<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Bartłomiej Godlewski z Okala wiceburmistrzem Kazimierza Dolnego</title>
		<description>Skomentuj Bartłomiej Godlewski z Okala wiceburmistrzem Kazimierza Dolnego</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 09:12:50 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/2223.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Magdalena napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-41414</link>
			<description><![CDATA[Ten dom na działce 48/1 widziany z Janowca jest najzwyczajniej w świecie brzydki. Nie, on jest szkaradny. Do tego zbrodnią było wycięcie wokół zieleni i wyeksponowanie tej brzydoty w całej "krasie". W imieniu mieszkańców Janowca apelujemy do właściciela - zasłoń ten swój okropny, nowobogacki dom, przed naszym wzrokiem, bo psujesz nam nie tylko widok, ale i humory]]></description>
			<dc:creator>Magdalena</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 29 Mar 2021 22:31:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-41414</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ej tam ej tam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38988</link>
			<description><![CDATA[cytuję "Brak pracy i zwolnienia w bankach, lepiej mieć 4tys niż być bezrobotnym" Tyle, że w bankach zwalnia się szeregowych pracowników, a nie takich specjalistów z doświadczeniem w bankach zagranicznych. Pewnie coś jeszcze w trawie piszczy...]]></description>
			<dc:creator>ej tam ej tam</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 23 Nov 2020 17:23:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38988</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38985</link>
			<description><![CDATA[Brak pracy i zwolnienia w bankach, lepiej mieć 4tys niż być bezrobotnym]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 23 Nov 2020 16:19:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38985</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38589</link>
			<description><![CDATA[Sugerujesz ,że zostanie prezesem ORLENU? Obajtek był właśnie burmistrzem Pcimia.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Oct 2020 22:07:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38589</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38588</link>
			<description><![CDATA[Sugerujesz ,że zostanie prezesem ORLENU?]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Oct 2020 22:06:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38588</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38492</link>
			<description><![CDATA[Pewnie coś jest do ugrania....]]></description>
			<dc:creator>Z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 Oct 2020 22:47:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38492</guid>
		</item>
		<item>
			<title>maf1a napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38483</link>
			<description><![CDATA[Nowy wice nie jest z Okala tylko z elitarnego przysiółka dla wybranych nad wąwozem okalskim. To bardzo miłe, że bywalec świata "Pracował w Warszawie, Londynie, Monachium, Frankfurcie, Sztokholmie i Madrycie." i zechciał się poświęcić i zostać wice burmistrzem Pcimia.]]></description>
			<dc:creator>maf1a</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 Oct 2020 14:38:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38483</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Anka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38480</link>
			<description><![CDATA[Piekło Kazimierza... kto na to pozwolił?]]></description>
			<dc:creator>Anka</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 Oct 2020 14:19:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38480</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38478</link>
			<description><![CDATA[Fakt! w tych stringach i gładko ostrzyżony wyglądał by kulturalnie w domu kultury]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 Oct 2020 13:48:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38478</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bbb napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38456</link>
			<description><![CDATA[A ja jestem za przybocznym M w stringach na kanapie. W czym OK czy RJ czy Bilski są lepsi?]]></description>
			<dc:creator>Bbb</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Oct 2020 21:06:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38456</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38454</link>
			<description><![CDATA[Para jótóberów RJ i OK musi zostać potraktowana po równi. Jeden dostał już bezpieczną przystań drugiemu za równie wieki wkład w rozwój miasteczka też się należy. Choć ja chciał bym Bilskiego!]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Oct 2020 20:42:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38454</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38453</link>
			<description><![CDATA[Ja jestem za Bilskim. Zna się na prawie architekturze i pięknie. To najlepszy kandydat!]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Oct 2020 19:56:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38453</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aaa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38446</link>
			<description><![CDATA[Czy chodzi o MS? Bo on już oznajmił na profilu Pomianowskiego że jest zadowolony z wyboru wice. Czy może o OK czy też o fotografa? Po mieście krąży teorii mnóstwo?]]></description>
			<dc:creator>Aaa</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Oct 2020 16:46:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38446</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bbb napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38429</link>
			<description><![CDATA[Do br... Stawiam na lokalnego animatora "kultury" pięknisia w stringach :)]]></description>
			<dc:creator>Bbb</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Oct 2020 23:32:30 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38429</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38419</link>
			<description><![CDATA[Konkurs na dyrektora to ustawka. Takie wymagania, że każdy może startować. Poczekamy i zobaczymy dla kogo została przygotowana posadka. Przecież nikt z tzw. zewnątrz się nie dostanie nawet nie wiem jakie by miał kwalifikacje]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Oct 2020 13:21:34 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38419</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jan napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38418</link>
			<description><![CDATA[Konkurs na dyrektora to ustawka. Takie wymagania, że każdy może startować. Poczekamy i zobaczymy dla kogo została przygotowana posadka.]]></description>
			<dc:creator>Jan</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Oct 2020 13:16:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38418</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38415</link>
