<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Co zyska Zana House  idąc z Gminą Kazimierz do Sądu,czyli samobójstwo na własne życzenie?</title>
		<description>Skomentuj Co zyska Zana House  idąc z Gminą Kazimierz do Sądu,czyli samobójstwo na własne życzenie?</description>
		<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html</link>
		<lastBuildDate>Fri, 17 Jul 2026 08:54:58 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.januszkowalskikazimierz.pl/component/jcomments/feed/com_k2/962.html" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14511</link>
			<description><![CDATA[To jest to, a BYĆ NIE POWINNO.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Mar 2016 08:02:41 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14511</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kazimierzak napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14509</link>
			<description><![CDATA[Zachęcam do lektury artykułu jaki znalazłem na jednym z portali: http://alexjones.pl/aj/aj-polska/aj-gospodarka-polska/item/80469-dlaczego-pis-po-cichu-akceptuje-bandyckie-antypolskie-ustawy O to krótki fragment: "Pieniądze kreowane w bankach jako zapis komputerowy a w części w postaci zadrukowanych kawałków papieru – to jest żaden kapitał. I nie ważne, że czy jest to forma funduszy, derywatów, obligacji czy gwarancji bankowych. Prawdziwy kapitał to są zasoby: naturalne i ludzkie. To jest nasza ziemia, kopaliny, lasy, to jest ludzka wiedza i umiejętności, zdrowe społeczeństwo i jego instytucje służące spójności i integralności. Jeśli ktoś przywozi jakieś dolary, euro czy inne szekle z zamiarem inwestowania, to znaczy jedno: przychodzi tu po to, by nasze zasoby wykorzystać dla swoich, prywatnych korzyści. Iluzją jest, że przy tym powstają miejsca pracy i podatki. Bo one są tylko parawanem do ograbiania nas i upodlenia."]]></description>
			<dc:creator>kazimierzak</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 21:46:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14509</guid>
		</item>
		<item>
			<title>benio napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14502</link>
			<description><![CDATA[Turyści są w mieście tylko zmieniły się ich oczekiwania, portfele mają chudsze. A w miasteczku drożyzna, tak więc zacznijcie myśleć MANAGEROWIE branży turystycznej od siedmiu boleści!!! Kto się stara i dba o klienta to zarabia, regularnie. A inni tradycyjnie wg zasady - wyrwać ile się da od razu i żeby kolejka stała następnych chętnych. Lata 90-te minęły bezpowrotnie. Im szybciej to do Was dotrze tym większe szanse macie na utrzymanie się na rynku.]]></description>
			<dc:creator>benio</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 17:10:17 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14502</guid>
		</item>
		<item>
			<title>myślący napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14501</link>
			<description><![CDATA[@mieszkaniec, @grymas 51, popatrzcie panowie, w wawie, Radomiu i innych dużych miastach są spa, baseny, jacuzzi, kluby go go, kasyna, a jednak turyści z tych miast z jakiś powodów masowo w sezonie ciągną do Kazika. Co sprawia, że ponad milion ludzi ma w głębokim poważaniu spa, kasyna, aquaparki tylko jedzie jak to niektórzy nazywają do zapyziałego Kazimierza. Odpowiedź jest bardzo prosta - Kazimierz ma duszę. jeszcze. I nie możemy pozwolić tej duszy zabić, w innym przypadku zginie i to miasto. Co zaś do biznesów, to jaką korzyść z mega spa będą mieli kazimierzacy prowadzący knajpki, bary, restaruracje? Żadne. Moloch jeśli powstanie, będzie miastem w mieście oferującym kompleksową obsługę turystów. Choć mami się, że goście korzystający ze z wielofunkcyjnego obiektu będą musieli gdzieś nocować. Dlatego skorzystają z istniejącej oferty noclegowej. Myślę, że jest to ściema. W mojej obenie, jeśli powstanie obiekt, to w dalszej kolejności w Kamieiołomach (kupionych lub przejętych od gminy) powstanie zana house 2 i będzie już wtedy full obłsuga turystów. A Kazimierzacy będą płakać z biedy, no chyba, że będą pracować w obiekcie za najniższą krajową, chociaż i w to wątpię. W królu pracownicy są z poza Kazimierza. Tylko po to żeby ludzie nie mieli informacji. Myślę, że to samo będzie w mega spa. W obiekcie mają odbywać się lato filmowe i pewnie inne wydarzenia artystyczne. Tylko kto przyjdzie na rynek zostawić pieniądze, jak w obiekcie jest wszystko - restauracja, spa, kawiarnia itp.? Myślicie, że ciemny lud kupi opowieści o wspaniałościach nowego obiektu? Nie! Więc proszę nie ściemniać.]]></description>
