<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Planiści zerwali umowę  na opracowanie planu przestrzennego dla gminy Kazimierz Dolny</title>
		<description>Skomentuj Planiści zerwali umowę  na opracowanie planu przestrzennego dla gminy Kazimierz Dolny</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Apr 2026 18:36:24 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/2092.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33847</link>
			<description><![CDATA["przybyły budowle infrastruktury budowlanej" i tyle wystarczy o Romanie]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Feb 2020 21:10:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33847</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33741</link>
			<description><![CDATA[Wiele pisałeś o Młyńskiej : . Co dzisiaj napiszesz, o ile jesteś aktualnie w Okalu. ? Przybyły przy niej budowle infrastruktury energetycznej tym samym POKAZUJĄC jej granice.. Według twoich dotychczasowych "prawd" tam powinna przebiegać właśnie Młyńska. Przeczytaj jeszcze raz dokumenty.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 15 Feb 2020 09:32:17 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33741</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33738</link>
			<description><![CDATA[nie karzę Ci wierzyć na słowo, przeczytaj dokumenty, ja to zrobiłem]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 14 Feb 2020 22:54:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33738</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33705</link>
			<description><![CDATA[Faktycznie. Ona inny obszar, ale ponoć podobna sytuacja miała miejsce w naszym rejonie z tym,. że nowa firma nie zwróciła na to uwagi. Dobrze, że Ty zwrócileś, ale czy Tobie wierzyć, że wszystko było okey ?.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Feb 2020 15:34:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33705</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33703</link>
			<description><![CDATA[@ sąsiad - jeśli piszesz o działce 48/1 to ;egalna budowa na podstawie pozwolenia na budowę, tak jak legalny jest wiatrak i 3 domy na skarpie w bardziej eksponowanym miejscu @ SR firma ABAKUS nie odnosi się do obrębu Mięćmierz-Okale]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Feb 2020 12:21:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33703</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33698</link>
			<description><![CDATA[Hmm. ABAKUS kłamie i chce wyłudzić pieni.adze ?. Do Sądu ich . ps. Nie widzisz rozbieżności, bo dla Ciebie te rozbieżności to nie rozbieżności. Słyszę to CODZIENNIE od polityków PiS.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 12 Feb 2020 08:17:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33698</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sąsiad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33692</link>
			<description><![CDATA[Dokładanie tak jak mówisz,Wszytko zgodnie z prawem. Jedno twoi znajomi budują dom na zboczu w niedozwolonym prawem miejscu, a pozostali....Trudno nie każdy ma szczęście urodzić się pod szczęśliwą gwiazdą .]]></description>
			<dc:creator>sąsiad</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 11 Feb 2020 21:28:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33692</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33691</link>
			<description><![CDATA[@ SR pewnie prawnicy doszukaliby się nieścisłości w tych dokumentach - czytałem je kilka razy i ja rozbieżności tam nie widzę, (odnoszę się do obrębu Mięćmierz-Okale) - wbrew twierdzeniom niektórych wyciągających wyrwane z całości fragmenty mające uzasadnić z góry założoną tezę]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 11 Feb 2020 21:00:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33691</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33654</link>
			<description><![CDATA[Moim skromnym zdaniem Przewodniczący Rady powinien zorganizować spotkanie przedstawicieli firmy ABAKUS z radnymi i wyjaśnić tą kwesti e tym bardziej, ze firma domaga się zapłaty.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 10 Feb 2020 13:51:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33654</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33653</link>
			<description><![CDATA[@ SR wystarczy zapoznać się z tymi dokumentami - są publicznie dostępne i były tu wielokrotnie cytowane Wiedziałeś o tej rozbieżności między cześcia graficzna a opisowa ?. Słyszalem, że podobna historia jest w rejonie Kazimierz - Okale - Mięćmierz. W tym przypadku sprawa jest o wiele prostsza, bo ziemie tego rejonu to klasy poniżej III a więc w wyłącznej gestii Burmistrza a nie ministra rolnictwa, dlatego też tzw. myki / o ile były/ być może zostały niezauważone przez ta drugą firmę.Myslę, że Komisja Rewizyjna przyjrzy się temu. Odpowiedz mi na jedno. Dlaczego ABAKUS mając studium siegał po dokumenty, które przecież musiały sluzyc do jego opracowania?. Nie wierzył w jego prawość ? Dlaczego nie nie dał wiary .?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 10 Feb 2020 13:45:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33653</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33650</link>
			<description><![CDATA[ciekawe, że JK udaje głupca i pisze w komentarzach: "Gdzie jej szukać ( tej dokumentacji) Zapewne wyszła kominem...." a kilka miesięcy temu zamieszczał wybrane fragmenty z tych dokumentów]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 10 Feb 2020 13:20:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33650</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33649</link>
			<description><![CDATA[@ SR wystarczy zapoznać się z tymi dokumentami - są publicznie dostępne i były tu wielokrotnie cytowane]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 10 Feb 2020 13:15:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33649</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Drugi turysta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33637</link>
			<description><![CDATA[Budowla przy drodze Młyńskiej zapewne jest legalna. Cel jest szatański. No chyba że to kaplica?]]></description>
