<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Protesty w Kazimierzu Dolnym</title>
		<description>Skomentuj Protesty w Kazimierzu Dolnym</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 05:00:22 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/2230.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>.................... napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38773</link>
			<description><![CDATA[Zastosowania i aspekty społeczne Blogi często mają charakter osobisty. Niegdyś utożsamiano je z internetowymi pamiętnikami, dziś ich zakres tematyczny jest tak szeroki, że to określenie wydaje się niesprawiedliwe[11]. Blogi zawierają osobiste przemyślenia, uwagi, komentarze, rysunki, nagrania (audio i wideo) – przedstawiają w ten sposób światopogląd autora. Dzienniki sieciowe mają też wiele innych zastosowań: mogą być używane jako wortale poświęcone określonej tematyce, narzędzia marketingu czy komunikacji (np. politycznej). O ile blogi osobiste mają zazwyczaj jednego autora, o tyle w innych przypadkach blog ma nierzadko wielu autorów (blogi kolektywne[3]). Autorzy blogów śledzą zazwyczaj inne blogi, tworzą do nich odsyłacze (blogroll, trackback) i nawiązują kontakty z ich autorami, wtedy siatka blogów zaczyna działać jako większa, powiązana całość, czyli tzw. blogosfera[potrzebny przypis]. W przypadku blogów poświęconych specyficznej tematyce wymiana myśli między autorami może sprzyjać rozwojowi danej dziedziny wiedzy. W przypadku blogów osobistych autorzy nawiązują często stosunki towarzyskie, dlatego też porównuje się sieć blogów z aplikacjami rodzaju social networking. "]]></description>
			<dc:creator>....................</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Nov 2020 06:53:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38773</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38772</link>
			<description><![CDATA[Tak w skrócie. "S.R." to nie Grymas 50./ dlaczego tak sadzisz?/ Moje S.R.. jest wielokrotnie wywoływane przez innych. Moim S.R.., jak i nickami innych piszacych, posługują się LUDZIE PODLI, przez co blog ten staje się niezrozumiały w poglądach osób komentujacych, a że ma dużą oglądalnośc to tacy, jak Ty proszą o wypowiedzi innych, a nie " tylko "S.R. i podszywajacych sie. Swoja drogą Twój wpis jest również pierwszym . Szkoda, że jedynie personalnie do mnie a nie jest poszerzony o skomentowanie problemu aborcji i protestów w Kazimierzu. Dziekuję za uwagę i zachęcam do jeszcze PRZYNAJMNIEJ jednego komentarza w sprawach Kazimierza i nie tylko. ps. Proszę zauwazyć, że wiele zacnych osób z Kazimierza zaniechało angażowania sie w sprawy naszego miasteczka i okolic do tego stopnia, że swoich przemyśleń nawet nie wyrażają na tym blogu, jak i www.kazimierz. Pisząc o swojej życzliwości SKUTECZNIE mnie zniecheciłaś, ale będę skrupulatnie czytał Twoje i innych komentarze i artykuły Nisko sie kłamiam, S.R.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Nov 2020 05:28:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38772</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38771</link>
			<description><![CDATA[@ rumburak. Nie , nie mówiłem tak, a jeżeli tak mówili to to MIAŁO SIĘ ZMIENIĆ. Takie " zatrzymanie"jest UPROWADZENIEM.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Nov 2020 04:36:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38771</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38770</link>
			<description><![CDATA[@ Z miasta o mnie " @S.R nie był milicjantem tylko pracował w kryminalistyce kiedyś taki wywiad w Wprost przeczytalem . Lepiej brzmi." Milicjantem, milicjantem. @ Z miasta wie, " co lepiej brzmi ". On ........... . Nie, nie napiszę. To tajemnica ............]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Nov 2020 04:33:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38770</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38769</link>
			<description><![CDATA[A ty jako milicjant tak nie mówiłeś? Ja za komuny słyszałem od takich jak ty ze za wygląd. @S.R nie był milicjantem tylko pracował w kryminalistyce kiedyś taki wywiad w Wprost przeczytalem . Lepiej brzmi. A to tak jak Borewicz! Czy może Zubek?]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 21:02:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38769</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Krzysztof napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38767</link>
			<description><![CDATA[Brawo za prawdę i odwagę. Niech wygra życie!]]></description>
			<dc:creator>Krzysztof</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 20:46:42 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38767</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38766</link>
			<description><![CDATA[Przed chwilą była relacja w TVN 24. Miedzy inymi rozmowa : " za co jesteśmy zatrzymani?. Dowie się pani w Komisariacie". Rzecz NIEWYOBRAŻALNA. Głowy posypią się. A ty jako milicjant tak nie mówiłeś? Ja za komuny słyszałem od takich jak ty ze za wygląd. @S.R nie był milicjantem tylko pracował w kryminalistyce kiedyś taki wywiad w Wprost przeczytalem . Lepiej brzmi.]]></description>
			<dc:creator>Z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 20:33:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38766</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38765</link>
			<description><![CDATA[Przed chwilą była relacja w TVN 24. Miedzy inymi rozmowa : " za co jesteśmy zatrzymani?. Dowie się pani w Komisariacie". Rzecz NIEWYOBRAŻALNA. Głowy posypią się. A ty jako milicjant tak nie mówiłeś? Ja za komuny słyszałem od takich jak ty ze za wygląd.]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 20:03:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38765</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Życzliwa osoba napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38764</link>
			<description><![CDATA[Szanowny obywatelu S.R. (Grymas 50) proszę przestań zalewać każdy tekst tysiącem komentarzy. Naprawdę za dużo tego, każdy przewija i przewija i szuka czegoś nowego i nie czyta. Znamy twoje poglądy i nawet się z nimi zgadzam (może i inni) ale co za dużo to niezdrowo. Jeden komentarz dziennie naprawdę wystarczy. Odpocznij proszę.]]></description>
			<dc:creator>Życzliwa osoba</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 19:57:05 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38764</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Szarak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38763</link>
			<description><![CDATA[No jak to jakie wszystkie przeciwko PiS, bo tylko oni są prawdziwymi Polakami]]></description>
			<dc:creator>Szarak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 19:09:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38763</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38762</link>
			<description><![CDATA[Niedouczona młodzież. https://www.gov.pl/web/lotwa/sukcesy-polskich-uczniow-w-miedzynarodowych-olimpiadach-w-2019-r]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 18:23:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38762</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas  50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38761</link>
			<description><![CDATA[Mądrze chłop powiedział patrząc na nasze szkolnictwo to jest istna porażka. Dzisiejsza młodzież jest niedouczona.]]></description>
			<dc:creator>Grymas  50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 18:03:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38761</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38760</link>
			<description><![CDATA[A to widzę że Ci facet marzy się na stare lata.]]></description>
			<dc:creator>Roman</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 17:58:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38760</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38759</link>
