<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>To musiało się tak skończyć !</title>
		<description>Skomentuj To musiało się tak skończyć !</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 05:19:48 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/2081.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33220</link>
			<description><![CDATA[No. Domyślam się ,że sumy idą w miliony.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Jan 2020 21:43:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33220</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ada napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33216</link>
			<description><![CDATA[Kto jak kto ale ty Janusz to wiesz o jakie pieniądze chodzi]]></description>
			<dc:creator>Ada</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Jan 2020 19:53:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33216</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33212</link>
			<description><![CDATA[@S.R.Wiesz co to są tereny inwestycyjne ? Wiesz jakie znaczenie dla inwestycji ma uzbrojenie ternu budowlanego - droga,światło,kanalizacja, prąd ? Wiesz o jakie pieniądze idzie gra....?]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Jan 2020 18:28:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33212</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33210</link>
			<description><![CDATA[@ obserwator. Zobacz, jak jednym wpisem można "zabić" dodatnią cechę człowieka. Oto ona: "Synonimy słowa „aktywność” : » aktywność - jako czynne udzielanie się w czymś » aktywność - jako cecha osoby żywiołowej » aktywność - jako cecha człowieka z inicjatywą » aktywność - w odniesieniu do efektywnego działania » aktywność - jako sprawne działania » aktywność - jako efektywne wykonywanie czegoś » aktywność - w kontekście dynamicznego działania » aktywność - w odniesieniu do czegoś lub kogoś żwawego » aktywność - w odniesieniu do pracy » aktywność - jako wytrwałość w dążeniu do czegoś » aktywność - w odniesieniu do wykonywania działań » aktywność - jako pełnia radosnej energii » aktywność - w odniesieniu do działania czegoś na pewne rzeczy » aktywność - w kontekście określonego działania » aktywność - odnośnie wykonywania jakiejś czynności » aktywność - w odniesieniu do funkcjonowania czegoś » aktywność - w odniesieniu do tempa czegoś » aktywność - w odniesieniu do aktywnego działania » aktywność - jako sport"]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Jan 2020 17:40:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33210</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33209</link>
			<description><![CDATA[Żałosne @ Stanisław T.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Jan 2020 17:28:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33209</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanisław T. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33204</link>
			<description><![CDATA[Myślałem,że pan Kowalski pójdzie po rozum do głowy i da sobie wreszcie siana z tym ":Czarnym". Niestety, jego zaciekłe pieniactwo przesłania mu rozum. Coś jest nie tak z tym Kowalskim. Przegrał batalię ale jeszcze szarpie, chociażby za nogawkę jak piesek Prawdziwy mężczyzna potrafi znieść porażkę, Kowalski nie, więc czepia się jak pijany płotu, zamyka oczy i uszy na wszelkie racjonalne argumenty, wyciąga z niebytu Mariana Niezabitowskiego, zaczepia pana Remika, śmieszy, tumani, przestrasza.... Najśmieszniejsze jest to, że Kowalskiemu wydaje się, że jest KIMŚ, że jest mądry, że walczy o dobrą sprawę, że go ludzie szanują. Tymczasem cała ta publicystyka Kowalskiego jest żałosna, jak on sam zresztą. Nawet mi chłopa żal, ale sam tego chce ten kazimierski Dyndała.]]></description>
			<dc:creator>Stanisław T.</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Jan 2020 14:53:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33204</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33178</link>
			<description><![CDATA[@ zorientowany Nie odniosłem się do Twojego : " logigi nie miałeś. A to z kolei podstawa do dalszej części. Wąwóz Czarny który pokazują " dziennikarze" / JK nazywa ich " Spółdzielnią Filmową" Kosowski & Jeżewski jest wymysłem na obecną chwilę. Jedynym dowodem,jest zapewne autorytet Pana T. na który zresztą powołuje się burmistrz. Jest oczywiste ,że nazwa wąwóz "Czarny" jest tożsama z wąwozem Na Niezabitowskiego,czy Na Przychodnia. Zgadzam się z tobą ,że wpływowi ludzie zadbali aby w mpzp mieć po obu stronach głębocznicy /Pomianowskiego to z kolei przytyk KW/ tereny budowlane.Więc dojazd być musi.Bo jakby inaczej." Faktycznie. Nie dam rady. Nie mam pojęcia o czym to. Boję się zapytać, gdzie to tak logicznie uczą ?.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 17:46:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33178</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33175</link>
			<description><![CDATA[@ zorientowany. " Logigi" faktycznie nie miałem. Wiem, wiem. Chodzi Ci o " logikę" a tą akurat miałem. Słuchałem co mówiła pani b. sołtys , bo Ona, moim zdaniem, jest zorientowana.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 15:50:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33175</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zorientowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33174</link>
