<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>O tym co zrobiono ze Studium</title>
		<description>Skomentuj O tym co zrobiono ze Studium</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html</link>
		<lastBuildDate>Tue, 21 Apr 2026 11:23:32 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/455.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6723</link>
			<description><![CDATA[jestem zwykłym mieszkańcem Tej gminy Pijany a dom tez sobie postawiłem]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 12 Mar 2013 13:40:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6723</guid>
		</item>
		<item>
			<title>pijany znad Grodarza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6720</link>
			<description><![CDATA[Minio napisał: ok yxz a co powiesz Roman jeśli ostatecznie ja wystartuje a zabawy nie będzie" Mamy już ystalone : - xyz to znany Minio - Roman. Wiemy też, że Minio w akcie ROzPACZY z g łosi swoja kandydature na Burmistrza. No i powstało NOWE P Y T A N I E. Kto to jest Minio? Ja stawiam, ze jest to bogaty, bardzo wykształcony warszawiak majacy też dom w okolicach Kazimierza. Ten Jego dom to chyba na Okalu lub Dabrówce.]]></description>
			<dc:creator>pijany znad Grodarza</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 12 Mar 2013 12:42:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6720</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Piotr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6719</link>
			<description><![CDATA[Pierwszy raz zgodzę się z Miniem ,najpierw odwołajmy tego szkodnika i jego popleczników z rady a póżniej rozsądnie wybierzmy nowego .Zapomnijmy i dajmy sobie spokój z kandydatami ze środowiska Duni,oni za kare powinni uprzątnąć kamieniołomy.]]></description>
			<dc:creator>Piotr</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 12 Mar 2013 08:35:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6719</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6718</link>
			<description><![CDATA[w kosmos to może i kiedyś polecę a przeprowadzając referendum nie musimy mieć na razie kandydata na burmistrza Kandydat znajdzie się po zebraniu wymaganej liczby głosów na odwołanie radnych to co już i teraz muszę ci przedstawić kandydatów na radnych]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 21:33:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6718</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Selena napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6717</link>
			<description><![CDATA[Minio powoli byłbyś dobrym radnym wspierającym burmistrza ale pomyśl to właśnie mamy teraz prawie wszyscy radni wspierają burmistrza i co z tego wynika. Chcesz wyciąć raka a drugiego stworzyć. Radny powinien wykazać się ogromnym wyczuciem i dbałością o swoich wyborców to właśnie jest przesłaniem samorządowców. Ty najwyżej możesz wystartować w kosmos i wtedy byłaby zabawa. A tak poważnie Rafał byłby dobrym burmistrzem.]]></description>
			<dc:creator>Selena</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 20:46:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6717</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6716</link>
			<description><![CDATA[ok yxz a co powiesz Roman jeśli ostatecznie ja wystartuje a zabawy nie będzie]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 20:22:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6716</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6715</link>
			<description><![CDATA[@minio żeby poważnie podchodzić do referendum, to trzeba mieć kandydata na burmistrza. Dlatego też prosiłem Cię abyś go przedstawił. Inaczej będzie to niestety zabawa dużych chłopców w krótkich spodenkach]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 20:13:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6715</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6714</link>
			<description><![CDATA[xyz nie masz co się martwic nie popieram Grzegorza ani nikogo innego a sam tez nie zamierzam startować ostatecznie na radnego który będzie wspierał nowego Burmistrza i mam nadzieje ze się przyłączysz do mnie w sprawie referendum]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 20:08:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6714</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6713</link>
			<description><![CDATA[@minio słuchamy zatem Twojego kandydata- czy nie będzie to ukryte poparcie dla pana Grzegorza? Na to wygląda.]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 20:03:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6713</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6712</link>
			<description><![CDATA[ni żaden Andrzej ani Rafał musi to być taka osoba co nie jest związana z Burmistrzem ani i radą]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 19:46:17 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6712</guid>
		</item>
		<item>