			<description><![CDATA[To przeczytajcie https://www.onet.pl/informacje/magazynkontakt/siostra-gramick-kosciol-nie-nalezy-wylacznie-do-bialych-heteroseksualnych-polakow/2v61z4z,30bc1058]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 17:16:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38759</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38758</link>
			<description><![CDATA[Przeczytajcie. @ Grymas 50 też, i zanim CUŚ napisze niech przemyśli.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 17:15:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38758</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38757</link>
			<description><![CDATA[Minister o młodzieży. " Minister edukacji i nauki ocenił, że tak liczne uczestnictwo ludzi młodych w wulgarnych protestach to "efekt porażki systemu oświaty i szkolnictwa wyższego". Jako źródło wulgarności i agresywności haseł wznoszonych podczas protestów, Czarnek wskazuje laicyzację. – Odpowiada za to m.in. milczenie świata chrześcijańskiego w ostatnich dwóch, trzech dziesięcioleciach. Przyzwolenie na to, żeby nas, konserwatystów, świat lewicowo-liberalny zamknął gdzieś w narożniku i wtłoczył nam, że o chrześcijaństwie możemy mówić tylko prywatnie, bynajmniej nie publicznie – powiedział szef resortu edukacji i nauki. Czarnek w dalszej wypowiedzi wskazał również na współczesny kryzys rodziny jako przyczynę wulgarnego zachowania młodzieży. – I jest to też, niestety, efekt błędów systemowych w oświacie i szkolnictwie wyższym na przestrzeni tych ostatnich trzydziestu lat. To też efekt kryzysu rodziny. Musimy to sobie uzmysłowić, zrozumieć to, co się dzieje na ulicach, ponieważ nie chodzi tutaj o dziś i o to, co w najbliższych latach, ale o to, co będzie się działo w Polsce w najbliższych dziesięcioleciach – stwierdził. Czarnek zaznaczył również, że nie można generalizować. – Jest również inna młodzież, taka, która nie używa wulgaryzmów, nie chodzi na tego typu protesty, która broni kościołów. Która siedząc w domach, jest zaniepokojona tym, co widzi u swoich rówieśników – powiedział. "]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 17:07:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38757</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38756</link>
			<description><![CDATA[" W ostatnim czasie pojawiły się głosy, jakoby orzeczenie TK miało zaskoczyć premiera czy prezydenta. Rozmówca wprost.pl podkreśla, że nic bardziej mylnego. "Już kilka miesięcy temu zdecydowano w naszym obozie, że Trybunał ogłosi wyrok w tej sprawie jesienią. Co więcej wszyscy wiedzieli, że Trybunał orzeknie niezgodność z konstytucją przesłanki eugenicznej, bo po pierwszym orzeczeniu, z 1997 roku, w sprawie aborcji z przyczyn społecznych, nie mógł zdecydować inaczej" – przekonuje w rozmowie z tygodnikiem jeden prominentnych polityków ZP. "]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 17:00:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38756</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38754</link>
			<description><![CDATA["Według "SE" Jarosław Kaczyński pojechał w niedzielę w południe do kościoła. Po powrocie do domu na Żoliborzu miał kłopot - posłuszeństwa odmówił zamek w drzwiach wejściowych." Czyżby i Tam byli zli na niego ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 15:43:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38754</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38753</link>
			<description><![CDATA[Podobna historia w pociagu . Transparent , studentki, kierownik pociagu. Dziewczyny pozostawiono na peronie.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 15:32:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38753</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38752</link>
			<description><![CDATA[Przed chwilą była relacja w TVN 24. Miedzy inymi rozmowa : " za co jesteśmy zatrzymani?. Dowie się pani w Komisariacie". Rzecz NIEWYOBRAŻALNA. Głowy posypią się.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 15:30:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38752</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38751</link>
			<description><![CDATA[@ arystoteles Może być tytuł: " ............. ........... . Ani kroku wstecz"]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 15:23:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38751</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38750</link>
			<description><![CDATA[Recenzja książki "Gomułka. Władzy nie oddamy" Chłopski syn, którego bieda nauczyła ascezy. Nieufny i samotny. Żyjący w schizofrenicznym rozdarciu między komunizmem a patriotyzmem. Uwikłany w swoją ideę wbrew wszystkiemu i wszystkim, zarówno swoim rodakom, partyjnym towarzyszom, jak i sowieckim mocodawcom. W pasjonującej podróży przez kilkadziesiąt lat polskiej historii Piotr Lipiński przywołuje wszystkie twarze Władysława Gomułki. Lektura obowiazkowa dla tych którzy chcą zrozumieć, czym była " polska droga do socjalizmu, i gdzie zaczynają się i kończą zarówno trumf, jak i klęska. Władzy i człowieka. MARTA PERCHUĆ - BURZYŃSKA ps. Chciałbym przeczytać : " Jan Nowak". KACZYŃSKI JAROSŁAW. Władzy nie oddamy. Czy przeczytam ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 15:19:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38750</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Inia napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38749</link>
			<description><![CDATA[Jakie były antypolskie okrzyki?]]></description>
			<dc:creator>Inia</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 15:05:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38749</guid>
		</item>
		<item>
			<title>paragraf napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38748</link>
			<description><![CDATA[Koś wie jakie sankcje prawne czekają mężczyznę, który zostawia ciężarną partnerkę samą. Wcale nie musi to być ciąża zagrożona wadą letalną czy jakąkolwiek inną. Dla znajomego księdza pytam.]]></description>
			<dc:creator>paragraf</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 14:56:15 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38748</guid>
		</item>
		<item>
			<title>arystoteles napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38747</link>
			<description><![CDATA[jest porostu konsekwentny jego motto "ani kroku wstecz"...]]></description>
			<dc:creator>arystoteles</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 14:55:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38747</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38746</link>
			<description><![CDATA["Strajk kobiet i aborcja w Polsce. Dylemat w obozie władzy ws. publikacji wyroku TK Była wicepremier i posłanka klubu PiS Jadwiga Emilewicz będzie pilotować w parlamencie projekt ustawy zawężającej interpretację wyroku TK ws. aborcji. Jarosław Kaczyński stawia ultimatum: albo projekt zyska ponadpartyjne poparcie i nie doprowadzi do wojny z Trybunałem, albo upadnie i aborcja ze względu na śmiertelne wady płodu będzie całkowicie zakazana." Wódz stawia warunki. Koleś ODLATUJE.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 14:36:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38746</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38745</link>
			<description><![CDATA[Z linku @ arystoteles "- Cały czas nie podawano nam podstawy zatrzymania - zaznaczyła Rozmysłowicz w rozmowie z Oko.press. - Mieliśmy informację, że tym samochodem mogą poruszać się osoby, których celem będzie zakłócanie protestu w Warszawie - tak tłumaczyła z kolei "Gazecie Wyborczej" komisarz Karolina Kańka, rzeczniczka policji w Pruszkowie. I dodała, że podejrzenia nie potwierdziły się" " Na wszelakij słuczaj " powiedziałby Lukaszenko.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 13:59:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38745</guid>
		</item>
		<item>
			<title>smutek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38744</link>
			<description><![CDATA[Ewangelizacja przez prokuratora, nie dziękuję.]]></description>
			<dc:creator>smutek</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 13:57:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38744</guid>
		</item>
		<item>
			<title>arystoteles napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38743</link>