			<description><![CDATA[Też powinienem napisać pieprzysz ale faktycznie to brzydkie słowo. Doskonale uwypuklił manipulację KW. No tak ale na studiach /jeśli je w ogóle masz / logigi nie miałeś. A to z kolei podstawa do dalszej części. Wąwóz Czarny który pokazują " dziennikarze" / JK nazywa ich " Spółdzielnią Filmową" Kosowski & Jeżewski jest wymysłem na obecną chwilę. Jedynym dowodem,jest zapewne autorytet Pana T. na który zresztą powołuje się burmistrz. Jest oczywiste ,że nazwa wąwóz "Czarny" jest tożsama z wąwozem Na Niezabitowskiego,czy Na Przychodnia. Zgadzam się z tobą ,że wpływowi ludzie zadbali aby w mpzp mieć po obu stronach głębocznicy /Pomianowskiego to z kolei przytyk KW/ tereny budowlane.Więc dojazd być musi.Bo jakby inaczej.]]></description>
			<dc:creator>zorientowany</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 15:26:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33174</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33173</link>
			<description><![CDATA[@ zorientowany Miałem napisać, że pieprzysz mowiac, że dla mnie nie ma problemu, ale się powstrzymam, bo nieładnie tak pisać. Odpowiadam. Dyskusja toczy się od wielu dni, a " tematem przewodnim" jest Czarny. Problem w tym, że nie wiadomo, o którym wąwozie jest mowa. Wypowiadałem się, że Czarny, pokazany przez Fimowców / to ten w prawo od a zurow/ bezprzecznie powinien pozostać nienaruszony. To samo twierdzą Oni.Pisałem, że , a jest to ukazane na mapce, o ile po obu stronach tej trelinki, na wierzchowinie , sa tereny budowlane to dojazd wybudowanych tam / wcześniej czy później/ domów MUSI być / droga/. Piszesz; " Przyjmujmy,że "Czarny" wąwóz nie istnieje. Nazwa "Czarny" to jest taka przenośnia,fantazja.Więc tematu nie ma. Wszystko sprowadziliśmy do nazwy." Żeby o czymś dyskutować rzecz ta MUSI istnieć i należy ją nazwać i tak jest w tym przypadku. " Czarny" jest]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 15:09:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33173</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zorientowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33171</link>
			<description><![CDATA[To dowód na to co pisał @ AntyFan. Manipulujesz ,co jako grupa trzymająca władzę jest zrozumiałe. Przyjmujmy,że "Czarny" wąwóz nie istnieje. Nazwa "Czarny" to jest taka przenośnia,fantazja.Więc tematu nie ma. Wszytko sprowadziliśmy do nazwy. Tak jak burmistrz i media sprzyjające A. Pomianowskiemu piszą. @S.R uważa ,że problemu nie ma.]]></description>
			<dc:creator>zorientowany</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 14:38:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33171</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33169</link>
			<description><![CDATA[@ Antyfan> Do mnie te pytania ?. Schlebiasz mi, ale ja pisząc komentarze li tylko : przytaczam wypowiedzi innych, cytuję mających wiedzę i w oparciu o te dwa pisze swoje zdanie, ale odpowiedzi nie znam tym bardziej, że w dalszym ciagu nie wiem, gdzie jest TEN CZARNY . Ty wiesz, gdzie on ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 13:50:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33169</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zorientowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33167</link>
			<description><![CDATA[Oczywiście.Masz rację ,tyle tylko,że KW nic nie pisze ,że to teraz.Natomiast JK przewojuje z uporem maniaka ( to Jego dialektyka) ,że droga powstała jako argument do terenów inwestycyjnych. Na dodatek JK powołuje się na słowa radnej Grabczak i burmistrza Pominanowskiego/gdzieś to cytował w swoich tekstach . Nie ma to wszystko znaczenia,poz tym,że jeżeli na poziomie Urzędu są takie "byki" to co mówić o zwykłych śmiertelnikach.]]></description>
			<dc:creator>zorientowany</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 13:07:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33167</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33166</link>
			<description><![CDATA[Średnio zorientowany mieszkaniec wie że już w planie z 1998 roku te tereny były już budowlane pod mieszkaniówkę i pensjonatówkę, i sugerowanie że teraz coś się niby zmieniło jest zwykłą manipulacją.Panu Krzysztofowi Wawer życzę trochę więcej rzetelności i obiektywizmu w pisanych artykułach]]></description>
			<dc:creator>Roman</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 12:39:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33166</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33165</link>
			<description><![CDATA[Zagłosujcie na Adamskiego bo chłopak ma tylko 4 głosy.... https://kurierlubelski.pl/p/kandydat/aleksander-adamski%2C1126677/]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 12:01:02 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33165</guid>
		</item>
		<item>
			<title>miejscowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33164</link>
			<description><![CDATA[@AntyFan MOCNE!!!]]></description>
			<dc:creator>miejscowy</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 11:54:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33164</guid>
		</item>
		<item>
			<title>AntyFan napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33161</link>
