<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Mieszkańcom Okala wstęp wzbroniony !</title>
		<description>Skomentuj Mieszkańcom Okala wstęp wzbroniony !</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html</link>
		<lastBuildDate>Tue, 05 May 2026 10:35:44 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/676.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9917</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50. Wczoraj nazwał Pan moje wpisy głupimi.Mam kilka małych pytań odnośnie tych mądrych-pańskich. Grymas50.Wpis 46 ``O fakcie NIEWPUSZCZANIA słyszłem od dwóch osób. Służę nazwiskami, o ile NIE WYPRĄ SIE.`` Przyzna Pan że trochę niesmaczne-O ILE NIE WYPRĄ SIĘ Grymas50.Wpis15 ``Kiedy wracałem z koncertu zapytałem się policjantow z radiowozu czy jest prawda nie wpuszczania pieszych. Zaprzeczyli mówiąc, że byłoby kompletnym bezsensem nie wpuszcania ludzi na koncert DLA NICH ZORGANIZOWANY``. Grymas50.Wpis 19 ``W rozmowie z policjantami z radiowozu stojacym na Okalu / policjanci z Lublina/ oswiadczyli oni, że wszyscy piesi sa wpuszczani. Byli zdziwieni, że zadalem im, tak głupie pytanie, bo bo jaki cel organizować koncert , a nastepnie zabronić miłośnikom przyjścia na niego. Artyści byliby WŚCIEKLI. Sami ŻADALIBY wyjaśnienń tego horrendum``. Grymas50,Dziennik Wschodni.Wpis 63 ``Policja przyznaje, że kilka osób nie weszło na koncert, ale przez pomyłkę. – Mieliśmy wytyczne od organizatora i samorządowców, żeby nie wpuszczać samochodów. Policjanci z Lublina, którzy razem z policjantami z Kazimierza brali udział w akcji musieli to źle zrozumieć i rzeczywiście na początku nie wpuścili paru osób – tłumaczy Waldemar Łazuga z KPP w Puławach. – Szybko zostało to jednak skorygowane``. Grymas50.Policjanci(ci sami którzy musieli coś źle zrozumieć) wprowadzili Pana w błąd kłamiąc i dzieląc się z Panem swoimi opiniami a Pan wyjaśnienia z KPP w Puławach uważa za wystarczające.Zastanawiające...]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 21 Aug 2014 11:00:57 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9917</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9916</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50.Przyznaję że to Pan pierwszy zasugerował wysłanie listu do Komendanta Wojewódzkiego w celu wyjaśnienia tej sprawy.Nie rozumiem jednak dlaczego na mój wpis mówiący o tym że do roli winnych nadają się szeregowi policjanci, zareagował Pan tak ostro nazywając mnie BEZCZELNYM.Przez myśl nawet nie przeszła mi pańska osoba,a Pan poczuł się obwiniony.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 21 Aug 2014 10:17:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9916</guid>
		</item>
		<item>
			<title>wyborca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9915</link>
			<description><![CDATA[My tu gadu, gadu o segregacji, niczym na Czarnym Lądzie, a tu wróble kazimierskie ćwierkają, że przetarg na budowę szkoły zostanie unieważniony. Powód? Mimo dużego zainteresowania firm inwestycją, najniższa oferta było o ponad 3 bańki większa od ceny kosztorysowej... Zanosi się na to, że na szkołę kochani nauczyciele, zwolennicy pana Grzegorza trochę poczekacie...]]></description>
			<dc:creator>wyborca</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 21 Aug 2014 08:35:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9915</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9914</link>
			<description><![CDATA[Jak to wmawiam. Przecież od kilku dni piszesz,".Do tej roli nadają się idealnie szeregowi policjanci z Lublina." ".Dotychczasowe tłumaczenia niczego tak naprawdę nie wyjaśniają" Napisz KTO ma wyjaśnić. Tylko nie kopiuj moich wczesniejszych propozycji.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 21 Aug 2014 08:04:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9914</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9910</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50 . Odnośnie Pańskiego cytatu z avatara. Komuś Okale wcale się nie podoba,bo nic tutaj nie ma . Dobrze,ja przez jego nieobecność płakać nie zamierzam, myślę że "ELITA" też nie, to właśnie oni najbardziej cenią sobie ciszę, spokój i niezmienioną przez człowieka naturę.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 21:30:46 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9910</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9909</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50 . Odnośnie moich GŁUPICH wpisów,niech Pan przejrzy jeszcze raz swoje MADRE wpisy, byłoby o czym podyskutować.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 20:49:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9909</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9908</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50 . Dlaczego Pan wmawia mi co ja twierdzę?Twierdzę tylko że sprawa powinna zostać wyjaśniona do końca.Dotychczasowe tłumaczenia niczego tak naprawdę nie wyjaśniają.Ale Pan i tak wiedział wszystko najlepiej od samego początku.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 20:26:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9908</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9907</link>
			<description><![CDATA[Poczytaj Aras co GŁUPIMI wpisami czynisz: " avatar Koonny - Kazimierz Dolny 2014-08-20 16:24 (użytkownik niezalogowany IP: 79.185.2...) możliwość poruszania się po Okalu to żaden zaszczyt wg mnie... nie ma tam po co iść. nic tam nie ma"]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 20:04:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9907</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9906</link>
			<description><![CDATA[Słuchaj Aras. Jeżeli twierdzisz, że ja przeciwko policjantowi to jesteś BEZCZELNY. Bezczelny dlatego, bo mniemam, że wielokrotnie przebywałeś pod sklepem w Okalu i wiesz, że byłem " jeden przeciw pozostałym", a dzisiaj POZOSTALI o dziwo ..... Tylko dać w twarz.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 20:01:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9906</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9905</link>
			<description><![CDATA[A,jak napiszę, że minus 4 to " rodzina" to błąd popełnie?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 19:02:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9905</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9903</link>
			<description><![CDATA[No nie. Istne SZALEŃSTWO.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 15:07:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9903</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9902</link>
			<description><![CDATA[Racja XYZ.Nie udało się zrobić kompletnych idiotów z mieszkańców Okala, więc trzeba poszukać winnych.Do tej roli nadają się idealnie szeregowi policjanci z Lublina.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 15:03:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9902</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9901</link>