			<description><![CDATA[Nie zgadzam się z tobą. Owszem PIS zrobił to niefortunnie. Chciał zakneblować trochę te terrorystki. Z terorystami wszak się nie dyskutuje. Jednak to one ostatecznie wyprowadzają ludzi na ulicę, a PIS przeliczył się nie docenił przeciwnika i zapłaci za to cenę. Potem przyjdzie pora na te terrorystki-feministki wszak w polityce nic nie jest wieczne chyba że Łukaszenko. https://wiadomosci.wp.pl/strajk-kobiet-jechali-na-protest-zostali-zatrzymani-trzy-razy-6571198131825344a Łukaszenko mówisz?!?!?!?]]></description>
			<dc:creator>arystoteles</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 13:48:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38743</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38742</link>
			<description><![CDATA[Nie zgadzam się z tobą. Owszem PIS zrobił to niefortunnie. Chciał zakneblować trochę te terrorystki. Z terorystami wszak się nie dyskutuje. Jednak to one ostatecznie wyprowadzają ludzi na ulicę, a PIS przeliczył się nie docenił przeciwnika i zapłaci za to cenę. Potem przyjdzie pora na te terrorystki-feministki wszak w polityce nic nie jest wieczne chyba że Łukaszenko.]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 12:43:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38742</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38741</link>
			<description><![CDATA[@ rumburak ZAUWAZYŁ; "" Rozpętywanie tych zajść ulicznych w dobie pandemii to jest tak jak podkładanie bomb przez RAF. " z tym, że nie dopowiedział, kto jest konstruktorem tej bomby. Te wydarzenia to jej wybuch. Konstruktor liczył, że to bedzie odpustowy korek, ale niestety. To bomba. ps. Miałeś korkowca ? Pamiętam z dzieciństwa, jak koledze pudełko z korkami do korkowca wybuchło na *****. Gralismy w piłkę. On to pudełko miał w kieszonce spodenek. Wskutek rozgrzanej ***** korki wybuchły. To nadaje sie na analogię do rządów PiS.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 12:02:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38741</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sumienie napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38740</link>
			<description><![CDATA[Jako wierzący i praktykujący katolik jestem przeciwny aborcji, natomiast nie jestem za tym aby siłą przymuszać kobiety do heroizm. Zgodziłbym się z przepisami projektu ustawy pana prezydenta, które delikatnie zaostrza przepisy, ale pod warunkiem, że państwo da warunki do wychowania takiego dziecka a nie pozostawi rodziców samych sobie. Uważam że nie jest przypadkiem ogłoszenie wyroku TK w tym czasie, niestety to pogłębi kryzys zarówno opieki zdrowotnej jak również gospodarki. Dlaczego tak zrobiono pewnie wiedza tylko nieliczni. Jednocześnie obawiam się, że obecne działania doprowadzą do przyśpieszonej laicyzacji w Polsce, której K.K. nie będzie w stanie zatrzymać. Bardzo to przykre ale niestety takie są fakty. Ksiądz Adam Boniecki bardzo rzeczowo o tym pisze https://gazetaplus.pl/ksiadz-adam-boniecki-kosciol-jest-pis-owski-takie-wrazenie-odnosza-ludzie-jak-wierzyc-w-taki-kosciol/9119/]]></description>
			<dc:creator>sumienie</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 11:57:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38740</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38739</link>
			<description><![CDATA[Marksizm wpisał dialektykę w lewicową ideologię. Stąd uprawnienie dla różnych konfrontacyjnych i często krwawych metod walki stosowanych przez lewicowe ruchy. Bojówki anarchistów w europie, wcześniej lewicowi terroryści to jest to co pamiętam bardzo dobrze https://pl.wikipedia.org/wiki/Czerwone_Brygady https://pl.wikipedia.org/wiki/Frakcja_Czerwonej_Armii Zresztą Michnik utrzymywał kontakty z niektórymi osobami związanymi z RAF. Dzisiaj zmienili metody trchę metody konfrontacji. Rozpętywanie tych zajść ulicznych w dobie pandemii to jest tak jak podkładanie bomb przez RAF. A ty mi coś karzesz czytać o wyprawach krzyżowych... Nie bój się czytałem ale to zupełnie inna dyskusja. A w ogóle to Kopernik była kobietą...]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 11:46:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38739</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38738</link>
			<description><![CDATA[@rumburak> Były też KRUCJATY. Poczytaj]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 11:25:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38738</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38737</link>
			<description><![CDATA[Lewica zawsze chce rewolucji Rewolucja to śmierć niewinnych ludzi. Życie dla lewicy jet zawsze mniej warte niż ich hasła. W tym wypadku hasłem jest wolność rozumiana jako mordowania niewinnych ludzi bez ograniczeń. Wobec takich roszczeń śmierć paru tysięcy zarażonych to tylko koszty postępowych przemian i budowy nowoczesnego społeczeństwa.]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 11:15:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38737</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38736</link>
			<description><![CDATA[ŚWIETNE . "Temat aborcji jest złożony. Jeśli chodzi o aborcję eugeniczną (aborcja płodu z upośledzeniem), to na Zachodzie wiele kobiet nie chce rodzić dzieci z upośledzeniem, gdyż nie chcą ich i swojego cierpienia. A przecież, gdy takie dziecko „jakimś przypadkiem" rodzi się, jest często kochane. Ponadto, gdy chodzi o aborcję na żądanie w pierwszym trymestrze (aborcja na żądanie czy z przyczyn społecznych), to ktoś może być moralnym przeciwnikiem aborcji, akceptując jednocześnie prawną dopuszczalność aborcji i wolność wyboru kobiety. Świat nie jest czarny i biały. Jest taki tylko ex cathedra, w Sejmie, w strajku, przed komputerem albo z ambony" Te ostatnie dwa zdania : " Świat nie jest czarny i biały. Jest taki tylko ex cathedra, w Sejmie, w strajku, przed komputerem albo z ambon" rozszerzę na: " kobiety, którym lekarz nie oznajmił o śmiertelnym zagrożeniu płodu lub jej samej". Do @ Grymas 50 nie zwracam sie, bo i po co?> On w prawdziwej ciązy JESZCZE nie był. Ma tylko CIĘŻARNĄ głowę.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 11:07:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38736</guid>
		</item>
		<item>
			<title>bo tak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38735</link>
			<description><![CDATA[Kowalski przyznaje się do bezprawnego zamieszczenia zdjęć, wie że złamał prawo. Kto jest oszustem w małych sprawach jest oszustem w każdej sprawie.. Nie ma małego paragrafu (naruszenie praw autorskich) i dużego paragrafu (naruszenie konstytucyjnej wolności ). Kowalskiego dobrze znamy.]]></description>
			<dc:creator>bo tak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 10:58:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38735</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38734</link>
			<description><![CDATA[Kolejny tytuł prasowy. Czy zatem ktoś ma jakieś wątpliwości? "Narasta atmosfera linczu na katolikach, a "obrońcy praw człowieka" milczą. A właściwie nie milczą. Pytają, dlaczego ofiara śmie się bronić"]]></description>
			<dc:creator>z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 10:55:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38734</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas  50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38733</link>
			<description><![CDATA[Dlatego to lewactwo w swoich postulatach powinno wpisać eutanazję.]]></description>
			<dc:creator>Grymas  50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 10:52:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38733</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38732</link>
			<description><![CDATA[Najważniejszy przekaz dnia. Dziennik wschodni, grzmi. "PiS traci poparcie - wynika z ostatnich sondaży wyborczych. Wciąż jednak prowadzi w stawce ugrupowań politycznych w Polsce. W zależności od ośrodka badawczego w minionym tygodniu i dziś poparcie wahało się od 26 do 31 proc." Teraz w zależności od sondaży ułożone zostaną przez Sorosa nowe strategie. Hasło ulica i zagranica.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 10:49:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38732</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas  50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38731</link>