			<dc:creator>Drugi turysta</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 09 Feb 2020 19:15:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33637</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33608</link>
			<description><![CDATA[A coś ty się czepiła legalnie postawianych budynków.]]></description>
			<dc:creator>Roman</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 08 Feb 2020 21:58:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33608</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33607</link>
			<description><![CDATA[Tak powinna skończyć budowla w Miećmierzu i na Okalu https://wawalove.wp.pl/koniec-czarnego-kota-wewnatrz-rozrzucone-dokumenty-i-polamane-meble-6476146106234497v]]></description>
			<dc:creator>mieszkanka</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 08 Feb 2020 21:48:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33607</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Sąsiad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33605</link>
			<description><![CDATA[www.tysol.pl › a20125-Elity-komunistyczne-zmienily-legitymacje-pa ...]]></description>
			<dc:creator>Sąsiad</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 08 Feb 2020 21:09:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33605</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kazimierzanka ci ja napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33598</link>
			<description><![CDATA[Sodoma i Gomora. Chaos. Armagedon. Ruina. Przekręt za przekrętem a złodziej na złodzieju. Niekompetencja Rady Miasta i Burmistrza. Totalny bałagan. Trzęsienie ziemi i potop. Oto obraz Kazimierza Dolnego w opisach jedynego sprawiedliwego w mieście i gminie: szeryfa Kowalskiego. A tysiące turystów nadal będą przyjeżdżać do Kazimierza, nie wiedzą na jakie straszne niebezpieczeństwa się narażają...]]></description>
			<dc:creator>Kazimierzanka ci ja</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 08 Feb 2020 17:23:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33598</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Turysta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33597</link>
			<description><![CDATA[Dzisiaj będąc w Kazmierzu odwiedziłem szlaki turystyczne w obrębie Kaźmierza.Na szlaku turystycznym w Okalu zauważyłem nowa budowę, mały fikuśny budynek na malej działce, zastanawiam co to może być oraz drogę z palikami geodezyjnymi .Czyżby znowu powstała nowa budowa w tamtym rejonie?]]></description>
			<dc:creator>Turysta</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 08 Feb 2020 17:13:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33597</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33580</link>
			<description><![CDATA[Gdzie jej szukać ( tej dokumentacji) Zapewne wyszła kominem.... Posiada ją zapewne ABAKUS. Czy zechce ja udostepnic ?. Udostepni ją, kiedy nie otrzyma zaplaty za wykonana robotę oraz wtedy, kiedy " poprosi" ją o to prokurator.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 08 Feb 2020 08:12:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33580</guid>
		</item>
		<item>
			<title>nocna zmiana napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33579</link>
			<description><![CDATA[Nie ma osoby w gminie,która nie byłaby przekonana,że plan przestrzenny załatwia się a nie liczy na działania gminy. @ baart dobrze napisał , że się załatwia. Wie chłop co pisze. Może mi ktoś dać na miary na tych z Męćmierza.]]></description>
			<dc:creator>nocna zmiana</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 08 Feb 2020 03:16:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33579</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33572</link>
			<description><![CDATA[Gdzie jej szukać ( tej dokumentacji) Zapewne wyszła kominem....]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 19:05:44 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33572</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33571</link>
			<description><![CDATA[Firma ABAKUS swoją postawę opiera na " dokumentacji" z 1998 roku. Pytanie. Cóż to za DOKUMENTACJA, która w części opisowej i graficznej diametralnie się różni. ?. Przecież w 1998 roku obowiązywał plan zagospospodarowania przestrzennego o którym pisze @ Magda to niby sk.ad ta dokuemtacja ? Gdyby chodziło o Studium to niechybnie firma planistyczna o nim by pisała a nie o jakiejsik DOKUMENTACJI.? Panie Januszu. Pan wie ?. Od tej DOKUMENTACJI należy roZpocząć WYJAŚNIANIE.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 17:43:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33571</guid>
		</item>
		<item>
			<title>miejscowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33570</link>
			<description><![CDATA[@Magda: Właśnie tak przekręcono zmiany dla działki 48/1 w Mięćmierzu. A podobnych przykładów jest bez liku.Cała gmina pogrążana jest w chaosie. Naród cierpi zwykli ludzie opuszczają swoje domy ale tylko nieliczni budują w miejscach zakazanych. Stąd heyt @baart i @Bilski i ludzi burmistrza na radnego Janusza Kowalskiego, który unaocznił przekręt z planem.]]></description>
			<dc:creator>miejscowy</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 16:51:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33570</guid>
		</item>
		<item>
			<title>DarEk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33569</link>
			<description><![CDATA[@J.K stanąłeś na odcisk burmistrzowi zamierzając dokumentny korespondencji pomiędzy firmą Abakus a burmistrzem Kazimierza Dolnego. Po komentarzach widać jak "ludzie" burmistrza reagują. Referendum konieczne!]]></description>
			<dc:creator>DarEk</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 15:55:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33569</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33568</link>