			<title>pijany znad Grodarza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6711</link>
			<description><![CDATA[Kto to jest ten tajemniczy Andrzej?. Czytam, że Minio organizuje referendum to zrozumialym jest, by przedstawić Andrzeja.]]></description>
			<dc:creator>pijany znad Grodarza</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 16:35:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6711</guid>
		</item>
		<item>
			<title>JA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6710</link>
			<description><![CDATA[Andrzej na BURMISTRZA]]></description>
			<dc:creator>JA</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 13:59:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6710</guid>
		</item>
		<item>
			<title>muzyk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6709</link>
			<description><![CDATA[Andrzej już "spadł" z tej ambony.Dlatego napisałem o nim. Drugą propozycją jest dla mnie Rafał.Człowiek obeznany z samorządem kazimierskim.Jako opozycjonista ma motywację rozwalenia układu.Jest młody.Ma motywację, siłę i energię.Motywacja działania i chęć rewolucji układu jest dla Niego ważniejsza niż pobory.Niestety Jego adres daleki od Rynku zmusza go do szukania poparcia po okolicy.Ale słabość obecnego burmistrza może też nabić głosów w samym Kazimierzu...Kowalski lubi grać pierwsze skrzypce ale dobrze dla Rafała byłoby żeby to Rafał był dyrygentem w tym zespole.]]></description>
			<dc:creator>muzyk</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 11:32:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6709</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Piotr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6708</link>
			<description><![CDATA[@muzyk-nie wiadomo dlaczego ma być Andrzej,po za tym nowy zarządca musi rozwalić całą tą sitwę.]]></description>
			<dc:creator>Piotr</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 11:13:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6708</guid>
		</item>
		<item>
			<title>muzyk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6707</link>
			<description><![CDATA[Mamy tylko jeden problem. Jak namówić Andrzeja na kandydowanie.W tej chwili jest kimś.Zarabia godnie.Jabłuszka dołożą resztę.Niedługo pójdzie sobie na spokojną emeryturkę.I po co Mu się szarpać?Każdy zacznie wytykać pensję, dziurę w moście , brud na chodnikach i swoją biedę.Pobory będą tylko 2 razy większe a czasu dla siebie i rodziny zero.W tej chwili zajmuje się tylko ustawą o systemie oświaty i kartą nauczyciela.Na Senatorskiej tych ustaw jest pewnie 100.Jabłuszka zostaną zaniedbane.Z planem są przepychanki i zawsze ktoś będzie niezadowolony.Życzę wszystkim takiego gospodarza jak Andrzej tylko nie wiem czy życzyć Andrzejowi roboty w stajni Augiasza...]]></description>
			<dc:creator>muzyk</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 10:55:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6707</guid>
		</item>
		<item>
			<title>muzyk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6706</link>
			<description><![CDATA[Zgadzam się z Wami , chłopaki]]></description>
			<dc:creator>muzyk</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 09:28:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6706</guid>
		</item>
		<item>
			<title>DO CZASU napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6705</link>
			<description><![CDATA[Coraz częściej mówi się o nowym kandydacie na burmistrza, a może jest to dobry znak. Trzeba tę osobę wesprzeć i może będzie o krok do przodu.Myślę , że jest to dobry kontrkandydat dla Duni.]]></description>
			<dc:creator>DO CZASU</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 09:24:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6705</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jarek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6704</link>
			<description><![CDATA[@minio burmistrz musi ponieść konsekwencje swoich głupich, nieprzemyślanych decyzji i zaniechań, które szkodzą gminie. Ten burmistrzowski bełkot o tym jak to jest pięknie i cudownie w gminie pod jego rządami już dawno nie działa. Ludzie widzą co się dzieje i jakie będą tego skutki w przyszłości. A skutki będą opłakane. W pełni się z Tobą zgadzam, że trzeba ludzi rzetelnie informować o obecnej sytuacji gospodarczo finansowej gminy, która rażąco odbiega od burmistrzowej propagandy dobrobytu i cudowności. Popełniono strategiczne błędy, których konsekwencje i skutki najdotkliwiej będą odczuwane w następnej kadencji.Zaciągniete długi trzeba spałacić a majek prawie wyprzdany. Ludzie muszą wiedzieć, że to "zasługa" poprzednika]]></description>
			<dc:creator>Jarek</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 06:57:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6704</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6703</link>