			<description><![CDATA[Chyba nie masz racji, a jeśli nawet to zauważać kto zaatakował kościoły, pomniki. Ponadto 5 przykazanie wyczerpuje jednoznacznie, jaka jest nauka kościoła. To problem kościoła, posłuchaj pani Lampert. Myslisz że ten komunistyczny człowiek zrozumie. Żal mu że jego zostali odsunięcie od władzy.]]></description>
			<dc:creator>Grymas  50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 10:48:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38731</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38729</link>
			<description><![CDATA[Tu nie chodzi o ten pseudo trybunał. Choć owszem jest pseudo i wcześnie zresztą też taki był. Tu chodzi o aborcje na życzenie rozumianą jako podstawowe prawo człowieka. Nic więcej. Reszta przy okazji w pakiecie. A trybunał pseudo pozostanie pseudo tylko feministki z lewicą dobiorą skład.]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 09:36:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38729</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Katolik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38728</link>
			<description><![CDATA[Chyba nie masz racji, a jeśli nawet to zauważać kto zaatakował kościoły, pomniki. Ponadto 5 przykazanie wyczerpuje jednoznacznie, jaka jest nauka kościoła. To problem kościoła, posłuchaj pani Lampert.]]></description>
			<dc:creator>Katolik</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 09:27:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38728</guid>
		</item>
		<item>
			<title>arystoteles napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38727</link>
			<description><![CDATA[w sobotę o godz. 18.50 obejrzałem na polsacie wydarzenia oraz o 19.30 w TVP1 wiadomości: W wydarzeniach podali że w Warszawie 37 pseudokibiców legii zostało zatrzymanych w trakcie protestów atakowali oni protestujących znaleziono przy nich gaz obezwładniający kije teleskopowe, noże, kastety itp. Opublikowano także wypowiedź rzecznika policji, który stwierdził że protesty przebiegały wybitnie spokojnie. W wiadomościach ten sam rzecznik powiedział że protesty są niebezpieczne (pod kątem pandemii ale to zostało wycięte), podali również że protesty są agresywne a protestujący są niebezpieczni przy zatrzymanych znaleziono "gaz obezwładniający kije teleskopowe, noże, kastety itp. " :D]]></description>
			<dc:creator>arystoteles</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 08:33:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38727</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38726</link>
			<description><![CDATA[Gdybym nie był katolikiem to napisałbym PIEPRZYSZ .]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 08:33:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38726</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38725</link>
			<description><![CDATA[Powiedziała bardzo rozsądnie , bo MA WYBÓR. Popieram.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 08:31:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38725</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zszokowana napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38723</link>
			<description><![CDATA[Jestem zszokowana tym zapitym chłopcem. Jak czują się matki ,które wspierają ideologię śmierci. Jak mogą się bać matki które mają niepełnosprawne dzieci. Przyjdą ,jak już nie nadeszły czasy ,że niepełnosprawne osoby będą mordowane w imię interesu społecznego. Nasłu*****my kiedy mundurowi LGBT wyrwą z łóżek chore dzieci i zasztyletują na oczach rodziców.]]></description>
			<dc:creator>zszokowana</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 08:10:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38723</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38722</link>
			<description><![CDATA[#49 Pisowiec 02-11-2020 06:41 Sam sobie odpowiem - 150 osób. Poniżej Boże Ciało 2020 w Kazimierzu Dolnym . I tu pokazał zdjęcie z procesji. Ja Ci inaczej odpowiem . Porównując katolicką procesję ze świecką POLITYCZNĄ demonstracją niechcacy potwierdziłeś, że wydarzenia kościelne i laickie są / stały się/ POLITYCZNYMI. Uważam, że nie wolno ich ze soba porówynywać. Bóg tego również nie chce. ps. Sorry, że ja tak ciągle " Bóg", ale wpisy, które powinny mieć li tylko charakter katolicki są komentarzami osób, które PODKREŚLAJĄ swoją katolickość, a to, moim zdaniem, nic wspólnego z Nim nie mają.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 07:44:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38722</guid>
		</item>
		<item>
			<title>11.11.2020 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38721</link>
			<description><![CDATA[Jestem ciekaw, co będą mówić 11 listopada po marszu niepodległości. Ich będzie zdecydowanie więcej, i o zgrozo, ich hasła są zdecydowanie bardziej pacyfistyczne niż kolorowych. I jak oni będą chcieli przejąć władzę, to trzeba będzie im oddać, no bo więcej przecież na ulicy. A ulica decyduje. Ulica, nie wybory :) Pani lempart się nie dziwię, no bo wiadomo, bez chłopa...]]></description>
			<dc:creator>11.11.2020</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 07:26:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38721</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38720</link>
			<description><![CDATA[Jęsli było , że nauczyciel OBIECUJĄC OCENĘ , dobrą ocenę, namawiał " dzieciaki" do uczestnictwa w proteście to stwórzcie listę oburzenia , podpiszcie ją, i żądajcie usunięcia go z zawodu. Gwarantuję, że zostanie usunięty.. Piszesz :Czy uważasz ,że czasie tych wycieczek odpowiednio nie nastawia swoich uczniów ? Jak myślisz co mówi dzieciakom o obecnym rządzie prezydencie ?" . Nie uważam, a jeśli odpowiada na pytanie uczniów: " co się obecnie dzieje i dlaczego ? to to ma ospowiedzieć. Odpowiada, ale NIE NAKŁANIA. Rób to samo. W nieodległych czasach " biliśmy" nauczycieli, że nie powiedzieli nam prawdy o Katyniu. Nazwaliśmy ich KOMUNISTAMI. Jak nazwiemy tych, którzy nie tłumaczą dzieciom naszych aktualnych czasów?. One też są historyczne. Twój poprzednik napisał, że " wychodząc ze mszy / mszy świętej/ , jedna z matek powiedziala mu o zachowaniu nauczecierla , który OBIECYWAŁ...... . Należało wymienić nazwisko tego nauczyciela. W przeciwnym razie WSZYSCY nauczyciele zostali objeci tym "obiecywaniem". Jeżeli już OSZUKIWAĆ, to należalo napisać :" słyszałem, że............ ", ale przypominam, że oszukiwanie jest niemiłe Bogu.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 07:21:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38720</guid>
		</item>
		<item>
			<title>a tymczasem lampart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38719</link>
			<description><![CDATA["Żądamy, żeby pieniądze, które teraz płyną szerokim strumieniem do kościoła i do PiS zostały przekazane w całości na ochronę zdrowia. Ochrona zdrowia w tej chwili w Polsce leży. Żądamy, żeby rząd w ciągu tygodnia podwyższył finansowanie do 10 proc PKB. Jeśli chodzi o kobiety i o pandemię, wiemy o tym, że ludzie umierają w karetkach pogotowia, czekając na wjazd do szpitali. Żądamy, żeby to było zmienione. Nie wiem, jak to zrobicie - dodali, zwracając się do rządzących polityków". To jest hipokryzja - żądają karetek, żeby miał kto protestujących do szpitala zawieźć, bo wiadomo, zgromadzenia zwiększają możliwość zakażenia. Ale kabaret przedni, szkoda tylko, że w tak trudnych czasach.]]></description>
			<dc:creator>a tymczasem lampart</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 06:59:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38719</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Pisowiec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38718</link>
