<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>O tym jak burmistrz Pomianowski trwoni na "pijar" publiczne pieniądze</title>
		<description>Skomentuj O tym jak burmistrz Pomianowski trwoni na "pijar" publiczne pieniądze</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 06:27:26 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/2258.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>kuzynka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39970</link>
			<description><![CDATA[trzymam Cię Jasiu za słowo, że już nie będziesz zawracał głowy ludziom swoim prywatnym interesem i zaczniesz się zajmować pracą dla mieszkańców - najprościej chyba złożyć wniosek żeby Twoja działka pozostała lasem lub rolną i upublicznić ten wniosek]]></description>
			<dc:creator>kuzynka</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Jan 2021 08:48:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39970</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39891</link>
			<description><![CDATA[Już tyle razy wypowiadałem się w tej sprawie i uważam, że to jest żałosne, że ponownie o to pytasz. Jak mnie nie potrafisz czytać to zapytaj tego co białe, małe coś wybudował na narożnej działce na przeciwko Sokołowskiego. Niech Ci powie jak dostał na coś takiego pozwolenie :) Codziennie obok tego ".. co białe, małe coś wybudował na narożnej działce na przeciwko Sokołowskiego" przejeżdża vice burmistrz. Wystarczy jemu zadać pytanie, dyć jest od tych spraw. Się nie zgodzę. Od tego jest starostwo w Puławach. Ale ja podobno się nie znam.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Jan 2021 16:56:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39891</guid>
		</item>
		<item>
			<title>.................... napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39890</link>
			<description><![CDATA[Już tyle razy wypowiadałem się w tej sprawie i uważam, że to jest żałosne, że ponownie o to pytasz. Jak mnie nie potrafisz czytać to zapytaj tego co białe, małe coś wybudował na narożnej działce na przeciwko Sokołowskiego. Niech Ci powie jak dostał na coś takiego pozwolenie :) Codziennie obok tego ".. co białe, małe coś wybudował na narożnej działce na przeciwko Sokołowskiego" przejeżdża vice burmistrz. Wystarczy jemu zadać pytanie, dyć jest od tych spraw.]]></description>
			<dc:creator>....................</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Jan 2021 16:44:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39890</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39888</link>
			<description><![CDATA[Już tyle razy wypowiadałem się w tej sprawie i uważam, że to jest żałosne, że ponownie o to pytasz. Jak mnie nie potrafisz czytać to zapytaj tego co białe, małe coś wybudował na narożnej działce na przeciwko Sokołowskiego. Niech Ci powie jak dostał na coś takiego pozwolenie :)]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Jan 2021 15:52:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39888</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39887</link>
			<description><![CDATA[Tak ale pobieranie świadczenia z ZUS i diety jest niekompatybilne z etyką samorządowca. nieprawda, jest jak najbardziej zgodne z etyką i z prawem - niezgodne z etyką byłoby nieuczestniczenie w pracach rady miejskiej, jako wyborczyni chcę żeby moi radni pracowali niezgodne z etyką jest zajmowanie się przez radnych jedną działką i przedkładanie intersu jednego radnego nad interes pozostałych mieszkańców Pełna zgoda. Więc te szuje samorządowe, radni ( zaznaczeni na zielono )powinni przeprosić. Brawo @Kuzynko. Pozwolę sobie w następnej notce przetoczyć twój komentarz.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Jan 2021 15:52:27 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39887</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kuzynka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39885</link>
			<description><![CDATA[Tak ale pobieranie świadczenia z ZUS i diety jest niekompatybilne z etyką samorządowca. nieprawda, jest jak najbardziej zgodne z etyką i z prawem - niezgodne z etyką byłoby nieuczestniczenie w pracach rady miejskiej, jako wyborczyni chcę żeby moi radni pracowali niezgodne z etyką jest zajmowanie się przez radnych jedną działką i przedkładanie intersu jednego radnego nad interes pozostałych mieszkańców]]></description>
			<dc:creator>kuzynka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Jan 2021 08:19:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39885</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39867</link>
			<description><![CDATA[No i Bilski zaniemówil.]]></description>
			<dc:creator>Roman</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Jan 2021 12:16:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39867</guid>
		</item>
		<item>
			<title>WW...4g napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39850</link>
			<description><![CDATA[Baart Go Dlewski obecny wiceburmistrz ma plany. Wspólnie z Pomianowskim chce zmieniać plan przestrzenny dla gminy. To oczywiście pod płaszczykiem ,że dla ludzi . Pewnie tak ale lepszego sortu. Droga Młyńska w Okalu wykupiona pod warszawiaków. Panie wiceburmistrzu będziemy się przyglądać sprawie. i patrzeć panu na ręce.]]></description>
			<dc:creator>WW...4g</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 20:50:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39850</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Roman napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39846</link>
			<description><![CDATA[Bilski taki cwaniak jesteś to oswiec mnie z tym nowym wiceburmistrzem jak się odbudować na starym Okalu. Bart Godlewski wie jak aczkolwiek nie podpowie jak to zrobić.]]></description>
			<dc:creator>Roman</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 18:23:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39846</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39844</link>
