<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Sesja budżetowa, czyli Jarząbków mamy wielu.</title>
		<description>Skomentuj Sesja budżetowa, czyli Jarząbków mamy wielu.</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html</link>
		<lastBuildDate>Tue, 05 May 2026 10:36:34 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/271.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3572</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50,popieram masz 200% racji.Ceny kosmiczne i bez podatku.]]></description>
			<dc:creator>małojec</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 31 Dec 2011 22:27:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3572</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3567</link>
			<description><![CDATA[drożyzna. To jest fakt, że przekonanie:" pany zaplacą" stało się PRAWDĄ wśrod miasteczkowych "biznesmenow" KROJĄ bez umiaru, przy czym nie ponosza ŻADNYCH obowi.azkow wobec kupuj.acego, wobec fiskusa. Budy z mięsęm bez cześci sanitarnej, brak kas fiskalnych, handel z piachu itp przy zachowaniu cenowych STANDARTOW z Paryża. Najgorszym jest to ,że gross tych PANOW to mieszkańcy Gminy. Właśnie to my placimy frycowe, za MOŻNOŚĆ widzenia prawdziwych panow I GWIAZD EKRANU.' Aktualnie w likwidacji jest sklep spożywczy, w ktorym to można było kupić np. skrzydełka kurze. Po 2 tygodnich dzialalności PADŁ stacjonarny sklepik mięsny. Nie miał żadnych szans s omijajacymi wszelkie ustawy BUDAMI z miesem/ pytam sie?. GDZIE BURMISTRZ?, GDZIE RADA? . ps. "Gontal" ma sie dobrze.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 31 Dec 2011 18:44:49 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3567</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3566</link>
			<description><![CDATA[#14 grymas50 2011-12-29 10:44 Jest haniebnym, że p. Gałuszewska mając WŁADZTWO nad niby PUBLICZNYM portalem decyduje, ba, tworzy GAZETĘ, która jest PEANEM Burmistrza, Jest haniebnym, że z portalu USUWANE są treści, które nie pasują Jej wypobrażeniom, a ktore w żaden sposób nie zawierają treści obscenicznych, czy też uragających czci kogokolwiek. Nie mozna pozwolić, aby tego rodzaju osoba decydowała o treściach zawartych w Gazecie Miejskiej, a nie prywatnej p. Burmistrza.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 31 Dec 2011 18:31:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3566</guid>
		</item>
		<item>
			<title>tys z gór napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3563</link>
			<description><![CDATA[Dzięki, może kiedyś skorzystam. @hotelarz ma rację w jednym - kibel nie ma innego wyjścia i musi stać się atrakcją turystyczną. Będą go zwiedzać miliony a bilet będzie droższy niż na Wawel]]></description>
			<dc:creator>tys z gór</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 31 Dec 2011 17:29:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3563</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3552</link>
			<description><![CDATA[tys z gór.Zapraszam na kręgle,piwo wino itp,mamy najtańsze w mieście"w piwnicach". Mieszkańcy gminy maja rabaty na wszystko co w piwnicach, a kręgle najtańsze w regionie.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 23:01:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3552</guid>
		</item>
		<item>
			<title>hotelarz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3551</link>
			<description><![CDATA[@tys z gór masz całkowitą rację burmistrzowi się poprzewracało w d...e, skoro zamiast na drogi czy kanalizację wydaje ponad milion złotych na kibel (może jako najdroższy w Polsce stanie się atrakcją turystyczną) czy na promocję wypromowanego Kazimierza ponad 300 tys. Proponuję aby Kolega dowiedział się ile płacimy do gminy za metr powierzchni pensjonatu czy hotelu. Widzę również że kolega raczej piwa nie pija, gdyż resturatorzy od dawna stosują inne ceny dla "swoich" a inne dla "warszafki"]]></description>
			<dc:creator>hotelarz</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 19:17:06 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3551</guid>
		</item>
		<item>
			<title>tys z gór napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3550</link>