			<description><![CDATA[Są dwie drogi: - na Janusza - ale ktoś może dopatrzeć się naruszenia prawa i zablokują - zgodnie z prawem - moim zdaniem ta jest najlepsza Nie cwaniakuj bo każdy wie że te budowy powstały z naruszeniem prawa. Dzięki za uświadomienie. Ja nie wiedziałem.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Oct 2020 10:10:30 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38415</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38396</link>
			<description><![CDATA[Są dwie drogi: - na Janusza - ale ktoś może dopatrzeć się naruszenia prawa i zablokują - zgodnie z prawem - moim zdaniem ta jest najlepsza Nie cwaniakuj bo każdy wie że te budowy powstały z naruszeniem prawa.]]></description>
			<dc:creator>Z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 21:04:41 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38396</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38394</link>
			<description><![CDATA[@fan Januszka W sprawie MZK i KOKPiTu TRZECIE UCHO Was zawodzi.... Ani MW ani OS.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 17:34:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38394</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38393</link>
			<description><![CDATA[Są dwie drogi: - na Janusza - ale ktoś może dopatrzeć się naruszenia prawa i zablokują - zgodnie z prawem - moim zdaniem ta jest najlepsza]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 17:32:06 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38393</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miecio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38392</link>
			<description><![CDATA[Rumburak dlaczego skrywasz swoją tożsamość podobno piszesz samą prawdę .No dawaj jak Ty to i Ja]]></description>
			<dc:creator>Miecio</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 17:29:49 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38392</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38391</link>
			<description><![CDATA[Co was @rumbuś i @fan Januszka na te imiona i nazwiska wzięło? Mam wrażenie, że wasze TRZECIE UCHO zawiodło, wydawało wam się, że wszystko idzie w wiadomym kierunku a tu nagle.... układanka poszła w trochę inną stronę i nagle *****eczki was parzą.... Fajne uwidacznia to najazd na działkę nowego wice :) Pełną parą rusza mierna machina sugestii, manipulacji i niedopowiedzeń, która wiadomo jak skończy.... Luzujcie mości panowie bo żyłki wam popękają! Pomidor!]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 17:29:25 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38391</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38390</link>
			<description><![CDATA[Panie wójcie Godlewski pomoże pan tubylcom, podpowie jak przekwalifikować działki?]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 17:25:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38390</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38389</link>
			<description><![CDATA[Na jakie pytane mam odpowiedzieć? Kiedy nie odpowiedziałem? Przypomnij mi pytanie proszę. Może potrafię? Napisz pod imieniem i nazwiskiem! Może jakieś proficiki będą, ciepła posadka ... Odwagi Mieciu!!!!! Porzuć pseudonim! Zostaniesz pretorianinem słusznej samorządowej sprawy!]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 16:49:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38389</guid>
		</item>
		<item>
			<title>małomiasteczkowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38388</link>
			<description><![CDATA[Patrząc realnie, to powinniśmy się cieszyć. Mamy burmistrza ze wsi, to chociaż zastępca będzie z Londynu, Madrytu, i bóg wie skąd jeszcze.]]></description>
			<dc:creator>małomiasteczkowy</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 16:37:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38388</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38387</link>
			<description><![CDATA[Nie mam absolutnie sympatii do PiS jako opcji politycznej. Nie jestem członkiem samorządu Jestem jeden Nie prowadzę tego bloga. Faktem jet horendalne PATOLOGICZNE zadłużenie gminy Faktem i PATOLOGIĄ jest ok 15 lat manipulacji przy planie zagospodarowania przestrzennego z których to skorzystali np. klienci Bilskiego. Te piętnaście lat to jest niszczenie ludzi, ich życiowych planów, nadziei ,zamierzeń.]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 16:36:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38387</guid>
		</item>
		<item>
			<title>fan Janusza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38386</link>
			<description><![CDATA[A jeśli o zastraszanie chodzi, to chyba PO i Lewica są w tym najlepsi. Pani Pawłowicz nie specjalnie lubię, ale z tym nękaniem to przesada. A kamieniami rzucać w okna Jarka to też głupota. Więc nie gadaj głupot, że ktoś jest taki czy inny, przypisując do tego jeszcze poglądy polityczne. I nie wiem czy sam wierzysz co piszesz. Idź na Rynek, posłuchaj co mówią o twoim pryncypale.]]></description>
			<dc:creator>fan Janusza</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 16:34:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38386</guid>
		</item>
		<item>
			<title>fan Janusza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38385</link>
			<description><![CDATA[A ja myślałem, że Pomianowski to PiS. Zachęcał do głosowania na Czarnka. Wydaje się, że bez PiSu nic by nie zrobił, bo wszystko co dostaje, to dzięki pomocy Mariusza Wicika. To jak to jest?]]></description>
			<dc:creator>fan Janusza</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 16:31:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38385</guid>
		</item>
		<item>
			<title>fan Janusza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38384</link>
			<description><![CDATA[Jak ci z Gór są takimi nieudacznikami to nie wiem czego cię tak uwierają. Ja widzę że nasza władza to są wielcy nieudacznicy: zadłużyli gminę ponad miarę, zbudowali wprawdzie piękną szkołę ale za dużą i za drogą w utrzymaniu, robią plan zagospodarowania przestrzennego 15 lat idąc na rekord Polski. Zaraz napiszesz że ten cały Kowalski w tych planach miesza. Nawet jeśli to prawda to jeden nieudaczny Kowalski nie powinien być dla takiej prężnej władzy przeszkodą... I jak wszyscy widzimy nie jest :) Ale patologię działania Kowalskiego chyba mogę pokazywać? Pomidor! :) A gdzie pokazałeś tę patologię? Coś mi umknęło. Chcesz porozmawiać o patologi to porozmawiajmy o Wąwozie Okalskim. To może wytłumaczyć jak te domy powstały? No chyba, że skwitujesz, że przecież było pozwolenie... A wiesz kto projektował te domy? Skądinąd jestem ciekaw. A myślisz, że MW będzie nowym dyrektorem MZK? A sądzisz, że OS będzie nowym dyrektorem KOKPiT. Bo mam wrażenie, że aby dostać stołek w gminie to wystarczy pisać źle o Januszu i reszcie z Gór... Zatem proponuję zacznij się podpisywać z imienia i nazwiska, a kto wie, może i tobie się coś trafi. Dużo piszesz, masz czas. Więc alboś bezrobotny, albo słaby z ciebie robol.]]></description>