			<dc:creator>myślący</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 17:09:36 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14501</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14500</link>
			<description><![CDATA[co do kamieniołom to wyglądają może jakoś ładnie z samolotu .W chwil obecnej to jest tam syf na skale światowa,to miejsce powinno tętnic życiem a tam nawet turysta nie zagląda bo nic tam ciekawego nie zobaczy .z jednej strony ruiny dawnego MZK a po drugiej stronie zarośnięte i zaśmiecone miejsce .Nawet ja jako mieszkaniec omijam to miejsce szerokim łukiem. Dzieki kilku panom to miejsce może pozostać w takim stanie na kilkadziesiąt lat.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 16:45:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14500</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14499</link>
			<description><![CDATA[nie można stać w miejscu Kazimierz musi się rozwinąć kosztem takich inwestycji niestety. Blokowanie rozwoju tego miasta i okolic nic nie da ,aby pogłębi biedę mieszkańców. W obecnej chwili mamy puste knajpy parkingi, bo stoimy w miejscu od parę ładnych lat.Wiec Panie Kowalski co pan zrobił aby to miasto tętniło życiem.Widzisz Pan aby same jakieś machlojki, spekulacje ,intrygi byl pan radnym i co pan zrobil dla tego miasta za swojej kadencji NIC]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 16:39:13 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14499</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas 51 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14498</link>
			<description><![CDATA[Zgadzam się z mieszkańcem. Turystów coraz mniej bo konkurencja rośnie. Wystarczy spojrzeć na setki jak nie tysiące nowoczesnych ośrodków i nowej infrastruktury turystycznej jaka powstała w wielu miejscowościach. Na szczęście lud kumaty w Kazimierzu i dokładnie wie, kto jest odpowiedzialny za to całe zamieszanie.]]></description>
			<dc:creator>Grymas 51</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 16:26:44 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14498</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14497</link>
			<description><![CDATA[było schować głowę w piasek a nie zaczynać szum z tym spa a teraz płacz i lament ze kary będzie trzeba płacić.Nie widzicie ile kto miasto straciło turystów .Widać to gołym okiem ,nic nowego tu sie nie dzieje i to odstrasza ludzi]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 16:07:18 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14497</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14496</link>
			<description><![CDATA[Piszesz bajki.Kwestie studium i planów ( wraz przekrętami ) mam w jednym palcu :-) A na koguta, kawę u Sarzyńskich chętnie, czekam na konkret :-)]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 14:41:20 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14496</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14495</link>
			<description><![CDATA[Szanowna @kazimierzanko skoro jesteś tak bardzo dobrze zorientowana w sprawie inwestycji i MPZP, to proszę powiedz z jakich to powodów inwestor poszedł do sądu, jeśli w studium ma zapisy M, MP, UT? Może zatem budować. Czy nie chodzi o oskubanie gminy z kamieniołomów? Jeśli Sąd unieważni całe studium, a nie tylko część dotyczącą dzialek inwestora, to możesz być pewna, że kilkaset osób zrobi wszystko, aby inwestorowi raz na zawsze wybić z głowy Kazimierz. Źle się dziej, kiedy inwestor zamiast rozmawiać stosuje rozwiązania siłowe, które ulegają z każdym dniem eskalacji. Niczego dobrego to nie wróży!]