			<description><![CDATA[Sam sobie odpowiem - 150 osób. Poniżej Boże Ciało 2020 w Kazimierzu Dolnym https://www.januszkowalskikazimierz.pl/media/k2/items/cache/180d9a4c279d10df8c7ef5fca74426c3_XL.jpg Demokracja to rządy większości. Zatem jeśli jesteście tak słabi, że z normalnych osób nikt na was nie zagłosuje, to stosując waszą retorykę ***********. Na szczęście pajdokracja nam nie grozi. Żeby zmienić rząd trzeba dać alternatywę, a wasza propozycja w stylu "podpalić kościoły", nie ma szans na uznanie.]]></description>
			<dc:creator>Pisowiec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 06:41:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38718</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Pisowiec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38717</link>
			<description><![CDATA[https://images.app.goo.gl/phKecReStrT6JKzT6 To ilu było w Kazimierzu na proteście?]]></description>
			<dc:creator>Pisowiec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 06:32:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38717</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Pisowiec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38716</link>
			<description><![CDATA[Sądzę, że ten miły starszy pan z warszawskiego Żoliborza, wie więcej o relacjach damsko-męskich od pani lempart. Kabaret po prostu. Znaleźliście sobie liderkę.]]></description>
			<dc:creator>Pisowiec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 06:29:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38716</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38712</link>
			<description><![CDATA["Czasami nadmiar emocji, niekontrolowany rozwój wydarzeń może skutkować rozlewem krwi" - piszą mundurowi. Jedną z osób, które podpisały się pod apelem jest gen. Adam Rapacki - były zastępca Komendanta Głównego Policji i b. wiceszef MSWiA, a obecnie prezes Stowarzyszenia Generałów Policji RP. W rozmowie z Onetem tłumaczy, że pomysł wystosowania apelu zrodził się w czwartek w wyniku zaostrzającej się sytuacji w kraju. - Z jednej strony mamy coraz większe protesty, a z drugiej irracjonalne reakcje rządzących. To nawoływania do organizowania bojówek i szykanowania protestujących może skutkować bardzo niebezpiecznymi konsekwencjami i boimy się, żeby nie doszło do rozlewu krwi. Ten apel ma przede wszystkim wywołać jakąś chwilę refleksji, żeby usiąść do stołu i zacząć rozmawiać – wyjaśnia gen. Rapacki. - Pod tym apelem podpisali się zarówno generałowie, którzy w czasie stanu wojennego byli w opozycji demokratycznej, jak i ci, którzy wówczas bronili rządu. Mając te doświadczenia nie chcemy aby doszło w Polsce po raz kolejny do takich zdarzeń z jakimi mieliśmy do czynienia w latach 80. - dodaje. Gen. Rapacki podkreśla też, że pod apelem chcieli się również podpisać czynni generałowie z różnych służb mundurowych. - Nie zdecydowaliśmy się na to, żeby nie dotykały ich jakiekolwiek szykany. Tak że to jest stanowisko szersze, nie tylko generałów emerytowanych. To samo czuje wielu funkcjonariuszy i żołnierzy, którzy są aktualnie w służbie – zaznacza."]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 05:34:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38712</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38711</link>
			<description><![CDATA[Odpowiedz na artykuł ; "Na pytanie WP parenting o to, czy mimo zakazu wybierze się na cmentarz do synka, Martyna Chęcińska przyznaje: - Sądzę, że będę chciała. Nikt nam nie zabroni spotkać się z dziećmi. To, że nie żyją, nie znaczy, że nie są nasze. One są z nami cały czas w naszych sercach, a odwiedzanie ich ma cmentarzu dodaje otuchy. Syn pani Martyny zmarł w 4. miesiącu ciąży. Lekarze wykryli u niego śmiertelną wadę genetyczną - bezczaszkowie z bezmózgowiem. - Rodziłam kilkanaście godzin. Nasz synek był taki malutki i bezbronny, a już od pierwszych dni życia pod moim serduszkiem cierpiał z bólu, ponieważ wody płodowe naciskały na mięśnie głowy - wspomina. Ciąża pani Martyny mogłaby się utrzymać maksymalnie do 6. miesiąca. Przez te tygodnie dziecko rozwijałoby się w brzuchu i coraz bardziej cierpiało. Zagrożone było też jej życie. W każdej chwili mogła dostać krwotoku."]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 05:05:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38711</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38710</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu. Prosiłem o podanie żródła pochodzenia tego zdjęcia. Rownież intryguje mnie ta liczba zaiteresowania artykułem. Dzisiaj czytam, że jest 622 wejść. KIedy wczoraj pisałem tych wejść było ponad 660 a przecież przybyło bardzo dużo nowych dyskutantów. Moje pytanie. Czy da się tym manipulować wstawiajac różne cyfry ?.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 04:34:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38710</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38709</link>
			<description><![CDATA[" Aby" . Co jeszcze ZROZUMIAŁEŚ / "]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 04:24:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38709</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38708</link>
			<description><![CDATA[Głowa do GÓRY. Uklękniemy, a PRAWDZIWI PATRIOCI z kolan wstaną. " Minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek zapowiedział zakończenie "pedagogiki wstydu", wprowadzenie do kanonu lektur dzieł Jana Pawła II i przyjrzenie się kwestiom dekomunizacji na uczelniach. - Nauki humanistyczne będą wzmacniane - dodał polityk PiS. Przemysław Czarnek, nowy minister edukacji i nauki był pytany w sobotę na antenie Polskiego Radia 24 o "zwiększenie nacisku" na nauki humanistyczne i wychowanie obywatelskie w szkolnictwie. - Niewątpliwie nauki humanistyczne, patrząc od góry, w szkolnictwie wyższym i nauce, będą wzmacniane przez obecnego ministra edukacji i nauki, bo te nauki humanistyczne gdzieś zostały stłumione, a mamy ogromny potencjał w tym zakresie - mówił Czarnek. - Co do nauki dzieci i młodzieży w szkołach podstawowych i średnich - absolutnie tak. Nauczanie historii, ostateczne zakończenie tej pedagogiki wstydu, która towarzyszyła naszej edukacji przez kilkadziesiąt lat, i dzisiaj mamy tego efekty również, i jednoznaczne poprawienie podręczników, zwłaszcza w tym obszarze, o którym mówił pan redaktor, bo w wielu miejscach podręczniki nie pasują do podstawy programowej - powiedział minister."]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 04:14:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38708</guid>
		</item>
		<item>
			<title>cookies napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38706</link>
			<description><![CDATA[Tak, ale uzupełnij że chodzi o rząd Donalda Tuska. 10 października 2020 przetarg został ogłoszony na stronie Centrum Obsługi Administracji Rządowej. Zakup ma realizowany w ramach projektu "Wsparcie logistyczne w zakresie udzielania pomocy socjalnej II ". Premierem jest aktualnie Mateusz Morawiecki. Pewnie chryzantemy będą rozwozić i znicze.]]></description>
			<dc:creator>cookies</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 01:18:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38706</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38705</link>
			<description><![CDATA[Tak, ale uzupełnij że chodzi o rząd Donalda Tuska.]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 23:21:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38705</guid>
		</item>
		<item>
			<title>cookies napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38704</link>
			<description><![CDATA[Rząd zamówił 308 luksusowych limuzyn. Teraz, kiedy brakuje karetek i miejsc w szpitalach Jak wy... ać to na bogato.]]></description>
			<dc:creator>cookies</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 22:57:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38704</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38703</link>
			<description><![CDATA[czytam te wpisy i nie mogę się nadziwić ,pisać potrafią ale czytać ze zrozumieniem nic,Rum-buraku tu chodzi przede wszystkim o ten pseudo Trybunał,Januszek to już inna sprawa tego artykułu nie pisał on lecz pewnie ktoś z jego fanatycznego otoczenia.Osobiście jestem przeciwnikiem aborcji i tego kur*****la podpalacza Polski]]></description>