			<description><![CDATA[Do jasnej ch....y. A kto sie domagał, by radni wystosowali pismo do Komendanta Wojewódzkiego Policji o wyjaśnienie sprawy ?. A kto prosil Janusza Kowalskiego, by zwrocil sie do Kierownika Posterunku, by Ten cos powiedział? XYZ i Aras w dalszym ciagu m owia niedotzeczności jakoby znaleziono KOZŁA OFIARNEGO w osobach szaregowych policjantów. Jeszcze raz. Niech Radni wystosuja pismo do Komendanta Wojewodzkiego, a może Wy obaj zainicjujecie akcję WYJAŚNIENIA poprzez zbieranie podpisów i żadania wyjaśnienia sprawy, bo KOMENDA POWIATOWA wespół z ' organizatorem" zamiotła sprawe pod dywan, a jeśli nie zamiotła, to SZKALUJE DOBRE IMIE SZEREGOWYCH POLICJANTÓW. Gdybym ja nie wierzył wyjaśnieniom to pod swoim nazwiskiem wystosowałbym pismo do Komendanta Policji w Lublinie. Panowie. Jątrzycie.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 14:24:20 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9901</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9900</link>
			<description><![CDATA[@Grymas 50 nie rozumiem dlaczego Ty jako mieszkaniec Okala i rozgarnięty facet postanowiłeś wcielić się w rolę adwokata diabła. Jeśli "zleceniodawcy" niewpuszczania przez Policję ludzi z Okala na koncert mają takie możliwości, to również mają możliwości, po nagłośnieniu tej bulwersującej sprawy, aby z szeregowych Policjantów zrobić kozłów ofiarnych. Ps Grymas50 czy zapomniałeś już zajście ze znakiem taxi, odkręconym nocą przez policjanta na polecenie burmistrza? Burmistrz później się wyparł...]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 13:21:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9900</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9899</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50.Nie będę się powtarzał i pisał po raz kolejny o tym komu należą się przeprosiny.Pan zdaje się od samego początku występować w roli obrońcy i rzecznika prasowego, zarówno organizatora jak i Policji.W oficjalnym stanowisku Policji czytamy że`` kilka osób nie weszło na koncert, ale przez pomyłkę`` oraz ``Policjanci z Lublina, którzy razem z policjantami z Kazimierza brali udział w akcji musieli to źle zrozumieć``. Zwykły obywatel który popełni wykroczenie nie może się tłumaczyć tym,że się pomylił albo coś źle zrozumiał.Jest kodeks i taryfikator do którego Policjanci się odnoszą.W drugą stronę to jednak nie działa.Najlepiej byłoby zamieść tą sprawę pod dywan i uciszyć obywateli drugiej kategorii.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 10:31:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9899</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9894</link>
			<description><![CDATA[@ Aras napisał: "Teraz jednak postanowiłem to zrobić gdyż ta bulwersujaca sprawa dotknęła bezpośrednio moją rodzinę i najbliższe otoczenie." Czyz nie mialem racji pisząc o " rodzinie" i o tych MINUSACH ?. Panie Aras. W Dzienniku Wschodnim na puławskiej stronie jest zawarte OFICJALNE stanowisko policji w sprawie " zatrzymań", a Pan z uporem maniaka Swoje. Czas przeprosić p. Pniewskiego, a - o ile to Pana nie zadawala - żądać SATYSFAKCJI od Policji. Tyle. Zapowiada Pan też, że od tej chwili, bedzie Pan zabierał głos na blogu Janusza Kowalskiego. Bedę czytal UWAZNIE.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 20 Aug 2014 07:23:12 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9894</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9891</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50 i Obserwator.Nie wiem jaki ma związek moja kandydatura na radnego oraz poparcie którego udzieliłem obecnemu burmistrzowi Grzegorzowi Duni z całą tą sprawą. Tak,poparłem obecnego burmistrza ponieważ zgadzałem się z jego programem wyborczym.Nie wiem czy zdołał bym zaprowadzić porządek w Okalu i innych wioskach, gdybym został radnym. Do tej pory nie wyrażałem swoich opinii i uwag na blogu . Teraz jednak postanowiłem to zrobić gdyż ta bulwersujaca sprawa dotknęła bezpośrednio moją rodzinę i najbliższe otoczenie.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 19 Aug 2014 19:35:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9891</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9890</link>
			<description><![CDATA[Jestem ciekaw odpowiedzi.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 19 Aug 2014 18:39:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9890</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Obserwator napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9889</link>
			<description><![CDATA[ARAS-chłopcze co tak cwaniakujesz.Startowałeś na radnego od G,Duni popierałeś wtedy jego działania ,lecz trudno ludzie cię nie wybrali,a szkoda może byś ty jako radny zrobił porządek na Okalu oraz w sąsidnich wsiach.]]></description>
			<dc:creator>Obserwator</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 19 Aug 2014 18:17:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9889</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9888</link>
			<description><![CDATA[minus 5 Niech z Tych MINUS napisze dlaczego minus?. Podyskutujemy.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 19 Aug 2014 17:29:01 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9888</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9886</link>
			<description><![CDATA[Przeczytaj moje wczesniejsze komentarze> Widze,że spościleś z tonu piszac o POŚREDNIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI " organizatora"]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 19 Aug 2014 13:15:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9886</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9885</link>
			<description><![CDATA[Raz jeszcze muszę powtórzyć: PRZEPROSINY należą się upokorzonym mieszkańcom Okala.Jak dotąd nie usłyszeli tego słowa ani od ORGANIZATORÓW(którzy to chociażby pośrednio są odpowiedzialni za tą akcje) ani od POLICJI.Na pytanie: " Czy w szeregach Policji powinno być miejsce dla kogoś kto nie odróżnia pieszego od pojazdu?" powinien odpowiedzieć na przykład Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie a nie MĘDRCY.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 19 Aug 2014 12:14:18 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9885</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9883</link>
			<description><![CDATA[" Aras" Przepros " organizatorów" , anie kontynuuj NIEDORZECZNOŚCI. Pytanie : " Czy w szeregach Policji powinno być miejsce dla kogoś kto nie odróżnia pieszego od pojazdu?" zadaj MEDRCOM, a Stwierdzenie :" Możliwe też że sprawa wyglądała zupełnie inaczej .Możliwe że funkcjonariusze zrozumieli wszystko bardzo dobrze" jest KLASYCZNYM rozdrapywaniem ran tzw JATRZENIEM. Daj pokoj KOLEGO Może cosik tej sprawie objaśni p. Janusz?>]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 19 Aug 2014 08:50:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9883</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9880</link>