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 14:40:05 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14495</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kazimierzanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14494</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu, jako osoba związana od wielu lat z Kazimierzem i pamiętająca dość dobrze historię tworzenia prawa miejscowego od 1990 roku odnoszę wrażenie, że chyba nie do końca tak jest jak pan pisze co do obowiązywania studium z 1995 roku, w przypadku uchylenia zapisów dla tego obszaru ze studium uchwalonym w 2015 r. A nawet jeśli by tak było, to dla tego obszaru w studium z 1995 roku obowiązywała funkcja UT, a na podstawie studium z 1995 roku uchwalono przecież plan w 1998 roku. Przeznaczenie tego terenu w planie z 1998 roku w stosunku do planu z 2003 jest znacznie korzystniejsze dla inwestora. Zwłaszcza w kontekście linii zabudowy, w zasadzie cała działka mogła być bez problemu zabudowana, co bardzo dobrze widać na części graficznej do planu. I może o to też idzie z tą sprawa w sądzie. W związku ze złożeniem skarg do sądu na ostatnio uchwalone studium istnieje ryzyko, że może ono zostać uchylone w całości. Proszę zwrócić uwagę na wyrok NSA z 2009 roku uchylający w całości studium dla innej gminy, w podobnym przypadku tj. określenia przeznaczenia dla poszczególnych działek w takim dokumencie jakim jest studium. II OSK 1629/09 - Wyrok NSA z 2009-12-15. Zawsze możemy podyskutować o tych sprawach umawiając się np. na kawę i pysznego koguta w kawiarni u Państwa Sarzyńskich.]]></description>
			<dc:creator>Kazimierzanka</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 13:19:57 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14494</guid>
		</item>
		<item>
			<title>baszta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14492</link>
			<description><![CDATA[wartość kamieniolomow jest nizsza niz dotychczasowe wydatki inwestora na te termySpa. To co wtedy jak zabraknie do rozliczenia?]]></description>
			<dc:creator>baszta</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 08:14:56 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14492</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14491</link>
			<description><![CDATA[[quote name=".,."]Panie Kowalski, Suszek Strzępek , Skocz czy wy chcecie być sławni ciągle krzycząc i wypisując na blogu. Brak wam umiejętności dialogu Wasze zachowania na sesjach nie powinny tak wyglądać tylko atak, atak , atak. Czasami trzeba czasu by tak na prawdę kogoś osenić lub małą chwilę....., W ten sposób nic dobrego nie osiągniecie ludzie na to patrzą. I nawet te obrażliwe wpisy rozgłosu wam nie przyniosą. Nie tędy droga[/quot Gdyby nie ten Suszek, Kowslski, Strzępek i Skocz jakby było pięknie. Można by w imię miłości na...rać na głowę kazimierzakom i nikt by się nie odezwał. A tak? Jest problem. Panowie są uczciwi. NIe biorą! To strachem ich i oczernianiem. Daleko tak nie zajedziecie. Ludzie widzą co się dzieje, chociaż jeszcze się boją. Ale do czasu. Każdy widzi po co inwestor poszedł do Sądu - wiele osób już wprost mówi w rozmowach prywatnych -będzie chciał przejąć z ramach "odszkodowania" kamieniołomy! ps. Podziękujmy panu Bartłomiejowi Stanisławowi Pniewskiemu za "dobrodziejstwa" jakie zasyła na Kazimierz!]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 07:52:15 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14491</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14490</link>
			<description><![CDATA[Ja od dłuższego czasu :D Napisz co masz namyśli? Chętnie z tobą podyskutuje. Ale o faktach,merytorycznie. Na każdy temat :lol:]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 06:55:02 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14490</guid>
		</item>
		<item>
			<title>.,. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14489</link>
			<description><![CDATA[Panie Kowalski, Suszek Strzępek , Skocz czy wy chcecie być sławni ciągle krzycząc i wypisując na blogu. Brak wam umiejętności dialogu Wasze zachowania na sesjach nie powinny tak wyglądać tylko atak, atak , atak. Czasami trzeba czasu by tak na prawdę kogoś osenić lub małą chwilę....., W ten sposób nic dobrego nie osiągniecie ludzie na to patrzą. I nawet te obrażliwe wpisy rozgłosu wam nie przyniosą. Nie tędy droga]]></description>
			<dc:creator>.,.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 06:28:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14489</guid>
		</item>
		<item>
			<title>.,. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14488</link>