			<dc:creator>Mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 22:25:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38703</guid>
		</item>
		<item>
			<title>meteo napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38702</link>
			<description><![CDATA[Czekam na wiatr co rozgoni kaczora i innych gamoni]]></description>
			<dc:creator>meteo</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 22:20:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38702</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Uczen napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38701</link>
			<description><![CDATA[Panie Marcinie Pisula co ma strajk kobiet i aborcja do lgbt ? Przecież geje i lesbijki nie maja problemów z aborcja, ich ten temat nie dotyczy. Czyżbyś pan był z lgbt]]></description>
			<dc:creator>Uczen</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 22:01:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38701</guid>
		</item>
		<item>
			<title>histeryk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38700</link>
			<description><![CDATA[To jest przełom cywilizacyjny człowieku . Geje, lesbijki itp. rządzili w Sodomie i Gomorze. Chłopie to kilka tysięcy lat temu. Jest to przełom a historia lubi się powtarzać .]]></description>
			<dc:creator>histeryk</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 21:56:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38700</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas  50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38699</link>
			<description><![CDATA[DWUDZIESTY PIERWSZY WIEK A POLSKA CHCA RZĄDZIĆ LESBIJKI I GEJE. DOKĄD ZMIERZASZ POLSKO.]]></description>
			<dc:creator>Grymas  50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 21:48:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38699</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38698</link>
			<description><![CDATA[Pisula to politykier czyli rozumie a udaje głupiego gdy koniunktura tego wymaga. Od nauczycielki polskiego nie wymagaj logicznego myślenia. Mnie nauczyły tylko ze nie można w wypracowaniu powtarzać wyrazów. Była tam jeszcze emerytowana nauczycielka polonistka co co niedziele siedzi w stallach w farze i przystępuje do komunii. Szczyt hipokryzji. Dzisiaj też. Wiadomo sumienie sprawa osobista... ale protesty publiczne. Nie czepiajcie się Pisuli to jest super nauczyciel .Uczy mnie I nic nie umiem z histori. To masz szczęście! Świadczy to o twojej inteligencji. Historia to nie nauka (science) to zwykłe koniunkturalne bajdurzenie o tym kto komu dał w mordę. Sam pamiętam jak się zmieniała. Dla tego historycy zostają politykami. Ucz się logiki i fizyki!]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 21:27:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38698</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Uczen napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38697</link>
			<description><![CDATA[Pisula to politykier czyli rozumie a udaje głupiego gdy koniunktura tego wymaga. Od nauczycielki polskiego nie wymagaj logicznego myślenia. Mnie nauczyły tylko ze nie można w wypracowaniu powtarzać wyrazów. Była tam jeszcze emerytowana nauczycielka polonistka co co niedziele siedzi w stallach w farze i przystępuje do komunii. Szczyt hipokryzji. Dzisiaj też. Wiadomo sumienie sprawa osobista... ale protesty publiczne. Nie czepiajcie się Pisuli to jest super nauczyciel .Uczy mnie I nic nie umiem z histori.]]></description>
			<dc:creator>Uczen</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 21:23:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38697</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Lampart napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38696</link>
			<description><![CDATA[Najbardziej zadziwiający jest fakt, że o tzw. prawa kobiet, czyli możliwość mordowania dzieci nienarodzonych, walczy lesbijka. Z pewnością może spodziewać się wielu dzieci... I ludzie komuś takiemu wierzą. To nie jest walka o prawa, to jest walka o władzę, o pieniądze.]]></description>
			<dc:creator>Lampart</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 21:00:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38696</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38695</link>
			<description><![CDATA[Pisula to politykier czyli rozumie a udaje głupiego gdy koniunktura tego wymaga. Od nauczycielki polskiego nie wymagaj logicznego myślenia. Mnie nauczyły tylko ze nie można w wypracowaniu powtarzać wyrazów. Była tam jeszcze emerytowana nauczycielka polonistka co co niedziele siedzi w stallach w farze i przystępuje do komunii. Szczyt hipokryzji. Dzisiaj też. Wiadomo sumienie sprawa osobista... ale protesty publiczne.]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 20:58:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38695</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Felek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38694</link>
			<description><![CDATA[Odnośnie tego "nieistotnego" szczegółu, pozostając na poziomie szkoły podstawowej to: " Organizmy dzielą się m.in. na rośliny, zwierzęta, grzyby, protisty, archeony i bakterie." A wchodząc na wyższy poziom - wikipedii, to czy według ciebie dzieci dotknięte wadą bezmózgowia są rozwiniętymi organizmami czy nie? Z pewnością autorka tychże słów posiada gruntowną wiedzę medyczną, choćby na poziomie wikipedii. Sformułowanie "dziecko bez mózgu" co najmniej jest niefortunne, zbyt ordynarne w przekazie. A wracając do całkowitego bezmózgowia, to trudno mówić o rozwiniętym organiźmie, skoro jest martwy. Nie wiem w którym momencie życia płodowego zamiera, ale z pewnością nie należy śmierci utożsamiać z momentem narodzin.]]></description>
			<dc:creator>Felek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 20:56:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38694</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38693</link>
			<description><![CDATA[RS nie lubię pisu ale powiedzo co chodzi temu strajkowi kobiet. Przetłumacz ten bełkot: „- Państwo polskie w ogóle polega tylko na zwoływanie kolejnych konferencji państwowych. Nie działa. Ono leży na tylu płaszczyznach, że rząd jest zbyteczny. Rządzący nie mają żadnego połączenia z tym, co się dzieje w społeczeństwie - zarzucano. „ Czy chodzi im o anarchizm?]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 20:47:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38693</guid>
		</item>
		<item>
			<title>lenin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38692</link>
			<description><![CDATA[Jakoś ograniczanie wolności i roz...ol gospodarki pod płaszczykiem walki z pseudopandemią tym państwu nie przeszkadza... Ciekawe dlaczego...?]]></description>
			<dc:creator>lenin</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 20:37:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38692</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Protestująca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38690</link>
			<description><![CDATA[Odnośnie tego "nieistotnego" szczegółu, pozostając na poziomie szkoły podstawowej to: " Organizmy dzielą się m.in. na rośliny, zwierzęta, grzyby, protisty, archeony i bakterie." A wchodząc na wyższy poziom - wikipedii, to czy według ciebie dzieci dotknięte wadą bezmózgowia są rozwiniętymi organizmami czy nie?]]></description>
			<dc:creator>Protestująca</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 20:30:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38690</guid>
		</item>
		<item>
			<title>brutus napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38689</link>
			<description><![CDATA[Najwyższa pora edukować nauczyciela od historii i nauczycielki od polskiego,oni powinni dawać dobry przykład]]></description>
			<dc:creator>brutus</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 20:01:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38689</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Felek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38688</link>