			<description><![CDATA[wiadomo ze w gminie jest bałagan Ze nowy Burmistrz za wiele w sprawach Finansowych nie będzie mógł poprawić ale na pewno będzie mógł jasno przedstawić mieszkańcom co się działo do tej pory w gminie a za te wszystkie bleedy ktoś musi w końcu odpowiedzieć prawnie Nie może być tak ze nie ma odpowiedzialności karnej ani dla Burmistrza i radnych jeśli glosują w zlej intencji dla gminy]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Mar 2013 06:39:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6703</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jarek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6702</link>
			<description><![CDATA[@minio myślisz, że w tej katastrofalnej sytuacji ogólnego bałaganu i pustki w kasie znajdzie się chętna odpowiedzialna i rozsądna osoba która będzie chciała objąć funkcję burmistrza? Jaśnie pan podjął wspólnie ze swoimi mało świadomymi radnymi takie decyzje, które mają na celu wybicie z głowy gumowym młotkeim startowania w wyborach jakiej kolwiek zdrowo myślącej osobie: -zadłużenie gminy -wyprzedany majątek -przeszacowane inwestycje -przerost zatrudnienia -sprawa szkoły -blokowanie prorozwojowych inwestycji -ograniczenie ludziom dostępu do przekształcenia ziemi itd. Żeby ten bajzel po jaśnie panu posprzątać, to trzeba naprawdę silnego, odważnego, mądrego i majacego wizję faceta, a i tak kadencji zabraknie. Żeby ten ba]]></description>
			<dc:creator>Jarek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 22:30:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6702</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6701</link>
			<description><![CDATA[@minio"Dziękuję za odblokowanie"?????? Co zacz? Niektórzy Radni są skorumpowani o niskim pułapie etyczno moralnym.Rzeczywiście jest tak ,że chodzą na smyczy "Naszego"burmistrza.Glosują tak jak karze im "gospodarz". Presja społeczna co do oświadczeń w sprawie odrolnień ma sens.Potrzebna jest też zwiększona i zainteresowanie sprawami społecznymi.Do wyborów zostało trochę więcej niż rok.To czas aby wziąć się w garść.Myślę,że ten mur.... można głowa rozbić.Naprawdę w to wierze.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 22:20:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6701</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6700</link>
			<description><![CDATA[Jarek owszem można i poczekać z tymi oświadczeniami ale nie ma to sensu bo nigdy nie ma i nie będzie woli radnych aby owe oświadczenia złożyć a jeśli już to przedłużać będą jak najdłużej i nic tym sposobem nie zrobimy.Myślę ze radni nie wystąpią z wnioskiem o referendum aczkolwiek my mieszkańcy możemy taki wniosek złożyć i myślę ze w ciągu 60 dni zdobędziemy 600 głosów na przeprowadzenie referendum]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 22:15:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6700</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jarek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6699</link>
			<description><![CDATA[@minio myślę, że na półtora roku przed wyborami, referendum to ostateczność. Znacznie lepszym rozwiazaniem jest wymóc przez presję społeczną na radnych złożenie oświadczeń dotyczących posiadanych przez nich i ich najbliższą rodzinę działek w studium. Wróble ćwierkają, że radni mają poprzekształcane- nawet podmokła łączkę, jak twierdzą mieszkańcy Rzeczycy, czy las w okolicach Dąbrówki, gdzie ściąga się stare kręgi by upozorować istnienie siedliska. Jeśli tak, to mamy ewidenty dalszy podział na równych i równiejszych. Czy w takiej sytuacji, kiedy radni mają poprzekształcane będą zabiegać o interes mieszkańców? Czy brak przejrzystości co do posiadanych działek przez radnych oraz sposobu ich przekształcenia ma wpływ na to jak głosują? Pytań jest wiele. Proponuję jednak zacząć od oświadczeń. Jeśli nie zostaną złożone, to dopiero referendum za odwołaniem burmistrza i rady!!!]]></description>
			<dc:creator>Jarek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 22:08:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6699</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6698</link>
			<description><![CDATA[mamy już rok 2013 i tkwimy z studium w miejscu dzięki Burmistrzowi i radnym a winę zwalają na pana ze pan blokuje]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 21:47:52 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6698</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6697</link>
			<description><![CDATA[lub zostać przeznaczona na inne cele kulturalne, ale z całą pewnością pozostanie w zasobach miasta. Co do Kamieniołomu, to teren został podzielony. Chcemy tam utworzyć stanowisko dokumentacyjne, wydzielić obszar skarpy. Pozostałą część można będzie zagospodarować w zależności od sytuacji. - Czy w ciągu mijającej kadencji zdarzyło się coś, co nie napawa Pana dumą? - Tu wypływa sprawa Studium Uwarunkowań Zagospodarowania Przestrzennego. Niestety, nie udało się zakończyć prac nad tym projektem. Myślę, że nastąpi to w 2011 roku. I jeszcze słabe kontakty z wyborcami, ale to było spowodowane natłokiem zajęć.]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 21:43:45 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6697</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6696</link>
