<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Były wiceburmistrz Kazimierza Dolnego skazany za znieważenie.</title>
		<description>Skomentuj Były wiceburmistrz Kazimierza Dolnego skazany za znieważenie.</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html</link>
		<lastBuildDate>Sat, 16 May 2026 16:16:52 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/2854.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Janusz Kowalski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60231</link>
			<description><![CDATA[Tak , słyszałem że głębocznica (korzeniowy)została jest ponownie otwarta. Kazimierskie wąwozy są niszczone totalnie przez holding meleksiarski, głównie przez jedną firmę która ma udział w rynku w mojej ocenie około 60%. Do tej pory korzeniowy był niszczony "za pieniądze" teraz będzie za darmo. Problem w tym, czego jestem pewien, że taki scenariusz był zaplanowany od dawna. Szukano wytrychu ,jak zmienić wiele, aby było tak jak było]]></description>
			<dc:creator>Janusz Kowalski</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Sep 2025 06:50:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60231</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60228</link>
			<description><![CDATA[Covid 19 w Kazimierzu Dolnym. Uwazajcie. Ja,po wykonaniu testu Combo jestem tego przykładem. Przeczytajcie. Naprawdę ważne. https://www.medonet.pl/koronawirus,covid-19-rozpedza-sie--wiemy--jakie-daje-objawy--az-parsknelam-z-niedowierzaniem,artykul,74697962.html?utm_campaign=cb]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Sep 2025 13:07:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60228</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Z Dołów napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60227</link>
			<description><![CDATA[W Kazimierzu? Nadal chodnik na na Końcu Kwaskóki nie dokończony. Pani radna Górecka milczy. Wiadomo dlaczego. Otworzono Korzeniowy ,będzie bez opłat ,raj dla meleksiarzy]]></description>
			<dc:creator>Z Dołów</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Sep 2025 11:40:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60227</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60226</link>
			<description><![CDATA[A co w gminie Kazimierz Dolny ? https://wiadomosci.wp.pl/w-gminie-rezygnuja-z-edukacji-zdrowotnej-ale-bedzie-dodatkowa-religia-burmistrz-przywoluje-konstytucje-7196616637017024a?fbclid=IwY2xjawMnipBleHRuA2FlbQIxMQABHo1mtX0jh1gCRZLbzRc-C3RrmvQoYxxMzKf_ymqIc36rW_y--8ji2yfuQ6q0_aem_9ULHLJJOpUruTePwaKANVQ]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Sep 2025 11:22:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60226</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Janusz Kowalski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60224</link>
			<description><![CDATA[To ja powtórzę za @13 piętro . Gdyby doszło do debaty merytorycznej 99% Rady ( obecnej kadencji ) nie wydukałoby z siebie słowa, gdyż radni ,w założeniu, mają podnosić bezdyskusyjnie rączki. To oczywiście nie nowość . Dzieje się tak zawsze gdy włodarzem jest uzurpator.]]></description>
			<dc:creator>Janusz Kowalski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2025 10:58:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60224</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60223</link>
			<description><![CDATA[To wlasnie SKUTECZNOŚĆ, bo z tą chwilą Uchwała staje się PRAWEM.]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2025 09:46:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60223</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60222</link>
			<description><![CDATA[#33 13 piętro 03-09-2025 06:07 więc skoro nie radni nie mają skuteczności to jaki jest sens podnoszenia rąk .Po co wydawać pieniądze z budżetu na który my się składamy?]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2025 08:17:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60222</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60221</link>
			<description><![CDATA[@ trzecia zmiana napisał ; "..........Pytanie kto tych radnych wybrał? I tu tkwi klu sprawy. Otóż tych radnych wybierają zawsze ludzie. Jednak świadomość jest ich niewielka. Jednak Liczy się skuteczność i....... " Najbardziej z CAŁEGO komentarza uderza termin " skutecznośc " . Właśnie ona w tej kadencji jest najwiekszym NIEPOROZUMIENIEM , bo czymże ona jest w aktualnej Radzie Miejskiej.?. To jedynie PODNIESIENIE RĄK za " sugestiami" / propozycjami/ burmistrza. Czy ktoś pokusi się wyliczyć ile Uchwał powstało na wskutek inicjatywy RADNYCH ?. Czy wiemy jak propozycje Burmistrza powstają?. / spotkania, konsultacje ,opinie prawne itp./, bo przecież nie " z rękawa", chociaż i tego nie można wykluczyć, a jezeli tak , to: " Panie Burmistrzu. Nie jest pan prezydentem USA."]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2025 06:07:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60221</guid>