			<description><![CDATA[3- "Zastępca burmistrza nie zgadza się z takim stawianiem sprawy. Według niego na stałe mieszka tam więcej ludzi. Inna sprawa, że dojazd już… był. I to z dwóch stron." S.R odnieś się: W takim razie skoro burmistrz twierdzi inaczej to kto mieszka? Proszę wskazać te "inne "zabudowy. 4-"Wiceburmistrz zarzeka się, że to nieprawda. – Tam jest przewidziana zwykła zabudowa, bez żadnych pensjonatów. To jest klasyczny przykład dopisywania teorii spiskowej – odpowiada na te zarzuty." - Zapis ten pozwala na utworzenie popularnych na tym terenie gospodarstw agroturystycznych – stwierdził." @S.R odnieś się: Czy zapisy w mpzp MNP ( zabudowa mieszkaniowa,zabudowa pensjonatowa ) pozwalają jedynie na świadczenie usług garo turystycznych? Bzdura ! 5-"Zastępca burmistrza podpiera się przy tym stanowiskiem Stanisława Turskiego. – Wyjątkowy autorytet w tej dziedzinie, geomorfolog, 120 publikacji na ten temat, dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Informacji Turystycznej – tak go przedstawia Wróbel." @S.R odnieś się : To osoba która ma rodzinny dom u wylotu "Czarnego". 6- "Wróbel w odpowiedzi idzie w zaparte: są tylko płyty. – Nie ma żadnej wylewki. To jest podłoże piaskowe – twierdzi." @S.R pkt.6 dowód na to.że wice burmistrz nie zna projektu budowlanego. To tylko ułamek z większej całości.]]></description>
			<dc:creator>AntyFan</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 10:20:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33161</guid>
		</item>
		<item>
			<title>AntyFan napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33160</link>
			<description><![CDATA[@S.R jesteś urzędnikiem? Obnażam indolencję. Najpierw kilka przykładów przekłamań. Proszę jednak nie przyjmować,że wice burmistrz Wróbel jest niezorientowany. Uważam,że został postawiony w nie tyle niezręcznej sytuacji,co nie miał wyjścia. Uważam także ,że wisi nad Nim Miecz Damoklesa. Ale do rzeczy. 1"Jest krótki fragment, gdzie droga nie pokryła się z geodezyjnymi mapami i trzeba byłoby wyciąć kilka drzew. Nie zdecydowaliśmy się na to, musimy przejąć ten grunt stanowiący własność wspólnoty wiejskiej i skończyć drogę. Najpewniej w tym roku – wyjaśnia podczas naszego spotkania w urzędzie miasta." @S.R odnieś się do: powyższy fragment świadczy,że gmina nie ma prawa do gruntu w zajeżdżonej drodze.Natomiast kilka drzew to w rzeczywistości kilkanaście. Zatem jak to nazwiesz? 2- "Kolejna kwestia dotyczy samych użytkowników drogi. Trudno bowiem powiedzieć, komu właściwie świeża droga ma służyć. Adamski zauważa, że na szczycie wąwozu na stałe zamieszkała jest jedna posesja." @S.R odnieś się : I to jest fakt. Na górze zamieszkała na stałe jest jedna posesja. Prowadzi do niej dodatkowo 3 utwardzone drogi.Może potwierdzić to pan " @Stanisław T".Wszak stamtąd pochodzi. I najlepiej wie,kto tam mieszka na stałe.]]></description>
			<dc:creator>AntyFan</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 10:19:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33160</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33159</link>
			<description><![CDATA[@ Obserwator. Nie znam @ Bilskiego . Przeważnie nie zgadzam się z Nim, ale kiedy uznaję jego rację to pisze o tym a nie przemilczam.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 09:31:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33159</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33157</link>
			<description><![CDATA[Manipulujesz, albo po prostu brak zdolności czytania ze zrozumieniem :) Jest kilka domów, z czego jeden stale zamieszkały. Pozdrawiam WL Kto to powiedział i podpisał ? "Film kończy się na podwórku posesji Doły 40. Pan od kamery mówi o „jednej z rodzin, które mieszkają tutaj”. Jest to JEDYNA rodzina. Wprawdzie powstał niedawno nowy budynek, ale wydaje mi się, że do chwili obecnej nikt na stałe w nim nie mieszka. KW "]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 09:27:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33157</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec007 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33156</link>
			<description><![CDATA[Gdy emocje już opadną: 1/ czy ktoś może podać 1 argument, dlaczego ten wąwóz prowadzący do p. Krysi wyłożono płytami? 2/ ile dziennie samochodów jeździ wybetonowanym wąwozem "Na Wiktora" a ile samochodów korzysta z wąwozu czarnego? Dziękuję.]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec007</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 09:00:45 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33156</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33153</link>
			<description><![CDATA[Róbmy swoje...]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 07:45:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33153</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33152</link>
			<description><![CDATA[Manipulujesz, albo po prostu brak zdolności czytania ze zrozumieniem :) Jest kilka domów, z czego jeden stale zamieszkały. Pozdrawiam WL To nie prawda ,że jest niektórzy piszący na blogu mają braki ... ,czy też zdolność czytania ze zrozumieniem .Jest to świadome manipulowanie po to aby odwrócić uwagę od ważnych społecznie spraw w mieście. Takimi sprawami jest pat w funkcjonowaniu magistratu.To jest klęska .Dlatego nakręca się tematy poboczne między innymi sprawę wąwozu "Czarnego"]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 07:34:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33152</guid>