			<description><![CDATA[Takich oto wyjaśnień można się było spodziewać.Teraz wszystkiemu są winni Policjanci z Lublina którzy musieli coś źle zrozumieć. Czy w szeregach Policji powinno być miejsce dla kogoś kto nie odróżnia pieszego od pojazdu?Możliwe też że sprawa wyglądała zupełnie inaczej .Możliwe że funkcjonariusze zrozumieli wszystko bardzo dobrze. Mieszkańcy Okala którzy omineli blokadę i znaleźli się w Mięcmierzu wyrazili tam swoje oburzenie,a wtedy sytuacja została szybko skorygowana.Ten sam patrol policji który przed koncertem zwracał pieszych z drogi po koncercie zaprzeczał jakoby taka sytuacja miała miejsce. Na szczęście całe to zajście zostało pomyślnie wyjaśnione :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 18 Aug 2014 18:51:30 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9880</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9879</link>
			<description><![CDATA[" Policja przyznaje, że kilka osób nie weszło na koncert, ale przez pomyłkę. – Mieliśmy wytyczne od organizatora i samorządowców, żeby nie wpuszczać samochodów. Policjanci z Lublina, którzy razem z policjantami z Kazimierza brali udział w akcji musieli to źle zrozumieć i rzeczywiście na początku nie wpuścili paru osób – tłumaczy Waldemar Łazuga z KPP w Puławach. – Szybko zostało to jednak skorygowane. – Zaszła tu jakaś pomyłka. Pod koniec sierpnia jest planowane spotkanie z mieszkańcami Okala w sprawie funduszu sołeckiego. Sprawa koncertu na pewno też zostanie poruszona – ucina Grzegorz Dunia, burmistrz Kazimierza Dolnego."]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 18 Aug 2014 14:19:52 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9879</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9870</link>
			<description><![CDATA[Jasne,na pewno wszystkiemu są winni mieszkańcy Okala.Swój spacer do Mięcmierza musieli zacząć od awantury z Policją i dlatego zostali wylegitymowani i nie wpuszczeni. Trzeba Ich wysiedlić to następnym razem nie będzie takiego problemu. Cóż to za separatyści.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2014 11:14:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9870</guid>
		</item>
		<item>
			<title>maniek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9869</link>
			<description><![CDATA[@lolka- dlaczego piszesz w osobie męskiej skoro jesteś kobietą.Zapewne na ten temat ukaże się w dwutygodniku obiektywny artykuł :D :D :D]]></description>
			<dc:creator>maniek</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2014 11:00:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9869</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Loka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9868</link>
			<description><![CDATA[Boże!!! Ludzie, jakie wy głupoty tu wypisujecie. Najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy na koncercie nie byli. JA byłem. Nikt mnie nie legitymował. Policja poprosiła tylko o pozostawienie auta przed wsią. Tak zrobiłem. Przeszedłem piechotą kilkaset metrów i uczestniczyłem we wspaniałym wydarzeniu. A jeśli ktoś się awanturował to być może nie został wpuszczony. To było wydarzenie dla wszystkich chętnych uczestników festiwalu - bez zaproszeń. Szkoda, ze najbardziej tu krzyczą ludzie, którzy nawet nie wiedzą, ze jest u nich taki wspaniały festiwal]]></description>
			<dc:creator>Loka</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2014 10:35:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9868</guid>
		</item>
		<item>
			<title>aby do jesieni napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9867</link>
			<description><![CDATA[@Grymas 50 po "brawurowej" pogoni kazimierskiego policjanta po służbie, prywatnym samochodem w którym znajdowała się żona i dzieci za potencjalnym kandydatem na burmistrza KD, który rzekomo był pijany, nie mam wątpliwości, że wersja przedstawiona przez kazimierskich stróżów będzie zgodna z wersją "lokatora" z Senatorskiej 5 i mięćmierskiego "społecznika" A Państwo jak byście się zachowali gdyby jakiś szaleniec w nieoznakowanym aucie na odludziu zajechał Wam drogę i próbował siłą usunąć z auta? Czy przywitalibyście Państwo takiego osobnika serdecznie? Co ciekawe miało to miejsce po komisji w sprawei Studium gdzie potencjalny kandydat na burmistrz a został brutalnie zaatakowany słownie przez burmistrza Grzegorza Dunię. A teraz są zarzuty o znieważenie malowanego policjanta... Panie Grzegorzu miarka się przebrała...]]></description>
			<dc:creator>aby do jesieni</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2014 09:09:09 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9867</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9866</link>
			<description><![CDATA[Ależ wtedy obaj wyraziliśmy słuszne oburzenie]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2014 07:02:48 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9866</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9865</link>
			<description><![CDATA[Z artykułu: "Chcących wziąć udział w koncercie mieszkańców Okala po prostu zawracano z drogi. Policjanci dokładnie sprawdzali dowody osobiste przechodniom. Jednym z legitymowanych był były sołtys Okala Leszek Skocz. Jak stwierdzili policjanci pełniący służbę oświadczyli, że polecenie zabraniające wpuszczania mieszkańców Okala dostali od organizatora. " No i problem . Kto IMIENNIE wydał takie polecenie, bo w takim " kształcie" zakrawało ono na przestepstwo z kategprii wolności obywatela. Właśnie ta sprawa MUSI być wyjaśniona. Ja poddałem w watpliwość, by tak NIEMADRE polecenie wydał Bartek Pniewski, bo przecież mówiąc " organizator" wywołano Jego osobę. Powtarzam, że w rozmowie z nim oświadczył, że ta " blokada" dotyczyć miała jedynie samochodów, co bo wydarzeniach niedzielnych jest ZROZUMIAŁYM. To samo powtóryli policjanci, ktorzy w radiowozie pełnili służbę, a którzy to mieli NIEWPUSZCZAĆ MIESZKAŃCÓW OKALA o czym mowa w artukule,którego autor powoluuje sie na relacje Leszka Skocza. Najprawdopodobniej nastapilo TOTALNE niezrozumienie i stad ta burza. O ile kogoś urazilem to przepraszam , ale na swoje usprawiedliwienie mam tekst artykułu oraz bezpośrednie rozmowy z Bartkiem Pniewskim i policjantami. No właśnie. Czy słusznym jest kolejny podzial Mięćmierzan ?.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2014 06:59:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9865</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zwolennik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9864</link>
			<description><![CDATA[Nikt nie mówi, że Mięćmierzanie nie chcą mieszkańców Okala. Chodzi raczej o napływowych mieszkańców Mięćmierza :D]]></description>