		</item>
		<item>
			<title>trzecia zmiana napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60220</link>
			<description><![CDATA[Do naiwnych. @13 piętro napisał ,że 97,5% rady "nie istnieje". Oglądam czasami z poświęceniem narady Rady Miasta. Faktycznie trzeba być twardym ,żeby to wysłuchać od deski do deski. Nie wiem jak Pan Janusz to znosi ale to co reprezentują rządzący to po prostu dramat. Jakaś niewyobrażalna amnezja. Pytanie kto tych radnych wybrał? I tu tkwi klu sprawy. Otóż tych radnych wybierają zawsze ludzie. Jednak świadomość jest ich niewielka. Jednak Liczy się skuteczność i tu dochodzimy do kolejnej zagwostki. Władza doskonale umie rozgrywać . Tak rozpracowywano trzech radnych w minionej kadencji aby uniemożliwić Im skuteczność. Ten problem dotyka niemal wszystkie samorządy i władze centralne. W odrażeniu od Zachodu nie umiemy wspólnie rządzić.]]></description>
			<dc:creator>trzecia zmiana</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2025 05:41:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60220</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60218</link>
			<description><![CDATA[Trudno dyskutuje się z Tobą, więc może inaczej. Jestem tu (w tym miejscu, w Twojej świadomości) zaledwie półtora dnia, a Ty, już domagasz się wieców. Nie wiem, w jakiej rzeczywistości przyszło Ci dotrwać w miejscu, którym stoisz, bo to @13 piętro jest może czegoś alegorią. Doceniam słowo wsparcia, wolę - woli, etc ... ale pozwól podążać własną ścieżką, a każda nowa ścieżka ma co do zasady to do siebie, że z czasem ... zostaje wydeptana.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 18:56:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60218</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60217</link>
			<description><![CDATA[@ xdee zapytał i oświadczył : "..... ile czasu, zajęło Wam obalenie "tyranii" do tej pory? Być może, odpowiedź na to pytanie pozwoli Ci zrozumieć sytuację, którą mi imputujesz i odnalezienie się w otaczających Cię czasie i przestrzeni. Ja, do tej pory byłem jedynie obserwatorem, a nie uczestnikiem tej formy życia publicznego w Kazimierzu. Natomiast, zdaje się, że wyraźnie naznaczyłem w swoich komentarzach, że wszystko ma swój czas, tak jak swój czas będzie miał dialog otwarty z Pomianowskim. Dzisiaj, jest czas na debatę społeczną." Pytanie odczytuję , jako JEDYNIE werbalny radykalizm , a oświadczenie jako enigmatyczne wykazanie woli w uczestnictwie w debacie publicznej nie wskazując na jej miejsce a wszystko wykonasz w " swoim czasie ". Ze swojej strony uważam, że Twój radykalizm w działaniu ,jak i sposób komentowania wydarzeń stanie się nową jakością w debacie publicznej, jaka WYŁĄCZNIE odbywa się na tym blogu. Pozostały kazimierski "świat", a także 97.5 % radnych MILCZY. Popieram Twoją gotowość. Ps. Osobiście czekam na uprawomocnienie się wyroku co być może pozwali nam UJRZEĆ niektóre materiały z procesu, w którym oskarżonym był pan Godlewski, a tytuł " Były wiceburmistrz Kazimierza Dolnego skazany za znieważenie. " wskazuje, że Władza w Kazimierzu Dolnym obraża . Obraża wprost, jak i nie reaguje na jawny gwałt na jej mieszkancu. / wyjatek radny Jeden/]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 18:36:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60217</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Janusz Kowalski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60216</link>
			<description><![CDATA[#28 xdee doskonale :roll:]]></description>
			<dc:creator>Janusz Kowalski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 18:29:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60216</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60215</link>
