<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Apel do ludzi dobrej woli.</title>
		<description>Skomentuj Apel do ludzi dobrej woli.</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 08:56:18 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/607.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9021</link>
			<description><![CDATA[Moja ciotka biła swojego syna trzcinką po gołych nogach. Wszyscy się wykruszamy w tym Kazimierzu, tutaj trzeba Salomona żeby rozsądził.]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 Mar 2014 22:59:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9021</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leroy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9020</link>
			<description><![CDATA[Nie pan Dunia tylko Ignac. Ja z panem Dunią nie rozmawiam]]></description>
			<dc:creator>Leroy</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 Mar 2014 21:45:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9020</guid>
		</item>
		<item>
			<title>merlin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9016</link>
			<description><![CDATA[Czy jest określona data i miejsce następnej rozprawy?Może by tak pójść i posłuchać?]]></description>
			<dc:creator>merlin</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Mar 2014 20:53:02 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9016</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9015</link>
			<description><![CDATA[@Leroy- Po pierwsze nie powinno się komentować procesów sadowych choćby w najmniejszym stopniu sugerujących wyrok.TO JEST NIEDOPUSZCZALNE.Dla tego nie ma notek na ten temat.Oczywiście jak wiemy komentuje ten proces z odpowiednią narracją zarówno pan burmistrz jak i jego ludzie.Dzisiaj miała odbyć się ostatnia rozprawa w procesie gdzie jestem oskarżany o pyskówkę,niestety z bliżej nie znanych ni powodów dzisiejsza rozprawa została odwołana, a termin następnej wyznaczony został na 21 maja b.r.Serdecznie zapraszam wszystkich Państwa.Po procesie odniosę się do całej sprawy- szczegółowo.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Mar 2014 20:48:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9015</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Marcin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9013</link>
			<description><![CDATA[@Leroy najwidoczniej przygłuchy jesteś na jedno, a najprędzej na oba uszy... A może pan Dunia Ci o tym powiedział? ha ha ha]]></description>
			<dc:creator>Marcin</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Mar 2014 16:37:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9013</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leroy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9012</link>
			<description><![CDATA[Właśnie - a dlaczego wykrusza się Janusz? Tak miał walczyć. O co chodzi z tym procesem? Janusz, jaki wyrok. Miał dziś zapaść??? A ja słyszałem dziś od najlepiej poinformowanego o tym, co w sądzie piszczy naszego kazimierskiego ulubieńca, że Janusz odciąga zapadnięcie wyroku. bo jak dostanie sądową "pajdę" to już nie będzie mógł nigdzie kandydować. Janusz, jak to jest z tą twoją sprawą? Kazimierski "prawnik" mówi, że niezbyt ciekawie]]></description>
			<dc:creator>Leroy</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Mar 2014 16:29:13 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9012</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Robert napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9011</link>
			<description><![CDATA[O przepraszam znawco - widać znawcą nie jesteś. Nawet na tym blogu Janusz Kowalski osobiście się chwalił. że ulotki i całą kampanię wyborczą robiła mu jego ówczesna koleżanka Bożena Gałuszewska. A ulotki Panu Szczypie robił pan Bodzio - znany i ceniony grafik.]]></description>
			<dc:creator>Robert</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Mar 2014 16:12:24 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9011</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9010</link>
			<description><![CDATA[Trzcinką bije sie dłoń. ***** bije sie pasem. Do szkoły nie chodziłeś?. ps. żartowałem z tą szkołą.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Mar 2014 15:22:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9010</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9009</link>