		</item>
		<item>
			<title>czytelnik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33151</link>
			<description><![CDATA[Manipulujesz, albo po prostu brak zdolności czytania ze zrozumieniem :) Jest kilka domów, z czego jeden stale zamieszkały. Pozdrawiam WL]]></description>
			<dc:creator>czytelnik</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jan 2020 07:08:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33151</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanislaw napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33150</link>
			<description><![CDATA[Stanisław T ja się nie podszywam Ja też STAŚ]]></description>
			<dc:creator>Stanislaw</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 21:40:15 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33150</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanislaw napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33149</link>
			<description><![CDATA[Stanisław T ja też Stanisław pozdrawiam,pewnie rocznik się nie zgadza tylko :)]]></description>
			<dc:creator>Stanislaw</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 21:33:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33149</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanisław T. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33148</link>
			<description><![CDATA[Ktoś się podszywa pod moim imieniem Stanisław. Dla odróżnienia będę pisał: Stanisław T.]]></description>
			<dc:creator>Stanisław T.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 19:17:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33148</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33147</link>
			<description><![CDATA[super pomysl ja jeszcze pousuwal bym utwardzenia z wszystkich drog przy ktorych mieszkaja pseudo aktywisci w koncu sa za natura? tak? czy nie?]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 18:47:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33147</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33146</link>
			<description><![CDATA[@S.R Jak czytam twoje komentarze i @ Bilskiego odnoszę wrażenie ,że działacie w zmowie. Odwracanie kota ogonem jest : 1. Kto zabija, uśmierca zwierzę albo dokonuje uboju zwierzęcia z naruszeniem przepisów art. 6 wyłączenia zakazu zabijania zwierząt, zakaz znęcania się nad zwierzętami ust. 1, art. 33 zasady uśmiercania zwierząt lub art. 34 uśmiercanie zwierząt w ubojni ust. 1–4 Po drugie to i ja już się pogubiłem o co w tym wszytkom chodzi. W internecie krąży podobno kolejny filmik pana Kosowskiego i Jeżewskiego dot. wąwozu czarnego który to wywiad jest gdzieś na peryferiach gminy Kazimierz . Może ktoś udostępnić,i co pan JK na to...?]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 17:05:27 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33146</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33144</link>
			<description><![CDATA[https://pl.wikipedia.org/wiki/Państwowy_Instytut_Geologiczny]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 15:43:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33144</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33143</link>
			<description><![CDATA[https://tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kazimierz-dolny-wladze-chca-wylozyc-lessowy-wawoz-betonowymi-plytami,970961.html Panie Adamski. Powiedzial pan, że "warto wydać troche pieniędzy aby ratować." 1. Może pan to rozwinąć , tj : ile, skąd i na co ? 2. Dlaczego pan Krzysztof Majer jest " opowiada takie głupoty '"? ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 15:30:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33143</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33142</link>
			<description><![CDATA[https://mapa.polskieszlaki.pl/atrakcje/wawoz-malachowskiego-w-kazimierzu-dolnym/ Czy posiada ktoś żdjecie, jak wąwóz w jego dolnej części wygladał przed wybrukowaniem ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 15:00:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33142</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miejscowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33141</link>
			<description><![CDATA[Bo to jest prawda co pisał KW. Jedyny na stałe zamieszkały dom to pani krysi. Pan Stanisław ma dom ale nie mieszka w nim na stałe. I jeszcze dom drewniany. Także! Więc pozostała narracja to manipulacja. Propaganda.]]></description>
			<dc:creator>Miejscowy</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 14:54:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33141</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33140</link>
			<description><![CDATA[@ miejscowy napisał : " "Nie wprowadzaj w błąd. Mówią o jednym, ale stale zamieszkałym" Jak sobie przypominam/ nie chce mi się szukać/ to chyma K.W. powiedział : "jest jeden dom i to chyba niezamieszkały"]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 14:41:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33140</guid>
		</item>
		<item>