			<dc:creator>fan Janusza</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 16:29:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38384</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miecio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38383</link>
			<description><![CDATA[Rumburaku to wy jesteście największą patologią naszego samorządu,mając na uwadze z jaka opcją się utożsamiacie (PiS)wasza strategia niszczenia innych ludzi nie dziwi.Kłamiecie i używacie tego bloga do zastraszania inaczej myślących niż wy]]></description>
			<dc:creator>Miecio</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 16:23:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38383</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chory lenin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38382</link>
			<description><![CDATA[Suweren maseczki na ryj nie założy. Konstytucja. https://www.onet.pl/informacje/onetkielce/koronawirus-awantura-o-zalozenie-maseczki-w-kieleckim-centrum-medycznym/pkc2csm,79cfc278]]></description>
			<dc:creator>chory lenin</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 16:23:46 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38382</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38381</link>
			<description><![CDATA[Jak ci z Gór są takimi nieudacznikami to nie wiem czego cię tak uwierają. Ja widzę że nasza władza to są wielcy nieudacznicy: zadłużyli gminę ponad miarę, zbudowali wprawdzie piękną szkołę ale za dużą i za drogą w utrzymaniu, robią plan zagospodarowania przestrzennego 15 lat idąc na rekord Polski. Zaraz napiszesz że ten cały Kowalski w tych planach miesza. Nawet jeśli to prawda to jeden nieudaczny Kowalski nie powinien być dla takiej prężnej władzy przeszkodą... I jak wszyscy widzimy nie jest :) Ale patologię działania Kowalskiego chyba mogę pokazywać? Pomidor! :) A Kowalski skutecznie pokazuje patologie różnych układów w naszym mieście i robi to o wiele skuteczniej od ciebie dlatego wszędzie widzisz te krasnoludki i różne trójce.]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 15:59:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38381</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miecio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38380</link>
			<description><![CDATA[Rumburak jeden z ostatnich Pretorian JanuszaK.Zabiera głos gdy mu brakuje odwagi na odpowiedż na proste pytania.Rumburak łatwo opluwać anonimowo]]></description>
			<dc:creator>Miecio</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 14:24:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38380</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aaa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38379</link>
			<description><![CDATA[Do Menager: możesz brak kasy od wielu miesięcy?]]></description>
			<dc:creator>Aaa</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 14:21:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38379</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38378</link>
			<description><![CDATA[Jak ci z Gór są takimi nieudacznikami to nie wiem czego cię tak uwierają. Ja widzę że nasza władza to są wielcy nieudacznicy: zadłużyli gminę ponad miarę, zbudowali wprawdzie piękną szkołę ale za dużą i za drogą w utrzymaniu, robią plan zagospodarowania przestrzennego 15 lat idąc na rekord Polski. Zaraz napiszesz że ten cały Kowalski w tych planach miesza. Nawet jeśli to prawda to jeden nieudaczny Kowalski nie powinien być dla takiej prężnej władzy przeszkodą... I jak wszyscy widzimy nie jest :) Ale patologię działania Kowalskiego chyba mogę pokazywać? Pomidor! :)]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 14:13:14 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38378</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38377</link>
			<description><![CDATA[Jak ci z Gór są takimi nieudacznikami to nie wiem czego cię tak uwierają. Ja widzę że nasza władza to są wielcy nieudacznicy: zadłużyli gminę ponad miarę, zbudowali wprawdzie piękną szkołę ale za dużą i za drogą w utrzymaniu, robią plan zagospodarowania przestrzennego 15 lat idąc na rekord Polski. Zaraz napiszesz że ten cały Kowalski w tych planach miesza. Nawet jeśli to prawda to jeden nieudaczny Kowalski nie powinien być dla takiej prężnej władzy przeszkodą...]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 14:10:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38377</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38376</link>
			<description><![CDATA[A dzieje się . Gmina śwecii pustkami w kasie.]]></description>
			<dc:creator>Z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 14:09:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38376</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Szarak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38375</link>
			<description><![CDATA[1. Biznesmeni są na rynku jak ich nie widzisz to do okulisty 2. "Dobra zmiana" to takie hasło wyborcze wszyscy je słyszeliśmy jak go nie słyszałeś to masz coś z uszami. 3. Różne układy i powiązania mają wpływ na lokalną politykę, zamówienia w naszej gminie i na to kto może budować za wiatrakiem a kto nie. Może ci się co najwyżej nie podobać że niektórzy nazywają to sitwą (ja nie używam tego określenia) i twierdzić że wszystko jest transparentne i uczciwe. A o trójcy to mi tylko katechetka mówiła, a krasnoludki to są w bajkach. Jak ktoś coś takiego widzi to ma zaburzenia poznawcze. Układy układziki, "dobra zmiana", wpływ na politykę lokalną... Hmmm znaczy teraz piszesz o centralizacji samorządów, no w sumie masz rację władza absolutna to się nazywa, nawet w kampanii samorządowej było mówione że pieniadze będą płynąć tylko do samorządów które będą poprawnie politycznie.]]></description>
			<dc:creator>Szarak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 14:08:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38375</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38374</link>
			<description><![CDATA[@rumbuś to z przykrością stwierdzam, że nie wiesz co się w naszej gminie dzieje. Może czas iść na spoczynek, przygotować wędkę do nowego sezonu? Jest w Kazimierzu taka trójca z gór która próbuje zawładnąć duszami mieszkańców ale im to kompletnie nie wychodzi. Nie chciałbym ich nazywać publicznie nieudacznikami ale tak to widzę. Czego się nie dotkną to .... sam sobie dopowiedz. A jak krasnalków nie widziałeś na kazimierskim rynku to zerknij na krasnalkową rewolucję w relacji Romany R. https://www.facebook.com/100001958058675/posts/2950679075007332/?extid=0&d=n @rumbuś czas otworzyć oczy i wyjść ze swojego podwórka :)]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 13:54:20 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38374</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38373</link>