			<description><![CDATA[No dalej potwierdzasz swoim osobistym przykładem sentencję twojego autorstwa: "A bzdury pisać każdy może" Napisz coś jeszcze o działce za wiatrakiem! Ładny widok mają. To akurat prawda. Raz ci się udało ale tyle bzdur już o tej działce napisałeś... a "jedna jaskółka..."]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 16:51:27 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39844</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39843</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)[/quot Nie ma znaczenia czy ktoś umie czy nie umie czytać planu. Było pisane na tym blogu ,że teren budowlany na działce był wrysowany poza procedurą. Więc chyba robisz z ludzi głupków . Dlatego napisałem o zmanipulowanej marionetce. Wypociny blogowe a rzeczywistość to dwa oddzielne byty. Radny Kowalski nie przedstawił żadnych dowodów. A bzdury pisać każdy może. Dlatego że każdy może to Bilski pisze bzdury. A miał już tu nie pisać... @J.K chyba zaorał @Bilski . Jeśli to co napisał radny w komentarzu ma poparcie w dokumentach, to jest afera chyba niespotykana dotychczas. Bo jakże tak? Tak na wyrwę przepychać działeczki rodzinie? Zwijam się ze śmiechu jak większość radnych po przeczytaniu pseudowypocin @janusza :) Jak to mówią: tonący brzytwy się trzyma :) Chwyta.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 16:16:50 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39843</guid>
		</item>
		<item>
			<title>WiARA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39842</link>
			<description><![CDATA[Zapytaj o cenę zakupionej działki. ps. Z własnego doświadczenia wiem, że Urzad Skarbowy SKRPUPULATNIE to punktuje, bo z niego nalicza podatek kupna. To powinno sie znależć w raporcie pana Rybczyńskiego.; działka rolna czy budowlana ?]]></description>
			<dc:creator>WiARA</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 15:34:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39842</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jasiek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39841</link>
			<description><![CDATA[@Bilski Jeśli wszystko było w porządku z działką na której zaprojektowałeś dom z widokiem za milin dolarów , to dlaczego sami inwestorzy mieli wątpliwości z legalnością zapisów w planie przestrzennym. Jak donosił Dziennik Wschodni właściciele zakupionej działki sami zwrócili się do Burmistrza A. Pisuli z zapytaniem czy mogą budować dom w tym właśnie miejscu . Paradoks jak z budowlą na Krakowskiej. Niby architekci a planu nie umieją czytać. Swoją drogą wytknę, że żaden architekt nie ośmielił się projektować domu w tym miejscu. Aż znalazła się czarna owca.]]></description>
			<dc:creator>Jasiek</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 15:15:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39841</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39838</link>
			<description><![CDATA[#Bilski : Faktycznie ,że dużo wiesz :) Apropos, gdzie ten śmiech radnych można zobaczyć?]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 13:02:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39838</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39836</link>
			<description><![CDATA[No dalej potwierdzasz swoim osobistym przykładem sentencję twojego autorstwa: "A bzdury pisać każdy może" Napisz coś jeszcze o działce za wiatrakiem! Ładny widok mają.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 11:00:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39836</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39835</link>
			<description><![CDATA[No dalej potwierdzasz swoim osobistym przykładem sentencję twojego autorstwa: "A bzdury pisać każdy może" Napisz coś jeszcze o działce za wiatrakiem!]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 10:58:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39835</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39834</link>
			<description><![CDATA[@rumbuś tylko te moje ‚bzdury’ to fakty potwierdzone stanowiskami różnych urzędów. A Wasze bzdury to bzdury i wyimaginowany świat bez pokrycia w rzeczywistości.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 10:45:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39834</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39833</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)[/quot Nie ma znaczenia czy ktoś umie czy nie umie czytać planu. Było pisane na tym blogu ,że teren budowlany na działce był wrysowany poza procedurą. Więc chyba robisz z ludzi głupków . Dlatego napisałem o zmanipulowanej marionetce. Wypociny blogowe a rzeczywistość to dwa oddzielne byty. Radny Kowalski nie przedstawił żadnych dowodów. A bzdury pisać każdy może. Dlatego że każdy może to Bilski pisze bzdury. A miał już tu nie pisać... @J.K chyba zaorał @Bilski . Jeśli to co napisał radny w komentarzu ma poparcie w dokumentach, to jest afera chyba niespotykana dotychczas. Bo jakże tak? Tak na wyrwę przepychać działeczki rodzinie? Zwijam się ze śmiechu jak większość radnych po przeczytaniu pseudowypocin @janusza :) Jak to mówią: tonący brzytwy się trzyma :) "A bzdury pisać każdy może." zwłaszcza Bilski]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 10:28:42 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39833</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39831</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)[/quot Nie ma znaczenia czy ktoś umie czy nie umie czytać planu. Było pisane na tym blogu ,że teren budowlany na działce był wrysowany poza procedurą. Więc chyba robisz z ludzi głupków . Dlatego napisałem o zmanipulowanej marionetce. Wypociny blogowe a rzeczywistość to dwa oddzielne byty. Radny Kowalski nie przedstawił żadnych dowodów. A bzdury pisać każdy może. Dlatego że każdy może to Bilski pisze bzdury. A miał już tu nie pisać... @J.K chyba zaorał @Bilski . Jeśli to co napisał radny w komentarzu ma poparcie w dokumentach, to jest afera chyba niespotykana dotychczas. Bo jakże tak? Tak na wyrwę przepychać działeczki rodzinie? Zwijam się ze śmiechu jak większość radnych po przeczytaniu pseudowypocin @janusza :) Jak to mówią: tonący brzytwy się trzyma :)]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 10:04:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39831</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kuzynka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39826</link>
			<description><![CDATA[nie zgodzę się, prawo jest w tej kwestii jasne - radny na zwolnieniu lekarskim może uczestniczyć w sesji a tak z ciekawości chciałabym się dowiedzieć skąd macie takie informacje , że Radna Sapała jest na zwolnieniu lekarskim?]]></description>