			<description><![CDATA[Jasne, są to tematy do dalszej dyskusji. Wyciągnięcia wniosków i omówienia. Przecież, nie koniecznie na ekranach w UM. Natomiast stan bieżący, jak najbardziej :) Bardzo dziękuję Ci za ten głos. Problem naszej społeczności leży w tym ,że nie wiele jest dyskusji. Apropos. Nie da się wysłać kilku komentarzy pod rząd. Należy odczekać taki system. Jak się odkuję... space zaległości sadowe z tytułu wyroków...przebuduję stronę... Obiecuję. Może nie będzie to konieczne. Mam jakiś pomysł, a może nawet gotową aplikację takiego dialogu. Spokojnie. Przy wsparciu społeczności, można uruchomić to dosyć szybko. W ludziach musi być świadomość, że są wspólnotą to raz, a dwa ... coś jest ich i mają prawo mówić.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 17:23:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60215</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60214</link>
			<description><![CDATA[TO JEST DRAMAT !!!!https://www.januszkowalskikazimierz.pl/media/k 2/items/cache/7af11f0818f11069c36aea151a232d38_XL. jpg]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 08:20:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60214</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Janusz Kowalski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60213</link>
			<description><![CDATA[Jasne, są to tematy do dalszej dyskusji. Wyciągnięcia wniosków i omówienia. Przecież, nie koniecznie na ekranach w UM. Natomiast stan bieżący, jak najbardziej :) Bardzo dziękuję Ci za ten głos. Problem naszej społeczności leży w tym ,że nie wiele jest dyskusji. Apropos. Nie da się wysłać kilku komentarzy pod rząd. Należy odczekać taki system. Jak się odkuję... space zaległości sadowe z tytułu wyroków...przebuduję stronę... Obiecuję.]]></description>
			<dc:creator>Janusz Kowalski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 08:05:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60213</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60212</link>
			<description><![CDATA[Jasne, są to tematy do dalszej dyskusji. Wyciągnięcia wniosków i omówienia. Przecież, nie koniecznie na ekranach w UM. Natomiast stan bieżący, jak najbardziej :)]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 08:02:41 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60212</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Janusz Kowalski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60211</link>
			<description><![CDATA[To ,że miałem rację jak silny jest układ świadczy chociażby zaangażowanie w walkę o umocnienie lokalnego układu służb, w tym wymiaru sprawiedliwości i Policji . Konkretnym dowodem jest zarzucanie mnie SLAPP-ami, regularnie od 2012 r . Zaś z drugiej strony tuszowanie łamania prawa przez władze i akolitów.]]></description>
			<dc:creator>Janusz Kowalski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 08:00:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60211</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Janusz Kowalski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60210</link>
			<description><![CDATA[#22 xdee masz racje. Pytasz ile czasu zajęło obalenie tyranii ? Udało się po VI kadencji. Intensywnie pracowałem nad tym 4 lata. Wybraliśmy burmistrza Pisulę , który dawał nadzieję na zmiany. Jednak stało się inaczej. Moje uwagi, że należy rozliczyć i obezwładnić lokalną koterię nie znalazły aprobaty u naiwnych... W VII kadencji była jedynie ciepła woda w kranie...skończyło się klęską w 2018, co było do przewidzenia. Jednak była szansa na zmianę w 2018 r. Nadzieję dawał komitet Krzysztofa Wawra. Nieudało się gdyż z pomocą utrzymania lokalnej koterii przyszedł PiS z Mariuszem Wicikiem na czele , który wsparł lokalny układ poprzez włączenie PiSu (raz jedyny w historii) do "walki" o fotel burmistrza. Działanie Wicika wspierające lokalny układ był świadomy ,przemyślany i zaplanowany.]]></description>
			<dc:creator>Janusz Kowalski</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 07:56:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60210</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60209</link>
			<description><![CDATA[@13 piętro. Przede wszystkim, ja nikomu nie przyszedłem doradzać. Jedynym podmiotem, któremu doradzam jestem ja sam. Dołączyłem tutaj, do pewnej formy dialogu społecznego z perspektywą jego rozwinięcia. Rzeczywiście, moja teoria, może nie być dla Ciebie zrozumiała, bo jeszcze nie poznałeś mojej teorii, natomiast odpowiadając, zdam pytanie: ile czasu, zajęło Wam obalenie "tyranii" do tej pory? Być może, odpowiedź na to pytanie pozwoli Ci zrozumieć sytuację, którą mi imputujesz i odnalezienie się w otaczających Cię czasie i przestrzeni. Ja, do tej pory byłem jedynie obserwatorem, a nie uczestnikiem tej formy życia publicznego w Kazimierzu. Natomiast, zdaje się, że wyraźnie naznaczyłem w swoich komentarzach, że wszystko ma swój czas, tak jak swój czas będzie miał dialog otwarty z Pomianowskim. Dzisiaj, jest czas na debatę społeczną. ps. Administrator, zapewne zablokował możliwość prowadzenia wątku do 3 komentarzy. Próbowałem odpowiedzieć wczoraj, ale żaden z komentarzy nie opublikował się.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 06:48:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60209</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Cyab napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60208</link>