			<description><![CDATA[@Okalak to chyba jakaś mało istotna kwestia z tym masztem na Okalu. Skoro u Janusza cicho na blogu to powinni go wybudować, skoro żaden krasnalek o tym nic nie mówi i petycji brak to znaczy że wszystko jest ok. Budować!!!! Trójca z gór i Mięćmierska klika pozwala Ci mieć lepszy zasięg. Wszyscy wasale pokornie się cieszą ;) Ciesz się i Ty! Miałeś już zamilczeć a cały czas jątrzysz. Ty masz jakaś obsesje, wszędzie widzisz jakieś trójce i krasnoludki. Potrzebny specjalista ale tak na moje rozeznanie to pisanie tutaj przyczynia się do tych twoich szaleńczych wizji. A jak nazwiesz innych co ciągle widzą sitwy, kliki, niejasne układy, dobre zmiany i rynkowych biznesmenów? Jakie masz dla nich i dla siebie zalecenia? 1. Biznesmeni są na rynku jak ich nie widzisz to do okulisty 2. "Dobra zmiana" to takie hasło wyborcze wszyscy je słyszeliśmy jak go nie słyszałeś to masz coś z uszami. 3. Różne układy i powiązania mają wpływ na lokalną politykę, zamówienia w naszej gminie i na to kto może budować za wiatrakiem a kto nie. Może ci się co najwyżej nie podobać że niektórzy nazywają to sitwą (ja nie używam tego określenia) i twierdzić że wszystko jest transparentne i uczciwe. A o trójcy to mi tylko katechetka mówiła, a krasnoludki to są w bajkach. Jak ktoś coś takiego widzi to ma zaburzenia poznawcze.]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 13:37:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38373</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Menager napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38372</link>
			<description><![CDATA[Zastanawia mnie co takiego specjalistę skłoniło do bycia zastępcą za jakieś 4000 zł. Z dotychczasowych działań jegomościa nie widać zaangażowania w sprawy mieszkańców. Dla mnie połączenie biznesu z polityką, nawet tą naszą, małą, śmierdzi bardzo.]]></description>
			<dc:creator>Menager</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 13:07:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38372</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38371</link>
			<description><![CDATA[To zacytujmy strachy na lachy Janusza K. z tego artykułu: ‚Jeżeli decyzja puławskiego starostwa o pozwoleniu na budowę nie zostanie uchylona to z pewnością dojdzie do protestu mieszkańców, którzy też mają działki na tym terenie, ale nie mogą na nich budować – przewiduje radny.’ Myślę że jakby tam jakiś krasnalek miał swoją działeczkę toby nie jeden proteścik był. Jak słychać na filmie MILIONY DOLARÓW się Januszowi marzą :) Za jedną czwartą zebrałby paru górskich ochotników-przebierańców. @janusz a Ty burmistrzowi z kibla kiedy planujesz wyskoczyć z kamerką?]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 12:52:46 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38371</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38370</link>
			<description><![CDATA[@Okalak to chyba jakaś mało istotna kwestia z tym masztem na Okalu. Skoro u Janusza cicho na blogu to powinni go wybudować, skoro żaden krasnalek o tym nic nie mówi i petycji brak to znaczy że wszystko jest ok. Budować!!!! Trójca z gór i Mięćmierska klika pozwala Ci mieć lepszy zasięg. Wszyscy wasale pokornie się cieszą ;) Ciesz się i Ty! Miałeś już zamilczeć a cały czas jątrzysz. Ty masz jakaś obsesje, wszędzie widzisz jakieś trójce i krasnoludki. Potrzebny specjalista ale tak na moje rozeznanie to pisanie tutaj przyczynia się do tych twoich szaleńczych wizji. A jak nazwiesz innych co ciągle widzą sitwy, kliki, niejasne układy, dobre zmiany i rynkowych biznesmenów? Jakie masz dla nich i dla siebie zalecenia?]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 12:38:32 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38370</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38369</link>
			<description><![CDATA[@Okalak to chyba jakaś mało istotna kwestia z tym masztem na Okalu. Skoro u Janusza cicho na blogu to powinni go wybudować, skoro żaden krasnalek o tym nic nie mówi i petycji brak to znaczy że wszystko jest ok. Budować!!!! Trójca z gór i Mięćmierska klika pozwala Ci mieć lepszy zasięg. Wszyscy wasale pokornie się cieszą ;) Ciesz się i Ty! Miałeś już zamilczeć a cały czas jątrzysz. Ty masz jakaś obsesje, wszędzie widzisz jakieś trójce i krasnoludki. Potrzebny specjalista ale tak na moje rozeznanie to pisanie tutaj przyczynia się do tych twoich szaleńczych wizji.]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 12:17:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38369</guid>
		</item>
		<item>
			<title>arystoteles napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38368</link>
			<description><![CDATA[https://wiadomosci.wp.pl/nauczanie-zdalne-w-szkolach-podstawowych-jest-decyzja-rzadu-6567685763549888a eksperci nawet przeciętny kowalski wiedział do czego doprowadzi otwarcie szkół we wrześniu, ale nasi wodzowie byli najmądrzejsi. Mleko niestety już się wylało a pandemiczną kulę śnieżną, która przetacza się przez nasz kraj będzie bardzo trudno zatrzymać.]]></description>
			<dc:creator>arystoteles</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 12:15:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38368</guid>
		</item>
		<item>
			<title>arystoteles napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38367</link>
			<description><![CDATA[O widzę że ktoś czyta instrukcję napisane przez PR-owców swoim partyjniakom, jak postępować w przypadku niewygodnych pytań wraz z możliwymi odpowiedziami: to nie nasza wina, to obywatele są winni sami sobie, my nie mamy na nic wpływu, robimy co możemy to przednicy są winni, cały czas ciężko pracowaliśmy, i pracujemy, lekarzom się nie chce, respiratory maseczki i rękawice zabezpieczyliśmy już w lipcu, mamy i znamy wszelkie scenariusze dotyczące pandemii. S.R. wg twojej oceny to samorząd jest winny pandemii, braku szczepionek, ograniczonych możliwości robienia testów i ograniczonego dostępu do opieki medycznej, nieprzestrzegania obowiązku noszenia maseczek, tego że w szkołach nie można zrobić nauki zdalnej, etc.? To pewnie przez Owsiaka brakuje łóżek dla covidowców, a winą personelu medycznego jest to, że nie chciało im się samo-szkolić z obsługi respiratorów?]]></description>
			<dc:creator>arystoteles</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 12:09:48 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38367</guid>
		</item>
		<item>
			<title>arystoteles napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38366</link>
			<description><![CDATA[O widzę że ktoś czyta instrukcję napisane przez PR-owców swoim partyjniakom, jak postępować w przypadku niewygodnych pytań wraz z odpowiedziami swoim partyjniakom możliwe odpowiedzi: to nie nasza wina, to obywatele są winni sami sobie, my nie mamy na nic wpływu, robimy co możemy to przednicy są winni, cały czas ciężko pracowaliśmy, i pracujemy, lekarzom się nie chce, respiratory maseczki i rękawice zabezpieczyliśmy już w lipcu, mamy i znamy wszelkie scenariusze dotyczące pandemii. S.R. wg twojej oceny to samorząd jest winny pandemii, braku szczepionek, ograniczonych możliwości robienia testów i ograniczonego dostępu do opieki medycznej, nieprzestrzegania obowiązku noszenia maseczek, tego że w szkołach nie można zrobić nauki zdalnej, etc.? To pewnie przez Owsiaka brakuje łóżek dla covidowców, a winą personelu medycznego jest to, że nie chciało im się samo-szkolić z obsługi respiratorów?]]></description>