			<description><![CDATA[Panie Znawco, pisze się czcionka, a nie trzcinka. No chyba, że chodzi o tę trzcinkę co się nią w ***** bije.]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 Mar 2014 11:34:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9009</guid>
		</item>
		<item>
			<title>znawca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9008</link>
			<description><![CDATA[@Grymas 50 Ta ulotka do której masz zastrzeżenia z uwagi na literówki w mojej ocenie ociera się o twórczość pani redaktor A.F .Ta sama trzcinka co ulotka radnego Kowalskiego któremu jak wieść niesie w pewnym sensie także robiła.... kampanie wyborczą.Panie Andrzeju Szczypa proszę mięć się na baczności.]]></description>
			<dc:creator>znawca</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 Mar 2014 07:56:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9008</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miejskich włości napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9006</link>
			<description><![CDATA[@Grymas 50-Rany bliźnią się szybko,ludzie zapominają,bo są łasi na obietnice.Chytrzy są miejscowi i zawistni.Żałują nawet świeżego powietrza,które z kimś nowym.... mogło by zawitać.Ile można te same karty tasować,żenujące ;-)]]></description>
			<dc:creator>z miejskich włości</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Mar 2014 23:58:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9006</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9000</link>
			<description><![CDATA[@ Taki jeden sympatyk napisał;" Moje awantury,25 lutego br,artykuł pt."Kazimirska ośmiornica" w załączniku protokół z kontroli CBA w urzędzie pod rządami Andrzeja Szczypy lata 2003-2006" i właśnie do Ciebie: - czytałeś ten protokoł? - zrozumialeś go. Ja czytałem, Wynika z niego jednoznacznie. że p. Andrzej Szczypa wespol z ówczesnym Wojewodą dopuścili się wielu przewinień w przedmiocie gpspodarki gruntowej w rejonia MIasta i Gminy Kazimierz i co? POLAKU NIC SIE NIE STAŁO?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Mar 2014 08:48:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-9000</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Taki jeden napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8999</link>
			<description><![CDATA[Wygląda na to,że komuś przeszkadza,że były burmistrz podejmuje akcję zbierania pieniędzy, zdając sobie sprawę,że pieniędzy na szkolę nie byłoż nie ma i długo nie będzie.A samym pijarem nie rozwiąże się problemów szkoły i szkolnictwa w mieście.Nikt też nie ma wątpliwość,że pieniądze uzyskane z ewentualnych darów,czy składek mają charakter jedynie symboliczny.Jak jednak można przeczytać z niektórych wypowiedzi wynika,że to źle,nie trendy.Dlatego szuka się sztuczek i przysłowiowych haków aby dziania fundacji Andrzeja Szczypy zdeprecjonować i wykpić w opinii publicznej.To żenujące naprawdę.Kolejne zarzuty to promowanie przez Jona Kowalskiego A Szczypy.Gratuluje poczucia humoru.Ale słusznie radny Kowalski poczyna ,że jest otwarty na byłych adwersarzy,bo chyba nie wrogów.To ma być zarzut?Czepcie się lepiej własnych niedopranych majtek.]]></description>
			<dc:creator>Taki jeden</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Mar 2014 07:57:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8999</guid>
		</item>
		<item>
			<title>senior napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8998</link>
			<description><![CDATA[Widzę , że kolejni rycerze do zgładzenia smoka się wykruszają.Rafał, Janusz, Andrzej...Nawet aktualny król ( a właściwie królik) może nie dostać szansy stanąć w szranki.Czy w tym grodzie jest rycerz jest godny ręki księżniczki?A może trzeba poszukać za siedmioma górami?...Albo wśród miejscowych szewczyków :-)]]></description>
			<dc:creator>senior</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Mar 2014 07:54:14 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8998</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sympatyk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8996</link>
			<description><![CDATA[P.S. Sprawdzałem fundację w KRS,ostatni wpis 7 kwietnia 2009 rok. Co oznacza zapis,źe fundacja jest nieaktywna w KRS-ie? Nie składa sprawozdań czy zawiesiła działalność?]]></description>