			<description><![CDATA[Ktoś powinien zbadać intencje policji a następnie zmienić załogę.]]></description>
			<dc:creator>Cyab</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Sep 2025 06:27:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60208</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60207</link>
			<description><![CDATA[Każda rola, kiedyś dobiega końca i przychodzi czas opinii. Ja bym to na bieżąco olał. Nie ma powodu, zaśmiecać sobie głowy. W systemie zależności zawsze jest tak, że każdy jest nikim bez kolejnego ogniwa zależności. Wg Ciebie to TYLKO 5 lat, a to :"W systemie zależności zawsze jest tak, że każdy jest nikim bez kolejnego ogniwa zależnośc " , jest usprawiedliwieniem tyranii. Dziwnie doradzasz. Generalnie każesz czekać na zmianę " kolejnego ogniwa zależności" przy czym dzisiejsi podwładni będąc "nikim " mają czekać wiedząc , że taki OBIEKTYWNY Ich los , bo kolejne ogniwo kierując się prawem " zalezności " tak bedzie OBIEKTYWNIE ich oceniać , że " gęba na kłódkę " murowana. Być może ja nie rozumiem Twojej teori ? Ile w takim razie, zajęło Wam dotychczas, obalanie "tyranii"? Odpowiadając sobie na to pytanie, być może odnajdziesz się w czasie i otaczającej Cię rzeczywistości. Ja nie jestem doradcą. Jestem zaledwie, żywą pochodnią swoich myśli i słów.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 20:34:02 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60207</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60206</link>
			<description><![CDATA[Każda rola, kiedyś dobiega końca i przychodzi czas opinii. Ja bym to na bieżąco olał. Nie ma powodu, zaśmiecać sobie głowy. W systemie zależności zawsze jest tak, że każdy jest nikim bez kolejnego ogniwa zależności. Wg Ciebie to TYLKO 5 lat, a to :"W systemie zależności zawsze jest tak, że każdy jest nikim bez kolejnego ogniwa zależnośc " , jest usprawiedliwieniem tyranii. Dziwnie doradzasz. Generalnie każesz czekać na zmianę " kolejnego ogniwa zależności" przy czym dzisiejsi podwładni będąc "nikim " mają czekać wiedząc , że taki OBIEKTYWNY Ich los , bo kolejne ogniwo kierując się prawem " zalezności " tak bedzie OBIEKTYWNIE ich oceniać , że " gęba na kłódkę " murowana. Być może ja nie rozumiem Twojej teori ? Ile w takim razie, zajęło wam dotychczas, obalanie "tyranii"? Odpowiadając sobie na to pytanie, być może odnajdziesz się w czasie i przestrzeni. Ja, nie jestem doradcą. Jestem zaledwie, żywą pochodnią swoich myśli i słów.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 20:30:53 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60206</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60205</link>
			<description><![CDATA[Każda rola, kiedyś dobiega końca i przychodzi czas opinii. Ja bym to na bieżąco olał. Nie ma powodu, zaśmiecać sobie głowy. W systemie zależności zawsze jest tak, że każdy jest nikim bez kolejnego ogniwa zależności. Wg Ciebie to TYLKO 5 lat, a to :"W systemie zależności zawsze jest tak, że każdy jest nikim bez kolejnego ogniwa zależnośc " , jest usprawiedliwieniem tyranii. Dziwnie doradzasz. Generalnie każesz czekać na zmianę " kolejnego ogniwa zależności" przy czym dzisiejsi podwładni będąc "nikim " mają czekać wiedząc , że taki OBIEKTYWNY Ich los , bo kolejne ogniwo kierując się prawem " zalezności " tak bedzie OBIEKTYWNIE ich oceniać , że " gęba na kłódkę " murowana. Być może ja nie rozumiem Twojej teori ?]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 19:53:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60205</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60204</link>
			<description><![CDATA[Nigdzie nie jest napisane, że etat i funkcja są dożywotnie. Dotyczy to wszystkich w przyszłości.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 14:10:37 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60204</guid>
		</item>
		<item>
			<title>nie ! napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60203</link>