			<description><![CDATA[tele piszesz a nic załwtić nie umiesz (chyba że dla siebie) i procesy przegrywasz Tle pisze i załatwić nic nie umiem .A jak to się robi....to załatwia @baart ? Procesy przegrywają ci którzy narażają się władzy. Niestety.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 14:27:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33568</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Magda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33567</link>
			<description><![CDATA[Wygląda na to że jakim cudem w 1998 r gmina uchwaliła plan, na którym część opisowa różni się od części tekstowej (czyli prawdopodobnie w opisie jest mniej przekształconych działek niż na mapie). Poszedł nowy plan do ministerstwa rolnictwa i oni czepiają się tej rozbieżności. A co z tym dalej gmina zrobi ... zobaczymy. Myślę, że zaczną od dokładnego przemyślenia sprawy rok, może dwa...., a może następne dziesięć :/]]></description>
			<dc:creator>Magda</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 09:47:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33567</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33566</link>
			<description><![CDATA[A jaką ty masz aferę w Mięćmierzu? Działka w planie miejscowym jest budowlana to się ludzie budują. Kilku zawistników próbowało wmówić ludziom że jest inaczej i jak przekupki na targu kłamstwami opluwali ludzi. Dałeś się nabrać na ich kłamstwa? Toś frajer pompka.... wiadomo jaka jest afera w M. - grupka uprzywilejowanych przyjezdnych właścicieli domów pobudowanych w niejasnych okolicznościach próbuje zablokować normalnych ludzi spoza tej kliki]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 09:26:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33566</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33565</link>
			<description><![CDATA[Do Magda mądrego to aż miło posłuchać Czyli wynika z tego że studium uchwalone pośpiesznie bez wymaganych opinii w 2015 roku będzie trzeba uchwalić od nowa]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 09:21:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33565</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33564</link>
			<description><![CDATA[tele piszesz a nic załwtić nie umiesz (chyba że dla siebie) i procesy przegrywasz]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 09:19:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33564</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33563</link>
			<description><![CDATA[zorientowany to Ty raczej nie jesteś - gdzie Mięćmierz gdzie Stare Okale (zabudowa na podstawie zupełnie innych zapisów), ni ewspominając o czym jest ten wpis na blogu - fakt, że napisany w Januszowym języku nieco podobnym do polskiego]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 09:16:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33563</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Magda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33562</link>
			<description><![CDATA[Dąbrówka, Cholewianka, Góry i Wylągi administracyjnie są częściami Kazimierza, leżą w obrębie miejskim. Nie wymagają uzgodnień z ministrem rolnictwa w celu przekształceń działek. Decyzję o przekształceniach podejmowała tu gmina, co zdecydowanie ułatwiło procedurę.]]></description>
			<dc:creator>Magda</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 09:12:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33562</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33561</link>
			<description><![CDATA[Dobra masz rację, jest afera. Ludzie kupili działkę budowlaną i się na niej wybudowali. Mega skandal....]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 09:04:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33561</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33560</link>
			<description><![CDATA[co za bełkot - a najlpesze podsumowanie: "Wygranymi - jak się wydaje - są handlarze nieruchomości i wszelkiej maści spekulanci, którzy utrzymali status quo , czyli wysokie ceny działek" na całym świecie wyższe ceny mają działki z gotowym planem zagospodarowania - ale wg geniusza JK w Kazimierzu jest inaczej]]></description>
			<dc:creator>baart</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 09:03:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33560</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec nie Gór napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33559</link>
			<description><![CDATA[Hej Radni Janusz i Leszek nic się nie chwalicie że drogę będziecie mieć asfaltową na Górach]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec nie Gór</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 08:27:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33559</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33557</link>
			<description><![CDATA[Wszyscy którzy czytają ze zrozumieniem zamieszczone pisma a nie tylko stronniczy artykuł wiedzą że wina leży po stronie wykonawcy,Plan dla Dąbrówki ,Cholewianki,Gór i Wylągów robiła inna firma i już jest uchwalony.]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 07:35:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33557</guid>
		</item>
		<item>
			<title>DarEk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33556</link>
			<description><![CDATA[@Bilski jeśli nie byłoby afery nie napinał byś się tak. Inaczej nie byłoby cię tutaj. Dzisiaj odwiedziłem FB niestety nikt nie pisze o zerwaniu umowy planistów. Więc jest to afera. To znaczy umoczony w sprawę jest urząd miasta .W innym przypadku huczało by w mediach społecznościowy.]]></description>
			<dc:creator>DarEk</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 07:15:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33556</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Maria napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33555</link>
			<description><![CDATA[Masz Obserwator rację służby powinny się zająć rotacyjnym sprawa cuchnie na odległość i ta dziwna zmiana planu teraz indywidualnie]]></description>
			<dc:creator>Maria</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 07:01:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33555</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33553</link>