			<dc:creator>sympatyk</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 Mar 2014 00:16:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8996</guid>
		</item>
		<item>
			<title>sympatyk napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8995</link>
			<description><![CDATA[Moje awantury,25 lutego br,artykuł pt."Kazimirska ośmiornica" w załączniku protokół z kontroli CBA w urzędzie pod rządami Andrzeja Szczypy lata 2003-2006. Miłej lektury,szczególnie polecam @kazimierzakowi i osobom podobnie myślącym. Fundacja pod prezesurą osoby dopuszczającej się kiedyś tylu nieprawidłowości jest mniej wiarygodna niż Cyganki z Rynku. I nie ważne czy na szkołę, doźywianie dzieci czy co tam fundacja-widmo ma na celu.Nawet jednej złotówki nie warta. A na pewno jeżeli ujawnia się tylko co cztery lata.]]></description>
			<dc:creator>sympatyk</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 23:54:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8995</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8994</link>
			<description><![CDATA[Swoją droga jakby pan Andrzej przyszedł ponownie przewentylowałby zdechłe powietrze w urzędzie.Może udałoby się rozgonić to towarzystwo wzajemnej adoracji,koneksji i powiązań.Może doczekalibyśmy się zakończenia studium i kilku innych rzeczy.Zapraszamy Panie Andrzeju.Fotel burmistrza czeka.]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 22:10:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8994</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kaya napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8993</link>
			<description><![CDATA[@mono,dobra wiadomość ale to mało prawdopodobne aby pan Andrzej startował ponownie. Drugi kontekst to sprawa procesu.O jaki proces chodzi i kto przeciąga wydanie wyroku, bo nie kojarze faktów?]]></description>
			<dc:creator>kaya</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 21:58:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8993</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Artur napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8992</link>
			<description><![CDATA[Właśnie to mam na myśli, zamiast coś robić, to szuka się źdźbła w cudzym oku. Może spróbujmy najpierw a potem będziemy rozliczać, jeśli taka będzie potrzeba.]]></description>
			<dc:creator>Artur</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 21:57:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8992</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mono napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8991</link>
			<description><![CDATA[Akurat pan Andrzej ma dosyć emerytury i będzie starował na burmistrza Kazimierza. z pewnością nie jest bez szans.Pan Kowalski już zaczyna się przy nim kręcić, choć wcześniej stanął na głowie, by pan Szczypa przegrał z panem Dunią. Teraz promuje pana Andrzeja, bo ma świadomość, że z grożącym mu wyrokiem niewiele zdziała. Co prawda robi co może by odciągnąć moment wydania wyroku, ale on i tak zapadnie przed wyborami]]></description>
			<dc:creator>Mono</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 21:06:32 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8991</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8990</link>
			<description><![CDATA[ad #25 Larry. Zgadzam się z Panem w pełni. To wszystko by podnieść atrakcyjność miasteczka jest mało skomplikowane. Wystarczy zasięgnąć rady mieszkańców, jakiegoś dobrego gospodarza z okolic. Wystarczy odrobina wyobraźni i wrażliwości, a tej zupełnie naszym władzom tutaj brak. Mamy tylko nadzieję, ze wkrótce to się zmieni.]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 20:33:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8990</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8989</link>
			<description><![CDATA[Cegiełki to nie obligacje. Gdzieś w mieszkaniu leżą;.Gdzie, tego nie wiem.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 18:12:26 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8989</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Larry napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8988</link>