			<description><![CDATA[W bezmózgowiu całkowitym dzieci rodzą się martwe. Obserwuje się zazwyczaj całkowity brak pokrywy kostnej – obecny jest miękki, żywoczerwony worek łącznotkankowy. To Wikipedia, a więc bądź precyzyjna. Całkowity brak mózgu jest letalny. Więc Pan Kowalski słusznie podkreślił absurdalność takiego stwierdzenia.]]></description>
			<dc:creator>Felek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 19:01:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38688</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas 50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38687</link>
			<description><![CDATA[Tylko że Ci protestujący już nie walczą o aborcję i wybór tylko o obalenie rządu. A co niszczą to nie oni aby Narodowcy. Język tych protestujących jest naprawdę wulgarny.]]></description>
			<dc:creator>Grymas 50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 18:30:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38687</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Protestująca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38686</link>
			<description><![CDATA["Innym dość oryginalnym motywem z artykułu, jest taka oto wypowiedź. „Chcemy mieć wybór, jeśli chodzi o aborcję – mówi Karolina Doraczyńska z Kazimierza. – Jeśli dziecko urodzi się np. bez mózgu i za tydzień umrze, chciałabym mieć możliwość wyboru, że w czasie ciąży mogę usunąć ten płód.” Mnie uczyli w podstawówce, że żaden organizm – poza pantofelkiem i planktonem – bez mózgu rozwinąć się nie może. Ale to taki „nieistotny” szczegół." Myślę, że warto uczyć się przez całe życie jak nasz prezydent, czasami wiedza z podstawówki, może być niewystarczająca by zrozumieć otaczający nas świat. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Bezm%C3%B3zgowie]]></description>
			<dc:creator>Protestująca</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 18:20:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38686</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Eko napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38685</link>
			<description><![CDATA[Jakie konsekwencje zostaną wyciągnięte wobec nauczycieli za udział w nielegalnym proteście.]]></description>
			<dc:creator>Eko</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 18:12:16 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38685</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38684</link>
			<description><![CDATA[Nie podniecają się tym wszystkim tak bo na zawał pierdzielniesz jeszcze a w dobie coronowirusa Puławski szpital może Cię wykończyć.]]></description>
			<dc:creator>Z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 17:02:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38684</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38683</link>
			<description><![CDATA["PiS traci w sondażu. Politolog przypomina sytuację z AWS i SLD W ciągu ostatniego miesiąca PiS stracił w sondażach 12,6 punktów procentowych. Przewaga nad drugą Koalicją Obywatelską stopniała do 5 proc. W ocenie politologa prof. Wawrzyńca Konarskiego, przyczyną spadku notowań jest m.in. anachroniczne przywództwo prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, który unika jakiegokolwiek dialogu." I to mowi doradca Andrzeja Dudy.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 16:51:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38683</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nie polityk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38682</link>
			<description><![CDATA[Ale protestujący chcą powszechnego dostępu do aborcji. Sondaże nie decydują, liczą się wybory, albo referendum. Nie słyszałem, aby opozycja coś w tym kierunku zadziałała.]]></description>
			<dc:creator>Nie polityk</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 16:44:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38682</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nie polityk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38681</link>
			<description><![CDATA[Ale to jest oczywiste. Ale to w żadnej mierze nie tłumaczy protestujących, a przede wszystkim polityków podnoszących emocje. PiS jest słabą partią, ale jak pomyślę, że miałby rządzić budka czy Trzaskowski, to wolę już PiS. Ataków na kościoły nawet za komuny nie było. A kogo jest więcej? Jak czytam komentarza o bezmózgich dzieciach, to dochodzę do wniosku, że za tym wszystkim stoją niezwykle prymitywni, a wręcz głupie osoby.]]></description>
			<dc:creator>Nie polityk</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 16:39:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38681</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38680</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu. Zechciej pan podać żródło tego zdjęcia.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 16:36:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38680</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38679</link>
			<description><![CDATA[@ nie polityk "Poniżej publikujemy listę posłanek i posłów, którzy de facto chcą zakazać w Polsce aborcji. Lista jest niekompletna, bo części podpisów (19) nie mogliśmy odczytać, a jak mówił nam w rozmowie poseł Uściński – jeden z autorów projektu – nie ma on listy podpisów spisanej w formie komputerowej. Z tych, które udało nam się rozczytać, wynika, że pod wnioskiem do TK podpisało się 107 posłanek i posłów PiS, 11 Konfederacji oraz 1 PSL-Kukiz15." . Napisałeś ; " Nie może być tak, że mniejszość chce rządzić większością. ". No własnie. 70procent chce utrzymania dotychczasowych zapisów. " " Innym wolno a im nie wolno ?" Nie wolno nikomu " Ich hasła nie prowadzą do dialogu?". To sa hasła protestu. Słusznego protestu. Dialog ?. Tak, ale problem w tym, że drugą stroną będzie " Kaczyński" a nie druga strona dialogu. Chyba słuchasz wypowiedzi Kaczyńskiego ZAPRASZAJACE do dialogu. " Wadliwość Trybunału" ?. Powtarzam za autorytetami np. Adam Strzembosz.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 16:35:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38679</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38678</link>
			<description><![CDATA["Strajk kobiet. Doradca Andrzeja Dudy o decyzji TK. To może nie spodobać się PiS - Zacznę od rzucenia kamyczka do własnego ogródka. Termin decyzji TK zgodnej z Konstytucją, sam termin, jest niefortunny. Z czego to wynikało, nie wiem - powiedział doradca prezydenta Andrzej Zybertowicz."]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 16:17:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38678</guid>
		</item>
		<item>
			<title>nie polityk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38677</link>
			<description><![CDATA[Chyba niesłusznie całą "winę" przypisujesz PiS, bo trybunał tym się zajął na wniosek PSL i Konfederacji, a jedynie części PiS. Dura lex, sed lex... Ulica to ostatnie miejsce na rozwiązywanie tego typu problemów. Nie może być tak, że mniejszość chce rządzić większością. Nie wiem w czym dopatrujesz się wadliwości Trybunału. Że PiS wsadził swoich nie POwców. A wcześniej jak było? Jednym wolno innym nie? Same hasła, jakie niosą na sztandarach, wyklucza ich z dialogu.]]></description>
			<dc:creator>nie polityk</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 16:09:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38677</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38676</link>
			<description><![CDATA[Napisz swoje imię i nazwisko. Być może uczestnicy boja się , że zostaną pobici przez Nn sprawców. Przynajmniej bedą znali jedno nazwisko. ps. Rozumiem, że nie uczestniczyłeś, a jeżeli uczestniczyłeś to napisz, jakie okrzyki wznosiłeś. Ja byłem I krzyczalem precz z lesbijkami .A @S.R byłeś I krzyczales precz z Kaczorem dyktatorem i jeszcze było hop hop aborcja musi być. Ciebie ......e nie pytałem, ale już napisałeś, że byłeś to spełnij prośbę @ małojca i podaj swoje nazwisko. Chyba " parasolek" nie boisz się. Żonaty jesteś ?]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 15:46:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38676</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas 50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38675</link>