			<title>R.S napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33139</link>
			<description><![CDATA[@Bilski uwierz w moc słów swoich. Niestety ! Trzeba zwołać referendum .Niech ludzi wypowiedzą się kto ma rację.]]></description>
			<dc:creator>R.S</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 14:14:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33139</guid>
		</item>
		<item>
			<title>miejscowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33138</link>
			<description><![CDATA[Nie wprowadzaj w błąd. Mówią o jednym, ale stale zamieszkałym.]]></description>
			<dc:creator>miejscowy</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 13:41:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33138</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33137</link>
			<description><![CDATA[Problem w tym, że cały czas idzie o to, że to nie Czarny a może Czarny ? O tym terenie wcześniej wyraziłem swoje zdziwienie, że burmistrz Wróbel nie wiedział co jest w planie a wypowiada się. Swoja droge to wspolczuje Mu, bo " wystawiany" jest w sprawach, o które KLOTNIE tocza wieloletni mieszkańcy a przy tym przywołuja osoby już dawno zmarłe. Wiesz S.R. o działce 48/1 burmistrz i wiceburmistrz też mówili, że nie budowlana. A na takiej mapce jak ta jest oznaczona jako budowlana. Wszyscy mu przyklaskiwali i potwierdzali jego słowa. Więc jak tu wszyscy twierdzą, że działka w Mięćmierzu jest niebudowlana to pewnie i tu przy głębocznicy Wróbel ma rację. Po co wy te mapki pokazujecie i się ośmieszacie. Jak burmistrz powiedział, że niebudowlana to klaskać i tańcować hipokryci :) Chyba, że teraz muzyka już wam się nie podoba :)]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 13:27:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33137</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33136</link>
			<description><![CDATA[Szczyt nieudolności ale też lekkomyślności. "Okazało się, że przebieg drogi ma się nijak do rzeczywistości. Tej drogi nie da się dokończyć, tam rosną drzewa – tłumaczy Adamski." A tak odpowiada magistrat "Z tym zgadza się Dariusz Wróbel, zastępca burmistrza Kazimierza Dolnego. Choć widzi w tym nie dowód na bałagan w magistracie, a troskę o środowisko. – Jest krótki fragment, gdzie droga nie pokryła się z geodezyjnymi mapami i trzeba byłoby wyciąć kilka drzew"]]></description>
			<dc:creator>mieszkanka</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 13:09:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33136</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Czytelnik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33135</link>
			<description><![CDATA[To kłamstwo powinno być podstawą do referendum odwołujące burmistrzs]]></description>
			<dc:creator>Czytelnik</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 12:21:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33135</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tyson napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33134</link>
			<description><![CDATA[Trzeba mieć tupet żeby tak mówić. To wręcz niegodne funkcji burmistrza. Manipulacja i kłamstwo na każdym kroku]]></description>
			<dc:creator>Tyson</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 12:00:05 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33134</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33133</link>
			<description><![CDATA[Widze, że na całej długości i to po obydwu stronach to teren budowlany.. haha. Tym bardziej DROGA MUSI BYĆ. Wczesniej ktoś napisał , /ja o tym rowniż pisałem w sprawie Młyńskiej/ , że taka droga musi mieć szerokość 5 metrów . A co z wyjazdem z wąwozu do posesji ? Oj. będzie się działo. ps. Dojda też ogrodzenia / siatki/ odgradzaj.ace posiadłość od TURYSTOW. / patrz Plebanka/.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 10:45:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33133</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33132</link>
			<description><![CDATA[@S.R.pisze : Przy tym szlaku " czerwonym i dalej" naliczylem 10 domostw. Janusz Kowalski i inni mowia o JEDNYM. Komedyja . Czas na powagę. Odnies się do mapki. Wówczas zrozumiesz kto i dla jakich celów manipuluje. A manipuluje ci którzy chcą inwestować w pensjonaty.]]></description>
			<dc:creator>Obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 10:19:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33132</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33131</link>
			<description><![CDATA[Problem w tym, że cały czas idzie o to, że to nie Czarny a może Czarny ? O tym terenie wcześniej wyraziłem swoje zdziwienie, że burmistrz Wróbel nie wiedział co jest w planie a wypowiada się. Swoja droge to wspolczuje Mu, bo " wystawiany" jest w sprawach, o które KLOTNIE tocza wieloletni mieszkańcy a przy tym przywołuja osoby już dawno zmarłe.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 10:18:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33131</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33130</link>