			<dc:creator>Zwolennik</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 16 Aug 2014 06:17:38 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9864</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9863</link>
			<description><![CDATA[Okazuje się, że we współczesnym świecie największą zbrodnią jest mówienie i ujawnianie prawdy. Co najbardziej boli sprawców... A jak to by było rewelacyjnie i można by było robić wszystko, gdyby nie ten blog i paru nieskorumpowanych radnych.]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 23:51:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9863</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9862</link>
			<description><![CDATA[Uważam,że organizatorzy są odpowiedzialni za ta całą sytuacje i zamieszanie.Ktoś powinien liczyć się ze skutkami wydanych poleceń Policji.Pytanie kto takie polecenie wydał?Czyż nie organizator?Tak tłumaczyli mieszkańcom Okala policjanci,którzy zawracali z drogi mieszkańców.Komu zależy na podsycaniu nienawiści?Jak myślicie! I nie obarczajcie winą rodzimych mieszkańców Mięćmierza jak i Okala, to nie oni są winni. To nie w domach rodzimych mieszkańców Mięćmierza strzelały korki od szampana w dniu katastrofy smoleńskiej. Sprawa ma szerszy wymiar i głębsze aniżeli ( Rów Mariański}podłoże.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 22:07:22 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9862</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9861</link>
			<description><![CDATA[W artykule Pana Kowalskiego nie ma żadnej wzmianki o tym że Mięcmierzanie nie życzyli sobie Okalan na swoim terenie.Jest tylko wzmianka o tym że polecenie nie wpuszczania mieszkańców Okala na teren Mięcmierza Policjanci dostali od od organizatora, a wstęp na koncert mieli mieszkańcy Mięcmierza oraz zaproszeni goście . Nie wydaje mi się żeby to wszyscy mieszkańcy Mięcmierza byli organizatorami.Wydaje mi się jednak że winą za to zajście zostanie obarczona "Rodzina".Gdyby nie Ona to może nie trzeba byłoby ustawiać blokady policyjnej . Ta "Rodzina" wcale nie pasuje do tej pięknej okolicy.Gdyby Jej nie było...Ilu to zacnych inteligentnych ludzi mogłoby przyjść na Jej miejsce.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 21:49:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9861</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leszek Skocz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9860</link>
			<description><![CDATA[Nie artykuł wywołał antagonizmy, lecz zdarzenie, oczywiście z mojej winy. Siedzenie cicho nie spowoduje zniknięcia sprawy, będzie krążyć jak smród, i to bardzo długo. Właśnie teraz jest szansa, aby ocenić to, co się stało, dlatego właśnie poprosiłem Burmistrza o spotkanie. Nie jest tajemnicą, że nie jest to pierwszy raz, w przeszłości też zdarzały się różne dziwne rzeczy, na przykład osobne zebranie. Szkoda, że wtedy nie podjęto dyskusji. Wszelkiego rodzaju dzielenie powoduje takie właśnie reakcje, jest to temat drażliwy, i nie powinien być Pan zdziwiony.]]></description>
			<dc:creator>Leszek Skocz</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 21:17:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9860</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leszek Skocz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9859</link>
			<description><![CDATA[Panie Sokołowski, nie jestem autorem tekstu, opowiedziałem swojemu radnemu zaistniałe zdarzenie, tak jak i radnej i Panu Burmistrzowi. Końcowe rozważania są słowami autora, a przeprosiny należą się tym wszystkim, którzy nie mogli swobodnie wejść. Czy uważa Pan, że źle zrobiłem, informując radnego? Co Pan zrobiłby w takiej sytuacji? P.S. Napisałem "zamorduj".]]></description>
			<dc:creator>Leszek Skocz</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 20:44:36 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9859</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9858</link>
			<description><![CDATA[Panie Skocz. Ja Pana nie " ZAMORDOWUJĘ". Przeczytaj Pan artykuł. Ja tylko odwoluje sie do niego. Artykul ten w niewyobrażalny sposob zantagonizowal spoleczność Okala i Mięćmierza . bo NIEJEDNOZNACZNIE " wykazał" , że Mięćmierzanie nie życzą sobie Okalan. Z treści artykułu JEDNOZNACZNIE wynika, że AUTOREM tego rodzajy sygestii jest właśnie Pan. Jeśli nie mial Pan takiego zamiaru to najprostszym sposobem są PRZEPROSINY, badz też żadanie od właściciela bloga SPROSTOWANIA. Roman Sokołowski]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 20:25:34 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9858</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leszek Skocz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9857</link>
			<description><![CDATA[Panie Sokołowski, zostaw Pan Skocza w spokoju, i rodzinę też. Co mam powiedzieć Panu, żeby był Pan zadowolony, że tak nie było, ale tak było. Zapytaj Pan innych, albo mnie Pan zamorduj.]]></description>
			<dc:creator>Leszek Skocz</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 20:16:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9857</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9856</link>
			<description><![CDATA[Nie masz racji. Janusz Kowalski napisał co przekazał Mu Leszek Skocz i nie mial i nie ma ŻADNEGO obowiazku coby informacjed sprwadzić, bo i w jaki sposób?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 20:13:53 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9856</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mary napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9855</link>
			<description><![CDATA[Nie wątpię, że osoby z Okala mówiły szczerze. Pytam, dlaczego Pan przed napisaniem tego artykulu nie wyjaśnił rzetelnie okoliczności. Dopiero teraz chce Pan pytać policję?]]></description>
			<dc:creator>mary</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 20:10:01 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9855</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9854</link>
			<description><![CDATA[O fakcie NIEWPUSZCZANIA slyszłem od dwóch osób. Służę nazwiskami, o ile NIE WYPRĄ SIE. Pan Leszek Skocz wystapil oficjalnie i myslę,że oficjalnie fakt ten potwierdzi, bo jest to to SKANDAL "zaslugujący" na ogolnokrajowe potępienie.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 20:03:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9854</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9853</link>
			<description><![CDATA[@mary-informację otrzymałem od mieszkańców Okala.Co do osób które udzielały mi tej informacji mam pewność,że mówili szczerze.Zapewniam,sprawa będzie wyjaśniona tym bardziej,że sprawa zainteresowały się media ogólnokrajowe.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 19:57:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9853</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mary napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9852</link>