			<description><![CDATA[Wtajemniczony jeśli wtajemniczają Cię. osoby z kręgu o którym mówisz to zapewniam Cię że daleko na takiej prawdzie nie zajedziesz.]]></description>
			<dc:creator>.,.</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 06:09:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14488</guid>
		</item>
		<item>
			<title>taki jeden napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14487</link>
			<description><![CDATA[Czytając wpisy odnoszę nieodparte wrażenie,że część osób piszących na tym blogu jest prymitywna, a nie wykluczam,że może być i zapewne jest opłacana.Nie ma wątpliwości,że celem jest zasianie niepokoju i sianie fermentu, wykpienie problemu.Kopiowanie, czy podszywanie się pod nicki stałych komentatorów jest prymitywne i chamskie.To poziom meneli z cuchnącego rynsztoka.Całość ma uderzyć nie w agresorów tego pięknego miasteczka ,a w prowadzącego bloga. Poziom niektórych wpisów jest na bardzo niskim poziomie intelektualnym.To ma zdezawuować merytoryczną dyskusję która ginie w gąszczu inwektyw i kalumnii Nie nie ma się czym chwalić.Co by nie mówić jest blog prywatny.Właściciel ma prawo do własnej oceny sytuacji.Tym bardziej,że opisywane sprawy, to stricte publiczne.Problem jest.Jest o wiele większy niżby się mogło wydawać.Oczywiście z przyszłością Kazimierza Dolnego.]]></description>
			<dc:creator>taki jeden</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Mar 2016 00:51:34 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14487</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas 51 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14486</link>
			<description><![CDATA[A kto jest właścicielem tego terenu KD 16 i gdzie on dokładnie jest? Coś wiewiórki cwierkaja, że tam ma powstać jeszcze większy obiekt niż zanahus.]]></description>
			<dc:creator>Grymas 51</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 23:44:51 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14486</guid>
		</item>
		<item>
			<title>wtajemniczony napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14485</link>
			<description><![CDATA[Wielu osobom zalezy na tym, żeby w kamieniołomie nic nie powstało. Bojkotowali konkurs... zebyście się nie zdziwili, jak w kamieniołomie powstanie cz. 2 Zana Hause, Gołebiewski do sześcianu.... Opanujcie się ludzie. A pan Burmistrz niech łaskawie przestanie nagadywać na ludzi, dzięki którym został burmistrzem. Żałosny jest Pan]]></description>
			<dc:creator>wtajemniczony</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 23:07:02 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14485</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14482</link>
			<description><![CDATA[A ja myślę sobie tak - inwestor celowo poszedł do sądu, przecież w studium jest zapis M,MP,UT. Może zatem budować. Poszedł do sadu gdyż liczy na odszkodowanie od gminy, a w gminie prezes przecież wie, że nie ma pieniędzy, ale są kamieniołomy. i to o kamieniołomy idzie cała gra, tak ja to widzę prosty chłop.]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 22:09:55 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14482</guid>
		</item>
		<item>
			<title>J.K napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14479</link>
			<description><![CDATA[Nie szkoda zdrowia.Zapewniam.]]></description>
			<dc:creator>J.K</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 21:33:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14479</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grymas 51 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14477</link>
			<description><![CDATA[No i jeszcze to studium, które może zostać uchylone w całości.]]></description>
			<dc:creator>Grymas 51</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 19:22:01 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14477</guid>
		</item>
		<item>
			<title>.,. napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14476</link>
			<description><![CDATA[Panie Kowalski co ma piernik do wiatraka zaświadczenia wydaje się na stan danego dnia więc nie ma ono wpływy na całokształt Tałty sprawy. Pa próbuje z czuć i motać wlrowadzać opinię publiczą w błąd. Pana wewnętrzna frustracja może dobrowadzić pana nie tu gdzie trzeba. Bardziej pan szkodzi niżi pomaga. Niech lepiej skupi się Pan na własnych sprawach szkodzi Pan wizerunkowi całego miasta bo zamiast oglądać pozytywny wizerunek miasta to albo kogut, szkoła, zana House Czy nie szkoda zdrowia swojego i bliskich. qqq]]></description>