			<dc:creator>kuzynka</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 08:46:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39826</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kuzynka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39825</link>
			<description><![CDATA[Tak ale pobieranie świadczenia z ZUS i diety jest niekompatybilne z etyką samorządowca. proponuję zapoznać się z przepisami - trochę wiedzy nie zaszkodzi zanim zaczniesz Jasiu komentować linki zamieściłam poniżej,]]></description>
			<dc:creator>kuzynka</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Jan 2021 08:42:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39825</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39819</link>
			<description><![CDATA[Ale chyba zgodzisz się z tezą ,że jeśli faktycznie radna Magdalena Sapała ( zd. Grabczak) była na zwolnieniu lekarskim i w tym samym czasie uczestniczyła w obradach Rady Miasta Kazimierz ,to jest trochę niefajnie z etyka radnej , nie sadzisz ?]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 21:24:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39819</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39818</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)[/quot Nie ma znaczenia czy ktoś umie czy nie umie czytać planu. Było pisane na tym blogu ,że teren budowlany na działce był wrysowany poza procedurą. Więc chyba robisz z ludzi głupków . Dlatego napisałem o zmanipulowanej marionetce. Wypociny blogowe a rzeczywistość to dwa oddzielne byty. Radny Kowalski nie przedstawił żadnych dowodów. A bzdury pisać każdy może. Dlatego że każdy może to Bilski pisze bzdury. A miał już tu nie pisać... @J.K chyba zaorał @Bilski . Jeśli to co napisał radny w komentarzu ma poparcie w dokumentach, to jest afera chyba niespotykana dotychczas. Bo jakże tak? Tak na wyrwę przepychać działeczki rodzinie?]]></description>
			<dc:creator>z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 20:58:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39818</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39817</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :) Przecież wszyscy wiemy że na tej działce można było budować zgodnie z maksymą powszechnie praktykowaną w naszej ojczyźnie: "Wszystkie zwierzęta są równe a niektóre są równiejsze" A Bilski jest wyznawcą tej prawdy!]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 20:56:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39817</guid>
		</item>
		<item>
			<title>rumburak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39816</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)[/quot Nie ma znaczenia czy ktoś umie czy nie umie czytać planu. Było pisane na tym blogu ,że teren budowlany na działce był wrysowany poza procedurą. Więc chyba robisz z ludzi głupków . Dlatego napisałem o zmanipulowanej marionetce. Wypociny blogowe a rzeczywistość to dwa oddzielne byty. Radny Kowalski nie przedstawił żadnych dowodów. A bzdury pisać każdy może. Dlatego że każdy może to Bilski pisze bzdury. A miał już tu nie pisać...]]></description>
			<dc:creator>rumburak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 20:51:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39816</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jasiek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39813</link>
			<description><![CDATA[Tak ale pobieranie świadczenia z ZUS i diety jest niekompatybilne z etyką samorządowca.]]></description>
			<dc:creator>Jasiek</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 18:57:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39813</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kuzynka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39812</link>
			<description><![CDATA[zgodnie z etyką wszyscy Radni jeśli mogą to powinni uczestniczyć w sesji nawet jeśli Jasiek uważa inaczej]]></description>
			<dc:creator>kuzynka</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 17:23:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39812</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39810</link>
			<description><![CDATA[a skąd informacja, że Radna Sapała ma zwolnienie? a jakby komuś chciało się sprawdzić to by łatwo znalazł, że radni na zwolnieniu mogą brać udział w sesji, szczególnie teraz gdy sesje są zdalne wystarczy wpisać w google i wychodzi że może https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&sxsrf=ALeKk02cHmzQz6EVoo8BEIVTAV6p76M3eg%3A1609765598520&ei=3hLzX9DrHqWGjLsPqLC32Ac&q=czy+radny+na+zwolnieniu+lekarskim+mo%C5%BCe+uczestniczy%C4%87+w+sesji&oq=czy+radny+na+zwolnieniu+lekarskim+mo%C5%BCe+uczestniczy%C4%87+w+sesji&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQDDIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQR1AAWABgnrQCaABwAngAgAEAiAEAkgEAmAEAqgEHZ3dzLXdpesgBCMABAQ&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjQ0q6VrILuAhUlA2MBHSjYDXsQ4dUDCAw Chyba nie masz racji . Radna pobiera dietę za udział w sesji i w przypadku kiedy jest na zwolnieniu lekarskim a pracuje ,to pobiera świadczenia z ZUS/ Takie koniunkcje wydają się sprzeczne z przepisami. A co c etyką Radnej ?]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 15:42:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39810</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kuzynka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39809</link>
			<description><![CDATA[a skąd informacja, że Radna Sapała ma zwolnienie? a jakby komuś chciało się sprawdzić to by łatwo znalazł, że radni na zwolnieniu mogą brać udział w sesji, szczególnie teraz gdy sesje są zdalne wystarczy wpisać w google i wychodzi że może https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&sxsrf=ALeKk02cHmzQz6EVoo8BEIVTAV6p76M3eg%3A1609765598520&ei=3hLzX9DrHqWGjLsPqLC32Ac&q=czy+radny+na+zwolnieniu+lekarskim+mo%C5%BCe+uczestniczy%C4%87+w+sesji&oq=czy+radny+na+zwolnieniu+lekarskim+mo%C5%BCe+uczestniczy%C4%87+w+sesji&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQDDIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQRzIECAAQR1AAWABgnrQCaABwAngAgAEAiAEAkgEAmAEAqgEHZ3dzLXdpesgBCMABAQ&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjQ0q6VrILuAhUlA2MBHSjYDXsQ4dUDCAw Chyba nie masz racji . Radna pobiera dietę za udział w sesji i w przypadku kiedy jest na zwolnieniu lekarskim a pracuje ,to pobiera świadczenia z ZUS/ Takie koniunkcje wydają się sprzeczne z przepisami.]]></description>
