywał się z rażącym naruszeniem prawa.[Idiotów z ludzi to robisz w szczególności ty Janusz .]]></description>
			<dc:creator>Kasia</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 01 Oct 2019 20:01:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31526</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31515</link>
			<description><![CDATA[https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/opinie/szokująca-rozmowa-tomasza-lisa-z-jerzym-stuhrem/ar-AAI67SV?ocid=spartandhp]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 01 Oct 2019 09:31:58 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31515</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31514</link>
			<description><![CDATA[@ baart i @ Bilski oznajmili, że nie będą podejmować dyskusji z osobami , które sa niemerytoryczni, a jedynie wpisują banały i obelgi. Ja również, kiedyś wpisałem, że nie zamierzam z Toba wdawaś się w dyskusje, ale po wpisie @ agent Tomek zrozumialem, że jednak powinienem ja podjąć, a wiesz dlaczego ?. Ano, wyobraz sobie, że jednym z zadań w pracy z Tw był zapis, że należy go WYCHOWYWAĆ . haha. Tak, ta. To takie utopijne zamierzenie, ale humanizm ustroju tego wymagał. Dobre. Nawet bardzo dobre. W mojej ocenie zarówno @ baart jak i @ Bilski nie umieją przyjąć faktu,że ludzie to nie idioci - jakby chcieli - i zdają sobie sprawę ,że tok formalnoprawny tworzenia dokumentów dot. Mięćmierza odbywał się z rażącym naruszeniem prawa.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 01 Oct 2019 08:11:14 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31514</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31513</link>
			<description><![CDATA[@ baart i @ Bilski oznajmili, że nie będą podejmować dyskusji z osobami , które sa niemerytoryczni, a jedynie wpisują banały i obelgi. Ja również, kiedyś wpisałem, że nie zamierzam z Toba wdawaś się w dyskusje, ale po wpisie @ agent Tomek zrozumialem, że jednak powinienem ja podjąć, a wiesz dlaczego ?. Ano, wyobraz sobie, że jednym z zadań w pracy z Tw był zapis, że należy go WYCHOWYWAĆ . haha. Tak, ta. To takie utopijne zamierzenie, ale humanizm ustroju tego wymagał.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 01 Oct 2019 07:40:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31513</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31512</link>
			<description><![CDATA[Ludzie mają dość agresji]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 23:29:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31512</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31511</link>
			<description><![CDATA[HEJT popierasz.]]></description>
			<dc:creator>Z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 21:41:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31511</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kasia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31509</link>
			<description><![CDATA[No tak ty @S.R to wiadomo kogo popierasz.]]></description>
			<dc:creator>Kasia</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 19:35:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31509</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31508</link>
			<description><![CDATA[haha. Tylko KTÓRY jest fake ? Sprawa intryguje a Burmistrz milczy. Cholera. Dla kogo On jest?. ps. pisza, że zacni mieszczanie Kazimierza udadzą się do przyjacielskiego miasta autokarem a nawet będą lecieć. hmm. Kto ustalał, kto ZACNYM jest i dlaczego plebsu o tym się nie informuję , a przecież plebs niedługo będzie wybierał niby do władz wyższych a emanacją tych wyższych jest miasteczko. Świadczy o tym baner kandydata z PiS, którego osobiście popiera Mariusz Wicik. Nie widzi mnie, że popiera Obywatel z imienia i nazwiska, ale dziwi mnie dlaczego pisze, że popiera ............. ........ " Radny Powiatu Puławskiego"?. Do dzisiaj sadzilem, że jest On też wprawdzie nie przeze mnie wybranym, ale stał się też moim radnym, a przecież ja tej kandydatury nie popieram.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 18:16:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31508</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31506</link>
			<description><![CDATA[W komentarzach jest funkcja "zgłoś administratorowi" Skuteczny sposób na eliminowanie fake nwesów . Zapraszam do korzystania .]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 12:59:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31506</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kd napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31504</link>