			<description><![CDATA[A jaką ty masz aferę w Mięćmierzu? Działka w planie miejscowym jest budowlana to się ludzie budują. Kilku zawistników próbowało wmówić ludziom że jest inaczej i jak przekupki na targu kłamstwami opluwali ludzi. Dałeś się nabrać na ich kłamstwa? Toś frajer pompka....]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 07 Feb 2020 01:16:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33553</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33551</link>
			<description><![CDATA[Nie trudno zauważyć , że komentarze odbiegają od meritum sprawy. Ośmielę przypomnieć , że to zwykli ludzie, mieszkańcy naszej gminy, są ofiarami niekompetencji, bądź celowych działań na szkodę obywateli . To co czytamy w korespondencji firmy planistycznej jest wstrząsającym dowodem na działanie celowe w celu uniemożliwienia uchwalenia planu przestrzennego . Studium, plan przestrzenny, procedowany jest kilkanaście lat a władza milczy, nikt nie pisze o problemie. W między czasie ktoś coś sobie załatwia. Dochodzi do skandalu deweloperskiego przy „Rotacyjnym” czy afery w Mięcmierzu. Wszystko wskazuje na jakieś układy i powiazania. Kazimierskim Urzędem powinny zająć się służby powołane dościgania.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 22:43:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33551</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33550</link>
			<description><![CDATA[Czyli i radnego działki znalazły się w tych rzuconych rzutem na tasme 250 działek]]></description>
			<dc:creator>Roman</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 22:29:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33550</guid>
		</item>
		<item>
			<title>małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33548</link>
			<description><![CDATA[Napisz o co chodzi? Na czym niby ma polegać hipokryzja radnego? Twoje insynuacje są dowodem na prawdziwość zarzutów JK dot. planów przestrzennych . Za powiedzeniem " Uderz w stół a nożyce się odezwą". Miło byłoby ,żebyś napisał wprost jakie masz zarzuty do JK.]]></description>
			<dc:creator>małojec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 22:24:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33548</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Darek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33547</link>
			<description><![CDATA[Radny pisze różne artykuły na temat planu i udaje tzw.głupa w temacie własnych działek szczyt hipokryzji Ha Ha,o nic nie chodzi z tym nowym planem panie Radny Januszu K]]></description>
			<dc:creator>Darek</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 22:02:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33547</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33546</link>
			<description><![CDATA[No to już szczyt!! Przecież kazdy widzi jakie pan ma zmiany w nowym planie! Nikt na Górach takich nie ma. Pan wstydu nie ma!!!!!!!!!!! Nie jest mi wstyd,czemu ? A tak w ogóle , to o co chodzi - z tym nowym planem.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 21:16:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33546</guid>
		</item>
		<item>
			<title>!!!. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33545</link>
			<description><![CDATA[Za ten stan odpowiedzialny jest burmistrz,do niego należny kierować petycje za pośrednictwem radnych którzy są radnymi z komitetu obecnego burmistrza. Miejmy nadzieję ,że władze miasta wyjaśnią ludziom o co w tym wszytkom chodzi.]]></description>
			<dc:creator>!!!.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 20:52:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33545</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec wsi napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33544</link>
			<description><![CDATA[Starałem się o działkę budowlaną w Rzeczycy od dłuższego czasu i zmuszony jestem się wyprowadzić bo pomimo kilku hektarów ojcowizny nie da się przekształcić może za 10-15 lat odpowiedzi z gminy. Chore, żałosne i pokazuje bezradność naszego magistratu. Mieszkam tu od zawsze i moi przodkowie od kilku pokoleń a zakładając rodzinę muszę się wyprowadzić bo nie wolno budować na swoim. Zal i bezradność tym bardziej że powstają obiekty w gminie w miejscach gdzie nie powinny i przez obcych ludzi a swój człowiek jest bez szans jak nie ma wpływów.]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec wsi</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 20:24:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33544</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Do JK napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33543</link>
			<description><![CDATA[No to już szczyt!! Przecież kazdy widzi jakie pan ma zmiany w nowym planie! Nikt na Górach takich nie ma. Pan wstydu nie ma!!!!!!!!!!!]]></description>
			<dc:creator>Do JK</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 19:21:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33543</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Magda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33542</link>
			<description><![CDATA[Gmina ma obowiązujący plan z 1998 r. Ten nowy przygotowywany został podzielony na części. Część dotyczącą miasta Kazimierz opracowuje inna firma planistyczna. I tu jest o tyle prościej, że działki w obrębie miasta są odralniane decyzją gminy. I ten plan zdaje się jest już gotowy, był już raz wykładany, prawdopodobnie wkrótce będzie uchwalony. Problemy zaczynają się w częściach wiejskich, bo tu decyzję o przekształceniu podejmuje minister rolnictwa. I tu zaczynają się schody.]]></description>
			<dc:creator>Magda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 19:20:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33542</guid>
		</item>
		<item>
			<title>XIN napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33541</link>
			<description><![CDATA[Tam było o ulicy Góry. Z wymienionych tylko JK i Dołęga mieszkają na tej ulicy. KW mieszka w III Górach. Ja zawsze słyszałem ze ul. Nadedworce to nie Góry chociaż dla różnych półprzewodników to obojętne. Ostatnio koś pisał że Zamkowa to Góry... Chyba o inną grupę chodzi która faktycznie mogła mieć wpływ na zerwanie umowy. Ja bym stawiał na tych z dołu bo Bochotnica jest też na dole. I skończ z tą żyłką bo to nudne W tych dołach nie ma przewiewu mało słońca śmierdzi dymem i się ludziom w głowach miesza...]]></description>