			<dc:creator>kuzynka</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 14:08:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39809</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sąsiadka gawła napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39808</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu niech pan wystąpi do Konserwatora Zabytków w Lublinie z zapytaniem na jakiej podstawie pani Konserwator wydała zgodę na oklejenie domu na Górach rakotwórczym sidingiem elewacyjnym. ulica Góry w Kazimierzu wpisana jest do rejestru zabytków pod numerem A-46 !]]></description>
			<dc:creator>sąsiadka gawła</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 13:39:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39808</guid>
		</item>
		<item>
			<title>WiARA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39807</link>
			<description><![CDATA[Przeczytałem: "https://kazimierzdolny.bip.net.pl/?p=document&act ion=show&id=456&bar_id=641" i się pytam: po c..j plany, kiedy nie sa w NAJMNIEJSZYM stopniu realizowane.? Panie Rybczyński. Nie da pan rady.]]></description>
			<dc:creator>WiARA</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 11:36:42 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39807</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39805</link>
			<description><![CDATA[@Bilski . Spokojnie niepotrzebnie się denerwujesz. Owszem jest czym się denerwować ale zapewniam cię... Burmistrz mając większość w Radzie przepchnie i tą działkę. Nie bez kozery zajęliście.... się moją działką 655/6, gdzie sprawa jest czytelna jak bukwy na tablicy ale ... należało wyciągnąć jakąś zasłonę dymną . Zapowiadaliście wszak takie działania w jaczejce ("Kazimierz Komentuje") w 2019 r. Wracając do meritum. Zapisy MNJ dla działka 48/1 zostały wpisane po procedurze mpzp uchwalonego w 1998 r. Paradoksem jest to, że plan z 1998 r nie był uzgodniony z LWKZ . Jakoś nieopacznie LWKZ nie zaskarżył planu... Dziwne prawda? W Planie "Pomianowskiego" działka 48/1 nie ma wymaganych uzgodnień ,pisałem o tym w komentarzu w sierpniu 2019 roku - wiadomość z pełną dokumentacją wysłałem radnym 28 grudnia ub.r . Tylko dlatego aby uświadomić władzy wykonawczej kim tak naprawdę jest twa władza... i kogo, albo czyje interesy reprezentuje. Co nie oznacza , że Pan Godlewski - wiceburmistrz - nie pomoże...i działka nie zostanie "załatwiona na czysto" ! Władztwo planistyczne jest wszak uznaniowe.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 10:59:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39805</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z Mięcmierza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39804</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)[/quot Nie ma znaczenia czy ktoś umie czy nie umie czytać planu. Było pisane na tym blogu ,że teren budowlany na działce był wrysowany poza procedurą. Więc chyba robisz z ludzi głupków . Dlatego napisałem o zmanipulowanej marionetce. Wypociny blogowe a rzeczywistość to dwa oddzielne byty. Radny Kowalski nie przedstawił żadnych dowodów. A bzdury pisać każdy może. Wiesz co bzdury to ty wypisujesz na temat tej działki.Dzialka była owszem budowlaną dzięki temu co ja w tamtych latach nabył bo był radnym .Po zaczeciu budowy Mìecmierski przez zrobił szum wokół budowy I zostało wszystko wstrzymane A to dlatego że były układy wyżej. Zastanawiające jest to że ten sam prezes nie zablokował w chwili obecnej tej budowy. Widocznie przez tyle lat to i stołki się pozmienialy wyżej.]]></description>
			<dc:creator>Z Mięcmierza</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 10:39:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39804</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39802</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)[/quot Nie ma znaczenia czy ktoś umie czy nie umie czytać planu. Było pisane na tym blogu ,że teren budowlany na działce był wrysowany poza procedurą. Więc chyba robisz z ludzi głupków . Dlatego napisałem o zmanipulowanej marionetce. Wypociny blogowe a rzeczywistość to dwa oddzielne byty. Radny Kowalski nie przedstawił żadnych dowodów. A bzdury pisać każdy może.]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 08:01:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39802</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39800</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)[/quot Nie ma znaczenia czy ktoś umie czy nie umie czytać planu. Było pisane na tym blogu ,że teren budowlany na działce był wrysowany poza procedurą. Więc chyba robisz z ludzi głupków .]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 07:02:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39800</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39799</link>
			<description><![CDATA[a skąd informacja, że Radna Sapała ma zwolnienie? a jakby komuś chciało się sprawdzić to by łatwo znalazł, że radni na zwolnieniu mogą brać udział w sesji, szczególnie teraz gdy sesje są zdalne Chyba nie masz racji . Radna pobiera dietę za udział w sesji i w przypadku kiedy jest na zwolnieniu lekarskim a pracuje ,to pobiera świadczenia z ZUS/ Takie koniunkcje wydają się sprzeczne z przepisami.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Jan 2021 06:59:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39799</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bilski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39796</link>
			<description><![CDATA[Jakbyś umiał czytać plan miejscowy to byś sam dowiedzial się czy dzialka byla budowlana czy nie, a skoro twierdzisz ze nie byla tonsmialo mozna stwierdzic ze jestes zwykla, zmanipulowana marjonetka :)]]></description>
			<dc:creator>Bilski</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 20:45:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39796</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z Mięcmierza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39795</link>
			<description><![CDATA[A najbardziej rodowici mieszkańcy Mięcmierza I Okala.]]></description>
			<dc:creator>Z Mięcmierza</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 20:34:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39795</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kuzynka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39792</link>