			<description><![CDATA[@Marcin,dopóki bezkarnie władze miasta,będą tak rządzić ,to niczego nie zrobimy,a dzieci będą tułać się po okolicy,kłamstwa jakimi posługiwał się burmistrz w stosunku do mieszkańców to największe świństwo!Pownniśmy wszyscy razem oddać głos sprzeciwu.Burmistrz sobie nie radzi,albo jest to częścią zadania ,jakie wykonuje przeciwko miastu i gminie-może chodzi o to ,aby szkolnictwo i edukacja w Kazimierzu Dolnym padła.Wsparcie od ministrów to obiecanki -cacanki,wróćmy do wspomnień.Mam jednak nadzieje,że tych kilku radnych nie spoczną i wspólnie z mieszkańcami będziemy walczyć o naprawienie tych szkód,jakich przez 8 lat dopuszczała władza.]]></description>
			<dc:creator>Larry</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 16:55:43 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8988</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Marcin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8987</link>
			<description><![CDATA[@Larry pełna zgoda, że władza ws. szkoły się skompromitowała-albo przeceniła swoje możliwości, albo jest niekompetentna. Nie wiem co gorsze... Mleko jednak się już rozlało, po tym jak burmistrz zdecydował rozebrać szkołę. I co teraz? Właśnie? Co proponujesz? Młodzież musi się przecież gdzież uczyć, a nauczyciele gdzieś pracować. Blaszaki miały być tylko elementem przejściowym. Coś trzeba robić! Tylko co, jak przez 8 lat rządów "pana w krótkich spodenkach", nie wiadomo za co się zabrać...]]></description>
			<dc:creator>Marcin</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 16:13:33 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8987</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Larry napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8985</link>
			<description><![CDATA[Ktoś z państwa wspomniał o ogólnopolskiej akcji wsparcia budowy nowej szkoły.Toż to z całej polski ludzie mieliby partycypować w powstaniu obiektu szkolnego,,ponieważ stara szkoła uległa zniszczeniu na wskutek zaniedbań władz? to wstyd w skali kraju!Turyści odwiedzający Kazimierz Dolny, widzą co się u nas dzieje,trochę podsłyszą i wyrabiają sobie zdanie o nieudacznikach,którzy rządzą!Posiadam dokument o wpłacie na poczet budowy strażnicy,tyle lat i NIC-całe 500zł.?!]]></description>
			<dc:creator>Larry</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 Mar 2014 12:08:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8985</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Larry napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8984</link>
			<description><![CDATA[@Księgowy,zgodzę się,że burmistrz nie ma wpływu na wysokość składek ZUS,wysokość podatków itp,ALE NIC KOMPLETNIE NIE ROBI ABY WPŁYNĄC NA ATRAKCYJNOŚĆ MIASTECZKA TURYSTYCZNEGO!krótko pisząc ,działań w tym kierunku BRAK.A za to utrudnień jest do bólu.A zatem kiepski gospodarz, bezmyślny,,leniwy i głupi,doprowadza miasto i gminę do Katastrofy ekonomicznej,a miasto i gmina to my!!!]]></description>
			<dc:creator>Larry</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 23:16:59 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8984</guid>
		</item>
		<item>
			<title>księgowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8983</link>
			<description><![CDATA[Poczytaj dokładnie moja wypowiedź, wyraz po wyrazie.teraz zadam pytania pomocnicze: Czy burmistrz Kazimierza Dolnego ma swoimi decyzjami na dochody mieszkańców np. Sandomierza, Warszawy czy Lublina? Czy burmistrz Kazimierza Dolnego ustala wysokość składek ZUSowskich? Czy burmistrz Kazimierza Dolnego ustala wysokość koncesji na sprzedaż alkoholu czy tylko wykonuje przepisy ustawy? A jeśli chodzi o mnie to gramy w jednej drużynie tylko , że Ty na boisku a ja na widowni w sektorze z miejscami stojącymi... PS:Czy Ty wyznajesz starą gomółkowską zasadę:kto nie z nami ten przeciw nam?bo widzę , że tak mnie potraktowałeś]]></description>
			<dc:creator>księgowy</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 21:47:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8983</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Piotr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8982</link>
			<description><![CDATA[@Księgowy-tu burmistrz na nic nie ma wpływu,według ciebie-wychodzi na to ,że pracują sami właściciele,podatków nie płacą bo nie muszą-przecież to zaszczyt,a ty chyba należysz do grupy Grzesia.]]></description>