			<description><![CDATA[To już nie ma lepszych miejsc gdzie można wydawać pieniądze a nie tylko promocja i oferta turystyczna? Wszystkie drogi gotowe? Kanalizacja w gminie skończona? Akcja zima opłacona? Wiecznie płaczecie że turystów mało a chcecie brać 180 zł za pokój? W du..ch się wam powywracało? W Krakowie jest taniej. Czy wy myślicie że budżet gminy jest żeby wam dutkami kieszenie ponapychać? Piwo po 7 zł, byle ochłap obiadowy za 20zł i ludzie wam się pchają drzwiami i oknami? Nie dociera do was? Ja też płacę podatki i chciałbym żeby wydawane były z korzyścią dla wszystkich a nie dla wąskiej grupy właścicieli pensjonatów, kramików i bryczek. Chcecie promocji to zrzućcie się sami. Chcecie gości w zimie? A może zróbcie ofertę dla miejscowych. Tańsze piwo, spa czy kręgle. Może jakiś ruch będzie. Mamona całkiem na oczy się wam rzuciła.]]></description>
			<dc:creator>tys z gór</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 18:45:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3550</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zygmunt napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3549</link>
			<description><![CDATA[@DarEk znasz taką piosenkę Budki Suflera "Tango" -do tanga trzeba dwojga. Tak jak piszesz Grześ jest uparty i trwa w tym uporze nawet wtedy gdy nie ma racji, i sromotnie przegrywa tak jak z Panem Godziszewskim narażajac tym samym gminę na koszty. Oczywiści sprawa Pana Godziszewskiego nie jest jedyną, gdzie nie słucha się mądrych ludzi.Przerośnięta duma nie pozwala włodarzowi przyznać się do błędu i pomyłki tylko dalej trwać przy swoim, a to nic dobrego nie wróży. I Ty DarEk uważasz że z takim facetem o takiej osobowości można coś zrobić? Szczerze w to wątpię. Natomiast spodziewam się ataków ze strony zaufanych burmistrza na tych Radnych w tym na Pana Janusza, którzy mają odwagę upominać zadufanego w sobie burmistrza...]]></description>
			<dc:creator>Zygmunt</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 18:03:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3549</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zygmunt napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3548</link>
			<description><![CDATA[@ też sołtys a nie sądzisz, że ważniejsze od wydawania ponad 300 tys złotych na promocję Miasta w gazetach i portalach, które i tak jest znane (patrząc po sznurach samochodów w długie weekendy)znacznie ważniejsze jest wygenerowanie nowej oferty turystycznej, zwłaszcza w okresie jesienno zimowym? Kazimierzaowi jak powietrza potrzebna jest nowa impreza w tym okresie zimowego zastoju, która ściągnie turystów, tak jak Lato Filmowe w lipcu i sierpniu. I kto to Twoim zdaniem ma zrobić? Czy nie jest to obowiązek urzędu. Tylo że to jest znacznie trudniejsze i wymagajace więcej nakładu pracy niż zamieszczeniu fju bździu na jakimś portalu czy gazecie. Z tego powodu ludzie na pewno nie przyjadą. Jeśli już to przyjadą na konkretne wydarzenie czy imprezę. Ponadto sołtys gdzie Ty widziałeś noclegi po 300 PLN, chyba w Królu, ale przecież o takich lokalach nikt nie mówił w adudycji radiowej do której nawiązujesz.]]></description>
			<dc:creator>Zygmunt</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 17:27:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3548</guid>
		</item>
		<item>
			<title>też sołtys napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3547</link>
			<description><![CDATA[Puste hotele i pensjonaty? Bo ceny powyżej 300zł/doba nie są dla wszystkich. Tak musi być, jak ludzie mają mniej pieniędzy na rozrywki i wypoczynek. Lista polskich milionerów skurczyła w tym roku, to i tych co mają na koniec roku wolne 500zł też jest mniej. Mam komplet gości przy cenie 180zł/pokój dwuosobowy i minimum trzydniowe pobyty. Może na tej kwocie jest górna granica popytu? Gospodarka, także turystyczna ma okresy lepsze i gorsze. Nie biadolę i nie szukam winnych. Robię swoje, jak umiem najlepiej.]]></description>
			<dc:creator>też sołtys</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 16:47:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3547</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3541</link>
			<description><![CDATA[Dzidek- bardzo ważne słowa.Mam nadzieje,że częściej będą czytała twój nick. Życzę Ci wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok]]></description>
			<dc:creator>mieszkanka</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 07:40:42 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3541</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xxx napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3540</link>