			<description><![CDATA[Napisz swoje imię i nazwisko. Być może uczestnicy boja się , że zostaną pobici przez Nn sprawców. Przynajmniej bedą znali jedno nazwisko. ps. Rozumiem, że nie uczestniczyłeś, a jeżeli uczestniczyłeś to napisz, jakie okrzyki wznosiłeś. Ja byłem I krzyczalem precz z lesbijkami .A @S.R byłeś I krzyczales precz z Kaczorem dyktatorem i jeszcze było hop hop aborcja musi być.]]></description>
			<dc:creator>Grymas 50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 15:35:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38675</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38674</link>
			<description><![CDATA[Z artykułu: "Trybunał Konstytucyjny nic nie zaostrzał. Trybunał zinterpretował jedynie konstytucję, pisaną na dodatek za czasów prezydenta A. Kwaśniewskiego. W tej kwestii nawet najbardziej ortodoksyjni przeciwnicy PiS-u (Rzepliński, Zool) przyznali, że Trybunał nie mógł orzec inaczej. Niestety ten argument dla demonstrantów… to jak fizyka kwantowa dla przeciętnego człowieka. " Piszesz o fizyce kwantowej, że jest bardzo trudna.Widzę, że nie tylko ona. Nie rozumiesz co sie stało i dlaczego obaj profesorowie tak mówią. Mówią, bo znaja prawo. Cały PIC na tym polega, że Kaczyński w okresie epidemii WEPCHNĄŁ sprawę do tzw, Trybunału doskonale wiedząc, że ona wyda takie rozstrzygnięcie. Ja również nie mam zastrzeżeń do tego rozstrzygnięcia ale mam do czasu w jakim ono zapadło. Pewnie zapomniałeś, że rozstrzygnięcia Trybunału sa rozpatrywane wg. kolejności wpływu zapytań. Jak myslisz? . Zachowano ten tryb ? To Kaczyński jest winien zgromadzeniom. Nikt wiecej. Kaczyński dlatego, bo spolegliwość Przyłębskiej jest tak znana, jak kompot do obiadu podany prezesowi. To jego WODZOSTWO przynosi tragiczne konsekwencje, np. bojówki narodowców Ponadto Trybunał jest wadliwy / sedziowie dublerzy/, ale jeżeli już go uznamy, to w składzie orzekajacym NIE POWINNA brać udział " słynna" Pawłowicz, bo ona była jedną z wcześniejszch wnioskodawczyń by zakazać aborcji płodu ze zdiagnozowaną nieusuwalna, śmiertelną wadą.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 15:35:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38674</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38673</link>
			<description><![CDATA[Napisz swoje imię i nazwisko. Być może uczestnicy boja się , że zostaną pobici przez Nn sprawców. Przynajmniej bedą znali jedno nazwisko. ps. Rozumiem, że nie uczestniczyłeś, a jeżeli uczestniczyłeś to napisz, jakie okrzyki wznosiłeś.]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 15:14:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38673</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zorientowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38672</link>
			<description><![CDATA[.Możliwe że będą bo nie chce aby Pisula uczył moje dzieci historii .Jest to człowiek który swoje poglądy polityczne narzuca dzieciom. W trybie pilnym powiadomie kuratorium oświaty.]]></description>
			<dc:creator>zorientowany</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 15:06:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38672</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rodzic napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38671</link>
			<description><![CDATA[.Możliwe że będą bo nie chce aby Pisula uczył moje dzieci historii .Jest to człowiek który swoje poglądy polityczne narzuca dzieciom. W trybie pilnym powiadomie kuratorium oświaty.]]></description>
			<dc:creator>Rodzic</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 15:01:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38671</guid>
		</item>
		<item>
			<title>małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38670</link>
			<description><![CDATA[Czy ktokolwiek z uczestników piątkowych demonstracji jest w odwadze podpisać się z imienia i nazwiska ,że świadomie uczestniczył w manifestacji?]]></description>
			<dc:creator>małojec</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 14:11:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38670</guid>
		</item>
		<item>
			<title>prawnik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38669</link>
			<description><![CDATA[Oczywiście art. 200 Kodeksu karnego]]></description>
			<dc:creator>prawnik</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 13:29:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38669</guid>
		</item>
		<item>
			<title>prawnik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38668</link>
			<description><![CDATA["Jeśli dziecko urodzi się np. bez mózgu i za tydzień umrze, chciałabym mieć możliwość wyboru, że w czasie ciąży mogę usunąć ten płód" - to jest hit. Ale niewiele ustępuje to "A młodzież w wieku 14 lat już powinna wiedzieć, jak wygląda sprawa seksualności człowieka i antykoncepcji. A jak tego nie ma, to zdarza się, że w ciąże zachodzą 11 – latki, a tak przecież nie powinno być". Art. 200. § 1. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12. § 2. (uchylony). § 3. Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne lub udostępnia mu przedmioty mające taki charakter albo rozpowszechnia treści pornograficzne w sposób umożliwiający takiemu małoletniemu zapoznanie się z nimi, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. § 4. Karze określonej w § 3 podlega, kto w celu swojego zaspokojenia seksualnego lub zaspokojenia seksualnego innej osoby prezentuje małoletniemu poniżej lat 15 wykonanie czynności seksualnej. § 5. Karze określonej w § 3 podlega, kto prowadzi reklamę lub promocję działalności polegającej na rozpowszechnianiu treści pornograficznych w sposób umożliwiający zapoznanie się z nimi małoletniemu poniżej lat 15.]]></description>
			<dc:creator>prawnik</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 13:28:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38668</guid>
		</item>
		<item>
			<title>prawnik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38667</link>
			<description><![CDATA[Karta nauczyciela art. 6 Nauczyciel obowiązany jest: 1) rzetelnie realizować zadania związane z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szkoły: dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą, w tym zadania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa uczniom w czasie zajęć organizowanych przez szkołę; 2) wspierać każdego ucznia w jego rozwoju; 3) dążyć do pełni własnego rozwoju osobowego; 3a) doskonalić się zawodowo, zgodnie z potrzebami szkoły; 4) kształcić i wychowywać młodzież w umiłowaniu Ojczyzny, w poszanowaniu Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, w atmosferze wolności sumienia i szacunku dla każdego człowieka; 5) dbać o kształtowanie u uczniów postaw moralnych i obywatelskich zgodnie z ideą demokracji, pokoju i przyjaźni między ludźmi różnych narodów, ras i światopoglądów. Czekam niecierpliwie, kiedy wskazani nauczyciele zostaną rozliczenia z pkt 4) i 5). Niestety granica pomiędzy nauczycielem a działaczem partyjnym została dawno przekroczona.]]></description>
			<dc:creator>prawnik</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 13:16:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38667</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38666</link>
			<description><![CDATA[No i to zdjęcie. brr]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 12:36:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38666</guid>
		</item>
		<item>
			<title>S.R. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38665</link>
			<description><![CDATA[Skrzętnie skorzystam z artykułu cytując : "Komentować powyższych dyrdymałów nie ma po co. Państwo sami oceńcie. Mówiąc pół żartem, pół serio używając w demonstracji znaków niemieckiej „chwały” z lat 30 i 40 ub.w. przez nauczycieli jest porażające" ale dokonam zamiany : "przez nauczycieli jest ..................." na : przez autora artykułu jest ................... ."]]></description>
			<dc:creator>S.R.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 01 Nov 2020 12:35:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2230-protesty-w-kazimierzu-dolnym.html#comment-38665</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