			<dc:creator>.,.</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 19:14:44 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14476</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14474</link>
			<description><![CDATA[W takim razie należy sprawę wyjaśnić i podać do publicznej wiadomości wszelkie okoliczności wystawienia dla inwestora zaświadczenia. Od tego być może zależy los gminnej kasy i sytuacja kilku mieszkańców, którzy otrzymali pisma przedsądowe o zapłatę m.in na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Kazimierza Dolnego gigantycznych kwot! Ludzie wyjuzujcie. Spokojnie. Skąd taka nagła panika? Prawdą jest, że w postępowaniu przed sądami ważne są dokumenty, w tym dokumenty urzędowe. Zaświadczenie burmistrza o zgodności tej inwestycji z planem ewentualnie będzie jednym z wielu dokumentów i raczej wcale nie najważniejszym. Natomiast dla osób, które kategorycznie i publicznie stwierdzały, że ta inwestycja nie jest zgodna z planem dla obrony swego stanowiska ważnym dokumentem będzie decyzja o braku zgodności tej inwestycji z mpzp wydana przez właściwy organ do wydawania pozwolenia na budowę (art. 35 prawa budowlanego). Jak rozumiem te osoby dysponują stosownymi dokumentami. A jeśli pełnomocnik inwestora - kancelaria prawna z warszawki, żądając gigantycznych pieniędzy od osób mówiących o sprzeczności inwestycji z MPZP, powołuje się na zaświadczenie burmistrza, to co wtedy?]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 18:57:58 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14474</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kazimierzanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14473</link>
			<description><![CDATA[KD 16 nowe tereny inwestycyjne na obszarze pomnika historii. Czy tam nie jest planowane mega spa i hotel?]]></description>
			<dc:creator>Kazimierzanka</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 18:56:45 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14473</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Znający się z 2011 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14469</link>
			<description><![CDATA[To burmistrz nie umie czytać co podpisuje? Niech zacznie mysleć. Nigdy publicznie się nie sprzeciwił, tylko leje wodę i się miga... jest śliski. Nie umie stanąć po żadnej stronie. Na filmie to było widać.]]></description>
			<dc:creator>Znający się z 2011</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 18:45:54 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14469</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kazimierzanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14464</link>
			<description><![CDATA[W takim razie należy sprawę wyjaśnić i podać do publicznej wiadomości wszelkie okoliczności wystawienia dla inwestora zaświadczenia. Od tego być może zależy los gminnej kasy i sytuacja kilku mieszkańców, którzy otrzymali pisma przedsądowe o zapłatę m.in na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Kazimierza Dolnego gigantycznych kwot! Ludzie wyjuzujcie. Spokojnie. Skąd taka nagła panika? Prawdą jest, że w postępowaniu przed sądami ważne są dokumenty, w tym dokumenty urzędowe. Zaświadczenie burmistrza o zgodności tej inwestycji z planem ewentualnie będzie jednym z wielu dokumentów i raczej wcale nie najważniejszym. Natomiast dla osób, które kategorycznie i publicznie stwierdzały, że ta inwestycja nie jest zgodna z planem dla obrony swego stanowiska ważnym dokumentem będzie decyzja o braku zgodności tej inwestycji z mpzp wydana przez właściwy organ do wydawania pozwolenia na budowę (art. 35 prawa budowlanego). Jak rozumiem te osoby dysponują stosownymi dokumentami.]]></description>
			<dc:creator>Kazimierzanka</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 15:18:31 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14464</guid>
		</item>
		<item>
			<title>z miasta napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14463</link>