			<dc:creator>XIN</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 19:10:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33541</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Darek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33540</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu Kowalski przeczytałem te twoje artykuły o Palikocie jako żywo dokładnie to samo zrobiłeś ,w nowym planie dla Kazimierza Dolnego Twoje działki na Górach są w całości przeznaczone pod zabudowę kubaturową pensjonaty i usługi ,Ha nauka nie idzie w las prawda?]]></description>
			<dc:creator>Darek</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 18:02:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33540</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33539</link>
			<description><![CDATA[Pisała o tym @ Magda. Ja rozszerzę: " Zgodnie z art. 28 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, stwierdzenie nieważności planu jest możliwe w przypadku naruszenia zasad jego sporządzania, istotnego naruszenia trybu jego sporządzania, a także naruszenia właściwości organów. Tego rodzaju działanie się udaje, ale trzeba mieć argumenty. Nie wystarczy stwierdzenie, że plan utrudnia działalność i budowę. Najlepiej wykazać konkretne błędy formalne, które wiążą się z procedurą planistyczną albo z treścią planu. Jedną z możliwości jest wykazanie sprzeczności pomiędzy częścią tekstową a częścią graficzną planu (rozstrzyg- nięcie wojewody śląskiego z 3 września 2015 r.) Pomimo, że ustawodawca nieprecyzyjnie wskazuje, że część graficzna stanowi załącznik do planu miejscowego, to przypadek gdy występuje sprzeczność między rysunkiem a tekstem jest niedopuszczalna. Tworzą się bowiem w ten sposób dwie sprzeczne normy, z których nie wiadomo, która jest ważniejsza. Kolejny przypadek stanowiący podstawę stwierdzenia nieważności planu to sprzeczność ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Plan miejscowy nie może naruszać ustaleń studium (wyrok WSA we Wrocła"]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 17:50:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33539</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33538</link>
			<description><![CDATA[Pierwszy raz czytam ten tekst o Palikocie. Należy uznać, że od tego momentu WSZYSTKO POSZŁO NA CAŁOŚC a przecież: "https://e-prawnik.pl/artykuly/procedura-zmiany-mi ejscowego-planu-zagospodarowania-przestrzennego.ht ml]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 17:37:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33538</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Darek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33537</link>
			<description><![CDATA[Do Rumburak ja się domyślam kogo ten jeden mówiąc o grupie z Gór miał na myśli Radnych Janusza K Leszka D oraz KW RR,i nie napinaj się tak bo ci żyłka pęknie :)]]></description>
			<dc:creator>Darek</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 17:35:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33537</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33536</link>
			<description><![CDATA[Dla deweloperów czy handlarzy nieruchomości zmiany w planie były niebywałym interesem. O sprawie pisałem 10 lat temu.W sumie napisałem kilkadziesiąt notek. Oto jedne z nich. http://www.januszkowalskikazimierz.pl/szukaj/Page-9.html http://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/z/77-skarzysko-miasto-prywatne.html]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 17:18:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33536</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33535</link>
			<description><![CDATA[@ Bilski w odpowiedzi @ zorientowany napisał ; "W miejscowości M... jest akurat obowiązujący plan miejscowy. Wystarczyło tylko przeczytać go w całości i ze zrozumieniem :)" Nic nie rozumiem. To mamy plan czy dopiero jest w opracowaniu" @ J.K.? Jeśli mamy to z którego roku i czy dla tego terenu opracowane było studium w oparciu o które ta INNA firma pisze plan?. Z drugiej strony plan tez widziałem, bo był wylozony do wglądu celem uwag i propozycji. Nasuwa się pytanie czy planiści z tej firmy mieli problem z dokumentacja 1998 która była powodem ZERWANIA umowy przez tamtych. Jeśli nie mieli, to panie Burmistrzu głowa do góry. Powołać ich na świadków obrony w sprawie niechybnego procesu z tą pierwsza Ojoj. Multum pytań .]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 16:46:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33535</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33534</link>
			<description><![CDATA[@ Bilski w odpowiedzi @ zorientowany napisał ; "W miejscowości M... jest akurat obowiązujący plan miejscowy. Wystarczyło tylko przeczytać go w całości i ze zrozumieniem :)" Nic nie rozumiem. To mamy plan czy dopiero jest w opracowaniu" @ J.K.? Jeśli mamy to z którego roku i czy dla tego terenu opracowane było studium w oparciu o które ta INNA firma pisze plan?. Z drugiej strony plan tez widziałem, bo był wylozony do wglądu celem uwag i propozycji. Nasuwa się pytanie czy planiści z tej firmy mieli problem z dokumentacja 1998 która była powodem ZERWANIA umowy przez tamtych. Ojoj. Multum pytań .]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 16:42:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33534</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33533</link>
			<description><![CDATA[Jeszcze ?. Ciekawe czy zapoznała się z dokumentacją z roku 1998 , bo chyba / nie wiem/ dokumentacja ta obejmuje cała gminę.? ps. Ciekawe dlaczego inna ?. Kiedy zawarto z nia umowę ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 16:30:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33533</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33532</link>