			<dc:creator>arystoteles</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 12:08:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38366</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chory lenin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38365</link>
			<description><![CDATA["Koronawirus w Polsce. Według ekspertów zachorowało już 1,6 mln osób Eksperci liczbą, że liczby te zmniejszą się, jeśli na naukę zdalną wysłane zostaną dzieci po IV klasie szkoły podstawowej. Całkowite zamknięcie szkół miałoby skutkować spadkiem liczby zakażeń do 20 tys. dziennie. Dodatkowo według ekspertów ICM UW realna liczba chorych w Polsce może wynieść między 200 a 300 tys. osób - dotyczy to także przypadków, które nie są wykrywane w testach. Wartość ta szacowana jest na podstawie liczby zgonów i hospitalizacji. Przyjmuje się, że liczba zakażeń koronawirusem jest od sześciu do 12 razy większa, niż wskazują na to wykryte zakażenia. Obecnie ma być ich w Polsce dziewięć razy więcej, niż wskazują to dane Ministerstwa Zdrowia. Oznaczałoby to, że w środę w Polsce przybyło nie ponad 10 tys., a 90 tysięcy chorych na COVID-19. Według szacunków koronawirusa miało już 1,6 mln Polaków. Do marca 2021 roku zakażenie przejdzie 54 proc. populacji."]]></description>
			<dc:creator>chory lenin</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 12:02:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38365</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38364</link>
			<description><![CDATA[Czyżby pan premier Morawiecki czytał blog Janusza Kowalskiego.? Juz wtedy pisałem; "17-10-2020 12:30 Moim zdaniem pytania były niepotrzebne, bo odpowiedz JEDYNIE ich bedzie dotyczyła a przecież: - dostep do szczepionek, - sytuacja osób objetych opieką MOPS, - sytuacja osób w podeszłym wieku mieszkajacych samotnie. Wystarczyło zapytać pytaniem, jakie jest w " dotyczy". W ten sposób dowiedzielibyśmy się co pan Burmistrz rozumie przez "opiekę zdrowotną" , bo pytanie powinno być skierowane TYLKO do Niego, a w jego gestii jest skąd uzyska informacje do odpowiedzi na interpelację.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 11:41:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38364</guid>
		</item>
		<item>
			<title>... napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38363</link>
			<description><![CDATA[Przypomnijmy sobie, jak było. https://www.dziennikwschodni.pl/pulawy/lubelskie-paradoks-inni-nie-moga-sie-tu-budowac-a-on-jeden-dostal-pozwolenie,n,1000247049.html]]></description>
			<dc:creator>...</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 11:34:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38363</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38360</link>
			<description><![CDATA[@Okalak to chyba jakaś mało istotna kwestia z tym masztem na Okalu. Skoro u Janusza cicho na blogu to powinni go wybudować, skoro żaden krasnalek o tym nic nie mówi i petycji brak to znaczy że wszystko jest ok. Budować!!!! Trójca z gór i Mięćmierska klika pozwala Ci mieć lepszy zasięg. Wszyscy wasale pokornie się cieszą ;) Ciesz się i Ty!]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 10:56:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38360</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miecio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38359</link>
			<description><![CDATA[Janusz z tego co pisze Marek to też miałeś zmienione działki nie zgodnie ze studim z 1995 dobrze rozumiem ?Marek nie wysuwa chyba zarzutów tylko pisze o takiej samej sytuacji ,to ty Janusz wysuwasz zarzuty a jesteś w takiej samej sytuacji tylko tyle.]]></description>
			<dc:creator>Miecio</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 10:55:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38359</guid>
		</item>
		<item>
			<title>lenin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38358</link>
			<description><![CDATA[Panie S.R nie siej paniki! Proszę sprawdzić ile osób w poprzednich latach chorowało na grypę! Było to dużo więcej niż obecnie na COW ID! A swoją drogą co z grypą, anginą, zapaleniem płuc, zapaleniem oskrzeli? Zniknęły! No niemożliwe!]]></description>
			<dc:creator>lenin</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 10:28:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38358</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chory lenin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38357</link>
			<description><![CDATA["Ilu jest chorych w Polsce? Od 10 do nawet 20 razy więcej niż podają codzienne statystyki. Jeśli wczoraj podano, że zachorowało 10 tys. ludzi, to trzeba się liczyć z tym, że było to co najmniej 100 tys. Niedoszacowanie wydaje się minimum dziesięciokrotne. No, ale kiedy zacząłem mówić publicznie, że w Polsce chorych jest już grubo ponad milion ludzi, to usłyszałem, że jestem tylko niedokończonym pediatrą. Cóż, ludzie, którzy są w polityce, w tzw. centrach kryzysowych, w ogóle nie biorą pod uwagę różnych źródeł danych epidemiologicznych i z jakichś powodów wolą opierać się na obrazie, który kreuje się wyłącznie na podstawie liczby przeprowadzonych testów. Wie pani, wiosną w Bergamo zarejestrowano 13 tys. przypadków, a zachorowało 600 tys. ludzi... Niedoszacowanie 45-krotne! Powtarzam, żeby rządzący zwrócili uwagę na to, ile osób chodzi niezdiagnozowanych. To, że obecnie testowane są tylko osoby pełnoobjawowe, jest wielkim błędem. Myślenie w Ministerstwie Zdrowia jest takie: nie testujmy niepełnoobjawowych, bo to nam tylko zużywa testy. A podstawowym błędem w epidemiologii jest brak śledzenia nosicieli i kontaktów. Azja wygrywa w tej chwili z wirusem dlatego, że tam każdy kontakt jest monitorowany. "]]></description>
			<dc:creator>chory lenin</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 10:01:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38357</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Okalak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38355</link>
			<description><![CDATA[Jakby pan burmistrz skomentował zamiar budowy masztu na działce 88/10 w Olali - jest za czy przeciw. Będę wdzięczny.]]></description>
			<dc:creator>Okalak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 09:40:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38355</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38354</link>
			<description><![CDATA[Uzasadnij chodź jeden z zarzutów, podając dowód, jaki kierujesz wobec mnie.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 09:35:20 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38354</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38353</link>
			<description><![CDATA[Dobre. Z tego co się orientuje....]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 09:32:48 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38353</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Marek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38352</link>