			<description><![CDATA[Nie wyjechali, bo wyjazd dopiero się odbędzie. We czwartek 3.10. wyjeżdża autokar z Kazimierza, wiele osób leci samolotem do Bazylei, bo wygodniej. Skład osobowy zna pani, która "od zawsze" zajmuje się tematem wymiany partnerskiej. @S.R. , komentarze to często kłamliwe wrzutki, był czas przywyknąć do tego przez tyle lat. Dlatego trzeba sprawdzać wszystko w innych źródłach]]></description>
			<dc:creator>kd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 12:25:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31504</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31503</link>
			<description><![CDATA[Oszaleć można. @ ?? napisał ; "Kłamali, kłamią i będą kłamać. Nie tylko PIS tak robi, ten blog też tak ma. Wyjazd do Staufen jest w najbliższy weekend. Jadą omal wszyscy byli burmistrzowie, urzędujący także." Panie Januszu Kowalski?. Czy "... ten blog też tak ma." ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 12:10:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31503</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31502</link>
			<description><![CDATA[Faktycznie. Pan Pomianowski był. Przepraszam, że nie sprawdziłem a zdalem się jedynie na @ z miasta, chociaż z komentarza tego można wysnuć wniosek, że po przywitanu gości pan Burmistrz wyjechał / kto pożegnal gości ?/ Potwierdzaja to słowa pana Wrobla, który oznajmil, ze On będzie reprezentował Samorzad, a wiec pana Burmistrza NIE BYŁO i to jest powód, że pretensje do Burmistrza sa zrozumiale. Ponowię pytanie. Kto zna skład osobowy , którzy wyjechali z kurtuazyjną wizytą i dlaczego właśnie w tych dniach ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 12:06:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31502</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kd napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31500</link>
			<description><![CDATA[Wystarczy obejrzeć relację na YT z otwarcia EuroArt (na portalu kazimierskim). Burmistrz Pomianowski przemawia. Czyli jednak był w tym czasie w mieście.]]></description>
			<dc:creator>kd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 11:24:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31500</guid>
		</item>
		<item>
			<title>?? napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31499</link>
			<description><![CDATA[Masz racje. Wydarzenie o charakterze międzynarodowym, a to że Kazimierzu Dolnym, tym bardziej jest wydarzeniem szczególnym. ps. Kto jeszcze wyjechał z Burmistrzem ?. Co powodowało, że właśnie w tym czasie wyjechali ?. Kłamali, kłamią i będą kłamać. Nie tylko PIS tak robi, ten blog też tak ma. Wyjazd do Staufen jest w najbliższy weekend. Jadą omal wszyscy byli burmistrzowie, urzędujący także.]]></description>
			<dc:creator>??</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 11:12:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31499</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31498</link>
			<description><![CDATA[Wracając do tego wyjazdu Burmistrza. Czy nie zasadnym było postąpić na odwrót. Zaprosić Burmistrza i gości z Niemiec do Kazimierza. Goście przekonaliby się naocznie o znaczeniu Kazimierza a i uczestnicy konferencji o kontaktach , też miedzynarodowch, Kazimierza. . Okazja i powód wydaje się OCZYWISTYM.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 11:06:14 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31498</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Xymen napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31497</link>
			<description><![CDATA[Masz racje. Wydarzenie o charakterze międzynarodowym, a to że Kazimierzu Dolnym, tym bardziej jest wydarzeniem szczególnym. ps. Kto jeszcze wyjechał z Burmistrzem ?. Co powodowało, że właśnie w tym czasie wyjechali ?. Burmistrz jest burmistrzem małych miasteczkowych interesów a nie jakiś tam artystów. Burmistrzem Turków, Mongołów Busiarzy i Wyciągowców. Oni mają tu dziadów i pradziadów. Te całe artystyczne kolnie, zarówno kiedyś i dzisiaj, to tylko przybłędy i wichrzyciele! Sygnał burmistrza jest wystarczająco jasny co myśli o marce Kazimierza jako miasta związanego ze sztuką, pięknem i posiadającego pewną intelektualną tradycję. Mamy być miejscowością "turystyczną" z wszelaką tandetą budami i śmierdzącą palonym tłuszczem a w czasie wydarzeń "artystycznych" uryną i piwem.]]></description>
			<dc:creator>Xymen</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 10:52:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31497</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31495</link>