			<description><![CDATA[Rozmowa z Grzegorzem Dunią - kandydatem na burmistrza Kazimierza Dolnego - Co zmieni się w mieście gdy zostanie Pan burmistrzem ? - Myślę, że już się dużo zmieniło. Nowe ławki, kosze, remont zamku, wyremontowane drogi, wodociągi. Na wygląd miasteczka niewątpliwie wpływają też piękne iluminacje świąteczne. W ciągu najbliższych lat dalej będziemy realizować projekty już rozpoczęte. Mamy szanse gościć jedną z drużyn na Euro 2012, więc zmiany w samym mieście muszą być skierowane na to wydarzenie. - Dwa sporne tematy: Kamieniołom i Wikarówka, jak Pan odniesie się do tych spraw, które podzieliły Kazimierczaków? - Odstąpiliśmy od tematu sprzedaży terenu Wikarówki i szukamy optymalnego rozwiązania. Chciałbym, aby służyła celom publicznym, być może mogłaby to być siedziba Towarzystwa Przyjaciół Kazimierza]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 21:41:35 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6696</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6695</link>
			<description><![CDATA[DZIEKUJE za odblokowanie dobrze wie pan ze dobrej woli rady co do studium nie ma i nie będzie.A co do referendum jeśli radni z opozycji nie wystąpią z takim wnioskiem to ja osobiście jako mieszkaniec tej gminy włożę starania o zebranie wymaganej ilości podpisów mieszkańców do odwołania Burmistrza i rady a rady tez bo nie może ona pozostać w takim składzie na następna kadencje bo nowy Burmistrz nic nie zrobi bo ta rada by miała wytyczne co do glosowań od byłego już Burmistrza Przytoczę panu wywiad Pana Burmistrza]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 21:39:00 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6695</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Selena napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6694</link>
			<description><![CDATA[Dobre zdjęcie, oni chyba już wszystko wiedzą a na pewno wie przewodniczący i na pewno wezmą dietę.Poczucie smutku to chyba z tego powodu a powinno być poczucie wstydu.]]></description>
			<dc:creator>Selena</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 20:26:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6694</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Selena napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6693</link>
			<description><![CDATA[Zebranie w Okalu w skrócie. Przyjechał ,,Car,, wraz z szambelanem z Dąbrówki i reszta dworzan i oświadczył,że chodź ustawa śmieciowa mu się nie podoba mamy wyłożyć 9zł albo 14zł a może po przeliczeniu i więcej. Cena nie podlega dyskusji wprowadzona jest dekretem ,,Cara,, a my możemy wysłuchać i płacić. Co do Studium to zostanie uchwalone czy tego chcemy czy nie- nie wątpię. Radni opozycji zapraszamy na Okale chętnie udzielimy poparcia w sprawie odwołania Cara nikt tego za was nie zrobi. Samo gadanie nic nie da tkwiąc w tym stanie rzeczy możemy tylko dalej się pogrążać a tego wyborcy wam nie wybaczą.]]></description>
			<dc:creator>Selena</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 19:45:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6693</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jarek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6692</link>
			<description><![CDATA[Uważam, że zanim dojdzie do podjęcia uchwały ws studium, to radni powini złożyć oświadczenia dotyczące ilości posiadanych przez siebie i bliskich działek w studium. Ciekawe, czy radni też tak mają problemy z przekształceniem, jak mieszkańcy? Dowiemy się tego dopiero po oświadczeniach. W przypadku braku oświadczeń radni mając w głębokim poważaniu interes mieszkańców, będą głosowali nad działkami...swoimi i przyjaciól królika...]]></description>
			<dc:creator>Jarek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 19:32:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6692</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Piotr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6691</link>
			<description><![CDATA[Uchwalanie planu to nie kompetencje burmistrza tylko Rady Miasta,tak mówi prawo,ale tu w tym mieście prawa nie ma -prawo to Grześ i jego sitwa,koniec ,kropka.]]></description>
			<dc:creator>Piotr</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 19:20:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6691</guid>
		</item>
		<item>
			<title>właściciel działki napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6690</link>
			<description><![CDATA[Jak to jest, że mimo pozytywnego głosowania rady nad przekształceniem danej działki, panie z budplanu nie zrobiły z nią nic z powodu...braku owej działi w protokole sporządzanym przez pracownicę urzędu!!! Ile takich przypadków jest, tego nikt nie wie, gdyż osób na spotkaniu nie było zawiele. Przecież to jest jawna kpina i naśmiewanie w twarz nam mieszkańcom tej gminy!!!]]></description>