			<description><![CDATA[Pan Janusz Kowalski jak zwykle nikogo nie oczernia i nie oskarża ale.....Z tego co się orientuje to On także miał nie zgodność studium z 1995 roku z MPZP z 2003.Dziwna zmiana najpierw tereny zabudowy rolniczej póżniej zabudowa pensjonatowa na niewspółmiernie większym terenie.O tym oczywiście Pan radny JK milczy i próżno się doszukać jakieś wzmianki o tym cicho sza .Janusz Kowalski używa swojego bloga do zastraszania publikuje jakieś zdjęcia do tego stronniczy artykuł z góry założoną kłamliwą tezą ....niech ludziska sobie poużywają.A czy to prawda czy nie to już nieważne]]></description>
			<dc:creator>Marek</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 09:24:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38352</guid>
		</item>
		<item>
			<title>arystoteles napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38349</link>
			<description><![CDATA[premier chce wprowadzić zakazy dla seniorów i młodzieży do lat 16, młodzież będzie mogła poruszać się tylko w towarzystwie dorosłych a seniorzy będą mogli wyjść na zakupy i do lekarza. Uff powiem że ta informacja trochę uspokoiła. Polsce potrzebna jest stabilizacja a ta informacja świadczy o tym, że nowych wyborów nie będzie (w innym wypadku seniorzy nie musieli by się obawiać wirusa), czyli stołki rozdzielone nareszcie można się wziąć do walki z pandemią .]]></description>
			<dc:creator>arystoteles</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 07:55:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38349</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38348</link>
			<description><![CDATA[A i mam jeszcze prośbę do Pana nowego Zastępcy, o wyjaśnienie sytuacji z Wąwozu Okalskiego, jak to jest, że na terenach łąk i pól, gdzie plan nie przywiduje zabudowy https://kazimierzdolny.e-mapa.net?userview=252 mamy takie oto zabudowania https://kazimierzdolny.e-mapa.net?userview=253 Niech podpowie, żeby i inni mogli...]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 07:25:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38348</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38347</link>
			<description><![CDATA[Wytłumaczcie mi jak to jest, że kilku osobom pozwolono się wybudować w miejscu, gdzie zabudowy być nigdy nie powinno? Odnośnie budowy za wiatrakiem oczywiste jest, że nikt z tym nic nie zrobił, bo trzeba by było zapłacić milionowe odszkodowanie. A wiecie, że zmiana planu dla tego terenu nie miała zgody Parku Krajobrazowego? Z komentarzy, które czytam dochodzę do wniosku, że Pan Wróbel pożegnał się ze stanowiskiem za krytykę tejże budowy https://www.dziennikwschodni.pl/pulawy/lubelskie-paradoks-inni-nie-moga-sie-tu-budowac-a-on-jeden-dostal-pozwolenie,n,1000247049.html Czytając komentarze, że podobno Pan Godlewski pomagał przy niej, to muszę przyznać, że zmiana jest wymowna. Szczególnie, że podobno Pan Pomianowski widział decyzję o pozwoleniu na budowę, i nic z tym nie zrobił... Jak to się stało, że Park zaopiniował pozytywnie tą paskudną inwestycję, choć wcześniej nie uzgodnił planu, jest dla mnie także wielką zagadką... I też przychodzą mi na myśl działania związane z chęcią utworzenia "czegoś" w Wąwozie Okalskim, a raczej nad Wąwozem. Kilku się pobudowało (jakoś) i co tu zrobić, aby obok nikt inny nie mógł się pobudować. Konkludując połączenie polityki z biznesem, szczególnie w Kazimierzu, gdzie interesy lokalnych "biznesmenów" są silnie połączone z decyzjami urzędu, niczego dobrego nie wróży. Nie znalazłem informacji czym Pan Godlewski zarządzał, ale nawet jeśli byłby to Orlen czy Shell, to należy pamiętać, że gmina to nie firma. A więc czekam cierpliwie trzy lata na zmianę.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 06:59:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38347</guid>
		</item>
		<item>
			<title>... napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38346</link>
			<description><![CDATA[Z artykułu; "Był członkiem Rady Nadzorczej i aktywnie zajmował się tworzeniem i wprowadzaniem nowych produktów w tym na rynkach zagranicznych." Czy to " Srebrna"?. Jeśli nie, to jakiej ?]]></description>
			<dc:creator>...</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 06:29:32 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38346</guid>
		</item>
		<item>
			<title>... napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38345</link>
			<description><![CDATA[https://kurierlubelski.pl/burmistrz-kazimierza-dolnego-ma-nowego-zastepce-zostal-nim-bartlomiej-godlewski/ar/c15-15250676]]></description>
			<dc:creator>...</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Oct 2020 06:24:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38345</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38339</link>
			<description><![CDATA[@słaba zmiana - nie podszywaj się pode mnie!]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 23:22:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38339</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Dobra zmiana napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38338</link>
			<description><![CDATA[Przeciążeniem miałeś nie pisać bo ci burmistrz zabronił Ale mnie nie wziął na wice. Może to przez Ciebie @rumbuś? :)]]></description>
			<dc:creator>Dobra zmiana</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 23:20:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38338</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38337</link>
			<description><![CDATA[Przeciążeniem miałeś nie pisać bo ci burmistrz zabronił]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 23:12:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38337</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38335</link>
			<description><![CDATA[@Obserwator Ty jeszcze musisz się trochę nauczyć o naszym blogierze.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 23:05:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38335</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38334</link>
			<description><![CDATA[@Obserwator @rumbuś pisał, że to ja będę wice. Dziś mogę napisać tylko POMIDOR!!! :) A z Godlewskim zobaczymy. Życzę mu powodzenia.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 22:59:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38334</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Dobra zmiana napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38333</link>