			<description><![CDATA[@S.R Opracowanie mpzp dla Kazimierza ( Cholewianka, Okale- Mięćmierz ) wykonuje inna... firma planistyczna.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 16:20:15 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33532</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33531</link>
			<description><![CDATA[Dodam. Rzucaja kalumnie na Janusza Kowalskiego a dlaczego ? Publikowane przez Niego dokumenty sa odpowiedzią na powyższe. ps. Propozycja i wybór " śledczych" bardzo rozsądny. haha]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 16:16:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33531</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33530</link>
			<description><![CDATA[Proponuję aby obiektywni dziennikarze czyli Oskar i Remik zrobili jakiś ciekawy film na temat planu i jego projektowania procedowania itd. Co pan bliski Bilski ma do powiedzenia na ten temat Wszyscy krzykacze wypisujący o jakieś trójcy ucichli... Jeden tutaj coś pisał o grupie z ul Góry Ciekawe kogo i co miał na myśli?]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 15:57:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33530</guid>
		</item>
		<item>
			<title>niewygodna prawda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33529</link>
			<description><![CDATA[Od dawna mówiło się w mieście o przekrętach z odralnianiem gruntów.Dyskutanci milczą.]]></description>
			<dc:creator>niewygodna prawda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 15:18:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33529</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33528</link>
			<description><![CDATA[aha. Cholewianka jeszcze.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 14:52:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33528</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33527</link>
			<description><![CDATA[@ Bilski, @ zorientowany. Na końcu załacznikow przesłanych przez planistów pisze; "Najwięcej problemów i w ocenie jednostki projektowania brak możliwości zakończenia procedur planistycznych wynikał z niezgodności w dokumentacji z roku 1998 dotyczącej zmiany przeznaczenia gruntów. Spowodowało to brak faktycznej możliwości zakończenia prac nad projektem planu w zakresie zawartym zgodnie z umową" W prawdzie dotyczy to miejscowości : Bochotnica, Parchatka, Zbędowice ale TO SAMO zawarte jest i odnosi się do miejscowości : Wierzchoniów, Witoszyn, Skowieszynek, Rzeczyca, Rzeczyca Kolonia. Nasuwa się pytanie. 1.Kto te opracowania sporządzał dla drugiej części gminy : Dabrówka , Okale, Miećmierz ? 2. Czy to była ta sama firma planistyczna ? a jeżeli nie ta sama bądź ta sama to : 1. Nie zauważyła ona błędów w dokumentacji z roku 1998 dotyczących tych 3 miejscowości ? czy też : 2. - Widziała je, ale NIEZAUWAZYŁA pod wpływem .............. ? I to ostatnie również TRZEBA wyjaśnić.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 14:48:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33527</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33526</link>
			<description><![CDATA[W ich piśmie / załącznik/]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 14:07:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33526</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33525</link>
			<description><![CDATA[Dlaczego moje 2 ostatnie wpisy?. Otóż dlatego, że o niebezpieczeństwie piszą planiści i chwała im za to.Patrz ostatnie długie zdanie w ich załączniku.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 14:04:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33525</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zorientowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33524</link>
			<description><![CDATA[@Bilski przeczytaj cyt, @S.R "Planiści przytaczajac te pisma jednoznacznie wskazują, że Gmina dostarczyła Im zaprzeczające sobie części opisowe i graficzne ziem przeznaczonych do przekształceń a ponadto zaproponowała rzeczy NIEDOPUSZCZALNE." tak powstał "męćmierz" vel Stare Okale]]></description>
			<dc:creator>zorientowany</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 14:00:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33524</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33523</link>
			<description><![CDATA[Alicja Kurek Dzień dobry, otrzymałam w dariwiźnie od rodziców działkę 0.3 ha. W planie zagospodarowania przestrzennego ujęta jest jako działka zagrodowa. Czy jako córka rolnika będę mogła postawić na niej dom? Dodano: 30.08.2018 Odpowiedz Pawel Puch prawnik Prowadzenie zabudowy na działce przeznaczonej pod zabudowę zagrodową możliwe jest tylko przez rolnika w ramach swojego gospodarstwa rolnego. Inna osoba zbuduje tam dom dopiero gdy gmina zmieni plan zagospodarowania i dopuści tam zabudowę jednorodzinną.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 13:58:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33523</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33522</link>
			<description><![CDATA["Co to jest zabudowa zagrodowa Przez zabudowę zagrodową należy rozumieć w szczególności budynki mieszkalne, budynki gospodarcze lub inwentarskie w rodzinnych gospodarstwach rolnych, hodowlanych lub ogrodniczych oraz w gospodarstwach leśnych. Zabudowa zagrodowa to zespół budynków, w skład którego powinien wchodzić co najmniej budynek mieszkalny i gospodarczy lub inwentarski. Ponadto inwestycja musi być związana z hodowlą, produkcją rolną, ogrodniczą lub leśną. Czym jest gospodarstwo rolne Za gospodarstwo rolne uważa się grunty rolne wraz z gruntami leśnymi, budynkami lub ich częściami, urządzeniami i inwentarzem, jeżeli stanowią lub mogą stanowić zorganizowaną całość gospodarczą, oraz prawami związanymi z prowadzeniem gospodarstwa rolnego. W skład gospodarstwa rolnego powinny wchodzić użytki rolne o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha."]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 13:53:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33522</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33521</link>