			<description><![CDATA[a skąd informacja, że Radna Sapała ma zwolnienie? a jakby komuś chciało się sprawdzić to by łatwo znalazł, że radni na zwolnieniu mogą brać udział w sesji, szczególnie teraz gdy sesje są zdalne]]></description>
			<dc:creator>kuzynka</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 19:27:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39792</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłopski rozum napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39791</link>
			<description><![CDATA[Ależ słabe rozeznanie ytuję PiS 03-01-2021 12:28 Godlewski burmistrz jako turbo patriota i Prawdziwy Polak zadba o prawo i sprawiedliwość w gminie Kazimierz Dolny. Ma możliwości jak nie wielu z dotychczasowych wiceburmistrzów . Układy u wojewody? Bo jak można tłumaczyć zalegalizowanie budowy na niebudowlanej działce? Pan vice przedstawił swoje CV, z którego wynika jasno, że pracował dla zagranicznych banków itd., a nie dla narodowych polskich banków. Nie ujawnił tylko, że @baart to jego facebookowy nick, a władza winna być transparentna. Jak lew broni budowy za wiatrakiem, bo inwestorzy to jego bliska rodzina. Od dawna wydeptywał ścieżki do burmistrza, no i dotarł do posady vice. Pozałatwia sprawy swoje i rodziny - do końca kadencji zostało jeszcze trochę czasu. Cała gmina wystrychnięta na dudka : )]]></description>
			<dc:creator>chłopski rozum</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 15:07:05 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39791</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PiS napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39790</link>
			<description><![CDATA[https://www.januszkowalskikazimierz.pl/media/k2/items/cache/77b4cce0b69b99bdd89ed5fe2f72704d_XL.jpg]]></description>
			<dc:creator>PiS</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 12:44:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39790</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PiS napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39789</link>
			<description><![CDATA[My Prawdziwi Polscy !!!!! mg]https://www.januszkowalskikazimierz.pl/media/k2 /items/cache/77b4cce0b69b99bdd89ed5fe2f72704d_XL.j pg]]></description>
			<dc:creator>PiS</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 12:44:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39789</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PiS napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39788</link>
			<description><![CDATA[Godlewski burmistrz jako turbo patriota i Prawdziwy Polak zadba o prawo i sprawiedliwość w gminie Kazimierz Dolny. Ma możliwości jak nie wielu z dotychczasowych wiceburmistrzów . Układy u wojewody? Bo jak można tłumaczyć zalegalizowanie budowy na niebudowlanej działce?]]></description>
			<dc:creator>PiS</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 12:28:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39788</guid>
		</item>
		<item>
			<title>WiARA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39787</link>
			<description><![CDATA[Ten wpis był na stronie gdzie logować można się za pośrednictwem konta na fejsbuku. Sam sprawdziłem kto to taki i jak został on wice poparu miesiącach to wydało mi się to wielkim tupeciarstwem... Przekonałeś mnie, a to " tupeciarstwo" też na miejscu. Czekam na wyniki " śledztwa" pana Rybczyńskiego. Może tam doczytamy, kto UZGADNIACZEM był. ps. Uważam, że sprawa studium w Kazimierzu Dolnym ZAWSZE będzie tematem tabu o ile nie wyjaśni jej kontrola z zewnatrz. Pan Janusz zwraca uwagę na toczące sie postepowanie prowadzone przez prokuratora. Jestem niezmiernie ciekawy, z jakich materiałów i kogo przesłuchiwał pan prokurator.]]></description>
			<dc:creator>WiARA</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 11:35:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39787</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Xymen napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39786</link>
			<description><![CDATA[Ten wpis był na stronie gdzie logować można się za pośrednictwem konta na fejsbuku. Sam sprawdziłem kto to taki i jak został on wice poparu miesiącach to wydało mi się to wielkim tupeciarstwem...]]></description>
			<dc:creator>Xymen</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 11:23:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39786</guid>
		</item>
		<item>
			<title>WiARA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39785</link>
			<description><![CDATA[Ustawa o planowaniu przestrzennym z 2003 r. Pan Godlewski ma ville na Starym Okalu w tzw. strefie zakazanej. To może świadczyć ,że ma facet dar przekonywania. Może pomoże mieszkańcom ,co o tym sądzicie? Pan Godlewski jest osobą najbardziej zainteresowaną dopilnowaniem sprawy domu na Okalu i odpowiednia do dopilnowania szybkiego przekształcenia działek wykupionych przez cwaniaków. Działka Kowalskiego potrzebna jako przykrywka do kolejnej zmiany studium. Kowalski jest jedyną osobą, która mogłaby publicznie pokazać jak marnotrawi się pieniądze na kolejną zmianę studium. Dziwne, że bez jego wniosku i jego zgody została wyłączona do tryby indywidualnego. Przecież Kowalski nie będzie działał wbrew swoim interesom. Na podstawie tego studium nie wykonano jeszcze żadnej zmiany planu. Plan dla Kazimierza rok czasu leżał gotowy do wprowadzenia rok czasu. Teraz wiadomo po co tak pilnie burmistrz buduje drogę dojazdową i mostek koło chaty Niezabitowskich. haha. Zmień na " Obserwatore Romano"]]></description>
			<dc:creator>WiARA</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 10:43:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39785</guid>
		</item>
		<item>
			<title>WiARA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39784</link>
			<description><![CDATA[Jaja sobie robisz? No widzisz. Też nie wiesz, bo ja o osobie a Ty, o jajach.]]></description>
			<dc:creator>WiARA</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 10:20:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39784</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PiS napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39783</link>
			<description><![CDATA[Jaja sobie robisz?]]></description>
			<dc:creator>PiS</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 09:36:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39783</guid>