			<description><![CDATA[Masz racje. Wydarzenie o charakterze międzynarodowym, a to że Kazimierzu Dolnym, tym bardziej jest wydarzeniem szczególnym. ps. Kto jeszcze wyjechał z Burmistrzem ?. Co powodowało, że właśnie w tym czasie wyjechali ?.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 30 Sep 2019 09:40:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31495</guid>
		</item>
		<item>
			<title>banaś napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31467</link>
			<description><![CDATA[Mówi się od dawna ,że w mieście wynajmowane są pokoje agencjom towarzyskim lub "indywidualnie". Jak się czyta post @banaś można myśleć ,że pisząc takie rzeczy , nie tylko ujawniasz swój poziom ale obrażasz mieszkańców, głownie katolików. Dajesz tym samym dowód na prawdziwość tez głoszonych przez JK . Inny radny z kolei mawiał, że Kazimierz, to kraj k..... i szatana. Myślę, że nie bez kozery napisał to @ banaś, bo przecież Banaś, no ten Banaś, to też katolik. Banaś, tamten Banaś, to kryształ jest. Rolą hotelu nie jest ocena gości ani ich zamiarów związanych z pobytem. Jeśli gość rezerwuje hotel na dobę a wyjeżdża po godzinie, to jego sprawa. Może miał telefon, że właśnie mu się skarbówka z kontrolą zapowiedziała. Tamten Banaś od razu wiedział, że do niego nie przyjdą.]]></description>
			<dc:creator>banaś</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 28 Sep 2019 11:37:25 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31467</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31458</link>
			<description><![CDATA[Mówi się od dawna ,że w mieście wynajmowane są pokoje agencjom towarzyskim lub "indywidualnie". Jak się czyta post @banaś można myśleć ,że pisząc takie rzeczy , nie tylko ujawniasz swój poziom ale obrażasz mieszkańców, głownie katolików. Dajesz tym samym dowód na prawdziwość tez głoszonych przez JK . Inny radny z kolei mawiał, że Kazimierz, to kraj k..... i szatana. Myślę, że nie bez kozery napisał to @ banaś, bo przecież Banaś, no ten Banaś, to też katolik.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 28 Sep 2019 08:18:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31458</guid>
		</item>
		<item>
			<title>banaś napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31454</link>
			<description><![CDATA[Jak za pieniądze na dom pielgrzyma zrobić dom na godzinki, doradzę chętnie.]]></description>
			<dc:creator>banaś</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 28 Sep 2019 00:14:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31454</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Xymen napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31445</link>
			<description><![CDATA[Chyba miało być sok z dyni w kolorze buraka...]]></description>
			<dc:creator>Xymen</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Sep 2019 11:08:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31445</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31443</link>
			<description><![CDATA[https://www.kazimierzdolny.pl/news/zlobek-bedzie-jednak-w-szkole/74393.html hmm. Kiedyś czytałem, że dzieci w żłobku, w określonych godzinach, maja zapewnioną ciszę. Chodzi o nie zakłócanie Ich snu. Czytałem też, że w czasie przerw między lekcjami, hałas przekracza wszelkie dopuszczalne normy. Tym samym GRATULUJĘ pomysłu bycia pierwszymi na świecie, którzy pogodzą te DWA ŻYWIOŁY. Polak potrafi.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Sep 2019 08:59:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31443</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31440</link>
			<description><![CDATA[@Bliski Gdzie ty widziałeś te krasnale chcące, jak pisałeś, przejąć władzę w Kazimierzu ? Bo dmuchany bałwan stoi w zimie na stoku panów S. i J. Pewnie stąd ta wizja u ciebie. Nie dość że masz wizje to jeszcze wydaje ci się że poetą jesteś. Chyba, że ci płacą za te wiersze. Masz ciężko, po nieprzespanej nocy przy klawiaturze rano znowu do roboty!]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Sep 2019 08:36:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31440</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31439</link>