			<description><![CDATA[Masz rację dodał bym dla ZARADNYCH nie ma rzeczy niemożliwych. Patrz dom w MIEJSCOWOŚCI M.... jak! W miejscowości M... jest akurat obowiązujący plan miejscowy. Wystarczyło tylko przeczytać go w całości i ze zrozumieniem :)]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 13:05:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33521</guid>
		</item>
		<item>
			<title>@sąsiad napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33520</link>
			<description><![CDATA[Masz rację dodał bym dla ZARADNYCH nie ma rzeczy niemożliwych. Patrz dom w MIEJSCOWOŚCI M.... jak!]]></description>
			<dc:creator>@sąsiad</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 12:01:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33520</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33519</link>
			<description><![CDATA[Ale " dla CHCĄCEGO nie ma nic TRUDNEGO" , czy jakoś tak.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 11:52:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33519</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33518</link>
			<description><![CDATA[Co robić, jeśli gmina nie uchwaliła planu zagospodarowania przestrzennego? – Jeżeli nie ma obowiązującego miejscowego planu inwestor powinien w pierwszej kolejności uzyskać decyzję o warunkach zabudowy, która w stosownej części jest również uzgadniana z urzędem miasta – mówi Zbigniew Kuźma. Konieczne będzie zebranie tomów dokumentów takich jak choćby mapa z planem zagospodarowania działki, akt notarialny potwierdzający własność, wypis z rejestru gruntów. To dla inwestora najczęstsza sytuacja wynikająca z tego, że wiele gmin przez lata zaniedbywało prace nad planami miejscowymi i wiele terenów nie jest nimi objętych. Także i w tym wypadku najłatwiej przekształcić działkę, która położona jest na gruntach rolnych wątpliwej jakości (a więc klasy IV i gorszych). Już przy wyborze działki należy jednak sprawdzić, czy ma ona dostęp do drogi publicznej i czy znajduje się w sąsiedztwie innych działek budowlanych (przynajmniej jednej). Jeśli tak, inwestor ma wielkie szanse na szybkie przekształcenie działki. Jeśli nie – przekształcenie będzie bardzo trudne." Bardzo ważne ; "czy ma ona dostęp do drogi publicznej i czy znajduje się w sąsiedztwie innych działek budowlanych (przynajmniej jednej). Jeśli tak, inwestor ma wielkie szanse na szybkie przekształcenie działki. Jeśli nie – przekształcenie będzie bardzo trudne."]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 11:50:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33518</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Magda napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33517</link>
			<description><![CDATA[Rozbieżność między częścią graficzna, a tekstowa planu z 1998, to solidna przesłanka do tego, żeby plan unieważnić. W tedy gmina zostaje bez aktualnego planu. Otwiera to furtkę do uzyskania warunków zabudowy wydawanych przez gminę dla każdej działki indywidualnie.]]></description>
			<dc:creator>Magda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 10:55:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33517</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33516</link>
			<description><![CDATA[Przeczytałem. Skóra cierpnie. Proszę państwa. Proszę przeczytać DOKŁADNIE treści pisma firmy planistycznej / załącznik/zawartych przed i za ;" ... z decyzją Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywieniowej nr.tr.051/602 z dnia 27.05.1998 r ............. . " oraz przed i za : "....... pismo Ministra Rolnictwa o Rozwoju Wsi - Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Deprtament Gospodarki Ziemią znak GZ tr. 602 5 10 2018 " Planiści przytaczajac te pisma jednoznacznie wskazują, że Gmina dostarczyła Im zaprzeczające sobie części opisowe i graficzne ziem przeznaczonych do przekształceń a ponadto zaproponowała rzeczy NIEDOPUSZCZALNE. Prośba, by to WYPROSTOWAĆ była zbywana przez kilka lat i to jest WYŁACZNYM ppowodem zerwania umowy. Za pracę już wykonaną NALEZY ZAPŁACIĆ. Ile ?. Panie Januszu. Niech pan się dowie. Moim skromnym zdaniem sprawą powinna zajac się - PRZYNAJMNIEJ, JAK NA RAZIE - Komisja Rewizyjna., bo przyczyny zerwania umowy WYŁĄCZNIE leżą po stronie Gminy. Dlaczego ?. Odpowiedz TYLKO po komisyjnym wyjaśnieniu.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 08:55:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33516</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33515</link>
			<description><![CDATA[Czy ktoś z państwa jest w stanie zrozumieć o co w tym wszytkom chodzi?Pisma, które czytam są dla osób zawodowo związanych się tematem a nie dla mieszkańców . Mamy działkę poza miastem . Jest to działka,która w studium od 2011 r jest budowlana. Kiedy to się w końcu urealni ,że dostaniemy pozwolenie na budowę. Naprawdę mieszkańców nie interesują pisma waśnie i swary . Liczą się konkretne rozwiązania . Wybieramy radnych ,burmistrza i oczekujemy konkretnych działań .]]></description>
			<dc:creator>mieszkanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 08:27:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33515</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33514</link>
			<description><![CDATA[To było kilka studium i to na przestrzeni 1 roku ? Ro zumiem, że chodzi o to samo studium tylko po tych 250 zmianach ?. Czy tak ?. ps. Przyznam, ze jeszcze nie czytalem artykułu]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 08:12:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33514</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33513</link>
			<description><![CDATA[@Stanisław .Po raz kolejny - mimo woli - przyznajesz mi rację. Pisząc "Myślę że zawdzięczasz to pewnej grupie z ul.Góry" ,miałeś na myśli zaufanych burmistrza w osobach Pawła i Krystyny ? Zaiste to prawdziwa wunderwafe ;-)]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Feb 2020 06:39:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33513</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33512</link>