			<dc:creator>Piotr</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 20:50:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8982</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Marcin napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8981</link>
			<description><![CDATA[Czy zbiórka pieniędzy przez fundacje firmowaną przez Pana Andrzeja Szczypę w roku wyborczym okaże się sukcesem? Jeśli nie finansowym, gdyż na to nie ma co liczyć, uwzględniwszy dotychczasowe publiczne zbiórki pieniędzy w Kazimierzu na cele szkoły, to może się okazać sukcesem politycznym... Tylko czy w ten sposób przybliży się budowa szkoły, którą obiecał nieodpowiedzialny "chłopiec w krótkich spodenkach"? Raczej nie. Jeżeli już to potrzebna jest jakaś nietuzinkowa ogólnopolska akcja, o której będą głośno mówiły wszystkie media. Czy ktoś jest w stanie to zrobić?]]></description>
			<dc:creator>Marcin</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 20:34:03 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8981</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8980</link>
			<description><![CDATA[Do grymas 50 Skoro kupiłeś kilka cegiełek, to po co pytasz o organizatora? Sam sprawdź. Chyba, że nie kupiłeś, raczej na pewno nie kupiłeś, więc nie ściemniaj.]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 18:55:30 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8980</guid>
		</item>
		<item>
			<title>księgowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8979</link>
			<description><![CDATA[Premier Cameron widzi tylko , że Polacy biorą zasiłki nie widząc dochodu wypracowanego dla brytyjskich pracodawców.Ty widzisz ( i ja widzę) horrendalne ceny ,ale Ty widzisz daninę płaconą przez miejscowych a ja widzę przez miejscowych dla miejscowych.]]></description>
			<dc:creator>księgowy</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 17:15:28 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8979</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8978</link>
			<description><![CDATA[@ ksiegowy też napisał :".Z tego co wiem to już jakaś kiedyś zbiórka była na cel szkoły tylko nie mogę dokopać się do informacji o stanie konta." A była. Sam kupiłem kilka cegiełek. Hojni mieli sie okazać lekarze z odbywajacego sie sympozjum w Zajezdzie Piastowskim. Jeżeli ktoś ma takową cegiełkę proszę podać kto był jej ORGANIZATOREM?. Wiem, że jej cel to ODBUDOWA SZKOŁY]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 16:02:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8978</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8977</link>
			<description><![CDATA[ksiegowy pisze :"Kazimierz Dolny żyje głównie z "obcych"> I to powoduje, że MIEJSCOWI płacą daninę HORRENDALNYCH CEN dedykowaną "Obcym" w myśl hasła:" PANY ZAPŁACĄ". Owoce, warzywa , jajka, lekarstwa, ryby, miesa, wędliny ,napoje i inne FRUKTA nie maja sobie rownych w województwie. Już teraz PANY w bagażnikach przywożą ze swoich miejscowości prowiant na czas pobytu w Kazimierzu.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 15:57:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8977</guid>
		</item>
		<item>
			<title>księgowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8976</link>
			<description><![CDATA[ZUS i koncesje płaci ten co musi.Ale jak dobrze wiesz na wysokość ZUSu i koncesji ( którykolwiek ) burmistrz nie ma wpływu.Przedsiębiorca zarobi jeśli będzie miał klienta , a klient pieniądze.Kazimierz Dolny żyje głównie z "obcych" a na ich dochody już burmistrz miasta nie ma wpływu.Jest to problem całego kraju a może i świata.Zobacz jak wypromowany jest Sandomierz i jakoś nie widać żeby tamci ludzie odstawali "w górę" od reszty kraju.]]></description>
			<dc:creator>księgowy</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 12:52:47 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8976</guid>
		</item>
		<item>
			<title>księgowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8975</link>
			<description><![CDATA[Dochody fundacji zawyżyłem kosmicznie ( dlatego było pytanie nr3) świadomie , żeby uwypuklić ogrom przedsięwzięcia.Wielu przedsiębiorców "białych" i "szarych" robi bokami ale powiedzmy sobie otwarcie 365 zł rocznie to 1 zł dziennie ( 2 papierosy).A jaki interes mają samotni emeryci w sponsoringu szkoły jeśli wnuczkowie mieszkają poza gminą.to samo się tyczy wiekowych kawalerów. Jeśli fundacja uzbiera 1promil kosztorysu to już będzie sukces.Z tego co wiem to już jakaś kiedyś zbiórka była na cel szkoły tylko nie mogę dokopać się do informacji o stanie konta. A z dwojga wymienionych nazwisk zagłosowałbym raczej na mistrza niż na ucznia.]]></description>