			<description><![CDATA[@rubmurak ale się do mnie przykleiłeś :) rozumiem że za namową krasnali. Kiedyś @januszowi pisałem: nie idź wspólną drogą z mięćmierskim prezesem bo nie wyjdzie ci to na dobre a dziś napiszę tobie: Nie idź razem z krasnalami, Te krasnale nie ze stali, Szybko ujrzysz i ich oblicze Te prawdziwe, Pieniężnicze Tu o kaskę bowiem chodzi Beton-kratka im nie szkodzi Tylko boją się nowości Nie szukając w tym radości Kieszeń pustą trochę mają Więc po kasę tak sięgają Eko szumik więc dziś robią Za hotelarzy namową Pieniądz bowiem im nie śmierdzi Cóż, że ludność trochę zelzi Ten sposób na zarabianie Szybko im okoniem stanie Trzeba tu powiedzieć szczerze W ich intencje ja nie wieże I dlatego tobie radzę Nie idź w krasnalkową sagę Stań se obok, popatrz z boku A zobaczysz farsę roku Gdzie krasnalem kasa rządzi Wytwór hotelarskiej złości Kończę, bo dzień miły czas zaczynać A nie na was mi się zżymać Pozostawiam cie z tym wierszem Zrobisz zresztą jak sam zechcesz. Pomidor!]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Sep 2019 08:19:49 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31439</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31437</link>
			<description><![CDATA[@Bliski Ale masz wizje z tymi bałwanami! Uważaj to niebezpieczne, odstaw albo zmień dilera. Mało ci też chyba płacą w Kazimierz Komentuje, że musisz sobie tutaj po nocach dorabiać. Takie długie posty, czy oni od znaku płacą? Pewnie jeszcze jest dodatkowo masz płacone za użycie "trójca z gór".]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Sep 2019 06:56:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31437</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31434</link>
			<description><![CDATA[@kris porażką to jest farsa SPONSOROWANA przez byznes hotelarsko-pensjonatowy, który przestraszył się konkurencji nad wąwozem czarnym. Podobno za chwilę, jeszcze przed pierwszym śniegiem zostaną zakupione stroje bałwanków i bałwaniada zostanie zorganizowana przeciwko ułożeniu płyt aby uchronić ten piękny wąwóz przed dalszą degradacją i udostępnić ludziom dogodny dojazd do miejsc zamieszkania. A teraz czemu piszę o bałwaniadzie? No bo jak nazwać artykuł sponsorowany w Kurierze, napisany piórem krasnalkowej trupy, a przedrukowany bezmyślnie przez nadworną drukarkę trójcy z gór K.R.? Po akcji blokowania kazimierskiego rynku, gdzie zbierano podpisy, ogłoszono wielki sukces. Zebrano kilkaset podpisów! A ile to jest? 200? Czy 201? Pewnie nigdy się nie dowiemy bo wstyd jest podać prawdziwe wyniki gdy się odnosi taką porażkę. Czym jest zebranie 200 podpisów na kazimierskim rynku w piękne niedzielne południe, kiedy prze ten niewielki kawałek ziemi przelewają się masy turystów? Dla mnie? To jedna WIELKA PORAŻKA! Dlatego tuba propagandowa szaleje POMPUJĄC mizerny wynik do rozmiaru góry Trzech Krzyży. Ale to obraza dla tej pięknej góry, która już niejedną klęskę w Kazimierzy widziała....]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Sep 2019 02:23:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31434</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kris napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31430</link>
			<description><![CDATA[A tymczasem Pomianowski, ekspert od betonu, betonuje wąwóz. Porażka pełna]]></description>
			<dc:creator>kris</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Sep 2019 23:07:02 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31430</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31428</link>
			<description><![CDATA[Nie . Tylko należny mówić prawdę tak, tak . Nie, nie. W tym przypadku Grzegorz Dunia burmistrz Kazimierza podjął niewłaściwe w mojej ocenie decyzje. Tyle i tylko tyle.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Sep 2019 22:02:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31428</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31427</link>
			<description><![CDATA[Tak, sprawa po części przykra i bulwersująca jednocześnie . Podziękowania dla burmistrza Dunii, to jest po prostu niesmaczne. W ogóle w mieście jest jakiś kociokwik. Kazimierski zapateryzm bardzo się rozhulał. Nabiera na sile. Mało osób zdaje sobie sprawę ,że ludzie kościoła, Akcji Katolickiej , wspierają lokalny SokzBuraka, tj. "Kazimierz Komentuje" - anonimowe konto, które otwarcie walczy z Kościołem.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Sep 2019 21:57:48 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31427</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Daga napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31426</link>
			<description><![CDATA[Jaki Pan jest nudny z tym Dunia. Wkoło Macieju to samo. Obsesja do sześcianu czy jak. Otwiera Pan lodówkę i on wyskakuje. Śmieszne to jest.]]></description>
			<dc:creator>Daga</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Sep 2019 21:54:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2013-wikarowka,-czas-odbudowy.html#comment-31426</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