		</item>
		<item>
			<title>WiARA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39782</link>
			<description><![CDATA[@ PISe Dlaczego twierdzisz, że ""Bart Go Dlewski" to dzisiejszy wiceburmistrz Godlewski?.]]></description>
			<dc:creator>WiARA</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 07:32:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39782</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PiS napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39781</link>
			<description><![CDATA[Poniżej jeden z wielu komentarzy jakie formułował Pan B. Godlewski ( obecny wiceburmistrz) na temat budowy domu w Mięćmierzu. Uwadze nie może ujść ,że inwestorami kontrowersyjnej budowli są członkowie rodziny wiceburmistrza Kazimierza Dolnego . W kontekście ww. artykuł podpisanego @ J.K sprawa powinna trafić Premiera i służb specjalnych RP w tym do CBA. Natomiast Wojewoda Lubelski utrzymujący decyzję pozwolenia domu(za wiatrakiem),dz.48/1 , utrzymujący w mocy pozwolenie na budowę, powinien podzielić los wojewody wielkopolskiego Łukasza Mikołajczyka, który został odwołany z funkcji wojewody przez Mateusza Morawieckiego. "Bart Go Dlewski • rok temu • edited i znowu pisze Pani tylko to co pasuje pod tezę "Wpływowych Napływowych" , którzy blokują wszystko co nie jest ich, a popierają to na czym mogą zarobić (przypominam sprawę zabudowy w kamieniołomach). Gdyby porozmawiała Pani z miejscowymi to wiedziałaby Pani, że oni popierają legalną budowę. Proszę też zwrócić uwagę , że dokładnie w tej samej strefie 4a znajdują się wiatrak oraz 3 domy (z tego 2 budynki nad samą skarpą) postawione w końcu lat 70 prawem kaduka, a następnie zalegalizowane w 1998 - wpisane jako MNj, dokładnie tak samo jak działka 48/1. Jeśli ktoś ma uczciwe podejście to blokując legalną budowę powinien wnioskować o likwidację zalegalizowanych budynków. Warto dokładnie przeczytać dokumenty i spojrzeć na plan."]]></description>
			<dc:creator>PiS</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 07:13:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39781</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Obserwatore napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39778</link>
			<description><![CDATA[Ustawa o planowaniu przestrzennym z 2003 r. Pan Godlewski ma ville na Starym Okalu w tzw. strefie zakazanej. To może świadczyć ,że ma facet dar przekonywania. Może pomoże mieszkańcom ,co o tym sądzicie? Pan Godlewski jest osobą najbardziej zainteresowaną dopilnowaniem sprawy domu na Okalu i odpowiednia do dopilnowania szybkiego przekształcenia działek wykupionych przez cwaniaków. Działka Kowalskiego potrzebna jako przykrywka do kolejnej zmiany studium. Kowalski jest jedyną osobą, która mogłaby publicznie pokazać jak marnotrawi się pieniądze na kolejną zmianę studium. Dziwne, że bez jego wniosku i jego zgody została wyłączona do tryby indywidualnego. Przecież Kowalski nie będzie działał wbrew swoim interesom. Na podstawie tego studium nie wykonano jeszcze żadnej zmiany planu. Plan dla Kazimierza rok czasu leżał gotowy do wprowadzenia rok czasu. Teraz wiadomo po co tak pilnie burmistrz buduje drogę dojazdową i mostek koło chaty Niezabitowskich.]]></description>
			<dc:creator>Obserwatore</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Jan 2021 00:09:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39778</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z rynku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39777</link>
			<description><![CDATA[Sam musiałby się sprawdzić ile razy miał podobne przypadki... Na zwolnieniu nie powinno się uczestniczyć w sesji tym powinien zająć się ZUS. Z tym się wiąże dieta radnego. Wpływ na głosowanie uchwał itd. Skutki takich poczynań mogą być przeogromne. Moim zdaniem radni powinni być bardziej kontrolowani.]]></description>
			<dc:creator>z rynku</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 02 Jan 2021 16:20:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39777</guid>
		</item>
		<item>
			<title>!!! napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39776</link>
			<description><![CDATA[Sam musiałby się sprawdzić ile razy miał podobne przypadki... Na zwolnieniu nie powinno się uczestniczyć w sesji tym powinien zająć się ZUS.]]></description>
			<dc:creator>!!!</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 02 Jan 2021 10:14:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39776</guid>
		</item>
		<item>
			<title>obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39775</link>
			<description><![CDATA[Wojewoda Lubelski powinien z z urzędu wszcząć postępowanie w celu rozważenia wygaszenia mandatu całej Radzie Miejskiej Kazimierza Dolnego VIII kadencji , odwołaniu burmistrza i wprowadzenia zarządu komisarycznego w Gminie Kazimierz Dolny . To jedyny ratunek dla mieszkańców . W innym przypadku może dojść do rozlewu krwi.]]></description>
			<dc:creator>obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 02 Jan 2021 10:10:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39775</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39774</link>
			<description><![CDATA[Sam musiałby się sprawdzić ile razy miał podobne przypadki...]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 02 Jan 2021 08:51:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39774</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z Mięcmierza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39772</link>
			<description><![CDATA[Ustawa o planowaniu przestrzennym z 2003 r. Pan Godlewski ma ville na Starym Okalu w tzw. strefie zakazanej. To może świadczyć ,że ma facet dar przekonywania. Może pomoże mieszkańcom ,co o tym sądzicie? No pomoże w tym że nikt tam już nie pobuduje domu.]]></description>
			<dc:creator>Z Mięcmierza</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 01 Jan 2021 19:44:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39772</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z ryneczku napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39771</link>
			<description><![CDATA[Ustawa o planowaniu przestrzennym z 2003 r. Pan Godlewski ma ville na Starym Okalu w tzw. strefie zakazanej. To może świadczyć ,że ma facet dar przekonywania. Może pomoże mieszkańcom ,co o tym sądzicie?]]></description>
