Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska odpowiada Burmistrzowi Kazimierza Dolnego

Oceń ten artykuł
(6 głosów)

gdos

gdos1w

gdos3

gdos4ow

Czytany 1024 razy

Komentarze

0
#11 WiARA 08-06-2021 12:49
-3
#10 Zenio 07-06-2021 23:49
A gdzie te niby zagubione artykuły? Jak ktoś chce mam sceny :lol:
+4
#9 Adam 07-06-2021 20:43
Cytuję Darek:
Dlaczego tak cichutko, nikt nie pisze o nowych rewelacjach w Urzędzie. Jak to dwie panie za łby się wzięły. Biedy burmistrz nie radzi sobie bo każda z pań zdolna jest ważna a tym samym przydatna- w pracy . Żniwa dużo, a rąk mało /jak mówi pismo/do pracy, tak więc każda sprytna rączka się przyda.

Że co napisz coś więcej
+5
#8 Adam 07-06-2021 20:42
Cytuję liczydło:
WiARA - bzdury pleciesz: "Te ektroniczne godziny smieszne są..."

Otóż nie są śmieszne, tylko Urząd w Kazimierzu pracuje wedle reguł sprzed lat - chyba jeszcze z ołówkiem w ręku i liczydłem. Tymczasem przepisy KPA i elektroniczny obieg dokumentów to standard. Ale o jakich my mówimy standardach przy Senatorskiej...

O tak dokładnie tam to epoka kamienia łupanego,ale przekręty na czasie
+2
#7 WiARA 07-06-2021 20:06
Cytuję liczydło:
WiARA - bzdury pleciesz: "Te ektroniczne godziny smieszne są..."

Otóż nie są śmieszne, tylko Urząd w Kazimierzu pracuje wedle reguł sprzed lat - chyba jeszcze z ołówkiem w ręku i liczydłem. Tymczasem przepisy KPA i elektroniczny obieg dokumentów to standard. Ale o jakich my mówimy standardach przy Senatorskiej...


Ja zmierzam do tego, że to PRZEDAWNIENIE nabrało takiego znaczenia, że URZAD stał sie bezradny ?. Napiszcie drugie odwołanie. O tym, że URZĄD nasz zdziwiony, wrecz zszokowany, że inni pracuja w róznych godzinach?. Ja to juz dawno obśmiałem przytaczajac fakty z pracy prezydenta Dudy. Na 3 minuty przed 24.00 podpisuje Ustawy o\ albo mianuje sedziów.
+3
#6 małojec 07-06-2021 20:05
Cytuję liczydło:
WiARA - bzdury pleciesz: "Te ektroniczne godziny smieszne są..."

Otóż nie są śmieszne, tylko Urząd w Kazimierzu pracuje wedle reguł sprzed lat - chyba jeszcze z ołówkiem w ręku i liczydłem. Tymczasem przepisy KPA i elektroniczny obieg dokumentów to standard. Ale o jakich my mówimy standardach przy Senatorskiej...

Ręczna robota :D
+7
#5 liczydło 07-06-2021 19:48
WiARA - bzdury pleciesz: "Te ektroniczne godziny smieszne są..."

Otóż nie są śmieszne, tylko Urząd w Kazimierzu pracuje wedle reguł sprzed lat - chyba jeszcze z ołówkiem w ręku i liczydłem. Tymczasem przepisy KPA i elektroniczny obieg dokumentów to standard. Ale o jakich my mówimy standardach przy Senatorskiej...
+4
#4 Darek 07-06-2021 19:31
Dlaczego tak cichutko, nikt nie pisze o nowych rewelacjach w Urzędzie. Jak to dwie panie za łby się wzięły. Biedy burmistrz nie radzi sobie bo każda z pań zdolna jest ważna a tym samym przydatna- w pracy . Żniwa dużo, a rąk mało /jak mówi pismo/do pracy, tak więc każda sprytna rączka się przyda.
+2
#3 J.K 07-06-2021 13:47
Cytuję WiARA:
Te ektroniczne godziny smieszne są , a powaznym jest " wyłączenie 135. MN i to prawdopodobnie zaważyło, że RDOŚ " wypiął się". Te godziny to PRETEKST.

ps. To wyłączenie to czyj pomysł i dlaczego?. Pamiętam, że w sprawie działki Janusza Kowalskiego podjeta była Uchwała.

O tym, kto, komu, i dlaczego, decyduje nie burmistrz ,nie rada a "ośrodki zamiejscowe" magistratu.
+1
#2 WiARA 07-06-2021 13:40
Te ektroniczne godziny smieszne są , a powaznym jest " wyłączenie 135. MN i to prawdopodobnie zaważyło, że RDOŚ " wypiął się". Te godziny to PRETEKST.

ps. To wyłączenie to czyj pomysł i dlaczego?. Pamiętam, że w sprawie działki Janusza Kowalskiego podjeta była Uchwała.

Nie masz uprawnień do komentowania