			<description><![CDATA[Albo jesteś tak głupi, albo bierzesz pieniądze za pisanie bzdur. Innego wyjścia niewidzę! Ps. Wieść gminna niesie o ofensywie medialnej Grzegorza Duni - po trzy letniej nieobecności widziano na sesji zbankrutowaną dziennikarkę.]]></description>
			<dc:creator>z miasta</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 14:46:11 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14463</guid>
		</item>
		<item>
			<title>małojec napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14462</link>
			<description><![CDATA[Chyba tak. Jakby nie jk to trochę ludzi zarobiłoby....na lobbingu,pośrednictwie,generalnie na inwestycji.Co?]]></description>
			<dc:creator>małojec</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 14:43:21 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14462</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mazur napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14461</link>
			<description><![CDATA[Temat i sprzeciw rozpętał JK.ze swoimi cynglami,teraz niech on spija ta śmietankę a nie w ukryciu cieszy się ,że ciemny lud to kupił.]]></description>
			<dc:creator>Mazur</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 14:38:37 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14461</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14460</link>
			<description><![CDATA[Panie J.K. Ktory to Wojewoda stworzyl: " to "dzieło" na " oczywiście żądaniem spółki"? https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojewodowie_lubelscy]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 13:05:40 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14460</guid>
		</item>
		<item>
			<title>grymas50 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14459</link>
			<description><![CDATA[" Druga skarga to już „dzieło” nowego Wojewody, oczywiście na żądanie spółki" Strach pomyśleć, a co zapytać, co też Wojewoda SPŁODZIŁ. Kto jest Wojewodą?. Nie mam pojecia. Chyba jakiś nieznany gosć. Już sprawdzam.]]></description>
			<dc:creator>grymas50</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 13:00:07 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14459</guid>
		</item>
		<item>
			<title>abc napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14457</link>
			<description><![CDATA[W takim razie należy sprawę wyjaśnić i podać do publicznej wiadomości wszelkie okoliczności wystawienia dla inwestora zaświadczenia. Od tego być może zależy los gminnej kasy i sytuacja kilku mieszkańców, którzy otrzymali pisma przedsądowe o zapłatę m.in na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Kazimierza Dolnego gigantycznych kwot!]]></description>
			<dc:creator>abc</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 12:18:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14457</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ktoś napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14456</link>
			<description><![CDATA[Kłamstwo. Wawer i Rupiewicz od wiosny trąbki że są przeciwko.]]></description>
			<dc:creator>ktoś</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 11:20:39 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14456</guid>
		</item>
		<item>
			<title>poimformowany napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14455</link>
			<description><![CDATA[Z tego co mi wiqdomo to burmistrz nie wydal zadnefo zaswiadczenia a tylko go podpisal , owe zaswiadczenie opracowal i wystawil pracownik×××××××kazimierskiegomagistratu a burmistrz hm ufajac swojej zalodze podpisal a teraz sami panstwo widzicie stara klika preznie dziala]]></description>
			<dc:creator>poimformowany</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 11:14:23 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14455</guid>
		</item>
		<item>
			<title>xyz napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14454</link>
			<description><![CDATA[A może inwestorowi wcale nie zależy na budowie, tylko na...?]]></description>
			<dc:creator>xyz</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 11:07:38 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14454</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14453</link>