			<description><![CDATA[Znów usunięto na portalu kazimierskim komentarze tym razem "pijanego z nad grodarza" Jest to skandal mam nadzieje Panie Januszu ,ze zajmiecie się ta sprawa .nie może być tak ,że grupa ludzi która marnotrawi publiczne pieniądze na wydawanie gazetki,która w rzeczywistości promuje burmistrza będzie terroryzowała niezależny portal internetowy.Ja żądam zajęcia się ta sprawą!]]></description>
			<dc:creator>xxx</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 07:28:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3540</guid>
		</item>
		<item>
			<title>dzidek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3538</link>
			<description><![CDATA[Niestety, nie można krytykować działań radnych czy też burmistrza, nie biorąc udziału u życiu społecznym miasta i nie uczestnicząc w posiedzeniach komisji lub sesjach Rady Miasta.( otwarte dla wszystkich mieszkańców ) Tylko wspólne działania lokalnej społeczności prowadzą do poprawy naszych warunków życia i funkcjonowania. Gorąco zachęcam: zamiast kawiarnianego sejmikowania weż udział w najbliższej sesji Rady Miasta. TO NAPRAWDĘ DZIAŁA. NAJLEPSZE ZYCZENIA NOWOROCZNE DLA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW KAZIMIERZA DOLNEGO]]></description>
			<dc:creator>dzidek</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Dec 2011 06:55:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3538</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3537</link>
			<description><![CDATA[Posłuchajcie państwo co nas czeka! http://moje.radio.lublin.pl/pusto-w-nadwislanskim-miasteczku.html]]></description>
			<dc:creator>mieszkanka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 21:19:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3537</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xxxx napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3536</link>
			<description><![CDATA[Hym ;-) czyżby coś drgnęło? hłe,hłe,hłe ;-)]]></description>
			<dc:creator>xxxx</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 20:38:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3536</guid>
		</item>
		<item>
			<title>DarEk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3535</link>
			<description><![CDATA[Można się różnić, można mieć inne zdanie ale ale wspólnie trzeba podejmować decyzje.Nie jest właściwym zachowanie jak to mówi Janusz być cynglem ale równie nie jest właściwym wypominanie ciągłych wad burmistrzowi.Grzesiek nie jest zły,jest uparty i czasami mimi ,ze nie ma racji trwa przy swoim.Nie jest jednak tak,ze chce źle dla miasta.Jego największą wadę jest to,że słucha tzw Warszawki a to zgubi miasto.Mam jednak na dzieje ,że wspólnie z Januszem zaczną robić coś dla miasta.]]></description>
			<dc:creator>DarEk</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 20:36:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3535</guid>
		</item>
		<item>
			<title>prawdziwy sołtys napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3534</link>
			<description><![CDATA[Dzisiaj w Programie 1 Polskiego Radia była emitowana audycja dotycząca pustych hoteli i pensjonatów w Kazimierzu Dolnym i okolicy. Miasto w okresie jesienno zimowym jest martwe, a podatki płacić trzeba. Pani Szczuka tłumaczyła to brakiem funduszy ze względu na realizację wielu kosztownych inwestycji. Pytanie zatem po co była ta promocja Kazimierza za ponad 300 tys? Zdaje się że Burmistrz uważa, iż atrakcją przyciągającą turystów stanie się najdroższy po tej stronie Wisły szalet za grubo ponad milion złotych.]]></description>
			<dc:creator>prawdziwy sołtys</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 20:27:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3534</guid>
		</item>
		<item>
			<title>D.S. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3533</link>
			<description><![CDATA[Wszyscy ci radni co otaczają burmistrza to zwykłe tłuki a tłukiem dobrze się kieruje to jak przewodniczący ma zabrac głos jak nie wie od czego zacząc ha ha ha]]></description>
			<dc:creator>D.S.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 19:54:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3533</guid>
		</item>
		<item>
			<title>hiko napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3532</link>