			<description><![CDATA[[quote name="czyt"]To musiało z............. "Pani Krystyna twierdzi, iż Wąwóz Czarny to w istocie wąwóz Na Przychodnia albo Na Niezabitowskiego. A zatem wskazuje na dwie różne nazwy. Dla mnie nie ma to żadnego znaczenia, bo wszyscy zainteresowani identyfikują bezproblemowo zniszczony wąwóz. 99% mieszkańcom naszej gminy żadna z powyższych nazw nic nie mówiła do czasu powstania sporu. Podobnie 99,999999999999% mieszkańców naszego kraju, o żadnej z nazw nie słyszała. Ponadto nie ma żadnego dokumentu, który sankcjonowałby którąś z nazw. Na stronie urzędu Wąwóz Niezabitowskich znajduje się dokładnie w miejscu, które Pani Krystyna, a za nią także nasi publicyści, wskazują jako „prawdziwy” Wąwóz Czarny. Dla ułatwienia na czerwono zaznaczyłem przebieg Wąwozu Czarnego/Burmistrza Pomianowskiego/Na Przychodnia/Na Niezabitowskiego" Pani Krystyna mówila o tym samym. Zaznaczyła tylko. że nazwa zależała od kierunku z którego się szło. Ani razu nie powiedziala, że to Czarny. Tym Czarnym ma być odnoga w prawo od tego ' czerwonego " Przy tym szlaku " czerwonym i dalej" naliczylem 10 domostw. Janusz Kowalski i inni mowia o JEDNYM. Komedyja . Czas na powagę.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 10:13:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33130</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zorientowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33129</link>
			<description><![CDATA[@S.R jesteś tak obcykany to rzuć okiem na tereny budowlane przy Czarnym. https://cdn.natemat.pl/b7398b79f0e5b00fc958852e50932937,780,0,0,0.jpg]]></description>
			<dc:creator>zorientowany</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 10:03:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33129</guid>
		</item>
		<item>
			<title>czyt napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33128</link>
			<description><![CDATA[To musiało zaboleć sitwę http://z-rynku.pl/2020/01/ballada-o-czarnym-wawozie-odcinek-trzeci-komentarz-subiektywny/]]></description>
			<dc:creator>czyt</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 09:54:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33128</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33127</link>
			<description><![CDATA[Przeczytałem i pomimo tego nie wiem, gdzie Czarny. Spodobało mi się jedno : " Wiceburmistrz Wróbel całą sprawę uważa za komedię pomyłek. – Dobrze by było, gdyby wszędzie było naturalnie. Są zresztą komentarze ludzi tu mieszkających, że dochodzi do swoistego rodzaju konfliktu interesów. Z jednej strony turyści, którzy chcieliby tu mieć taki prawdziwy skansen, a z drugiej strony ludzie muszą na co dzień żyć, korzystając z wygodnych i dostępnych elementów infrastruktury – twierdzi." Ja z tym się zgadzam. Komedia ta pogłebia się , bo " konia z rzedem" kto przekona wszystkich , który to Czarny,a przecież caly spor o to idzie . Nikt, będących za ażurami, nie chce takowych w Czarnym, który wg.nich jest inny niż ten pokazany na zdjęciach przed płytami i po ich wyłożeniu.. Wreszcie niech powie to pan Pomianowski i zadekretuje to w planach geodezyjnych. Zawarte zdania /wypowiedzi osob/ w artykule przypominają wczorajsze wypowiedzi pań w " Babilonie" odnośnie zachowania PiS, w TYM Prezydenta. PiS nie zgadza się z ŻADNYM argumentem osób przeciwnych . Prezydent zabrania słuchania prawniczych autorytetow, którzy notabene dali mu tytul doktora. Zabrania "dyktatu" wypowiadanego w obcych jezykach, a zona uczy takowych. U nas kwestionuje się wypwiedzi pana Turskiego, który zawodowo zajmuję się tematem. Chce On ponoć swoje interesy załatwić.U nas wiceburmistrz nie zna zapisów w planach zagospodarowania, a zapisy te ZMUSZĄ władze by drogę dojazdową uczynić do w przyszłości wybudowanych domostw.. To też czeka inne drogi polne np. Młyńską .Trzeba było wcześniej zastanowić się nad studium. Prawdziwa KOMEDIA.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 09:22:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33127</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33126</link>
			<description><![CDATA[Jeszcze nie. Zaraz zacznę.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 08:40:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33126</guid>
		</item>
		<item>
			<title>małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33125</link>
			<description><![CDATA[S,R Czytałeś artykuł ?]]></description>
			<dc:creator>małojec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 08:21:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33125</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33123</link>
			<description><![CDATA[O Kim pan mowi : " co nie widział" i : " wiadomo od kogo" ps. Czy powyższy @ Stanisław to Stanisław Turski ?. Pytam dlatego, bo stało się NORMĄ ,że OBRZYDLIWI używają nie swoich nicków.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 08:06:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33123</guid>
		</item>
		<item>
			<title>miejscowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33122</link>
			<description><![CDATA[Jestem za. Może z tej okazji niech Pan Adamski zacznie zbierać podpisy. Tam nie ma płyt tylko trylinka - znawcy Kazimierza... I potem powstają takie szkaradztwa jak w Mięćmierzu...]]></description>
			<dc:creator>miejscowy</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 07:03:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33122</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33121</link>