			<description><![CDATA[Kazimierzanko w podawanym przez Ciebie przypadku zmieniono w MPZP zapisy dla działek inwestora. W przypadku Zana House, działki mają w studium następujące zapisy, M,MP,UT. Inwestor może zatem inwestować! Problematyczny jest tylko zapis powierzchni czynnej biologicznie! W obowiązującym studium wynosi 50%, a inwestor chce zabudować całą działkę! Warto dodać, że koncepcja inwestora z 2011r zakładała obiekt nieporównywalnie mniejszy. Z tego co pamiętam to ok 3 tys. m. kw.]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 10:49:04 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14453</guid>
		</item>
		<item>
			<title>chłop z Okala napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14452</link>
			<description><![CDATA[W oparciu o jaką podstawę prawną burmistrz Andrzej Pisula wydał inwestorowi zaświadczenie o zgodności inwestycji z MPZP? Ja takich aktów normatywnych nie znam! Nic nie obligowało burmistrza do wydawania zaświadczenia! Jedyne co powinien wydać inwestorowi to wypis z MPZP! A jego interpretacja nie jest rolą i zadaniem burmistrza. Może być niezły placek! Co więcej, osoby kwestionujące zgodnośc inwestycji z planem, otrzymały ze znanej warszawisje kancelarii pismo przedsądowe z żadaniami zapłaty dużych pieniędzy, gdzie mecenas powołuje się właśnie na... owo słynne zaświadczenie burmsitrza!]]></description>
			<dc:creator>chłop z Okala</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 10:44:09 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14452</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Kazimierzanka napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14451</link>
			<description><![CDATA[Panie Januszu, zgadzam się z pana przedostatnim zdaniem. Istnieje bardzo duże takie ryzyko. Proszę zwrócić na przypadek firmy X przedstawiony w wyroku wyroku Sądu Najwyższego http://www.sn.pl/sites/orzecznictwo/Orzeczenia3/II%20CSK%2098-13-1.pdf Mieli jedynie WZ a dostali odszkodowanie w wysokości 33 mln zł. Co więcej ich działka była znacznie mniejsza od działki zanahus, wynosiła jedynie 1,36 ha. Oczywiście inne miejsce, lokalizacja parametry etc. Niemniej jednak pan ma rację, że zapisy studium z mocy prawa wiążą gminę przy uchwalaniu planów. I oczywiście ma pan rację, że ten inwestor zaangażował najlepszych prawników. W tym przypadku z tego co wynika z dziennika wschodniego oni rozpoczęli inwestycję i ewentualna podstawa do ubiegania się o odszkodowanie co do wysokości to nie tylko poniesione koszty ale i utracone korzyści. A to chyba znacznie więcej niż mówił ich ten adwokat w trakcie programu w tvp lublin.]]></description>
			<dc:creator>Kazimierzanka</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 10:38:22 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14451</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Znający się z 2011 napisał:</title>
			<link>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14449</link>
			<description><![CDATA[Uzupełnienie: Studium wykładanano 3 razy. Tylko po pierwszym razie Zana Hause w 2011 r. zgłosiła uwagi, które zostały uwzględnione, ale nie zapisane literalnie tak, jak chciała spółka. Bo przepisy się nieco zmieniły, i trzeba było wprowadzić zapis że ileś % terenu ma zostać czynna biologicznie. Gmina wpisała że 50% (chyba, może się myle trochę). Wtedy Zana Hause żadnych uwag nie zgłosiła, tylko teraz jak okazało się że działka będzie zabudowana cała! Więc sprawa dla nas byłaby do wygrania. Ale... Burmistrz dał się zmanipulować i wystawiła im to nieszczęsne zaświadczenie, że działka jest zgodna z planem, co jest nieprawdą. Przekroczył swoje kompetencje. Teraz przez jego brak kompetencji Zana Hause odwołuje się do planu, który jest "zgodny", bo studium jest dla nich mniej korzystne. Zana Hause to wyrahowani cwaniacy, a obecny burmistrz jest durny. Wszystkiemu tak naprawdę zawinił Dunia, bo zaczął się z nimi układać już dawno, a Pniewski mu w tym pomagał, jak się domyślam]]></description>
			<dc:creator>Znający się z 2011</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 Mar 2016 10:22:46 +0100</pubDate>
			<guid>https://www.januszkowalskikazimierz.pl/z-miasta/962-co-zyska-zana-house-idac-z-gmina-kazimierz-do-saduczyli-samobojstwo-na-wlasne-zyczenie?.html#comment-14449</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