			<description><![CDATA[I jeszcze jedno. A może należało zacząć od rzetelnego ustalenia okoliczności, nim się wzięło za pisaninę?]]></description>
			<dc:creator>mary</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 19:50:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9852</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9851</link>
			<description><![CDATA[Nic nie wyjaśniłeś> " ".A problem jest.Mieszkańcy Okala nie zostali przepuszczeni przez posterunek drogowy Policji." Powiedz DLACZEGO? : - mieli takie polecenie?, _ kto je wydał?> - czy to Ich widzimisię? Jest to BARDZO WAŻNE,]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 19:49:56 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9851</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9850</link>
			<description><![CDATA[Co chodzi o Policję decyzje w tej sprawie zapadły na szczeblu powiatowym Policji.Jednak decyzję o zamknięciu przejazdu wydał zarządca drogi czyli burmistrz.Wgląda,że jedni (burmistrz)zwala winę na drugich (Policja organizator).A problem jest.Mieszkańcy Okala nie zostali przepuszczeni przez posterunek drogowy Policji. Grymas 50 wiem!że jestem winien bo napisałem o tym skandalu.Słowo HALT jest adekwatne do sytuacji!]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 19:43:13 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9850</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mary napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9849</link>
			<description><![CDATA[O odpowiedzialność za słowa chodzi, panie Kowalski, jeśli nie wiesz pan o jaką odpowiedzialność. To może w poszukiwaniu prawdy raczy pan się osobiście pofatygować na posterunek? To chyba niedaleko.]]></description>
			<dc:creator>mary</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 19:28:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9849</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9848</link>
			<description><![CDATA[Z całym szacunkiem Grymas 50, ale do odpowiedzialności niech się lepiej poczuje ten,kto w zeszłym tygodniu upokorzył mieszkańców Okala, pokazując im raz jeszcze gdzie jest ich miejsce.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 19:28:54 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9848</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9847</link>
			<description><![CDATA[Sam Pan widzi ,że to ważne. ' ps zadaje słuszne pytania , a " rodzina' BEZ JAKIEGOKOLWIEK OPAMIĘTANIA stawia mi minusy. Sam Pan widzi, że doszło do PARANOI. Pomyśłałem sobie, że problem winien wyjaśnić KTOŚ, bo w Okalu skupieni wokol " rodziny" nie wierzą w SPRAWIEDLIWOŚĆ]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 19:26:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9847</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9846</link>
			<description><![CDATA[Dzwoniłem na PP ale nie wiele ustaliłem.Mam nadzieję,że w poniedziałek ustalę okoliczności i podam do publicznej wiadomości.Pozdrawiam.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 19:00:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9846</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9845</link>
			<description><![CDATA[Ano pańska odpowiedzialmność. To Pana blog. Sa w nim treści wypisz wymaluj, Tutsi Hutu, na miarę Gminy Kazimierz. Wreszccie ustal Pan. kto Skocza Leszka nie wpościl do Mięćmierza. Konflikt poglębia się, a p, Skocz między innymi sprzedaje w sklepie chleb. A . jak nie sprzeda?. Slyszalem, że Mięćmierzu . w tejże KAWIARNI już nie podaje się piwa NIEPRAWOMYŚLNYM Panie Radny. TO JAWNA WOJNA.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 18:27:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9845</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9844</link>
			<description><![CDATA[@Grymas 50 "czekam na odpowiedzialność"Grymas chętnie ale o jaką odpowiedzialność chodzi?]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 18:14:47 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9844</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9843</link>
			<description><![CDATA[To mój ostatni wpis. Panie Januszu. Czekam na ODPOWIEDZIALNOŚĆ.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 18:10:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9843</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9842</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50. Odnośnie tej "sławetnej Rodziny" o której tak często i złośliwe wspominasz w swoich wpisach. Myślę że ELITA może mieć problemy z pozbyciem się,lub chociażby ze zterroryzowaniem tejże Rodziny. W Mięćmierzu udało się to w 90%, a tutaj może nie pójść tak łatwo. :lol:]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 12:22:04 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9842</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9841</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50,tym razem muszę Tobie przyznać rację.To kto za tym stoi jest BARDZO WAŻNE. Obawiam się jednak,że może być trudne do udowodnienia.To,że Policjanci z własnej inicjatywy nadużyli swoich uprawnień wydaje się mało prawdopodobne . Ktoś, kto pozwala sobie na zamknięcie drogi publicznej dla ruchu pieszego przy pomocy służb mundurowych musi mieć niezłe układy.Jak już wcześniej wspomniałem mieszkańcy naszej okolicy dzielą się na ELITĘ i obywateli drugiej kategorii czyli miejscowych.To całe zajście tylko potwierdza istnienie takiego podziału.ELITA rządzi,a jej macki sięgają bardzo wysoko i daleko.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 11:12:34 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9841</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9840</link>
			<description><![CDATA[@ xyz. Przeprosiny przyjęte. @ Piotr. O czym Ty piszesz? Dziwnym sa te 3 plusy. Czyzby zrozumieli?. A może to sławetna " Rodzina"? Z innej beczki, ale też o PORZĄDKU. W ostatniej, poczytnej gazecie kazimierskiej był artykuł o KARYGODNYM wysypisku śmieci w lesie koło Mięćmierza> Dzisiaj, prypadkowo, trafiłem na to miejsce. Niesamowite. Fetor. Wokoł ślady dzikow, ale WYSYPISKO ominęły. Czyzby i IM śmierdzialo?. A może ono jest toksyczne?>]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 10:18:02 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9840</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9839</link>
			<description><![CDATA[Sorry, miało być "uznał, że jest sprawa".]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 09:26:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9839</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9838</link>