			<dc:creator>właściciel działki</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 19:07:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6690</guid>
		</item>
		<item>
			<title>pijany znad Grodarza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6689</link>
			<description><![CDATA[Proponuję zajrzeć do protokolu spotkania. Ci z Budplanu mieli dać w ciągu 2 tygodni odpowiedzieć. Kiedy to odpowiedziali? Taki stan BEZNADZIEI będzie trwał do "końca swiata i jeden dzień dłużej"]]></description>
			<dc:creator>pijany znad Grodarza</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 17:14:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6689</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6688</link>
			<description><![CDATA[@minio-Da się zrobić bardzo dużo.Potrzebna jest wola Rady.Co chodzi o referendum teraz nie ma sensu.Do wyborów został rok.Co chodzi o studium to sprawa jest prosta,mówiłem o tym na spotkaniu 28 lutego.Firma planistyczna wspólnie z kancelarią prawną Pani.B Krupy chce nam radnym pomóc.Na naszych prawników nie można liczyć tym bardziej na firmę Budplan która wykonuje bezwzględnie polecenia burmistrza,a burmistrz nie chce uczciwej debaty i sprawiedliwego rozpatrzenia wniosków.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 17:14:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6688</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6687</link>
			<description><![CDATA[nie da się nic zrobić panie Kowalski wiec proponuje się odważyć o przeprowadzenie referendum o odwołanie Burmistrza i rady nic pan na tym nie straci]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 17:05:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6687</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6686</link>
			<description><![CDATA[Skandal, który kosztował Pana Haczeskiego zdrowie.Dramat tego człowieka trwa od kilku lat.Za to odpowiedzialna jest firma Budplan,burmistrz i GKUA, to ona robiła zmiany indywidualne(zapraszam do oświadczenia Pana Haczewskiego)Proszę również o odsłuchanie (powyżej) fragmentów posiedzenia komisji.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 16:52:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6686</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6685</link>
			<description><![CDATA[@Pijany.....Nie prawda.Nie było tak,że wszyscy albo nikt.Chcieliśmy jedynie przyjrzeć się wnioskom ludzi zwykłych nie z układu-zamkniętego.Te nieuwzględnione wnioski w ogóle nie były brane pod uwagę.Budplan wpisywał tak jak kazał burmistrz.Działania Burmistrza i Budplanu są niemerytoryczne.Wybierali wnioski swoich...i im przekształcali działki tak jak chcieli.Pani Anna Bereś powiedział do mnie wprost.Mam nadzieję,że już wkrótce nie będzie pan radnym,przeszkadza pan Nam...W podobnym tonie wypowiadał się Pan Jerzy Żurawski.To w/w są odpowiedzialni za skandal ze stokiem Palikota.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 16:45:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6685</guid>
		</item>
		<item>
			<title>pijany znad Grodarza napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6684</link>
			<description><![CDATA["Na spotkaniu w dniu 28 lutego doszło jednak do przełomu. Pani Anna Bereś (osoba odpowiedzialna za projekt Studium) nie ukrywała, że w przypadku zmian indywidualnych (punktowych), możliwe jest, że działki, które obecnie nie uzyskały akceptacji uzgadniaczy, docelowo zostaną przekształcone na budowlane." Jest to jedyne wyjście z sytuacji. Ważnym jest, czym projektanci bedą sie kierować przy tych zmianach . Lat temu 9 , kiedy Urzad oznajmił, aby wysyłać wnioski o przekształcenie wysłaliśmy je wszyscy, wszyscy bez wyjatku, ale przecież mieszkamy w rejonie, gdzie walory krajoznawcze w wieszośći musza być zachowane. Skladali je również Ci, ktorzy nigdy nie myśleli i nie myśla o budowie. Ot, Tak na wszelki wypadek. O dziwo, rok temu Rada krzykneła : WSZYSCY ALBO NIKT. Tak się nie da. Był to czysty BOLSZEWIZM.]]></description>
			<dc:creator>pijany znad Grodarza</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 16:28:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6684</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6683</link>
			<description><![CDATA[PORA NA PRAWDE. BURMISTRZ TO ZWYKŁY ......]]></description>
			<dc:creator>kazimierak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 15:25:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6683</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6682</link>
			<description><![CDATA[mało ojciec Moze na Dąbrówce najeżdżał ale na Okalu ja bym mu na to nie pozwolił Mieliście tam kiedyś dobrego radnego to wybraliście sobie taka radna co startowała po to aby swoje działki przekwalifikować]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 09:26:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6682</guid>