			<description><![CDATA[Od dawna obserwuję scenę polityczną miasteczka.To co zatrważa,to mała aktywność mieszkańców.Władza jak każda rządzi tak , jak jej się pozwala.Praktycznie w mieście udziela się jedynie kilka osób. Do tego dodać oczywiście trzeba obywateli interesownych,czyli tych którzy korzystają na tym,że jest burmistrz Pomianowski właśnie. Kolesiostwo i wspieranie swoich. Tak było i wcześniej,za Szczypy,czy Pisuli. Jednak obecny burmistrz nie tylko stylizuje dokonania byłego burmistrza G.Dunii ale popełnia te same błędy. Sprawa kazimierskich wąwozów jest tego przykładem. W sprawie wąwozów od wiosny u.r ukazało się dziesiątki artykułów krytykujących poczynania władzy. Władza jednak nic sobie z tego nie robiła. Setki jak nie tysiące komentarzy w całej Polsce krytykujące poczynania burmistrza były były ignorowane. Przeciw argumentom burmistrz przeciwstawił siłę więzi i zażyłości. W przestrzeni rozlał się hejt. Jednak miażdżąca większość o tym co robi kazimierska władza ma zdanie takie: "D S To nie pierwszy przypadek, gdy miejscowi niszczą swoje zasoby i swoje dziedzictwo. Żyrardów zniszczył -otynkował na pastelozę i zlikwidował najpiękniesze w Polsce liceum z czerwonej, pruskiej cegły. Perełkę architektury i historii. Sami sobie to zrobili. Liceum przenieśli do jakiegoś betonowego baraku. Na Bielanach w Warszawie oszpecono historyczną górę z pięknym kościołem obudowując go dookoła szpetnym do szpiku gmachem tak zwanego uniwersytetu. I otoczyli to jeszcze betonowym cmentarnym murem. Szczyt brzydoty. Po drodze do tego przybytku zrobili przez las ścieżkę z kostki bauma. To jest Polska właśnie." "J.J. Byłem tam wiele razy. To wygląda tragicznie. Na świecie takie rzeczy dzieją się w z Chinach, gdzie betonuje się wszystko. Jedna z najgorszych inwestycji w regionie, porównywalna z wycinką drzew w centrum Parczewa."]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 06:50:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33121</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tyson napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33120</link>
			<description><![CDATA[Jak czytam komentarze sympatków betonowania, niszczenia "Czarnego" ogarnia mnie litość dla tych prymitywnych istot. Rozumem ze robią to dla własnych korzyści. Miasto które żyje z turystyki niszczy kluczowe walory właśnie do jej istnienia. To tak jakby polskie pomorze zasypało Bałtyk.]]></description>
			<dc:creator>Tyson</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jan 2020 06:26:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33120</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33114</link>
			<description><![CDATA[Jestem za. Może z tej okazji niech Pan Adamski zacznie zbierać podpisy. Panie architekcie czemu milczałeś przy jachirze]]></description>
			<dc:creator>Z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 22:54:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33114</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33113</link>
			<description><![CDATA[Jestem za. Może z tej okazji niech Pan Adamski zacznie zbierać podpisy.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 22:24:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33113</guid>
		</item>
		<item>
			<title>XIN napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33112</link>
			<description><![CDATA[Na okrągły stół jest już za późno po wszystkich słowach które padły. Grożono nawet widłami (lokalny półprzewodnik i dziennikarz) i proponowano samospalenie (lokalny magnat medialny) a jego nauczycielka gratulowała autorowi postu. Było wiele innych paskudnych ataków. Burmistrz okazał się zwykłym tchórzem siedzącym w kieszeni kilku cwaniaków którzy żyją z rabunkowej eksploatacji walorów Kazimierza okradając w ten sposób wszystkich mieszkańców. Również pana Stanisława i panią Krystynę i mnie.]]></description>
			<dc:creator>XIN</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 21:57:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33112</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33111</link>
			<description><![CDATA[To proponuje zerwać płyty w wąwozie kolo pana Adamskiego bo tez szpecą piękny wąwóz.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 21:47:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33111</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Patrzący z boku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33109</link>
			<description><![CDATA[Stasiu, co to ma do rzeczy? Chodzi o ten jeden wąwóz. Uważasz, że tamten jest ładniejszy? Nie macie żadnych argumentów, tylko opluwacie innych.]]></description>
			<dc:creator>Patrzący z boku</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 20:52:13 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33109</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33108</link>
			<description><![CDATA[To już kolejny artykuł który mówi o problemie. Uważam że powinno zasiąść się do okrągłego stołu. Nie można hejtowac osób które naglasnili sprawę.]]></description>
			<dc:creator>Obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 20:31:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33108</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33107</link>