			<description><![CDATA[Ho ho, Grymas stanął w rozkroku i uznał, że jest sprawcą, a tak w nawiasie to po koncercie był inny radiowóz, inni policjanci i inne rozkazy :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 09:20:45 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9838</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Piotr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9837</link>
			<description><![CDATA[@Grymas 50-ty najbardziej rozumiesz -Policja Państwowa...okazuje się że nie.]]></description>
			<dc:creator>Piotr</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 09:08:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9837</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9835</link>
			<description><![CDATA[@aras mam to rozumiec tak ze od dzis kazimierską policją zarządzał bedzie jakis tam organizator niewazne jaki wazne by był z warszafki]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 08:48:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9835</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9834</link>
			<description><![CDATA[@ Piotr. Ja nie mogę, bo ja dyć tylko obywatel.Co innego radny,]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 08:43:14 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9834</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Piotr napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9833</link>
			<description><![CDATA[@Grymas 50-pytasz aby,dzwonił Pan na posterunek,a ty co nie możesz?,kogo ma pytać komendanta jak to jedna rączka.]]></description>
			<dc:creator>Piotr</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 08:39:21 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9833</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9832</link>
			<description><![CDATA[Ooo. Już minus 8. Jak zakończycie to powiedzcie. Zliczymy " rodzinę" Mylisz się. Jest to BARDZO WAŻNE, bo zdecyduje z czym mamy do czynienia. Panie Januszu. Dzwonił Pan na Posterunek?]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 15 Aug 2014 06:57:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9832</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9830</link>
			<description><![CDATA[Policjanci twierdzili że było to zalecenie organizatora,ktokolwiek nim był.To czy tak było naprawdę czy też oni sami wyszli z taką inicjatywą nie jest ważne.To była czysta dyskryminacja.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 19:56:33 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9830</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9829</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu. Pomyslałem sobie, czy nie zasadnym jest napisanie oświadczenia Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym i przesłanie go do Komendanta Wojewódzkiego w Lublinie, by Ten polecil wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Jest to o tyle ważne, że sprawa ta spowodowała niewiarygodne zantagonizowanie mieszkańców Mięćmierza i Okala. Wokoł tej sprawy narasta wiele podejrzeń, mitow i opluwania nienawiścią poszczególne osoby.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 19:19:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9829</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9828</link>
			<description><![CDATA[J 21 " Rodzina" ostro jedzie. Mam 6 minusów, a " rodzina" jest liczebniejsza. Czyzby dyscyplina zawiodła?> A poważnie. Aras oznajmił, że polecenie nie wpuszczania dotyczyło jedynie mieszkańców Okala. W tym momencie problem faktycznie narasta, bo Okale _ Miećmierz to jeden obszar administracyjny, a wybory zblizaja się. Aras swoim wpisem postawileś kropke nad i. więc wytłumacz kto wydał polecenie by mieszkańcy Okala nie mogli wejść do Miećmierza. Moim zdaniem, takowe polecenie mógł wydać li tylko przełożony policjantów, badz też była to wyłącznie ich NADGORLIWOŚĆ zwana GŁUPOTĄ.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 18:53:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9828</guid>
		</item>
		<item>
			<title>... napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9827</link>
			<description><![CDATA[@Mirek panowie z jednej "firmy". Mają chłopaki doświadczenie...]]></description>
			<dc:creator>...</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 15:55:51 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9827</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mirek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9826</link>
			<description><![CDATA[Panowie G.50 i B.P zamiatają sprawę pod dywan. Fakty dla nich nic nie znaczą. I to właśnie jest podłe. :lol: :lol: :lol:]]></description>
			<dc:creator>Mirek</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 13:24:49 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9826</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9825</link>
			<description><![CDATA[@Aras napisał: " Patrol Policji miał za zadanie NIE wpuszczać mieszkańców Okala do Mięćmierza i takie są fakty." Panie Januszu. Proszę zwrócić się z pytaniem do kierownika Posterunku , czy było wydane tego rodzaju polecenie i podanie nam odpowiedzi. Jest Pan radnym, a więc kierownik Posterunku nie może Pana zbyć byle czym. Zresztą - jak czytam - sprawa ta bedzie poddana ocenie przez Burmistrza. Ja powtorzę. W rozmowie z policjantami z radiowozu stojacym na Okalu / policjanci z Lublina/ oswiadczyli oni, że wszyscy piesi sa wpuszczani. Byli zdziwieni, że zadalem im, tak głupie pytanie, bo bo jaki cel organizować koncert , a nastepnie zabronić miłośnikom przyjścia na niego. Artyści byliby WŚCIEKLI. Sami ŻADALIBY wyjaśnienń tego horrendum. Panie Januszu zadzwoń pan na Posterunek Policji i ustal, czy bylo polecenie nie wpuszczania. Zastanawiam sie skąd wzieli sie inni widzowie, a było ich wcale, wcale.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 13:14:37 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9825</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9824</link>
			<description><![CDATA[Grymas 50 nie przesadzasz?. Po pierwsze komentarze "nie miały być poddawane ocenie" a odfiltrowane od słów obelżywych.Między innymi dlatego,że takie wpisy są kopiowane,a następnie składane są zawiadomienia o popełnianiu przeze mnie przestępstwa do organów ścigania.W sumie takich przypadków był kilkadziesiąt. Zawiadomienia składał zarówno sam burmistrz Grzegorz Dunia jak i jego poplecznicy,którzy niejednokrotnie byli autorami tych wpisów.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 11:27:58 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9824</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9823</link>