			<description><![CDATA[Współpraca z tym panem nie była 0-1-owa. Większość miała dość ! Główny także miał z tym kłopot.]]></description>
			<dc:creator>nie !</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 13:58:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60203</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60202</link>
			<description><![CDATA[Każda rola, kiedyś dobiega końca i przychodzi czas opinii. Ja bym to na bieżąco olał. Nie ma powodu, zaśmiecać sobie głowy. W systemie zależności zawsze jest tak, że każdy jest nikim bez kolejnego ogniwa zależności.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 13:35:50 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60202</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Janusz Kowalski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60200</link>
			<description><![CDATA[Jest jeszcze coś z czym nie mogę "dać sobie rady". Zachowanie ,a raczej brak reakcji, mecenas Małgorzaty Arciuch. Przymykanie oka jest tożsame z przyzwoleniem. Czy tak godzi się adwokatowi ,zawód zaufania publicznego?]]></description>
			<dc:creator>Janusz Kowalski</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 10:52:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60200</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60199</link>
			<description><![CDATA[Ja nie jestem lingwistą i w spory lingwistyczne wdawał się nie będę. Dla mnie to zwykły kolo, jakich na co dzień setki w urzędach. Serio, interesuje cię jak facet zaciska zęby, czy jak fajnie poprowadził się na dno?]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 09:54:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60199</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60198</link>
			<description><![CDATA[@ xdee "Synonimy słowa „zapiekłość” z podziałem na grupy znaczeniowe Wykaz najbardziej istotnych kontekstów znaczeniowych dla wyrazów bliskoznacznych słowa zapiekłość: » zapiekłość - jako wytrwałość w dążeniu do czegoś » zapiekłość - jako cecha osoby nieustępliwej » zapiekłość - w odniesieniu do osoby pamiętliwej » zapiekłość - jako cecha osoby zawziętej " Czy to nie MOWA o byłym ?]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 09:51:53 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60198</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60197</link>
			<description><![CDATA[Z tym, że brzmienie wyroku jest czymś, wobec brzmienia burmistrza, a to robi różnicę.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 09:48:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60197</guid>
		</item>
		<item>
			<title>n napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60196</link>
			<description><![CDATA[Dla mnie wyrok to drugorzędna sprawa. Jak burmistrz, radni mogli tolerować takie zachowania. Wszyscy musieli zdawać sobie sprawę do czego może to doprowadzić. Obecnie wiarygodność Urzędu Miasta jest żadna. Kompleksowa klęska.]]></description>
			<dc:creator>n</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 09:42:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60196</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60195</link>
			<description><![CDATA[Widziałem ten filmik. To nie jest zapiekłość. To jest słabość. Sama wizyta jegomościa na działce Kowalskiego, to była oznaka słabości. Mógłbym, ale nie czas na to, używać bardziej "kampanijnej" retoryki. Tak jak mówię, to nie jest dobry czas. I jeszcze jedno, szczerze to mało mnie interesuje jaką linię pogrążenia się wybiera skazany. Bez względu na to, czy zamilknie, czy będzie "nadawał", koniec - końców jest zawsze podobny. Obstawiam infamię.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 09:24:55 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60195</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60194</link>
			<description><![CDATA[@ xdee Pisałem DYZYMI literami o tych " racjach", bo chciałem podkreslić ich absurdalność w odniesieniu do obu panów gdyby chcieli w swoje racje uwierzyć. Również wątpię, a nawet jestem pewien, by któryś z urzedników zeznajac przed Sądem zechciał chwalić byłego, jako wzorca dla urzędnika. Jednak swojego zdania: "Ja stawiam na to drugie,.... " / dot. wszelakich odwołań od wyrokow/ nie zmienię. Znam ZAPIEKŁOŚĆ . Wystarczy objrzeć filmik z jego INTERWENCJI na działce pana Janusza, która to rzekomo miala być urzedniczą kontrolą. Napisałem wtedy o rudej brodzie , która dopinała się uderzenia. / dokładnie co napisałem nie chce mi sie szukać bo szkoda NA NIĄ czasu/.]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 09:18:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60194</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60193</link>