			<description><![CDATA[nic się nie zmieni do przyszłych wyborów samorządowych tj. do 2014r.Podczas następnych wyborów może ludzie oprzytomnieją i wybiorą odpowiednich ludzi do reprezentowania, dla których najważniejsze jest dobro wszystkich. Miejmy nadzieję, że przyszli radni będą reprezentować tych, którzy ich wybrali, a nie głosować i robić to co im ktoś z góry narzuca. Obecnych radnych nie da się już niestety zmienić(nie każdego trzeba zmieniać są tacy którzy dbają o dobro ogółu).]]></description>
			<dc:creator>hiko</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 18:48:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3532</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kaja napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3531</link>
			<description><![CDATA[Oczywiście psy szczekają karawana jedzie.Dziś w RL podano, że na 3 lata skazano burmistrza Kraśnika za korupcje za kasę....czy my też się doczekamy takiej sensacji?]]></description>
			<dc:creator>kaja</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 17:38:27 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3531</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3530</link>
			<description><![CDATA[@sołtys proponuję więcej merytoryki szczególnie w sprawach finansowych i mniej propagandy która ma na celu zakrzyczenie co niektórych radnych, a wtedy wszystkim będzie się żyło lepiej. Tobie również. Przemyśl to.]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 13:01:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3530</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3528</link>
			<description><![CDATA[Oczywiście w powyższym przypadku zostały naruszone inne przepisy wynikające z prawa autorskiego i innych ustaw.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 06:53:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3528</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3527</link>
			<description><![CDATA[Przepis art. 49 w zw. z art. 27 prawa prasowego [art. 49: „Kto narusza przepisy art. 3, 11 ust. 2, art. 14, 15 ust. 2 i art. 27 - podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności” natomiast art. 27 ust. 1: „Na każdym egzemplarzu druków periodycznych, serwisów agencyjnych oraz innych podobnych druków prasowych należy w widocznym i zwyczajowo przyjętym miejscu podać:między innymi międzynarodowy znak informacyjny,którego nie było,ponadto,prawdopodobnie czasopismo nie było zarejestrowane w czasie wydawania pierwszych egzemplarzy.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 06:51:44 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3527</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3526</link>
			<description><![CDATA[Przepisy karne :lol: Art. 49. (49) Kto narusza przepisy art. 3, 11 ust. 2, art. 14, 15 ust. 2 i art. 27 -	podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 06:43:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3526</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3525</link>
			<description><![CDATA[USTAWA z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe. (Dz. U. z dnia 7 lutego 1984 r.) Art. 27. 1. Na każdym egzemplarzu druków periodycznych, serwisów agencyjnych oraz innych podobnych druków prasowych należy w widocznym i zwyczajowo przyjętym miejscu podać:	1)	nazwę i adres wydawcy lub innego właściwego organu,	2)	adres redakcji oraz imię i nazwisko redaktora naczelnego,	3)	miejsce i datę wydania,	4)	nazwę zakładu wykonującego dany druk prasowy,	5)	(35) (skreślony),	6)	międzynarodowy znak informacyjny,	7)	bieżącą numerację. 2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do nagrań radiowych i telewizyjnych oraz kronik filmowych.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Dec 2011 06:42:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3525</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ciekawy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3524</link>
			<description><![CDATA[Nigdzie nie ma informacji,jaki przepis prawa prasowego narusza Gazeta KD. Zna ktoś konkrety?]]></description>
			<dc:creator>ciekawy</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 22:52:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3524</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sołtys napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3523</link>