			<description><![CDATA[Patrol Policji miał za zadanie NIE wpuszczać mieszkańców Okala do Mięćmierza i takie są fakty.Od dawna wiemy że rdzenni mieszkańcy Okala są mile widziani w Mięćmierzu jedynie wtedy kiedy trzeba naprawić płot albo skosić trawę na posesjach Jaśniepaństwa.Tym razem Policja została BEZPRAWNIE użyta PRZECIWKO mieszkańcom Okala.Żadne bzdurne wyjaśnienia Mr.B.P z Osady Rybackiej jak i samego Burmistrza tym razem nie pomogą.Ktoś musi ponieść konsekwencje za to co się stało.Cała ta sytuacja ukazuje jedynie to, za kogo uważani są rodowici mieszkańcy naszego terenu.Problem ten nie dotyczy jedynie Okala, ale Kazimierza oraz całej gminy.Powiedzmy sobie jasno-rządzą nami SPADOCHRONIARZE.Ludzie którzy się tutaj nie urodzili i którzy nawet nie mają tutaj swoich rodzinnych korzeni.To oni decydują jak ma wyglądać nasza okolica,w jakim domu mamy mieszkać oraz kiedy i gdzie wolno nam pójść.Celem tych ludzi jest zatrzymanie jakiegokolwiek rozwoju na naszym terenie oraz wysiedlenie rodowitych mieszkańców.Jak dotąd skutecznie im się to udaje.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 10:32:59 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9823</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leszek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9822</link>
			<description><![CDATA[@Grymas50, @p.Bartek chcecie panowie powiedzieć, że "sprawę" nie wpuszczania pieszych do Mięćmierza wyssali sobie z małego palca Mieszkańcy Okala? "Wyssali" a później poszli w celu wyjaśnienia sytuacji do burmistrza? Coś mi tu nie pasuje. Ktoś tu ewidentnie kłamie...]]></description>
			<dc:creator>Leszek</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 08:43:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9822</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9821</link>
			<description><![CDATA[Miałem nie pisać, kiedy właściciel bloga oznajmil, że komentarze bedą poddane OCENIE, ale to " HALT" jest tak NIESTOSOWNE, ZATRWAŻAJACE, że należy dać temu odpór. Wyjaśnienie Bartka Pniewskiego oddaje całą prawdę o PRAWDZIE, ktorą imputuje autor. Faktycznie. Podczas koncertu spotkałem sie z oburzeniem miaszkańca Okala, że policjanci w radiowozie stojacym na drodze okalskiej przy zjeżdzie do Mięcmierza nie wpuszczają osób z Okala na koncert,ktorzy to nie dysponują imiennym ZAPROSZENIEM. Byłem również oburzony. W rozmowie z Bartkiem stwierdził On, że to paranoiczna bzdura. Żadnych imiennych zaproszeń n ie było, tym. tzw. "przepustki" otrzymali zamieszkujacy Mięćmierz osoby, które właśnie w Miećmierzu GARAZUJĄ. Było to nieodzowne po zaistniałej sytuacji w niedzielę, kiedy to był koncert p. Soyki. Wtedy zaistnial SAMOCHODOWY HORROR. I to właśnie impulsem wydania przepustek. Kiedy wracałem z koncertu zapytałem się policjantow z radiowozu czy jest prawda nie wpuszczania pieszych. Zaprzeczyli mówiąc, że byłoby kompletnym bezsensem nie wpuszcania ludzi na koncert DLA NICH ZORGANIZOWANY. Reasumyjac, Jest PODŁYM rzucanie kalumni na osoby, które swoim zaangażowaniem, bezinteresownością chcą pokazać PIEKNO NASZEGIO REJONU.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 07:53:58 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9821</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Aras napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9820</link>
			<description><![CDATA[Mieszkańcy Okala NIE zostali przepuszczeni przez patrol(blokadę) Policji.Ci którzy znaleźli się w Mięćmierzu obeszli tenże patrol leśną drogą.Być może przed następną imprezą rdzenni mieszkańcy Okala zostaną wyłapani i zamknięci w klatkach.Wygląda na to że Okale jest pewnego rodzaju gettem.Rdzenni mieszkańcy nie tylko nie mogą budować domów na swoich ojcowiznach ale są także pozbawiani prawa do swobodnego przemieszczania się w obrębie swojego sołectwa.To jest początek czystki etnicznej.]]></description>
			<dc:creator>Aras</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 23:17:44 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9820</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bartek Pniewski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9819</link>
			<description><![CDATA[cd.: Osoby, które dojechały samochodami były proszone o zaparkowanie ich w lesie na Albrechtówce, lub wzdłuż drogi na Okalu i przejście do Mięćmierza spacerem. Spotkanie było bardzo udane a sporą część uczestników stanowili mieszkańcy Okala w tym były sołtys z rodziną, na którego powołuje się autor zamieszczonego wyżej tekstu. Szczególnie cenimy sobie obecność wielopokoleniowych rodzin z sąsiedztwa, które w licznym składzie odwiedziły tego dnia Galerię KLIMATY i Mięćmierz. Spotkanie z Budką Suflera nie było zamkniętą, prywatną imprezą, tylko częścią oficjalnego programu artystycznego Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, ogólnie dostępną dla szerokiej publiczności. Byłoby dobrze gdyby zarówno autor artykułu jak i dyskutanci na blogu wyrzekli się kłamliwych i oszczerczych sformułowań, które sieją zamęt informacyjny i powodują nakręcanie spirali nieuzasadnionych podejrzeń i spiskowych teorii, rozpoczynając od prowokacyjnego tytułu powyższego artykułu. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie rozwieje wszystkie wątpliwości i pozwoli zamknąć dyskusję na temat, którego nie ma i nie było. Z poważaniem, Bartłomiej Pniewski, Galeria KLIMATY w Mięćmierzu]]></description>
			<dc:creator>Bartek Pniewski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 21:41:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9819</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Bartek Pniewski napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9818</link>
			<description><![CDATA[Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że obecność policji w trakcie spotkania z Budką Suflera wynikała z prośby mieszkańców Mięćmierza o zabezpieczenie wioski przed ponownym najazdem niekontrolowanej liczby samochodów i niebezpiecznym zablokowaniem dojazdu do praktycznie wszystkich mięćmierskich posesji, czego byliśmy świadkami w niedzielę 3 sierpnia w czasie koncertu Adama Struga i Stanisława Sojki. Ogromna ilość bezładnie zaparkowanych pojazdów w tak małej przestrzeni stworzyła sytuację powszechnego lęku i obaw wśród mieszkańców Mięćmierza gdyż nie było żadnej szansy, żeby mogła dojechać, w razie potrzeby, jakakolwiek służba ratownicza. Trudno było przebijać się nawet piechotą czy rowerem pomiędzy samochodami i tłumem gości. W tej sytuacji w poniedziałek 4 sierpnia poprosiliśmy Burmistrza o pomoc w zabezpieczeniu Mięćmierza przed powtórzeniem się tej sytuacji w czasie spotkania z Budką Suflera. Burmistrz zwrócił się do policji o zapewnienie bezpieczeństwa przez ograniczenie możliwości wjazdu na teren Mięćmierza nadmiernej ilości samochodów w okresie trwania spotkania i dwie godziny wcześniej. W dniu spotkania (6 sierpnia) przed południem do Mięćmierza na wizję lokalną przyjechał patrol policji z dzielnicowym. W centralnym miejscu wioski, przy studni, funkcjonariusze konsultowali się z mieszkańcami jak wykonać zadanie, w rozmowie brał także udział emerytowany policjant mieszkający w Mięćmierzu. Ustalono wyraźnie, że chodzi wyłącznie o powstrzymanie dojazdu nadmiernej ilości pojazdów a nie osób. Mieszkańcom Mięćmierza wydane zostały przepustki samochodowe upoważniające do swobodnego poruszania się. Nie było żadnych zaproszeń ani ograniczeń dla pieszych udających się na spotkanie, wszelkie imprezy kulturalne organizowane w Galerii KLIMATY są od wielu lat otwarte dla wszystkich i całkowicie bezpłatne (niebiletowane).]]></description>