			<dc:creator>z ryneczku</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 01 Jan 2021 16:00:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39771</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ESA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39770</link>
			<description><![CDATA[Pan Przewodniczący Rady Miasta powinien sprawdzić , czy przypadkiem Radna p. Magdalena Sapała nie przebywa 30.12.2020 na zwolnieniu lekarskim?]]></description>
			<dc:creator>ESA</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 01 Jan 2021 15:02:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39770</guid>
		</item>
		<item>
			<title>WiARA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39767</link>
			<description><![CDATA[Jeszcze tak niedawno wszyscy zastanawialismy sie kim sa uzgadniacze studium. Nawet była zapowiedz, że lista tych osob bedzie upubliczniona. Ta sesja chyba uwidoczniola jednego z nich. Rok 2020 to praca Urzedu na " pół gwizdka /choroba burmistrzów, zdalna praca urzedników i radnych/ a tu proszę. Panu Godlewskiemu wystarczyło 2 miesiace takiej pracy by rozstrzygać o sprawie, która już trwa 16 lat. Pytanie czy " pracuje " tylko te 2 miesiace ?. Panu Wróblowi rok nie wystarczył. Popieram rozsądek pana Nieradko.]]></description>
			<dc:creator>WiARA</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 01 Jan 2021 11:53:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39767</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39763</link>
			<description><![CDATA[Jestem przekonany ,ze działania burmistrzów były polityczne a nie merytoryczne. Jest Pan przekonany, czy powiedzieli i zostało to zarejestrowane? Na Miły Bóg! Pani to musi mieć jeden zwój więcej od kury... jeśli nie jest w stanie pojąć że decyzje są merytoryczne lub polityczne. Jeśli decyzja nie była merytoryczną, a nie była, to automatycznie jest polityczną. Dobre...albo noszą głowę po to żeby im do środka deszcz nie padał! Cieszę się, że mam mniej zwojów niż Wy, Panowie i widzę to, co widać na pierwszy rzut oka. I po zgłębieniu tematu, nadal widzę. Gratuluje ilości zwojów. Ale cóż Wam po nich...]]></description>
			<dc:creator>Hanka</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 01 Jan 2021 00:18:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39763</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39762</link>
			<description><![CDATA[Jestem przekonany ,ze działania burmistrzów były polityczne a nie merytoryczne. Jest Pan przekonany, czy powiedzieli i zostało to zarejestrowane? Na Miły Bóg! Pani to musi mieć jeden zwój więcej od kury... jeśli nie jest w stanie pojąć że decyzje są merytoryczne lub polityczne. Jeśli decyzja nie była merytoryczną, a nie była, to automatycznie jest polityczną. Dobre...albo noszą głowę po to żeby im do środka deszcz nie padał!]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 19:47:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39762</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39761</link>
			<description><![CDATA[Jestem przekonany ,ze działania burmistrzów były polityczne a nie merytoryczne. Jest Pan przekonany, czy powiedzieli i zostało to zarejestrowane? Na Miły Bóg! Pani to musi mieć jeden zwój więcej od kury... jeśli nie jest w stanie pojąć że decyzje są merytoryczne lub polityczne. Jeśli decyzja nie była merytoryczną, a nie była, to automatycznie jest polityczną.]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 18:57:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39761</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39760</link>
			<description><![CDATA[Jestem przekonany ,ze działania burmistrzów były polityczne a nie merytoryczne. Jest Pan przekonany, czy powiedzieli i zostało to zarejestrowane? Na Miły Bóg!]]></description>
			<dc:creator>Hanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 18:30:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39760</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J. K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39759</link>
			<description><![CDATA[Działka 655/6 nie jest problemem. Problemem jest polityka burmistrza]]></description>
			<dc:creator>J. K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 18:22:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39759</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39758</link>
			<description><![CDATA[@Hanka Jaki trzeba mieć iloraz inteligencji, aby zrozumieć, że rada podejmuje decyzję merytoryczne lub polityczne. Nie wątpię że jeśli burmistrz przedstawił by uchwałę zmieniająca rachunki i stwierdził że dwa plus dwa to sześć, a nie cztery to radni by to przyjęli. Teraz rozumisz?]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 18:21:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39758</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kuzynka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39756</link>
			<description><![CDATA[Jasio nie kłam, wystarczy odsłuchać przebieg sesji, ale najlepsze jest na Twoim fejsbuku gdzie mówisz, że nie chcesz żadnych zmian, w ogóle cię ta działka już nie obchodzi i chcesz żeby tam zostawić tak jak jest jedno pomieszczenie gospodarcze i że Twoja córka Bidzińska jest największą fanką burmistrza Pomianowskiego i jeszcze nie odpowiadasz jak Cię Godlewski pyta czy nie obchodzi Cię interes kilkuset właścicieli]]></description>
			<dc:creator>kuzynka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 18:14:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39756</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39755</link>
			<description><![CDATA[Jestem przekonany ,ze działania burmistrzów były polityczne a nie merytoryczne.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 18:03:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39755</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39754</link>
			<description><![CDATA[Nie zmieniłem tekstu ,omyłkowo wpisany było napisane "Polityczne zamiast "merytorycznie" to przez program. Kłamstwa są faktem w ustach burmistrzów w opisywanych przypadkach.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 18:02:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39754</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39753</link>