			<description><![CDATA[Mapka pokazuje plan z 2017 r więc? Nie naciagaj już spirali nienawiści.]]></description>
			<dc:creator>Z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 20:27:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33107</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ryszard napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33106</link>
			<description><![CDATA[Z Rynku No i....dalej nie rozumiem przecież tam zawsze były te tereny w planie jako budowlane,i obok też gdzie są już wcześniej utwardzone głębocznice do czego zmierzasz tymi sugestiami?]]></description>
			<dc:creator>Ryszard</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 20:23:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33106</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33105</link>
			<description><![CDATA[[quote name="Ryszard"]A co mówi mapka planu przestrzennego?Z Rynku jaśniej możesz[/quote Otóż plan mówi. MNP zabudowa jednorodzinna i pensjonatówa]]></description>
			<dc:creator>Z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 20:08:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33105</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ryszard napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33104</link>
			<description><![CDATA[A co mówi mapka planu przestrzennego?Z Rynku jaśniej możesz]]></description>
			<dc:creator>Ryszard</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 20:04:44 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33104</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33103</link>
			<description><![CDATA[Mocny artykuł nie ma co. Co chodzi o reklamę miasteczka trzeba podziękować władzy i sprzymierzeńcom owej. Filmy. Konta na Fb, to nie przypadek. Mapka planu przestrzennego mówi wszytko.]]></description>
			<dc:creator>Z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 19:54:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33103</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eko wies napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33102</link>
			<description><![CDATA[Zobaczcie jak czuł się burmistrz Pisula w czasie kiedy głośno było o Korzeniowym. Jak wówczas był hejtowany burmistrz. Uważam że wszyscy popełnilismy bląd. Brak dialogu do niczego dobrego nie prowadzi. Czy jednak potrafimy z tego wyciągnąć wnioski?]]></description>
			<dc:creator>Eko wies</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 19:46:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33102</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanislaw napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33101</link>
			<description><![CDATA[Pan Adamski to zapomniał pierwszy gdzie mieszka ,Ul.Dębowe Góry a drogę w wąwozie do swojego domu to ma jak sam to określa wybetonowaną]]></description>
			<dc:creator>Stanislaw</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 19:23:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33101</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Witek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33100</link>
			<description><![CDATA[Wielki szacun dla Pana Adamskiego.Autir tekstu wyłożył kawę na ławę. Szkoda tylko burmistrza Wróbla że musi się tłumaczyć nie za swoje decyzję. Taka jest prawda kochani. Wyjdzie na to że będziemy musieli dotacje oddać.]]></description>
			<dc:creator>Witek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 19:11:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33100</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33099</link>
			<description><![CDATA[Pan @Stanisław ma rację nudne to już się stało. Jednak władze nie mogą i nie mają prawa ignorować opinii publicznej.Niestety w tym wypadku tak się stało.Nikomu nie była potrzebna taka reklama.Jednak co władze miasta ( burmistrz radni ) zrobili aby znaleźć sensowne rozwiązanie.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 18:58:17 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33099</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33098</link>
			<description><![CDATA[Ten tekst pogrąża nasze władze na całego. Autor obnażył manipulacje urzędu do cna. Nikt nie powie, że to RR, JK czy KW. Same fakty zweryfikowane przez poczytny portal. Pan Turski - autorytet? Jak pisał, że Pani Romana wtargnęła na jego posesję to miał na myśli te kilka arów pod krzyżem? Jak Pani Krystyna mówiła o karetce próbującej do niego dojechać, to też pod krzyż jechała? Po prostu genialne.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 18:50:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33098</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanislaw napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33097</link>
			<description><![CDATA[Miałem okazję czytać wcześniej ,tendencyjnie opisana sprawa przez osobę która nie widziała na oczy tego wąwozu!CYT: miasto chce zarobić na cennych działkach na końcu wąwozu: Wiadomo od razu od kogo pozyskali tak jednostronną narrację całej sprawy .JK nudne to już]]></description>
			<dc:creator>Stanislaw</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jan 2020 18:49:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2081-to-musialo-sie-tak-skonczyc.html#comment-33097</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