			<description><![CDATA[Jeśli na komisji godzinami ustala się projekt uchwały,kiedy wydaje się że zadano już wszystkie pytania, wyjaśniono już wszystkie wątpliwości i pozostaje tylko głosowanie na sesji... Ależ skąd, show must go on, kolejne godziny, te same pytania.Na widowni(sesja!) pojawiły się nowi widzowie, trzeba znów "zabłysnąć". To,że jest się wybuczanym,to nic. To ile osób już buczy przy pana i kolegi Rafała wywodach jest ciekawe. Wie pan kto nie buczy? Łatwiej policzyć.Do dwóch każdy potrafi. Czas na refleksję.]]></description>
			<dc:creator>sołtys</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 22:40:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3523</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kaja napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3522</link>
			<description><![CDATA[Nareszcie się ktoś nimi zajmie.To nie podobne aby tak marnotrawić pieniądze :-x]]></description>
			<dc:creator>kaja</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 21:53:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3522</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3521</link>
			<description><![CDATA[Zapewniam Państwa,że złożymy wniosek o wyjaśnienie sprawy związanej z wydawaniem Gazety Kazimierza Dolnego z uwagi na naruszenie prawa Prasowego.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 21:37:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3521</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xxx napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3520</link>
			<description><![CDATA[Na portalu Kazimierza Dolnego zakasowywane są posty dot.zatrudniania przez burmistrza w Gazecie Kazimierza Pani Gałuszewskiej.]]></description>
			<dc:creator>xxx</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 21:24:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3520</guid>
		</item>
		<item>
			<title>małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3519</link>
			<description><![CDATA[Rzeczywiście sprawa trzeba się zając Panie Januszu i Panie Rafale.Nie możecie sprawy tej tak zostawić.To atak władzy na niezależny portal>]]></description>
			<dc:creator>małojec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 19:49:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3519</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3518</link>
			<description><![CDATA[strona kazimierska jest kontrolowana przez urząd jak media na białorusi tylko te treści pozostają o których ludziom wolno wiedzieć]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 19:41:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3518</guid>
		</item>
		<item>
			<title>DarEk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3517</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu nich pan nie usuwa tylko komentarzy bo na kazimierskim...ochocho]]></description>
			<dc:creator>DarEk</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 19:12:17 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3517</guid>
		</item>
		<item>
			<title>małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3516</link>
			<description><![CDATA[Pani Redaktor Gałuszewska dofinansuje swój portal pieniędzmi publicznymi.Ciekawe czy nie parzą te pieniądze?]]></description>
			<dc:creator>małojec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 17:13:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3516</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3515</link>
			<description><![CDATA[Zachęcam Państwa do przeanalizowaia kazimierskich inwestycji, ich zasadnosci oraz kosztów. A wtedy okaże się dla kogo i po co są one robione. Kanalizacja na Krakowskiej dopiero po tym jak głośno o budowie w kamieniołomach 2 kolejnych hoteli, czy modernizacja oczyszczalni tak żeby nie śmierdziało po tym jak na miejscu Piasta ma powstać ekskluzywny hotel... itd Jak tak dalej pójdzie, przy dalszym założeniu, że inwestycje w żaden sposób nie przekładają się na gminny budżet, to w gminie zostaną tylko długi i brak nieruchomosci sprzedawanych na dofinansowanie pseudoinwestycji typu szalet za ponad milion złotych. Ps Nawet w Lublinie, gdzie budżet jest wielokrotnie większy szalet na POdzamczu buduje się za mniej niż milion!!!]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Dec 2011 16:04:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/271-sesja-budzetowa-czyli-jarzabkow-mamy-wielu.html#comment-3515</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