			<dc:creator>księgowy</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 12:44:19 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8975</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Piotr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8974</link>
			<description><![CDATA[Jakie Panowie liczycie pieniądze,a kto tu płaci podatki zatrudnia ludzi,wykupuje koncesje itp., o ZUS-ie nie mówiąc,tylko szaleniec.]]></description>
			<dc:creator>Piotr</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 12:13:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8974</guid>
		</item>
		<item>
			<title>maniek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8973</link>
			<description><![CDATA[Panie Andrzeju Szczypa niech pan wraca niczym Anders...ponieważ człowiek którego pan wypromował Grzegorz Dunia zniszczył to co udało się przez wiele pokoleń budować.Niech pan wraca panie Andrzeju.]]></description>
			<dc:creator>maniek</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 10:06:45 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8973</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8972</link>
			<description><![CDATA[Może nie " gada" jeno PISZE./Szczypa/ Prosiłem o zaprezentowanie się p. V=ce Prezesa. Jakaś cisza zapanowała. @ Ksiegowy i tak NIEBOTYCZNIE zawyżył roczne WPŁYWY do fundacji. WIELKIMI "oczyma" widzę wpływ:"7046x10x12m-cy ok. 845 tys. zł", a i też te od PRZEDFSIĘBIORCÓW, którzy jak MÓWIĄ bokami robią.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 16 Mar 2014 07:45:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8972</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mix napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8970</link>
			<description><![CDATA[Zgadzam się z tobą @ księgowy to co piszesz jest prawdą,jest tylko mały szkopuł.Szczypa jednak coś robi, a Dunia nic. Mało tego trwoni dookoła pieniądze,tylko dlatego,że nigdy nie potrafił ich zarobić!Więc co tu gadać- mowa!!!]]></description>
			<dc:creator>mix</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 15 Mar 2014 20:43:10 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8970</guid>
		</item>
		<item>
			<title>księgowy napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8969</link>
			<description><![CDATA[według danych z oficjalnej strony miasta: ilość przedsiębiorstw w gminie Kazimierz Dolny (stan na koniec 2011r.) - 463. Przykładowe przedsiębiorstwo zarobiło rocznie 37 tys.zł ( oświadczenie JK 2012).Niech każdy przedsiębiorca odda 1% dochodu to wyjdzie 463x370zł ok.171 tys.zł. ludność miasta i gminy (stan na 31.12.2011r.) - 7046 osób niech każdy ( łącznie z noworodkami) da 10 zł ( kwota zbliżona do opłaty śmieciowej) miesięcznie to wyjdzie: 7046x10x12m-cy ok. 845 tys. zł.Obie liczby dadzą kwotę 1 mln zł .Koszt nowej szkoły to pewnie 25 mln zł.czyli fundacja uzbiera 4% wartości budowy.Po pierwsze:co z resztą?Po drugie:co z kasą gdy nie dojdzie do realizacji?Po trzecie: Jak namówić społeczeństwo do 100% frekwencji przy skarbonce?]]></description>
			<dc:creator>księgowy</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 15 Mar 2014 19:10:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8969</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zoriętowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8968</link>
			<description><![CDATA[Nieźle panie Andrzeju utarł pan nosa tym nieudacznikom którzy zniszczyli szkołę i na dodatek wynoszą się nad świętości :-)]]></description>
			<dc:creator>zoriętowany</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 15 Mar 2014 17:59:29 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8968</guid>
		</item>
		<item>
			<title>antyfan napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8967</link>
			<description><![CDATA[Uważam,że akcja pana Andrzeja Szczypy jest trafna i słuszna.Nie można liczyć na pieniądze które obiecywał burmistrz Dunia z nauczycielami i radnymi.Oni po prostu okłamali nas mieszkańców, nas wyborców, nas zwykłych ludzi, którzy ufali burmistrzowi i władzy lokalnej. Niestety nie po raz pierwszy zostaliśmy wpuszczeni w maliny,nie po raz pierwszy zawiedli nas.]]></description>