			<description><![CDATA[@Obserwator Godlewski bronił inwestycji za wiatrakiem bo może wiedział, że mimo iż ludziom takim ja Janusz i jego trójca z Gór się nie podoba to ludzie wg prawa budować tam mogą. A ty co chciałbyś mieć za burmistrza osobę, która działa zgodnie z literą prawa czy kogoś kto działa wg jego widzimisię? Porównujesz Janusza do dziennikarza i że działa tak jak inni dziennikarze. Po pierwsze to Janusz sam się wzbraniał przed sądem że dziennikarzem nie jest bo nie chciał być sądzony wg prawa dziennikarzy. Po drugie sugerowanie że robi tak jak inni dziennikarze to słaby argument. To, że gnidy z TVP stoją dzień i noc pod domem Giertycha uważasz za solidne dziennikarstwo? Dla mnie to patologia niemająca nic wspólnego z dziennikarstwem. Zastanawiam się czy ty wiesz, że Janusz na tym blogu manipuluje faktami, tak aby pokazać rzeczywistość która będzie zgodna z jego wizją świata? Piszesz o domu za wiatrakiem, że budowa była co najmniej kontrowersyjna? Niby na jakiej podstawie? Na podstawie wpisów Janusza z bloga i nasłanych przez niego, Romanę i Pniewskiego dziennikarzy? To przecież było grubymi nićmi szyte. Wszyscy pisali że czekają na decyzję Wojewody, że nie wydaje a jak wyda to opiszą dalej. I co? Wojewoda wydał decyzję. Widziałeś jakaś wzmiankę na blogu albo w innych gazetach, które na początku sprawę opisywały? Potem były jeszcze decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Warszawie. Widziałeś je gdzieś? wiesz dlaczego ich nie zobaczyłeś? Bo Twój dziennikarz Janusz to nie dziennikarz? Bo to zwykła gnida i manipulant? Czemu nie napisał jak się sprawa zakończyła? Nic się nie zadziało? Została zamieciona przez kogoś pod dywan? A może zostały wydane konkretne orzeczenia z twardymi argumentami? Widziałeś je gdzieś u Twojego dziennikarza? Nie sądzę....]]></description>
			<dc:creator>Dobra zmiana</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 22:46:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38333</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z sadowej napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38332</link>
			<description><![CDATA[@Bilski : Nie daj się prosić ,skomentuj wydarzenie w Urzędzie. Czy ty sumienia nie masz? Ile można czekać .]]></description>
			<dc:creator>z sadowej</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 22:37:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38332</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Miecio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38330</link>
			<description><![CDATA[Obserwator,pewnie mieszkasz gdzieś na Górach i pracujesz w państwowej firmie.Twoje rozważania o samorządach typowe dla PiS.Pan Janusz(na pewno Pan?) pewnie jakoś bliżej.Tak Janusz zasługuje na podziw ,osiem lat w samorządzie nie zrobił w nic twórczego ,tylko destrukcja.Janusz Kowalski mistrz manipulacji i ,twórca hejtu na tym blogu.]]></description>
			<dc:creator>Miecio</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 22:18:58 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38330</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Baba z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38325</link>
			<description><![CDATA[Januszek jakby się nie cieszył.]]></description>
			<dc:creator>Baba z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 21:14:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38325</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38324</link>
			<description><![CDATA[Kurczę jak by nie było to mamy swojego w końcu u wladzy.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 21:04:52 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38324</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38323</link>
			<description><![CDATA[Tonacy brzytwy się trzyma]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 21:02:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38323</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38322</link>
			<description><![CDATA[Mamy już bankstera na stanowisku premiera i proszę ze zrównoważonego budżetu w 3 mce zrobiło się 110 miliardów deficytu... Czy podobnie będzie w Kazimierzu, którego skala zadłużenia wynosi 50%?]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 20:46:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38322</guid>
		</item>
		<item>
			<title>wiedzący napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38320</link>
			<description><![CDATA[No i więcej nie będzie. Rowniez wiedza że tam gdzie pracował to ludziska miło nie wspominają. Masz rację. Przypomnij, w jakich miejscowościach pracował i co robił.]]></description>
			<dc:creator>wiedzący</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 20:09:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38320</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38319</link>
			<description><![CDATA[Przecież został aby po to żeby dalej blokowac plan przestrzenny. Jedynie swoim beda przekształcać]]></description>
			<dc:creator>Z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 19:48:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38319</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Szarak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38318</link>
			<description><![CDATA[Samorząd to nie korporacja, samorząd nie obraca takimi pieniędzmi jak banki, oj myślę że dojdzie do przykrego zderzenia z rzeczywistością. Na takim stanowisku powinna być osoba doświadczona, która czuje samorzad. Daje mu max 1,5 roku.]]></description>
			<dc:creator>Szarak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 19:42:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38318</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38317</link>
			<description><![CDATA[No i więcej nie będzie. Rowniez wiedza że tam gdzie pracował to ludziska miło nie wspominają.]]></description>
			<dc:creator>Z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 19:37:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38317</guid>
		</item>
		<item>
			<title>!!! napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38315</link>
			<description><![CDATA[Taki światowy a skończył w Kazimierzu. Tylko to trochę inny rodzaj pracy niż w Londynie czy Madrycie i nie takie pieniądze. Dziwne...]]></description>
			<dc:creator>!!!</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 18:37:03 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38315</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38314</link>
			<description><![CDATA[@ Baba z Okala , a faktycznie Nie z Okala napisał/ a/ "I żeby mój sąsiad @S.R. doczekał się wnuków. Daj Boże daj." Dlaczego Nie z Okala ?. Bo sąsiedzi wiedza, że mam 2 wnuków o czym radośnie piszę.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 18:18:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38314</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38313</link>
			<description><![CDATA[Widzisz. Miałeś rację Niestety wykrakałem...]]></description>
			<dc:creator>Rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 18:12:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38313</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38312</link>
			<description><![CDATA[Z mojego pierwszego komentarza: " ...miesiąc temu Pan Burmistrz zrezygnowal z doswiadczonego samorzadowca? . Rozumiem, że mogło go wkurzyc KRASOMÓSTWO pana Dariusza Wróbla, ale nie ZBYTNIA fachowość, a więc ? Czy był to jedyny powód?. " Zmieniam na : "miesiąc temu Pan Burmistrz zrezygnowal z doswiadczonego samorzadowca? . Rozumiem, że mogło go wkurzyc KRASOMÓSTWO pana Dariusza Wróbla, a może to była ZBYTNIA fachowość, a więc ? Czy był to jedyny powód?.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 18:09:49 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38312</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Baba z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38311</link>