			<description><![CDATA[Jesteś w dużym błędzie. Oczywiście, każdy obywatel ma prawo do wykorzystania każdego narzędzia obrony, ale za jegomościem z brodą tak na prawdę nic i nikt nie stoi, a na pewno nie korporacja w której służy. Akurat ten problem, to jest wyłączny problem skazanego, bo rzutuje on bezpośrednio i wprost na funkcje taboretu, na którym lewacy, aktualnie go usadzili i łatwo, mogą go z niego strącić. Wydaje się zatem logiczne, że dla jego dobra, wskazana jest cisza. Natomiast nie sądzę, aby gość miał na tyle rozwinięte predyspozycje psychologiczne, które pozwoliłyby mu, samodzielnie i skutecznie wychodzić spod presji. Także, wg mnie, teraz częściej korzysta z białego montażu. Odnoszę się tutaj do funkcji publicznej jego ... osobistości. Nie sądzę też, aby ktokolwiek w UM próbował wspierać byłego kolegę, bo zmiany w UM już zaczęły następować, oddolnie.]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 08:53:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60193</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60192</link>
			<description><![CDATA[Tu, wyrok byłego za znieważenie, a tu przykład być może, że aktualnie urzedujący szef, za zezwolenia na drodze pożarowej. To ta sytuacja: https://www.o2.pl/informacje/poszedl-na-msze-zablokowal-wyjazd-strazakom-poszkodowany-utonal-7195441151552416a]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 08:36:26 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60192</guid>
		</item>
		<item>
			<title>n napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60191</link>
			<description><![CDATA[Przerażające. Jak burmistrz i radni mogli tolerować takie zachowania. Byliśmy świadkami dantejskich scen tego pana podczas wystąpień.]]></description>
			<dc:creator>n</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 07:18:10 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60191</guid>
		</item>
		<item>
			<title>13 piętro napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60190</link>
			<description><![CDATA[Jeszcze kilka dni do uprawomocnienia się wyroku. Wytrwamy , czy też będzie to także data kontynuacji ?. "Wyrok I instancji uprawomocnia się po upływie terminu na jego zaskarżenie (apelację), jeśli strony go nie złożyły. Z kolei wyrok II instancji uprawomocnia się w momencie jego wydania, ponieważ nie przysługują od niego zwyczajne środki odwoławcze. Po uprawomocnieniu się wyroku, od prawomocnego wyroku można wnieść skargę kasacyjną do Sądu Najwyższego, ale tylko wtedy, gdy istnieją uzasadnione podstawy proceduralne. " Ja stawiam na to drugie, bo BURMISTRZ MA ZAWSZE RACJĘ, a w tym przypadku nawet BYŁY WICEBURMISTRZ RACJĘ MA.]]></description>
			<dc:creator>13 piętro</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 01 Sep 2025 04:17:06 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60190</guid>
		</item>
		<item>
			<title>temida napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60188</link>
			<description><![CDATA[Młyny sprawiedliwości mielą w miasteczku powoli...]]></description>
			<dc:creator>temida</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2025 22:31:00 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60188</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Janusz Kowalski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60187</link>
			<description><![CDATA[Ze Łazami w oczach żegnali go radni...Radna Ewa Wolna powiedziała w czasie uroczystości ,że Bartłomiej była dla Nas wszystkich inspiracją. Amen. https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2781-rada-miejska-w-kazimierzu-dolnym-uhonorowala-swojego-wiceburmistrza-,]]></description>
			<dc:creator>Janusz Kowalski</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2025 22:07:01 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60187</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xdee napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60186</link>
			<description><![CDATA[Kazimierz Dln, to piekne miasto. Zasługuje na porządek i porządek nadchodzi!]]></description>
			<dc:creator>xdee</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2025 21:54:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/2854-wiceburmistrz-kazimierza-dolnego-skazany-za-zniewazenie.html#comment-60186</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