			<description><![CDATA[Czemu zmienił Pan treść artykułu? Burmistrzowie kłamią, Stanisław kłamie, a tymczasem Pan zmienia treść artykułu. Chciałabym Panu wierzyć, ale już po prostu nie potrafię. Sam Pan daje mi argumenty, żeby wątpić w Pańską prawdomówność. Żałuję bardzo. Byłam stałą czytelniczką i fanką. Teraz wiem, że to marnowanie czasu.]]></description>
			<dc:creator>Hanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 17:59:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39753</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39752</link>
			<description><![CDATA[Wyłącznie decyzja polityczna, która na dodatek kosztuje podatnika olbrzymie pieniądze. Tą kwestię wyjaśniają organa ścigania. Prowadzone jest śledztwo 2Ds 575/2020 w sprawie przekroczenia uprawnień burmistrza i Konserwatora Zabytków. Ale czy mogę prosić o materiał? Chciałabym się zapoznać. Skoro to burmistrzowie kłamią, to proszę udowodnić, że Pan mówi prawdę. Ale nie rozumiem ? co udowodnić. To ,że wyłączali działkę 655/6 było działaniem politycznym. Nic poza tym. "Obaj burmistrzowie publicznie przyznali się, że wyłączenie działki z procedowania w planie ogólnym ma wyłącznie aspekt polityczny! To zostało zarejestrowane." - cytat z powyższego artykułu. Chciałabym zobaczyć zarejestrowany materiał. Polityczny a i owszem, ale powiedzieli merytoryczny, co się kłóci z dokumentami.! Aha. Czyli tego nie powiedzieli i nie jest to zarejestrowane, a Pan tak napisał tylko po to, żeby coś udowodnić, ale nie może Pan tego udowodnić, bo taki fakt nie miał miał miejsca? To po co napisał Pan w artykule, że tak powiedzieli, skoro nie powiedzieli?]]></description>
			<dc:creator>Hanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 17:55:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39752</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39751</link>
			<description><![CDATA[Wyłącznie decyzja polityczna, która na dodatek kosztuje podatnika olbrzymie pieniądze. Tą kwestię wyjaśniają organa ścigania. Prowadzone jest śledztwo 2Ds 575/2020 w sprawie przekroczenia uprawnień burmistrza i Konserwatora Zabytków. Ale czy mogę prosić o materiał? Chciałabym się zapoznać. Skoro to burmistrzowie kłamią, to proszę udowodnić, że Pan mówi prawdę. Ale nie rozumiem ? co udowodnić. To ,że wyłączali działkę 655/6 było działaniem politycznym. Nic poza tym. "Obaj burmistrzowie publicznie przyznali się, że wyłączenie działki z procedowania w planie ogólnym ma wyłącznie aspekt polityczny! To zostało zarejestrowane." - cytat z powyższego artykułu. Chciałabym zobaczyć zarejestrowany materiał. Polityczny a i owszem, ale powiedzieli merytoryczny, co się kłóci z dokumentami.!]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 17:19:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39751</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39750</link>
			<description><![CDATA[Wyłącznie decyzja polityczna, która na dodatek kosztuje podatnika olbrzymie pieniądze. Tą kwestię wyjaśniają organa ścigania. Prowadzone jest śledztwo 2Ds 575/2020 w sprawie przekroczenia uprawnień burmistrza i Konserwatora Zabytków. Ale czy mogę prosić o materiał? Chciałabym się zapoznać. Skoro to burmistrzowie kłamią, to proszę udowodnić, że Pan mówi prawdę. Ale nie rozumiem ? co udowodnić. To ,że wyłączali działkę 655/6 było działaniem politycznym. Nic poza tym. "Obaj burmistrzowie publicznie przyznali się, że wyłączenie działki z procedowania w planie ogólnym ma wyłącznie aspekt polityczny! To zostało zarejestrowane." - cytat z powyższego artykułu. Chciałabym zobaczyć zarejestrowany materiał.]]></description>
			<dc:creator>Hanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 17:09:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39750</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39749</link>
			<description><![CDATA[Wyłącznie decyzja polityczna, która na dodatek kosztuje podatnika olbrzymie pieniądze. Tą kwestię wyjaśniają organa ścigania. Prowadzone jest śledztwo 2Ds 575/2020 w sprawie przekroczenia uprawnień burmistrza i Konserwatora Zabytków. Ale czy mogę prosić o materiał? Chciałabym się zapoznać. Skoro to burmistrzowie kłamią, to proszę udowodnić, że Pan mówi prawdę. Ale nie rozumiem ? co udowodnić. To ,że wyłączali działkę 655/6 było działaniem politycznym. Nic poza tym.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 17:06:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39749</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39748</link>
			<description><![CDATA[Wyłącznie decyzja polityczna, która na dodatek kosztuje podatnika olbrzymie pieniądze. Tą kwestię wyjaśniają organa ścigania. Prowadzone jest śledztwo 2Ds 575/2020 w sprawie przekroczenia uprawnień burmistrza i Konserwatora Zabytków. Ale czy mogę prosić o materiał? Chciałabym się zapoznać. Skoro to burmistrzowie kłamią, to proszę udowodnić, że Pan mówi prawdę.]]></description>
			<dc:creator>Hanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 17:02:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39748</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39747</link>
			<description><![CDATA[Wyłącznie decyzja polityczna, która na dodatek kosztuje podatnika olbrzymie pieniądze. Tą kwestię wyjaśniają organa ścigania. Prowadzone jest śledztwo 2Ds 575/2020 w sprawie przekroczenia uprawnień burmistrza i Konserwatora Zabytków.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 16:49:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39747</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39746</link>
			<description><![CDATA[Możemy prosić o materiał w którym zarejestrowane jest jak burmistrzowie przyznają, że to decyzja polityczna?]]></description>
			<dc:creator>Hanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 16:36:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39746</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39745</link>
			<description><![CDATA[Panie "burmiszczu" to co pan robi w sprawie pana Kowalskiego to moralne dno, więcej, dno i metr mułu... I państwo radni, którzy zasiadsjac już n ta kadencję dobrze znacie sytuację - Guz i Wolna, wstyd.]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 31 Dec 2020 16:35:53 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2258-o-tym-jak-burmistrz-pomianowski-trwoni-na-pijar-publiczne-pieniadze.html#comment-39745</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