			<description><![CDATA[Boże daj ?. Może " baba z wozu" ?. Jeżeli już o Bozi, to " Bozia widzi" I żeby mój sąsiad @S.R. doczekał się wnuków. Daj Boże daj.]]></description>
			<dc:creator>Baba z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 18:08:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38311</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Turysta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38310</link>
			<description><![CDATA[Ale tam maja piękny widok na Janowiec. Cudo. Zazdroszczę.]]></description>
			<dc:creator>Turysta</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 18:04:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38310</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38309</link>
			<description><![CDATA[Boże daj ?. Może " baba z wozu" ?. Jeżeli już o Bozi, to " Bozia widzi"]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 17:59:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38309</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Dobra zmiana napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38308</link>
			<description><![CDATA[Janusz po tych filmach i zdjęciach robionych dziś po 14:00 powiem Ci, że ty niezły STALKER jesteś.]]></description>
			<dc:creator>Dobra zmiana</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 17:55:48 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38308</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aaa napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38307</link>
			<description><![CDATA[Widzisz. Miałeś rację]]></description>
			<dc:creator>Aaa</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 17:42:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38307</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38306</link>
			<description><![CDATA[Czyli nie Bilski a bart. A moze to ten sam]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 17:38:36 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38306</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Baba z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38305</link>
			<description><![CDATA[Boże daj zdrowie i siłę naszemu nowemu Burmistrzowi. I żeby w końcu @S.R. te trzy patyki dobrze ustawili i żeby Januszowi na Górach działkę zgodnie z prawem odrolnili. Daj Boże daj. I żeby te domy na Starym Okalu dobrze stały i żeby na działce za wiatrakiem dom już dach miał skończony daj Boże daj.]]></description>
			<dc:creator>Baba z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 17:19:58 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38305</guid>
		</item>
		<item>
			<title>fanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38304</link>
			<description><![CDATA[To dlatego wyleciał Wróbel !!!???? "– W 2016 roku urząd miasta wydał wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z którego płynie jeden zasadniczy wniosek: zakaz zabudowy na tym terenie – argumentuje Dariusz Wróbel, zastępca burmistrza Kazimierza Dolnego. – To jest podstawa do wydania pozwolenia na budowę, więc zagadką jest dla nas to, jak doszło do wydania takiego pozwolenia przez puławskie starostwo – dodaje." https://www.dziennikwschodni.pl/pulawy/lubelskie-paradoks-inni-nie-moga-sie-tu-budowac-a-on-jeden-dostal-pozwolenie,n,1000247049.html]]></description>
			<dc:creator>fanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 17:09:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38304</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38303</link>
			<description><![CDATA[Ryzyko potężne. Wejdę "bez pukania" / drzwi na oścież/, a Burmistrz w szlafroku.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 16:59:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38303</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38302</link>
			<description><![CDATA[@S.R To kiedy pijemy wódkę z sąsiadem ?]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 16:48:41 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38302</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38301</link>
			<description><![CDATA["Burmistrz miasta Kazimierz Dolny Artur Pomianowski 2020 powołał na stanowisko zastępcy burmistrza Bartłomieja Godlewskiego, z wykształcenia magistra zarządzania i marketingu, absolwenta warszawskiej SGH. Bartłomiej Godlewski ma ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe. Przez wiele lat pracował na stanowiskach kierowniczych w dużych polskich i międzynarodowych instytucjach finansowych zajmując się relacjami z klientami i międzynarodowymi bankami, powadzeniem i nadzorem nad inwestycjami, doradztwem w procesie sprzedażowo-inwestycyjnym i realizacją transakcji. Pracował w Warszawie, Londynie, Monachium, Frankfurcie, Sztokholmie i Madrycie. Kierował zespołami do 35 osób, zajmując się również dlugookresowym planowaniem strategicznym i rocznymi planami biznesowymi. Był członkiem Rady Nadzorczej i aktywnie zajmował się tworzeniem i wprowadzaniem nowych produktów w tym na rynkach zagranicznych. Bartłomiej Godlewski jest mieszkańcem Okala, rodzinnie związanym z Kazimierzem Dolnym, prywatnie mąż i ojciec 2 nastoletnich synów, zapalony rowerzysta i narciarz, w wolnym czasie lubi też czytać książki i sluchać muzyki."]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 16:26:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38301</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38300</link>
			<description><![CDATA[Ooo. SąMsiad wiceburmistrzem. Wreszcie droga Młyńska/ zdjęcia/ nabierze właściwych rozmiarów i właściwej nawierzchni. Wreszcie też, zanim umrę, dowiem się czy " trzy słupki" stoją w mojej działce czy też zawłaszczyłem drogę gminną, przez co mój sąMsiad / wczorajszy @ baart/ , a dzisiejszy vice burmistrz nie bedzie rozjeżdżał samochodem , " jak mniemam", mojej działki. Czytam, ze strony Urzedu, WIADOMOŚĆ DNIA o dotychczasowej pracy pana Bartłomieja Godlewskiego ,że pracował w wielu miejscach, z czego wymienił SZEŚĆ europejskich miast. Srednia, liczac TYLKO te europejskie, to 4 lata i niecale 2 miesiące. Kiedy dowiemy sie o tych polskich, to średnia SPADNIE. Cisnie sie pytanie?. Czy pan Godlewski tak mocno łaknął doznawania nowych doświadczeń, czy też....... ?.miesiąc temu Pan Burmistrz zrezygnowal z doswiadczonego samorzadowca? . Rozumiem, że mogło go wkurzyc KRASOMÓSTWO pana Dariusza Wróbla, ale nie ZBYTNIA fachowość, a więc ? Czy był to jedyny powód?. ps. Przyznaję, że złamałem słowo NIE PISANIA, ale ta wiadomość......... .]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Oct 2020 16:21:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2223-bartlomiej-godlewski-z-okala-wiceburmistrzem-kazimierza-dolnego.html#comment-38300</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