			<description><![CDATA[Prawdą jest ,że pan Janusz był radnym wówczas. Jednak to co piszesz to jawny relatywizm. Pan Janusz był jednym z 15 radnych. Dlatego przypisywanie Kowalskiemu nadzwyczajnych mocy sprawczych w Radze jest niedorzeczne. Należy zgodzić się z @z Rynku ,że opracowywanie przez kilkanaście lat planu przestrzennego dla gminy jest jawną kpiną.W obecnej sytuacji czas zakończenia procedury planistycznej całkowicie znikł z horyzontu. Teraz nie lada zadanie przed Rada co zrobić aby zapobiec dalszej destrukcji obrazu naszego samorządu.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 22:59:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33512</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33511</link>
			<description><![CDATA[Wina burmistrza rzutem na tasme .I te na Okalu jednemu zrobil.]]></description>
			<dc:creator>Roman</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 22:48:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33511</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanisław napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33510</link>
			<description><![CDATA[Janusz Kowalski był radnym w tym okresie i odpowiada za decyzje i uchwały podejmowane w tym okresie i basta]]></description>
			<dc:creator>Stanisław</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 22:44:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33510</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33509</link>
			<description><![CDATA[Jestem zdruzgotany takim obrotem sprawy.]]></description>
			<dc:creator>z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 22:26:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33509</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33508</link>
			<description><![CDATA[Nie wciągaj mnie w wasze gierki. Za plan zagospodarowania przestrzennegon odpowiada wyłącznie burmistrz i Rada Miasta. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.]]></description>
			<dc:creator>Z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 22:22:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33508</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanisław napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33507</link>
			<description><![CDATA[Myślę że zawdzięczasz to pewnej grupie z ul.Góry]]></description>
			<dc:creator>Stanisław</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 22:12:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33507</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zdegustowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33506</link>
			<description><![CDATA[Przepraszam ale 14 lat czekania na działkę budowlaną to k.... Skandal.]]></description>
			<dc:creator>Zdegustowany</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 22:06:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33506</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanisław napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33505</link>
			<description><![CDATA[Obserwatorze masz rację Andrzej Pisula został wsadzony na konia ale nie przez Dunię ale przez kogoś innego nie powinno się uchwalać pewnego studium w 2014 roku a póżniej tego w 2015 bo teraz mamy wszyscy tego konsekwencje i tyle]]></description>
			<dc:creator>Stanisław</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 21:53:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33505</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33504</link>
			<description><![CDATA[@Stanisław" Jest w tym na rzeczy . Cyt:"Jak pamiętamy latem 2014 r rzutem na taśmę ówczesny burmistrz Grzegorz Dunia „załatwił” około 250 działek, które w studium otrzymały status budowlanych. Moim zdaniem nie dochowano wówczas wszystkich procedur, czego pokłosiem mamy obecną sytuację. Sytuację bardzo trudną, która odbije się na zwykłych mieszkańcach . Obecna sytuacja będzie brzemienna w skutki . Zarówno te społeczne jak i ekonomiczne." Pan Andrzej Pisula,burmistrz został niefortunnie wsadzony na minę z projektem studium,kierunków i zagospodarowania przestrzennego. Mógł to na spokojnie przeanalizować.W tamtym okresie była jednak duża presja społeczna na uwalenie studium. Jednak burmistrza ważniejsza była, i słusznie, szkoła. Twój komentarz @Stanisław nacechowany jest szyderstwem. Niepotrzebnie.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 21:48:02 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33504</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stanisław napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33503</link>
			<description><![CDATA[Brawo dla planisty od studium i dla radnych którzy procedowali uchwalenie tego dokumentu (dla Janusza K też) za gniota którego wyprodukowali a następnie uchwalili.Okazuje się że interes jednostki przysłonił interes ogółu .Brawo Januszu]]></description>
			<dc:creator>Stanisław</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 21:37:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33503</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Urzędnik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33502</link>
			<description><![CDATA[Pismo niezrozumiałe to trzeba pretensje do urzędu kierować]]></description>
			<dc:creator>Urzędnik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 21:36:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33502</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ewa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33501</link>
			<description><![CDATA[Brak w artykule powodu zerwania umowy i z czyjej winy typowe dla JK za to dołączone jest jakieś niezrozumiałe pismo]]></description>
			<dc:creator>Ewa</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 21:20:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33501</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33500</link>
			<description><![CDATA[A co tam kolejne pieniądze wyrzucone w błoto.Co to za różnica Panie Januszu dla magistratu.]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Feb 2020 21:01:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2092-planisci-zerwali-umowe-na-opracowanie-planu-przestrzennego-dla-gminy-kazimierz-dolny.html#comment-33500</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