		</item>
		<item>
			<title>małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6681</link>
			<description><![CDATA[@minio-Bez przesady zebrania na temat śmieci nie mogą być pretekstem do pyskówek ale zgadza się zebrania w sprawie studium powinny odbyć się,podobnie jak w sprawie śmieci.Na Okalu nie byłem, a w Dąbrówce najeżdżał na Janka.Nie byłem także na zebraniu w sprawie studium ale z tych fragmentów do odsłuchania wynika wiele.@Minio,chyba zdajesz sobie sprawę,że to jakieś horrendum.]]></description>
			<dc:creator>małojec</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 09:07:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6681</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6680</link>
			<description><![CDATA[jeśli radni z opozycji wiedzieli ze na wcześniejszych zebraniach Dunia ich oczernia to na pozostałych powiń się pojawić i bronic swojej godności Wiedza przecież jakie jest bagno w tej gminie i ze nic nie mogą już zrobić dobrego w trzech wiec niech się odważa w końcu na przeprowadzenie zebrań z mieszkańcami na temat przeprowadzenia referendum w sprawie odwołania Burmistrza i rady]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 08:57:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6680</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6679</link>
			<description><![CDATA[widzisz z okala ja nie glosowałem na DUnie tak jak ty bo wiedziałem ze nic dobrego dla gminy nie zrobi moim kandydatem był Szczypa a radnym Kowalski bo myślałem ze on coś będzie robił i robi ale w ustawie śmieciowej mnie zaskoczył glosowaniem]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 08:52:25 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6679</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6678</link>
			<description><![CDATA[nie ściemniaj bo takiej sytuacji nie było bylem na tym zebraniu i Dunia nic głośno na temat radnych z opozycji nie mówił aby jak tylko jak Były sołtys mu powiedział ze blokuje rozwój miejscowości okale i Męcmierz odpowiedział ze to nie on a głupoty gadasz ty]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 08:48:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6678</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6677</link>
			<description><![CDATA[minio-Burmistrz Dunia na Okalu siódmego marca na zebraniu śmieciowym mówił do mieszkańców aby nie słuchali kowalskiego i suszka.Mówił ludziom o tym,żeby lekceważyć to co oni gadają na temat studium.Więc nie ściemniaj i nie gadaj głupot!]]></description>
			<dc:creator>z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 08:40:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6677</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Piotr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6676</link>
			<description><![CDATA[@mieszkanka-nie bądż naiwna Pani v-ce burmistrz Marzanna Cendrowska należy do tej urzędniczej sitwy Króla Grzesia I i nie masz po co odwoływać się do jej korzeni i uczuć,raczej pisz na Berdyczów.Rodziny też nie będą z tobą solidarne,nie odejdą od stoła.]]></description>
			<dc:creator>Piotr</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 08:38:08 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6676</guid>
		</item>
		<item>
			<title>minio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6675</link>
			<description><![CDATA[szanowny panie Kowalski na Okalu nic nie było na temat studium bo burmistrz urwał temat i stwierdził ze on nic nie blokuje. a zastanawiające jest to ze wy trzej radni z opozycji nie glosowaliście za ustalenie mniszej ceny wywozu śmieci wiedząc ze ta ustawa jest nie zgodna z Konstytucja]]></description>
			<dc:creator>minio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 08:32:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6675</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6674</link>
			<description><![CDATA[Kochani co się tu dzieje.Co się z Nami dzieje.Ludzie którzy w wielkim rozżaleniu wypowiadają się, wskazują na magistrat jako przyczynę zła,to widać.Ewidentnie doszło do fałszowania dokumentów!Przecież ci ludzie nie zmyślają sobie tego wszystkiego. Niszczy się ludzi na oczach całej Polski i wszyscy milczą!Radni i pracownicy magistratu!Dokąd tak będzie, przecież to jawna kpina.Pani Burmistrz Marzanno Cendrowska jest pani kazimierzanką,pochodzi Pani z porządnej rodziny proszę panią!Niech Pani ujmie się za nami!!!Zwracam się też do rodzin naszych rządzących radnych i urzędników wpłyńcie na swoich bliskich, przemówcie im do sumień,aby nie niszczyli ludzi.Przecież to nasza wspólna ziemia.]]></description>
			<dc:creator>mieszkanka</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Mar 2013 07:33:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/455-o-tym-co-zrobiono-ze-studium.html#comment-6674</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