			<dc:creator>Bartek Pniewski</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 21:40:11 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9818</guid>
		</item>
		<item>
			<title>L. S. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9817</link>
			<description><![CDATA[@Stefan Wiem, że powinniśmy złożyć skargę. Zostałem pouczony przez funkcjonariuszy, jednak nie o to chodzi. Z Panem Burmistrzem ustaliliśmy termin spotkania, tj. 26.08 godz. 19:00 w budynku remizy w Okalu. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Sprawa ta wymaga wyjaśnienia i tak się stanie. Natomiast skargi, przestępstwa, no cóż, może wymyślimy inne formy integracji.]]></description>
			<dc:creator>L. S.</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 21:06:29 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9817</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leszek napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9815</link>
			<description><![CDATA[W takim razie skarga do Grażynki, skarga na policjantów i ostra propaganda w mediach... @Stefan a co tu mają policjanci do rzeczy? Wykonywali tylko rozkazy przełożonych. Problem w tym - kto zlecił takie zadanie, które w sytuacji jawnego naruszenia procedur (np. brak ogłoszeń o zamknięciu drogi, czy informacji o tym, że impreza jest zamknięta) przypomina sytuację gdzie gminę traktuje się jak prywatny folwark. Takie rzeczy tylko w Tuskistanie Ps Może powinniśmy się cieszyć, że tylko nie zablokowano drogę i nie przepuszczono pieszych? Przecież w Polsce działa "seryjny samobójca", którego ofiarą padła kolejna osoba (oficer BORu) która za dużo wiedziała o katastrofie a raczej zamachu smoleńskim.]]></description>
			<dc:creator>Leszek</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 18:24:43 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9815</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Krystyna napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9814</link>
			<description><![CDATA[Burmistrz jako zarządca dróg gminnych musiał wyrazić zgodę na zamknięcie drogi w Okalu w porozumieniu z komendantem Policji szczebla wojewódzkiego.Dodatkowo tak mi się wydaje,że zamknięcie drogi dla wybranych osób jest naruszeniem konstytucji.]]></description>
			<dc:creator>Krystyna</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 18:14:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9814</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ERA napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9813</link>
			<description><![CDATA[Jeżeli Policja ochraniała prywatną imprezę to oznacza przestępstwo.]]></description>
			<dc:creator>ERA</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 18:03:23 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9813</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stefan napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9812</link>
			<description><![CDATA[W takim razie skarga do Grażynki, skarga na policjantów i ostra propaganda w mediach...]]></description>
			<dc:creator>Stefan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 16:54:14 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9812</guid>
		</item>
		<item>
			<title>tubylec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9811</link>
			<description><![CDATA[brawo brawo pogratulować całej tej pseudo farszafce no i brawo dla włodarza czy ciekawe czy chłopaki się zrzucili na tą blokadę mundurowych czy może to było w czasie służby takie legitymowanie ? i poszło z moich podatków ?]]></description>
			<dc:creator>tubylec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 16:52:15 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9811</guid>
		</item>
		<item>
			<title>wyborca napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9810</link>
			<description><![CDATA[@Stefan-koncert Budki Suflera w Galerii Klimaty w Mięćmierzu był wpisany w program Festiwalu Dwa Brzegi. W żadnym programie festiwalu nie widziałem aby był zapis, że jest to impreza zamknięta dla zaproszonych gości. A jeśli tak, to ktoś zagrał ludziom na nosie. Pytanie kto?]]></description>
			<dc:creator>wyborca</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 13:29:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9810</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Stefan napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9809</link>
			<description><![CDATA[Jeśli to była impreza zamknięta i wstęp tylko za zaproszeniami to nic nie można zrobić.Problemem jest tylko postawa policji.Na czyj rozkaz działali.Osoby fizycznej?Panie Kowalski-popytaj Pan w dawnej firmie czy poruszanie się po drodze publicznej jest uzależnione od adresu pieszego? A były sołtys i reszta niech złożą skargę na działanie policji.]]></description>
			<dc:creator>Stefan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 12:23:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9809</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9807</link>
			<description><![CDATA[A ja tak sobie myślę, że ten incydent, to taka próbka, jak daleko można się posunąć w upokarzaniu miejscowej ludności. Pozwolicie Państwo? To dopiero początek...]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 12:00:27 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9807</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9806</link>
			<description><![CDATA[Właśnie czy ktoś będzie interweniował w tej sprawie poza nami?Jesteśmy zbulwersowani tym skandalem.Współorganizatorem był pan Pniewski u którego była impreza.Czy to ten człowiek jest odpowiedzialny z za to?A konflikt narasta.Na imprezie był burmistrz wraz z osoba towarzyszącą to znaczy z radną Ewa Wolną która zapewne będzie wc- burmistrzem,Oni bawili się w najlepsze. A co z nami! jak potraktowano ludzi.To nie pierwszy przypadek dzielenia i segregowania ludzi.Wstyd i hańba.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 13 Aug 2014 06:57:02 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9806</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Zwolennik napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9805</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu sugeruje Pan segregację na tle etnicznym? :lol:]]></description>
			<dc:creator>Zwolennik</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 12 Aug 2014 23:15:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/676-mieszkancom-okala-wstep-wzbroniony.html#comment-9805</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