			<dc:creator>antyfan</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 15 Mar 2014 16:06:15 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8967</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ździcho napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8966</link>
			<description><![CDATA[To jakiś żart jest, a nie konkretna akcja. A ulotka to tandeta pierwszej maści. Chociaż trzyma poziom Urzędu Miasta. Stamtąd też wychodzą takie popłuczyny. Przykład - ta nieszczęsna gazetka comiesięczna. Ja zadam pytanie zupełnie inne. Kto pozwolił na ingerencję w zbocze i usypał sobie "piękny tarasik" w Parchatce. Gdzie do cholery w tym wszystkim są instytucje, takie jak zarząd Kazimierskiego Parku Krajobrazowego czy też po śmiesznych przekształceniach RDOŚ czy jakiś tam sroś. Oczekuję konkretnych odpowiedzi. Ale jak znam życie to takich nie będzie.]]></description>
			<dc:creator>Ździcho</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 15 Mar 2014 15:45:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8966</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8965</link>
			<description><![CDATA[Niby co masz /kogo/ na myśli? To w okresie urzędowania p. Szczypy zaczęło się NAGINANIE. P. Dunia , jak widać był pojętnym uczniem. Kim jest wiceprezes Henryk Wasiłek?. Jakie są Jego dotychczasowe dokonania? Kto wie? Może On sam napisze o tym?.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 15 Mar 2014 13:50:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8965</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8964</link>
			<description><![CDATA[@ Adam |Pan Besarowski ma obecnie wieksze zmartwienie nizli sprawy Kazimierza Dolnego. Martwi Go sprawa Ukrainy, a szczegolnie pytanie co robią amerykańskie samoloty nad ziemią Najjaśniejszej.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 15 Mar 2014 07:12:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8964</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8963</link>
			<description><![CDATA[Pan Szczypa jest już na "zasłużonej" emeryturze. Dajmy mu już spokój i dajmy wreszcie szansę młodym i nie pozwólmy się wpuścić w maliny... Panie Januszu, czas najwyższy działać! Coś jakby spuścił Pan z tonu? To wszystko jakieś nędzne popłuczyny od czasu jak pan Besarowski się nie pojawia na blogu.]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 14 Mar 2014 22:46:48 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8963</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Artur napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8962</link>
			<description><![CDATA[Widzę, że każdy pretekst do uchylenia się od troski o dobro wspólne jest dobry...]]></description>
			<dc:creator>Artur</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 14 Mar 2014 22:24:12 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8962</guid>
		</item>
		<item>
			<title>nauczyciel napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8961</link>
			<description><![CDATA[Coś mnie się zdaje, że panu Andrzejowi marzy się powrót na fotel burmistrza...]]></description>
			<dc:creator>nauczyciel</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 14 Mar 2014 18:52:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8961</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8960</link>
			<description><![CDATA[No nie. Smiać się, czy płakać?. Ludzie. Zobaczcie , jak napisali?. :" w Kazimierzu dolnym". Nie dam NI GROSZA.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 14 Mar 2014 17:37:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8960</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Artur napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8959</link>
			<description><![CDATA[Cóż, spróbujmy, może rzeczywiście czas zacząć brać sprawy we własne ręce, bo na Burmistrza jak widać, nie ma co liczyć, nie tylko w tej sprawie.]]></description>
			<dc:creator>Artur</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 14 Mar 2014 17:04:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/607-apel-do-ludzi-dobrej-woli.html#comment-8959</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
